سایبان چتری چگونه ساخته می شود؟

سایبان چتری

سایبان چتری چگونه ساخته می شود؟

یکی از انواع مختلف سایبان‌ها که امروزه نقش بسیار مهمی نیز در مراکز مختلف از خود به جا می‌گذارد، سایبان چتری است.

همانطور که به خوبی مطلع هستید سایبان‌ها از زمان گذشته تا به امروز در انواع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت در هر حیطه کاری سایبان‌ها نیز با طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند.

در حالت کلی سایبان‌ها دارای دو دسته ثابت و متحرک هستند که هر یک از آن‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

در این میان سایبان چتری نیز به عنوان یکی از این زیر مجموعه‌ها بوده و امکان استفاده از آن در فضا‌های مختلفی همچون رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، ویلا و غیره وجود دارد.

در ادامه قصد داریم به موارد کامل‌تری در رابطه با سایبان چتری و نحوه ساخت آن بپردازیم تا با داشتن اطلاعات لازم در این زمینه نسبت به خرید آن اقدام کنید، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

منظور از سایبان چتری چیست؟

سایبان‌های چتری یک محصول فوق‌العاده مناسب و کاربردی جهت استفاده در برخی فضا‌های مختلف و باز هستند.

با نصب این مدل از سایبان‌ها می‌توانید راحتی دلچسب و دلپذیری را برای خود و افراد خانواده باید به وجود‌آورید.

پوشش در نظر گرفته شده برای ساخت و تولید، پارچه برزنتی یا معمولاً پارچه‌هایی که قابلیت ضد آب دارند است. علاوه بر این موارد در برابر شرایط جوی و یکسری عوامل محیطی مختلف نیز مقاومت فوق‌العاده خوبی از خود نشان می‌دهند.

این امکان فراهم است تا سایبان‌های چتری را به دو صورت ثابت و متحرک خریداری کنید. سایبان‌های چتری می‌توانند در برابر نور خورشید، بارش باران و برف به خوبی از شما محافظت کنند.

می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک تبلیغات برای جذب مشتری نیز استفاده کنید.

طرز ساخت سایبان چتری

ساختار اکثر سایبان برقی و سایبان‌های چتری قرار گرفتن روی یک پایه از جنس فولاد یا آلومینیوم است و این پایه‌ها نیز به صورت ثابت و بدون هر گونه تغییری روی زمین قرار می‌گیرند.

یکی از موارد مهمی که در هنگام ساخت سایبان چتری در اولویت قرار دارد اندازه و ابعاد آن است.

معمولاً با در نظر گرفتن این موضوع که می‌خواهید سایبان چتری را برای چه مکانی استفاده کنید سایز و ابعاد آن مشخص خواهد شد. برحسب نیاز شما امکان سفارش و خرید به دو صورت ثابت و متحرک فراهم است.

سایبان‌های چتری بیشترین کاربرد را برای برخی فضا‌های باز و مختلف به دنبال دارند. با توجه به اینکه یک موتور الکتریکی روی آن نصب شده می‌توانید به راحتی و بدون هرگونه دغدغه آن را باز و بسته کنید.

یکی از دلایلی که باعث شده این مدل از سایبان‌ها طرفدار‌های بسیار زیادی داشته باشند همین باز و بسته شدن آن و اشغال کردن فضای کمتر است.

علاوه بر موارد گفته شده این امکان فراهم است تا در ساخت سایبان چتری تجهیزات مختلفی همچون سرمایشی و گرمایشی روی آن قرار داده شود.

به وسیله سنسور‌های حرارتی موجود روی سایبان امکان تنظیم دمای آن نیز وجود دارد. علاوه بر این مورد پوشش مناسب و متریال باکیفیت سایبان چتری باید مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و در هر بازه زمانی مشخص نیز آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و به بهترین نحو ممکن نیز از آن‌ها محافظت و نگهداری نمایید.

لازم است بیان کنیم چنانچه قطعات موجود روی سایبان چتری دچار ایراد و خرابی شوند امکان تعمیر آن نیز وجود دارد.

سایبان چتری

سایبان چتری

مراحل مختلف نصب و راه‌اندازی سایبان چتری

پیش از هر چیزی باید به توضیح این موضوع بپردازیم که سایبان چتری با در نظر گرفتن مواردی همچون ورزش باد، زاویه تابش خورشید، سنسور حرارتی و غیره نصب می‌شود.

در وهله اول باید بیان کنیم که تولید و ساخت با در نظر گرفتن اندازه‌گیری ابعاد صورت می‌گیرد.

پس از آن برای نصب لازم است در ابتدا پایه سایبان را روی زمین قرار داده و وزنه‌ای که در قسمت پایین سایبان چتری قرار می‌گیرد در محل دقیق آن نصب کنید.

سپس نوبت به نصب پایه‌های اصلی می‌رسد. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله نیز باید کابل اتصال چتر سایبان را از محلی که در نظر گرفته شده عبور دهید تا کابل از یک طرف مشخص به چتر وصل شود و از طرف دیگر نیز داخل بدنه چتر و بدنه اصلی قرار می‌گیرد.

کابل تعبیه شده برای سایبان چتری درون یک اهرم دستی قرار گرفته و به وسیله چرخش آن امکان بالا و پایین کردن دسته فراهم می‌شود. در پایان نیز می‌توانید به کمک همان دسته و کابل چتر را بالا بکشید.

انواع مختلف سایبان‌های چتری

در مطالب فوق نیز به توضیح این موضوع پرداختیم که شما می‌توانید برای مکان‌های مختلفی سایبان‌های چتری خریداری کنید.

اما هر یک از مکان‌ها بر حسب نمایی که دارند باید سایبان مخصوصی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شود. سایبان‌های چتری در انواع مختلف موجود هستند که در ادامه قصد داریم از مدل‌های مختلف آن برای شما نام ببریم.

چتر پایه کنار

این مدل از سایبان‌های چتری در ابعاد متفاوت با تنوع رنگ فوق‌العاده بالا ساخته و تولید می‌شوند.

چتر پایه کنار دارای پایه چرخدار بوده و به راحتی و بدون هرگونه دغدغه می‌توانید آن را به مکان مورد نظر خود انتقال دهید.

دارای دو مدل چتر پایه کنار چوبی و چتر پایه کنار فلزی است.

روکش در نظر گرفته شده برای ساخت و تولید آن از قابلیت آبگریز بودن برخوردار و به سیستم بکسل و وینچ مجهز است. تمامی این مزایا و موارد نام برده شده آسانی در باز و بسته کردن چتر را برای شما به دنبال دارد.

چتر پایه کنار هشت ضلعی

این مدل نیز دارای تنوع رنگ فوق‌العاده بالایی بوده و با در نظر گرفتن سلیقه مشتری در ابعاد و اندازه‌های مختلفی همچون چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر ۳ و چتر پایه بغل هشت ضلعی قطر ۴ تولید می‌شوند.

چتر پایه وسط

یکی دیگر از مدل‌های مختلف سایبان چتری چتر پایه وسط بوده که دارای ظاهری متفاوت با چتر پایه کنار است.

این سری از سایبان‌های چتری معمولاً برای میز‌هایی که در قسمت وسط آن سوراخ تعبیه شده کاربرد دارد.

این نوع سایبان چتری دارای دو مدل چتر پایه وسط چوبی و چتر پایه وسط فلزی بوده و برای تولید نیز از روکش نانو استفاده می‌کنند.

چتر گرد

یکی از مدل‌های ساده و کاربردی که در دسته سایبان چتری قرار می‌گیرد، چتر گرد است.

دارای یک پایه فلزی و پایه آبی و روکش آن نیز از جنس نانو روکش بن روکش فلکس و روکش برزنتی استفاده می‌شود. در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

چتر تبلیغاتی

خرید و سفارش این نوع از سایبان‌های چتری می‌تواند کاربرد بسیار زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد. قطعاً در محیطی که مشغول به کار هستید تبلیغات به عنوان یکی از آپشن‌های مهم و حائز اهمیت به شمار می‌آید.

تبلیغات موجود روی چتر می‌تواند به شدت مناسب و در بالابردن راندمان کاری شما نیز نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کاربرد‌های مهم و پر اهمیت سایبان چتری

امروزه با توجه به اینکه اکثر افراد دوست دارند در فضا‌های باز قرار بگیرند سایبان‌های چتری نیز کاربرد فراوانی پیدا کرده‌اند مجموعه سایبان برقی شاهد قصد دارد در ادامه در رابطه با کاربرد‌های مهم این محصول مواردی را بیان کند.

سایبان چتری کافه

سایبان چتری که برای کافه‌ها طراحی می‌شود این قابلیت را دارد تا یک فضای فوق‌العاده دلنشین و زیبا را برای نشستن و صرف نوشیدنی دلخواه به وجود آورد. به کمک سایبان چتری این امکان فراهم می‌شود تا فضای مفید کافه را چندین برابر افزایش دهید.

سایبان چتری پاسیو

در بسیاری از مواقع ممکن است برخی از گل و گیاهان شما احتیاج به قرار گرفتن در فضای آزاد داشته باشند، اما به علت مواردی همچون کثیفی پرندگان، یا در معرض دید بودن و… نتوانید آن‌ها را در قسمت بیرونی منزل قرار دهید.

در چنین مواقعی می‌توانید با خرید و انتخاب یک سایبان چتری مناسب مشکلات نامبرده شده را به خوبی از میان بردارید.

سایبان چتری پاسیو می‌تواند در هر شرایطی محیط مورد نظر شما را از هرگونه کثیفی به دور نگه دارد.

قیمت سایبان چتری در سایبان برقی شاهد

قیمت نهایی در نظر گرفته شده برای سایبان چتری با توجه به فاکتور‌های مهمی ارائه می‌شود.

برخی از موارد مهم و تأثیر‌گذار در قیمت شامل مدل سایبان چتری، نوع پارچه به کار برده شده برای آن، اندازه و آپشن‌های مورد نظر شما است.

این امکان فراهم است تا با مراجعه به مجموعه معتبر و شناخته شده ما انواع مختلفی از سایبان‌های برقی را سفارش دهید.

هنگام مراجعه کارشناسان ما می‌توانند در رابطه با قیمت سایبان برقی موارد لازم و مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

علاوه بر سایبان چتری این امکان فراهم است تا مدل‌های دیگر را نیز سفارش دهید و از قیمت سایبان برقی مغازه نیز به خوبی مطلع شوید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

در مطالب فوق در رابطه با نحوه ساخت سایبان چتری و مزایایی که به دنبال دارد مواردی را در اختیار شما قرار دادیم. در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که امروزه مکان‌های مختلفی همچون کافه، بالکن و… که دارای فضای باز هستند اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و باید یک پوشش مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شود تا بتوانید به راحتی اوقات خود را در آن بگذرانید.

در چنین مواقعی سایبان‌های چتری می‌توانند بهترین انتخاب باشند. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که حتماً آن‌ها را از یک از مجموعه شناخته شده و معتبر خریداری کنید تا مدت زمان زیادی برای شما کاربرد و کارایی داشته باشند. مجموعه سایبان شاهد از این قابلیت برخوردار است تا بهترین‌ها را به شما ارائه دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *