سایبان روف گاردن

مهندسان ساخت و ساز در طراحی بخش سقف و پشت بام ساختمان از سایبان روف گاردن به منظور پوشش محیط سرسبز ایجاد شده بهره خواهند برد. سایه‌بان‌ روف گاردن به ‌صورت عمودی و افقی با هدف ایجاد سقف موقت برای روف گاردن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هنگام خرید سایبان روف گاردن باید به عوامل متعددی مانند: سبک دکوراسیون انتخابی و همچنین ایجاد فضایی دلنشین توجه شود تا جلوه زیبا و منحصر به‌ فردی در آن محیط ایجاد شود. نسل جدید سایبان‌های پارچه‌ای به دلیل قیمت مقرون به‌صرفه و وزن سبک در بین انواع سایه‌بان روف گاردن طرفداران بیشتری دارند.

نصب سایبان در روف گاردن علاوه بر ایجاد زیبایی محیط، مزیت‌های بی‌شماری مانند: افزایش ارزش مادی ساختمان و امکان استفاده از این محیط برای تمام فصل‌های سال را فراهم خواهد کرد. طی این مقاله به بیان توضیحاتی درباره سایبان روف گاردن و مزیت نصب آن پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات در لازم در خصوص سایه بان روف گاردن جهت خرید آن تا انتهای این مطلب با سایبان شاهد همراه باشید.

انواع سایبان روف گاردن

امروزه صنعت ساختمان‌سازی نیز مانند دیگر عرصه‌ها، با تغییرات چشمگیری مواجه شده است. با توجه به رشد ساخت و ساز برج‌‌ها یا ساختمان‌های مرتفع، استفاده از روف گاردن از عناصر اصلی در این سازه‌ها خواهد بود. به عبارتی دیگر مهندسان با استفاده از باغ بام یا روف گاردن در ساختمان‌های نوساز و همچنین قدیمی، به دنبال افزایش فضای سبز مفید هستند. بنابراین نصب یکی از انواع سایبان روف گاردن در این قسمت لازم است تا ساکنان ساختمان در سرما و گرما امکان استفاده از این بخش را داشته باشند.

در صورت علاقه به نصب و خرید سایه‌بان روف گاردن ارزان، می‌توانید از مشاوران مجموعه سایبان برقی شاهد کمک بگیرید تا آن‌ها با توجه به محیط روف گاردن ساختمان شما بهترین گزینه جهت اجرا را پیشنهاد دهند. در ادامه به معرفی برخی از انواع سایبان روف گاردن پرداخته شده است.

سایبان برقی یا دستی روف گاردن

در صورتی که عامل قیمت سایه‌بان روف گاردن برای ساکنان ساختمان دارای اهمیت است، مهندسان استفاده از مدل دستی سایبان را پیشنهاد خواهد کرد. سایبان‌های دستی روف گاردن به منظور باز و بسته شدن، نیاز‌مند نیروی مکانیکی هستند. بدون تردید انتخاب سایبان برقی جهت نصب در روف گاردن، جلوه زیبا‌تر و شیک‌تری به محیط ارائه خواهد داد. این سایبان‌ها دارای موتور الکترویکی بوده و افراد با استفاده از ریموت کنترل آن، فرایند باز و بسته شدن سایبان را به راحتی انجام خواهند داد.

سایبان روف گاردن
سایبان برقی روف گاردن

سایه‌بان روف گاردن یک‌طرف یا دو‌طرفه

در صورتی که روف گاردن ساختمان کوچک باشد، انتخاب سایبان یک‌طرفه روف گاردن بهترین گزینه خواهد بود. بسیاز طرفی بسیاری از طراحان انتخاب سایبان‌های دو‌طرفه را برای فضای بزرگ روف گاردن توصیه نموده‌اند. طراح در زمان انتخاب سایبان روف گاردن دو‍‌طرفه به ساکنان ساختمان در خصوص عدم مشکل یا ایجاد اختلال هنگام استفاده سایه‌بان روف گاردن دو‌طرفه اطمینان خاطر خواهد داد.

سایبان روف گاردن ثابت با متحرک

سایبان‌ روف گاردن ثابت از مدل‌های قدیمی جهت نصب در فضای سبز بالای ساختمان بوده و البته به دلیل عدم باز یا بسته شدن آن، استفاده از این سایبان‌ها طرفداران بسیار اندک دارد. امروزه افراد با وجود سایبان متحرک روف گاردن و با توجه به امکان باز یا بسته کردن آن به دنبال نصب مدل متحرک آن هستند. زیرا در صورت نصب آن می‌توانند هنگام مطبوع بودن شرایط آب و هوایی، سایبان را جمع کنند. بنابراین افراد با انتخاب سایبان‌های متحرک روف گاردن به دنبال استفاده بهینه از تمام بخش‌های ساختمان در هر نوع شرایط آب و هوایی خواهند بود.

مزایایی استفاده از چتر روف گاردن

در صورتی که ساکنان ساختمان قصد نصب سایبان روف گاردن ارزان را داشته باشند، باید خرید چتر روف گاردن را در دستور کار خود قرار دهند. زیرا وجود این بخش جدای‌نا‌پذیر در سایه‌بان روف گاردن، مزیت‌های بسیاری را با خود به همراه دارد. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا، پرداخته شده است.

امکان تنظیم زوایه

از اصلی‌ترین مزیت‌های نصب سایبان در روف گاردن، امکان تنظیم زوایه آن است. افراد به کمک این مزیت و قابلیت، می‌توانند زوایه نور خورشید یا بارش باران و برف را با توجه به خواسته یا نظر خود تنظیم کنند. به عبارتی دیگر این مزیت سایبان روف گاردن، امکان استفاده بهینه و هدف‌مند از سایه‌بان را به آن‌ها ارائه خواهد داد.

مراقبت از گیاهان

بدون شک تیم تخصصی و حرفه‌ای در زمان نصب روف گاردن، گل و گیاه را فراموش نخواهند کرد. البته گیاهان برای رشد بهتر، نیاز‌مند مراقبت‌های مانند محافظت در برابر سرما و گرما هستند. سایبان روف گاردن وظیفه مراقبت از گیاهان را در برابر سرما یا گرما بر عهده گرفته و در نتیجه سایبان نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ شادابی گیاهان برعهده دارد.

استفاده از روف گاردن در شرایط آب و هوایی مختلف

در صورت نصب سایبان روف گاردن به صورت اصولی و درست، ساکنان ساختمان می‌توانند در شرایط آب و هوایی مختلف مانند: باران یا برف از آن محیط استفاده کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند در شب‌های گرم و طولانی تابستان، مهمانی‌های خود را به روف گاردن منتقل کرده و فضای دلنشینی را برای دوستان یا خانواده به وجود بیاورند.

افزایش قیمت ساختمان

وجود روف گاردن در ساختمان و سایبان زیبا روی آن باعث افزایش قیمت ملک به ‌ویژه هنگام فروش خواهد شد. در نتیجه افراد با ایجاد محیط زیبا روف گاردن در قسمت پشت‌بام ساختمان و همچنین نصب سایه‌بان روف گاردن لاکچری ارزش مادی ساختمان را افزایش خواهند داد.

سایبان پشت بام

استعلام قیمت سایبان روف گاردن

در طول چند سال گذشته به دلیل مسائل محتلفی مانند: کمبود زمین و نیاز به خانه بیشتر زمین‌ها به ‌صورت برج‌های مسکونی چند طبقه ساخته شده‌اند. مهندسان ساختمان‌سازی با استفاده از فضای پشت‌بام و تبدیل آن به یک محیط سبز و دلنشین، روف گاردن را ایجاد خواهند کرد تا ساکنان ساختمان امکان استفاده از محیط آرامی را داشته باشند. بدون شک اصلی‌ترین دغدغه این افراد پس از ایجاد چنین فضای، قیمت نصب سایبان بوده و عوامل بسیاری مانند: متریال پارچه یا نوع مدل و حجم پروژه بر این مسئله تاثیر‌گذار هستند.

البته به‌دلیل نوسانات شدید در بازار ارز و عدم ثبات در قیمت مواد اولیه، امکان بیان یک قیمت ثابت تقریبا غیرممکن شده است. در نتیجه با توجه به این عوامل موثر در تعیین قیمت سایه‌بان روف گاردن بهترین توصیه مراجعه به سایبان برقی شاهد است. نیرو‌های متخصص و با‌تجربه حاضر در این مجموعه، سال‌ها در عرصه تولید و نصب سایبان فعالیت دارند. شما به ‌واسطه برقراری تماس رایگان با شماره تلفن 09123598623 مشاوران سایبان برقی شاهد، می‌توانید اطلاعات لازم درباره سایه‌بان‌ها را کسب کنید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

بهترین نصاب سایه‌بان روف گاردن

از اصلی‌ترین مزیت نصب سایبان روی روف گاردن، افزایش قیمت و ارزش مادی ساختمان است. بنابراین فرایند انتخاب طرح و نصب سایبان در این محیط، باید کاملا اصولی و براساس متراژ محیط انجام شود. در صورت استفاده از افراد ماهر و با‌تجربه، نصب سایبان روف گاردن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام خواهد شد. بدون شک بهترین گزینه در چنین شرایطی، انتخاب تیم حرفه‌ای و تخصصی سایبان برقی شاهد است.

نصابان ماهر در این مجموعه معتبر و خوشنام از تخصص و مهارت بسیاری در زمینه نصب انواع سایبان‌ها روی روف گاردن برخوردار هستند. به‌ منظور برقرار ارتباط با مشاوران و نصابان سایبان برقی شاهد جهت نصب سایه‌بان در روف گارن ساختمان، با شماره تلفن 09123598623  تماس بگیرید تا افراد ماهر این مجموعه، راهنمای‌های لازم را به شما ارائه دهند. بدون شک با وجود نصابان ماهر سایبان برقی شاهد، نصب سایه‌بان در روف گاردن ساختمان خیلی سریع و تمیز انجام خواهد شد.

سایبان برقی پشت بام

گالری تصاویر سایبان روف گاردن زیبا

این روز‌ها با توجه به تنوع در طرح و مدل سایبان، انتخاب بهترین و ایده‌آل‌ترین ایده سایه‌بان روف گاردن با کمی سختی همراه است. طراحان با توجه به سلطقه مشتری، بودجه مورد نظر او و همچنین متراژ محیط بهترین مدل سایبان جهت نصب در روف گاردن را پیشنهاد خواهند کرد. در این بخش جدید‌ترین و زیبا‌ترین تصاویر سایه‌بان‌های نصب شده روف گاردن سال 1402 از سوی مجموعه سایبان برقی شاهد ارائه شده است.

این مجموعه تصاویر، شامل عکس‌های قبل و بعد از نصب سایبان در محیط روف گاردن است. اکنون شما با مشاهده این تصاویر و همچنین توجه به پیشنهاد‌های مشاوران مجموعه سایبان برقی شاهد، می‌توانید انتخاب ایده‌آلی انجام دهید.

سوالات متدوال

در این بخش به پرسش‌های احتمالی شما در باره نصب سایبان روف گاردن پاسخ داده شده است. در صورت شکل‌گیری سوالات جدید، به قسمت نظرات همین مقاله مراجعه کرده و پرسش خود را مطرح کنید تا تیم تخصصی و حرفه‌ای سایبان برقی شاهد در کوتاه‌ترین زمان به آن سوال پاسخ دهند.

در صورتی که قصد نصب و اجرا سایبان روی روف گاردن ساختمان خود در تهران را دارید، بهترین پیشنهاد برقراری ارتباط به‌واسطه شماره تلفن 09123598623 سایبان برقی شاهد است تا نیرو‌های مجرب این مجموعه پس از ارائه مشاوره، فرایند نصب را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.

  • افزایش ارزش مادی ملک
  • استفاده از محیط روف گاردن در هر شرایط آب و هوایی
  • مراقبت از گیاهان
  • افزایش زیبایی ساختمان
  • قیمت مناسب
  • نصب آسان
  • تنوع رنگ، مدل و متریال
  • ایجاد سایه
  • قابل تعمیر

در صورتی که قصد خرید سایبان برقی روف گاردن در استان گیلان را دارید، می‌توانید با سایت فروش سایبان‌ شاهد ارتباط برقرار کنید تا افراد حاضر در این مجموعه، اطلاعات لازم درباره ثبت سفارش، نحوه ارسال و نصب را به شما ارائه دهند.

از نظر بسیاری از طراحان و متخصصان ماهر در این حوزه انتخاب سایه‌بان‌های یک‌طرفه در محیط روف گاردن کوچک ایده‌آل‌ترین انتخاب است.

در صورت نیاز به نصاب کاربلد و ماهر از مجموعه سایبان شاهد می‌توانید با شماره تلفن 09123598623 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *