امروزه از انواع سایبان فول باکس جهت بهره بردن از هوای آزاد به دور از نور سوزان خورشید، برف و باران همچنین محافظت از اشیاء و وسایل مختلف در مقابل عوامل نامبرده استفاده خواهد شد. سایبان بازویی (فنری)، پوششی، چتری و کالسکه‌ای از مدل‌های سایه بان‌ هستند. سایبان بازویی (فنری) در پنج مدل سایبان فول باکس (فول کاست)، لاکچری، هایگلاس، مدرن و بیسیک وجود دارد.

سایه بان فول باکس فروشگاه یکی از موارد پرکاربرد سایه‌بان فول کاست (فول باکس) است. قیمت خرید سایبان فول باکس نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر هست. در این مقاله به بررسی سایبان فول باکس فروشگاه و قیمت سایه‌بان فول باکس پرداخته‌ایم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیش از خرید سایه‌ بان باکس فول تا انتهای این مطلب با بخش وبلاگ سایبان برقی شاهد همراه باشید.

انواع سایبان فول باکس متحرک

سایه ‌بان فول باکس نمونه‌ای از سایبان فنری بوده و این نوع سایه‌بان متحرک در هنگام جمع آوری، تمام بازو و پارچه آن داخل محفظه آلومینیومی جای خواهند گرفت. علت نام گذاری این مدل سایه‌بان به نام فول باکس به همین دلیل است. سایه‌بان فول باکس(فول کاست) دارای مشخصات زیر است:

قیمت سایبان برقی فول باکس
  • به صورت زنجیری تولید شده است.
  • به دو مدل برقی و دستی تقسیم بندی خواهد شد.
  • با بازشوندگی 2.5 یا 3 متر و دهنه‌ بین 3 تا 5 متر تولید شده است.

با انواع روکش‌ این مدل سایه‌بان تولید خواهد شد که شامل سایه‌ بان فول باکس فلکس، سایه‌ بان فول باکس یو پی وی سی، سایه‌بان فول باکس اکریلیک و سایه بان فول باکس نانو هستند. کاربردهای سایه‌بان فول باکس شامل لیست زیر خواهند شد:

  • مغازه
  • رستوران
  • کافه
  • تراس
  • بالکن
  • پاسیو
  • پارکینگ
  • فروشگاه

سایه بان فول باکس برقی

این نمونه سایه‌بان دارای موتور برقی است و باز و بسته شدن آن به وسیله ریموت انجام خواهد شد. در بین انواع سایبان از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

سایه بان فول باکسی دستی

این نمونه سایه‌بان گیربکس (دنده) دارد. باز و بسته شدن آن از طریق هندل سایبان (میله) انجام خواهد شد. به دلیل عدم استفاده از موتور برقی در ساخت این نوع سایبان شاهد کاهش قیمت تمام شده آن خواهید بود. از طرفی در بخش‌های زیبایی، تغییر در ابعاد بازو یا اندازه محفظه محل جمع شدن  تفاوتی با سایر مدل‌های سایبان فول باکس ندارد. اما به دلیل نبود موتور برقی از سنسورهای هوشمند تشخیص باد، بارش و نور خورشید پشتیبانی نخواهد کرد.

سایه بان فول باکس پارکینگ

سایه بان فول باکس خودرو روی درب ورودی خانه‌ و باغ نصب و به عنوان پارکینگ استفاده خواهد شد و به دو صورت دستی و برقی وجود دارد. سایه‌بان مدل فول باکس پوشش کاملی دارد؛ چون علاوه بر این که بالا و دو طرف آن پوشیده شده‌اند، جلوی آن هم کاور وجود دارد که این به نوبه خودش موجب شده از موتور سایبان در مقابل عوامل جوی محافظت شود. امکان چاپ جهت تبلیغات برند و نام شرکت روی پارچه این نمونه سایبان‌  برای مراکز و ادارات وجود دارد. همان طور که قبلا اشاره کرده‌ایم، هنگام بسته شدن این نمونه سایه‌بان چون داخل محفظه آلومینیومی جای خواهد گرفت مانع از فرسایش سایه‌بان خواهد شد.

خرید سایبان برقی فول باکس

سایبان فول باکس مغازه

یکی از موارد پرکاربرد سایه‌بان مدل فول باکس نصب آن روی درب ورودی مغازه‌ و فروشگاه است. این نمونه سایه‌بان نسبت به دیگر مدل‌ سایه‌بان‌ دارای سیستم پیچیده مدرن است به همین دلیل نصب آن باید توسط نصاب ماهر و با تجربه انجام گردد. برای دسترسی به نصاب متخصص جهت نصب سایه ‌بان مدل فول باکس کافی است از طریق شماره … با مجموعه سایبان شاهد ارتباط بگیرید. نصب انواع سنسور هوشمند، خودکار شدن مراحل باز و بسته شدن سایبان را در پی دارد.

مزیت سایبان فول باکس

مزایا سایه‌بان مدل فول باکس شامل لیست زیر هستند:

  • از پارچه سایه‌ بان در مقابل برف و باران به خوبی محافظت خواهد کرد و این به جهت دو کاور آلومینیومی است که در پایین و بالای آن وجود دارد.
  • در بازشوهای 2 متر، 3 متر و 50.2 متر و در عرض 50.2 تا 5 متر تولید خواهد شد.
  • در حالت بسته بودن سایبان پارچه و متعلقات آن دیده نخواهند شد و کاملا محافظت شده‌اند.
  • به صورت یک طرفه بوده و نصب آن روی پایه و دیوار انجام خواهد شد.
  • در مغازه‌ها، رستوران‌ها، باغ ویلا و منازل استفاده خواهد شد.
  • در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد؛ چون از آلومینیوم در ساخت آن استفاده شده است.
  • به صورت دستی و برقی تولید و عرضه خواهد شد.
  • بی صدا است و به نرمی باز و بسته خواهد شد.
  • همه قطعات آن اکستروژن و دایکست هستند.
  • قابلیت تنظیم دلخواه زاویه سایه‌بان در آن وجود دارد.
  • برای استحکام بازوهای سایبان دارای زنجیر مستحکمی است.
  • بر اساس استانداردهای اروپایی طراحی آن انجام شده است.

استعلام قیمت سایبان فول باکس با کیفیت

لوکس بودن سایه بان مدل فول باکس موجب شده از سایر سایه‌بان‌‌ها متمایز شود به همین دلیل از قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها برخوردار است. این مدل سایبان لوکس بازویی به دو صورت دستی و برقی تولید و عرضه خواهد شد و مدل برقی آن قیمت بیشتری نسبت به مدل دستی دارد.  قیمت این نمونه سایه‌بان بازویی همانند سایر سایبان قیمت آن با توجه به عواملی مانند کیفیت، اندازه، مدل، قانون عرضه و تقاضا و شرایط بازار متفاوت است.

تغییرات مداوم نرخ ارز و تورم موجب شده‌اند، قیمت این نوع سایبان همانند تمام کالا‌ها با نوساناتی همراه باشد. برای استعلام قیمت به روز و لحظه‌ای سایبان مدل فول باکس باکیفیت کافی است از طریق شماره …. با مجموعه سایبان شاهد ارتباط بگیرید. دریافت مشاوره رایگان در کنار ساخت طبق سفارش و نصب سایبان در محل مدنظر مشتری سبب آسودگی خاطر اجرای تمام مراحل استعلام قیمت تا نصب سایبان خواهد شد.

خرید سایبان فول باکس از سایبان شاهد

سایبان فول باکس در مدل‌های دستی، برقی و اتوماتیک تولید خواهد شد. سایه‌بان دستی به وسیله میله یا هندل توسط نیروی انسانی باز و بسته شده؛ ولی مدل برقی با فشردن دکمه ریموت باز و بسته خواهد شد. سایه بان فول باکس اتوماتیک، دارای سنسور باد است و هنگام بروز باد بدون کمک نیروی انسانی به صورت اتوماتیک جمع شده به همین دلیل نسبت به سایر سایه‌بان مدل فول باکس از قیمت بالاتری برخوردار است. برای خرید سایبان فول باکس از سایبان شاهد کافی است از طریق شماره 09123598623 با مجموعه سایبان شاهد ارتباط بگیرید و سفارش خود را انجام دهید.

خرید سایبان فول باکس

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

تصاویر سایبان فول باکس شیک

مجهز بودن سایه‌بان به ریموت کنترل و امکان انجام تبلیغ روی سایه‌بان از امکانات سایه‌بان مدل فول باکس هستند. سایبان مدل فول باکس برقی دارای ریموت بوده و به همین دلیل به وسیله ریموت از راه دور سایه‌بان  کنترل خواهد شد. با کمک ریموت تنظیم شیب سایه بان و باز و بسته شدن آن انجام خواهد شد. هر چه کیفیت موتور الکتریکی که در ساخت سایه‌بان استفاده شده بالاتر باشد ریموت کار خود را به راحتی انجام خواهد داد. چاپ برند، لوگو و نام شرکت به منظور تبلیغات روی پارچه سایبان مدل فول باکس انجام خواهد شد.

 عکس‌های از مدل‌های متنوع سایه بان فول باکس توسط مجموعه سایبان شاهد برای شما تهیه شده تا پس از مشاهده نمونه کارها بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مدل سایه بان فول باکس را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول

در پایان به سوالات احتمالی شما در مورد سایه بان فول باکس پاسخ داده شده است. اگر در مورد این مدل سابان‌ها سوال‌های جدیدی به ذهن شما خطور پیدا کرد به بخش نظرات که در پایان این مقاله آمده، مراجعه و پرسش خود را مطرح نمایید. از طرفی امکان ارتباط گرفتن با پشتیبان مجموعه سایبان شاهد از طریق شماره 09123598623 را دارید تا در کوتاه‌ترین زمان پاسخ شما عزیزان داده شود.

قیمت دقیقی برای سایبان فول باکس پارکینگ وجود ندارد و این به جهت تغییرات نرخ ارز، مدل، کیفیت و شرایط بازار است؛ ولی به طور کلی قیمت سایبان  فول باکس پارکینگ از دیگر مدل‌های سایه‌بان بیشتر است. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای سایه‌بان فول باکس کافی است از طریق شماره 09123598623 با مجموعه سایبان شاهد ارتباط برقرار کنید.

برای دسترسی به بهترین تعمیرکار سایه‌بان فول باکس مغازه در تهران کافی است از طریق شماره 09123598623 با مجموعه سایبان شاهد ارتباط بگیرید.

برای خرید از سایبان شاهد کافی است از طریق شماره 09123598623 با مجموعه سایبان شاهد ارتباط برقرار کنید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

برای استفاده از سایه‌بان فول باکس محدودیتی وجود ندارد؛ لذا برای استخر هم قابلیت استفاده دارد. جهت خرید سایه‌بان فول باکس برای استخر کافی است از طریق شماره 09123598623 با مجموعه سایبان شاهد ارتباط بگیرید.