انواع سایبان‌های چتری زیبا برای حیاط

سایبان‌های چتری

انواع سایبان‌های چتری زیبا برای حیاط

استفاده از سایبان‌های چتری به دلیل زیبایی ظاهر این محصولات بیشتر از همیشه شده است. این سایبان‌ها برای حیاط منازل امروزی، باغ، ویلا و… کارایی بالایی دارند. انواع سایبان‌های چتری با طراحی و رنگ بندی متنوعی تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. هر یک از این تجهیزات کاربردی با ابعاد و طرح‌های مختلفی تولید شده و چادر و چتر آن‌ها شکل ظاهری به خصوصی دارند. سایبان‌های دایره ای، مربعی، مثلثی و… در سبک‌های چتری بیشترین استفاده را در زندگی مردم امروز دارند. برای انتخابی مناسب تر در میان این تجهیزات باید به سایر ویژگی‌های آن‌ها دقت داشته باشید.

آشنایی با مدل‌های مختلف سایبان چتری برای حیاط

برای انتخاب سایبان‌های چتری باید به مدل‌های گوناگون و طرح‌ها و دسته بندی‌های آن‌ها دقت داشته باشید. سایبان‌های چتری بر اساس سبک طراحی و سایر ویژگی‌های کمی ‌و کیفی در مدل‌های متنوعی ارائه می‌شوند. شما می‌توانید هر یک از این مدل‌ها را در مجموعه سایبان برقی انتخاب و خریداری کنید. سایبان‌های چتری در مدل‌های زیر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند:

سایبان چتری متحرک دستی

اگر به دنبال یک سایبان مناسب برای فعالیت‌های روزانه خود می‌گردید و قصد حمل و نقل آن را دارید، سایبان‌های چتری متحرک بهترین انتخاب به شمار می‌روند. سایبان‌های چتری متحرک به صورت کاربردی طراحی و تولید شده و در سفرهای شما نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این تجهیزات کاربردی نه تنها در حیاط خود یک سایه دلپذیر خواهید داشت، بلکه برای استفاده در سفرهای خود نیز از این سایبان‌ها استفاده خواهید کرد. این تجهیزات اغلب وزن سبکی داشته و جمع کردن و باز کردن آن‌ها به سادگی انجام می‌گیرد. سایبان‌های چتری متحرک در ابعاد کوچکتری تولید می‌شوند که جا به جایی آن‌ها را ساده تر می‌کند.

سایبان چتری ثابت

در صورتی که می‌خواهید سایبان خود را برای مدت طولانی در محلی نصب کنید، بهترین انتخاب برای شما سایبان‌های چتری ثابت هستند. این سایبان‌های کاربردی در محل نصب فیکس شده و یا در زمین فرو می‌روند. سایبان‌های چتری ثابت اغلب به صورت یک بار مصرف تولید شده و در محل نصب می‌شوند. برای نصب هر یک از آن‌ها در محل باید با دقت به محل نصب آن‌ها دقت کرده و آن را هوشمندانه انتخاب کنید. در صورت فیکس کردن سایبان ثابت، جا به جایی آن‌ها به نسبت دشوار خواهد بود.

برخی از مدل‌های سایبان چتری ثابت بسته و جمع نمی‌شوند و همیشه به صورت باز قابل استفاده خواهند بود. بازوهای این سایبان‌ها به گونه ای ساخته شده که چادر و چتر آن را به صورت ثابت در محل نصب قرار می‌دهد.

سایبان چتری متحرک برقی

تعمیر سایبان چتری برقی بیشتر از سایر دسته بندی‌های سایبان انجام می‌گیرد. در صورتی که از این خدمات تعمیراتی استفاده می‌کنید، باید به نوع سایبان خود دقت داشته باشید. انواع سایبان‌های چتری متحرک با فناوری برقی ساختار مدرن تر و به روزتری داشته و بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند. شما می‌توانید این سایبان‌ها را برای نصب در بخش‌های مختلف حیاط منزل خود به کار ببرید. این تجهیزات کاربردی سایه ای دلپذیر در فضا به وجود آورده و نشستن شما را در محیط طبیعی حیاط ساده تر می‌کنند.

استفاده از فناوری برق در ساختار این سایبان‌ها سبب شده که باز و بسته شدن آن‌ها ساده تر انجام شود. در ساختار آن‌ها از قطعات برقی به خصوصی استفاده شده که عملکرد سایبان را ساده تر می‌سازند. سقف چتری این سایبان‌ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود و همین ویژگی کار مصرف کنندگان را ساده تر می‌کند.

تعمیر سایبان برقی

تعمیر سایبان برقی

دلایل محبوبیت سایبان چتری

سایبان چتری یکی از محبوب ترین اقلام کاربردی در زندگی مردم امروز به شمار می‌روند. سایبان‌های چتری بیشتر از سایر تجهیزات مشابه فروش دارند. استفاده ساده از این تجهیزات، کیفیت بالا و طراحی جذاب و متنوع از ویژگی‌های مهم این محصولات به شمار می‌روند که فروش آن‌ها را بیشتر از سایر سایبان‌ها کرده اند. برخی از مهمترین دلایلی که در طولانی مدت به شهرت این محصولات کمک کرده اند، به شرح زیر هستند:

سایبان چتری، قدیمی‌ ترین انواع سایبان

انواع سایبان‌های چتری در میان اولین سایبان‌های تولید شده قرار می‌گیرند. به همین خاطر ساختار کلاسیک آن‌ها مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. هر یک از آن‌ها از طراحی به خصوصی برخوردار هستند که دیزاین فضا را زیباتر جلوه می‌دهند. با استفاده از این سایبان‌های کاربردی می‌توانید، محیطی خاطره انگیز با المان‌های کلاسیکی که در دهه‌های گذشته بیشتر مورد استفاده بوده اند، ایجاد کنید.

برخی از مشتریان از این سایبان‌ها در راستای ایجاد لوکیشن‌های عکاسی در محیط استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با چنیش صحیح اجزا در کنار سایبان‌های چتری یک محیط زیبا و دلربا برای عکس برداری به وجود بیاورید. استفاده از یک سایبان در محیط باغ و ویلا قیمت و ارزش آن را افزایش داده و توجه خریداران را بیشتر جلب می‌کند.

اشکال متنوع سایبان‌های چتری

در صورتی که به دنبال یک سایبان ایده آل برای محیط حیاط خود می‌گردید و ظاهر این محصولات برای شما اهمیت دارد، نگاهی به دنیای متنوع سایبان‌های چتری بیندازید! این سایبان‌ها با استفاده از پوشش‌های پارچه ای رنگی با تنوع قابل توجه تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. این سایبان‌ها از نظر رنگی در مدل‌های مات، نیمه شفاف، اطلسی و متالیک تولید و ارائه می‌شوند. هر یک از آن‌ها بسته به رنگ آمیزی و طراحی محیط انتخاب شده و تاثیر ویژه ای بر فضا می‌گذارند.

به جز رنگ بندی پارچه سایبان‌های حیاط، اشکال چادر این سایبان‌ها نیز با هم متفاوت است که ظاهر آن‌ها را متفاوت تر می‌کند. شکل‌های منحنی، مسطح  موج دار این سایبان‌ها از زیباترین طراحی‌های این محصولات به شمار می‌روند که زیبایی قابل توجهی به ساختار سایبان شما می‌دهد.

قابلیت شست و شوی سایبان‌های چتری

یکی دیگر از مزایای استفاهد از سایبان‌های چتری، قابلیت شست و شوی آن‌ها است. طراحی ساده ساختار این سایبان‌ها، شست و شو نظافت هر یک را برای مصرف کنندگان ساده تر کرده و به همین خاطر استفاده از آن‌ها بیشتر شده است. این سایبان‌ها بدون مواد شوینده و تنها با استفاده از کمی ‌آب تمیز خواهند شد و ظاهر زیبا و براقیت اولیه خود را به دست می‌آورند.

قابلیت ضد اشتعال سایبان

در راستای استفاده بهتر از انواع سایبان‌های چتری باید با قابلیت‌های ویژه این محصولات آشنایی داشته باشید. هر یک از این تجهیزات کاربردی با قابلیت ضد اشتعال و مقاومت بالا در برابر حرارت تولید و ارائه می‌شوند. هر یک از این سایبان‌های کاربردی با استفاده از پارچه‌هایی ساخته شده اند که در مجاورت حرارت بالای خورشید استحکام و کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 این ویژگی‌ها در ساختار سایبان چتری، مقاومت و دوام آن‌ها را در طولانی مدت افزایش می‌دهد. البته در این زمینه باید به جنس پارچه به کار رفته در این تجهیزات و متریال مورد استفاده در ساخت اسکلت و بازوهای آن نیز دقت داشته باشید. خدمات

تعمیر سایبان برقی در راستای تعویض چادر و ایجاد خاصیت ضد اشتعال در این تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سهولت در نصب سایبان چتری

یکی دیگر از مجموعه مزایای استفاده از سایبان‌های چتری، سهولت در راه اندازی آن‌ها در بخش‌های مختلفی از فضای منزل به شمار می‌رود. در صورتی که از یک سایبان چتری استاندارد استفاده کنید، بدون شک نصب آن‌ها ساده تر از مدل‌های سایبان استند، سایبان‌های کالسکه ای و… انجام می‌گیرد. این سایبان‌ها با استفاده از پایه‌هایی طراحی و تولید شده اند که به سهولت بر روی زمین ثابت شده و به این ترتیب به سهولت در محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع این تجهیزات کاربردی قابلیت نصب دائمی ‌دارند و با این روش در برابر وزش باد و باران نیز استحکام لازم را دارند.

مقاومت بالای سایبان

سایبان‌های چتری با دوام بسیار بالایی تولید شده و این ویژگی سبب افزایش میزان استفاده از این تجهیزات شده است. هر یک از آن‌ها از چند بخش اساسی تشکیل شده اند که هر یک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مقاومت و دوام این اقلام کاربردی به دلیل قطعات مقاومی که در ساخت هر یک به کار برده شده، بسیار بالا است. انواع آن‌ها به دلیل طراحی استاندارد، تا سال‌ها بدون کوچکترین آسیبی قابل استفاده بوده و استحکام اولیه خود را به خوبی حفظ خواهند کرد. هر یک از انواع دسته بندی‌های این محصولات کاربردی برای نصب در محیط‌های سرباز مورد استفاده بوده و در برابر آسیب‌های محیطی استحکام خود را حفظ خواهند کرد. با نصب آن‌ها از وزش شدید باد، حرارت بالای تابش خورشید، بارش باران و برف و… در امان خواهید بود.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع بندی

در این قسمت انواع سایبان‌های چتری مورد استفاده در حیاط منازل را بررسی کردیم که با قابلیت‌های ویژه ای در بخش‌های مختلفی از محیط نصب و راه اندازی می‌شوند. شما می‌توانید هر یک از این محصولات را بر اساس نوع استفاده خود انتخاب کنید. استفاده از یک سایبان استاندارد در فضای حیاط و ویلا مزایای بی شماری به همراه داشته و رفاه حال ساکنین را به شدت افزایش می‌دهد. شما می‌توانید انواع دسته بندی‌های سایبان را به صورت کاربردی خریداری کرده و هر یک از طرح‌ها و مدل‌های ویژه آن‌ها را در محیط و فضای باز باغ و ویلای خود به کار ببرید. به این ترتیب فضایی آرام و دلنشین برای برگزاری میهمانی‌ها و دورهمی‌های خود خواهید داشت. این تجهیزات کاربردی تنوع بالایی دارند که انتخاب در میان آن‌ها بسته به انتخاب مشتریان انجام خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *