انواع سایبان‌های برقی قابل استفاده برای پارکینگ منازل و ادارات

سایبان‌های برقی

انواع سایبان‌های برقی قابل استفاده برای پارکینگ منازل و ادارات

پارکینگ ادارات و منازل مسکونی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشترین میزان کارایی را در بخش‌های مختلف به همراه دارد. انواع سایبان‌های مخصوص منازل و ادارات با طراحی و رنگ آمیزی ویژه ای ارائه می‌شوند و جلوه ای خاص به این بخش از محیط ساختمان می‌دهند. استفاده از این تجهیزات برای مراقبت از اتومبیل‌های موجود در این محیط‌ها کارایی قابل توجهی داشته و ضرورت دارد. در صورتی که فضایی سربسته برای پارک اتومبیل‌های خود در محیط انتخاب کنید، بدون شک اتومبیل‌های شما در معرض آسیب‌های محیطی، با خرابی و نقص‌های فنی رو به رو نمی‌شوند.

چرا از سایبان برای پارکینگ ادارات و منازل استفاده کنیم؟

در  نظر گرفتن یک محیط امن برای فضای پارکینگ یکی از مهمترین نکات مورد نظر مشتریان در محل ساختمان‌های مسکونی و ادارات است. در صورتی که از یک سایبان استاندارد برای فضای پارکینگ خود استفاده کنید، بدون شک ایمنی اتومبیل‌های شما در محیط تامین خواهد شد. این تجهیزات در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند و مشتریان می‌توانند، بر اساس سبک طراحی بخش‌های مختلف محیط ساختمان هر یک از آن‌ها را سفارش دهند. به همین خاطر دیزاین فضا با استفاده از این سایبان‌ها به سهولت انجام می‌گیرد.

گذشته از این موارد در فصل‌های سرد سال رطوبت هوا بسیار بالا است و این مسئله سیستم به کیفیت سیستم فنی اتومبیل‌ها آسیب می‌رساند. بارش برف و باران بر روی بدنه اتومبیل نیز آسیب‌های جدی به ساختار فنی و فیزیکی خودرو وارد خواهد کرد. به همین خاطر استفاده از یک سایبان استاندارد و نصب آن در محل قرارگیری خودروها در محوطه یک راه حل مناسب برای پایان دادن به این مشکلات به شمار می‌رود. برای انتخاب یک سایبان مناسب برای محیط پارکینگ باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین بهره وری را از آن‌ها داشته باشید.

تعمیر سایبان برقی مغازه

تعمیر سایبان برقی مغازه

نکات انتخاب یک سایبان استاندارد

در راستای انتخابی مناسب تر در میان انواع سایبان‌های پارکینگ باید حتما به نکات مربوط به انتخاب آن‌ها دقت داشته باشید. هر یک از این سایبان‌ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که سبب افزایش کیفیت ساختار سایبان می‌شوند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن قطعات به کار رفته در سایبان‌ها و ویژگی‌های کیفی هر یک از آن‌ها انتخابی مناسب در میان این اقلام داشته باشید. برخی از مهمترین پارامترهای یک سایبان ایده آل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتخاب پارچه سایبان

سایبان برقی برای جلب رضایت مشتریان خود انواع دسته بندی‌های سایبان را با استفاده از متریال پارچه ای باکیفیتی عرضه می‌کند. انواع پارچه‌های به کار رفته در چادر این سایبان‌ها با ویژگی‌های کیفی به خصوصی ارائه شده و از مزایای بی شماری برخوردار هستند. شما می‌توانید این پارچه‌ها را با در نظر گرفتن محل نصب سایبان نیز انتخاب کنید. جنس پارچه سایبان در میزان دوام و ماندگاری هر یک از این محصولات تاثیر به سزایی بر جای می‌گذارد. به همین خاطر همواره توصیه می‌شود که به نوع و مدل پارچه سایبان انتخابی خود دقت بالایی داشته باشید.

هر مدل از انواع پارچه‌های سایبان با میزان مقاومت به خصوصی در برابر باران و برف شناخته می‌شوند و کارایی قابل توجهی به همراه دارند. محافظت این پارچه‌ها در برابر اشعه ماورابنفش نیز در سطح قابل توجهی قرار می‌گیرد. استفاده از آن‌ها از اتومبیل شما در برابر اشعه مضر خورشید مراقبت کرده و از پوسیدگی و آفتاب سوختگی آن در فضای پارکینگ پیشگیری می‌کند. جنس پارچه به کار رفته در سایبان از متریال زیر تشکیل می‌شود:

  • وینیل،
  • پلی اتیلن،
  • پلی استر

در ادامه به معرفی هر یک از این متریال پارچه ای می‌پردازیم:

سایبان پارکینگ با پارچه پلی استر

یکی از مهمترین الیاف پارچه ای مورد استفاده در ساخت و آماده سازی سایبان‌های پارکینگی، به نام پلی استر شناخته می‌شود که کاربردهای گسترده ای در این حوزه دارد. استفاده از پارچه‌های پلی استر مزایای بی شماری برای ساخت و آماده سازی سایبان‌های باکیفیت دارد. متریال پلی استر در ساخت سایبان‌های پارکینگی برقی نیز بسیار کارایی دارند. به همین خاطر نیز بسیاری از انواع  تجهیزات پارکینگی را با استفاده از این محصولات تولید می‌کنند.

این پارچه‌ها در شرایط بارندگی و تابش شدید نور خورشید ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند و استفاده از آن‌ها در برابر این آسیب‌های محیطی از ساختار سایبان پارکینگ محافظه می‌کند. با وجود آن‌ها بارش و تابش شدید در محیط آسیبی به اتومبیل وارد نمی‌کند. جنس پارچه پلی استر در برابر این عوامل به سادگی خراب نمی‌شود و همین ویژگی‌ها نیز میزان استفاده از آن‌ها را در طول سال‌های گذشته بیشتر کرده است. البته متریال پلی استر ضد آب نیستند. یعنی اگر بیش از حد در برابر عوامل رطوبت زا قرار بگیرند، احتمال نفوذ آب به آن‌ها وجود دارد. با این حال جنس آن‌ها در جایگاه مطلوبی قرار می‌گیرد.

سایبان پارکینگ با پارچه پلی اتیلن

سایبان‌های کاربردی با پارچه‌های پلی اتیلن نیز یکی از برترین دسته بندی‌های این محصولات به شمار می‌روند که برای ساخت و آماده سازی تجهیزات مخصوص محیط بیرون و فضاهای سرباز بهترین گزینه هستند. انواع آن‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگونی تولید شده و تنوع قابل توجهی به سایبان‌های پارکینگی بخشیده اند. دوام بالای آن‌ها در هر شرایط آب و هوایی مورد توجه مشتریان قرار گرفته و همین مسئله میزان استفاده از آن‌ها را در طول سال‌های گذشته بیشتر و بیشتر می‌کند. این پارچه‌ها برای شرایط جوی پر بارندگی انتخابی ایده آل به شمار می‌روند.

تعمیر سایبان برقی با وجود این پارچه‌ها به تعویق می‌افتد؛ چرا که پارچه‌های پلی اتیلن به سادگی در برابر عوامل آسیب زای محیطی تخریب نشده و استحکام خود را حفظ می‌کنند. شما می‌توانید این پارچه‌ها را در شرایط جوی حساس و پر بارش به کار ببرید و ساختار سایبان استاندارد پارکینگی خود را تکمیل کنید.

سایبان پارکینگ با پارچه وینیل

در ساخت انواع سایبان‌های امروزی از پارچه‌های وینیل نیز استفاده می‌کنند که یکی از برترین مواد پارچه ای برای تولید سایبان به شمار می‌روند. این سایبان‌ها به عنوان سایبان ضد آب پارکینگ معرفی می‌شوند. پارچه وینیل به هیچ عنوان رطوبت را از خود نفوذ نمی‌دهد و یکی از مرغوب ترین الیاف پارچه ای برای مقاصد صنعتی به شمار می‌رود. به همین خاطر نیز تولید آن‌ها در سال‌های اخیر بیشتر از گذشته شده است.

پارچه‌های وینیل در برابر حرارت بالا و گرمای شدید خورشید نیز مقاومت خود را حفظ کرده و از خاصیت ضد حریق برخوردار هستند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را با خیال راحت در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار داده و به کار ببرید. با استفاده از پارچه وینیل در ساخت سایبان، استحکام آن در طولانی مدت حفظ خواهد شد. این محصولات یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت سایبان‌های مخصوص پارکینگ به شمار می‌روند. البته باید توجه داشته باشید که وزن بالای این پارچه‌ها محدودیت‌هایی برای استفاده از آن‌ها در برخی شرایط به وجود می‌آورد. در صورتی که بارندگی شدید باشد، برداشتن پارچه از روی سایبان دشوار می‌شود.

انتخاب نوع سایبان

در سال‌های اخیر تنوع بالایی در میان مدل‌های متنوع سایبان در عرصه‌های صنعتی به وجود آمده است. این روزها سایبان‌ها در مدل‌های برقی و دستی ارائه می‌شوند و هر یک از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. در صورتی که از سایبان‌های برقی استفاده کنید، باز و بسته شدن آن‌ها کار ساده تری خواهد بود. به علاوه این تجهیزات با جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا همراه هستند و ساختمان شما را مدرنیزه می‌کنند. اما مدل‌های دستی قیمت به صرفه تری دارند و برای اغلب ساختمان‌ها به کار می‌روند. انواع سایبان‌های برقی در مدل‌های توبلار و ساید تولید شده و هر یک از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع نیازهای خود هر یک از مدل‌های برقی و دستی سایبان‌های پارکینگ را برای محافظت از اتومبیل‌های خود در فضای خارجی ساختمان به کار ببرید.

توجه به وضعیت حمل سایبان

در مراکز تعمیر سایبان برقی مغازه همیشه در رابطه با حمل و نقل و نحوه نصب ساده سایبان گفت و گو می‌شود. در صورتی که سایبان شما وزن استانداردی داشته باشد، حمل و نقل آن کار ساده تری می‌شود. در نتیجه سایبان شما برای مدت‌ها قابل استفاده بوده و کاربردهای مورد نیاز را به همراه خواهد داشت. در صورتی که سایبان شما آسیب ببیند باید آن را برای تعمیر به مراکز مربوطه انتقال دهید. در غیر این صورت رسیدگی به وضعیت فنی آن دشوار می‌شود. کلیه این موارد با در نظر گرفتن وضعیت حمل و وزن استاندارد سایبان میسر خواهند بود.

توجه به برند سازنده سایبان 

در نظر گرفتن برند تجاری ساخت و تولید سایبان نیز یکی از اصول اساسی خرید این محصولات است. در صورتی که به کیفیت قطعات به کار رفته در سایبان اهمیت می‌دهید، باید به این مسئله توجه داشته باشید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع سایبان‌های مخصوص پارکینگ و متریال به کار رفته در آن‌ها اطلاعاتی را بررسی کردیم. در صورتی که قصد خرید یک سایبان ایده آل برای فضای پارکینگ خود را دارید باید به برخی نکات ارائه شده در این مطلب دقت داشته باشید. در نظر گرفتن جنس پارچه، جنس اسکلت سایبان، نوع سایبان و برقی و دستی بودن آن و… از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و خرید شما را بهبود می‌بخشد. توصیه می‌کنیم در این زمینه از نظرات کارشناسان فروش سایبان نیز کمک بگیرید تا بهترین تجهیزات را با در نظر گرفتن نوع نیازهای خود خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *