آیا تفاوتی بین سایبان‌های برقی مغازه و سایبان‌های برقی پارکینگ وجود دارد؟

سایبان‌های برقی مغازه

آیا تفاوتی بین سایبان‌های برقی مغازه و سایبان‌های برقی پارکینگ وجود دارد؟

سایبان برقی در مغازه و پارکینگ از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند. هر یک از این تجهیزات با مشخصه‌های کیفی به خصوصی تولید و ارائه می‌شود. این تجهیزات کاربردی با ایده آل‌های مردم امروز تولید شده و ساختار مدرنی دارند. تفاوت‌های بین این سایبان‌ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته و در انتخاب آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. سایبان مخصوص مغازه باید فاکتورهای کیفی مربوط به استفاده در این مکان را داشته باشد. همچنین محیط پارکینگ نیز ویژگی‌های خاص خود را دارد و سایبان مخصوص آن با مشخصات به خصوصی تولید می‌شود. برای بررسی هر یک از این تجهیزات باید به این فاکتورها رسیدگی شود. در ادامه به مقایسه این تجهیزات می‌پردازیم.

تعمیر سایبان برقی مغازه

تعمیر سایبان برقی مغازه

مقایسه سایبان پارکینگ و مغازه

سایبان‌های شیک پارکینگ و محیط مغازه با تفاوت‌های آشکاری خرید و فروش می‌شوند. البته برخی از ویژگی‌های فنی این محصولات نیز با هم متفاوت است. انواع سایبان‌ها پارکینگی اغلب با ابعاد بزرگتری طراحی می‌شوند تا پوشش دهی مناسب تری در محل نصب داشته و انواع اتومبیل‌های سواری را در فضای زیر چادر جای دهند. به همین خاطر قیمت خرید هر یک از آن‌ها اغلب بیشتر از مدل‌های مخصوص مغازه و فروشگاه است.

انواع سایبان مخصوص مغازه در ابعاد کوچکتری طراحی می‌شوند. به علاوه نصب آن‌ها اغلب در قسمت ورودی مغازه انجام گرفته و به صورت کالسکه ای بر روی دیوار نصب خواهند شد. اما مدل‌های پارکینگی بر روی بازوها و پایه‌ها نصب می‌شوند. چادر و پارچه این سایبان‌ها بر روی پایه‌های محکم نصب شده و استحکام بالایی خواهد داشت. سایبان‌های مخصوص پارکینگ اغلب استحکام بالاتری داشته و از متریال فلزی و پارچه ای باکیفیت تری تشکیل شده اند. این در حالی است که سایبان‌های مخصوص مغازه با حساسیت کمتری تولید شده و از الیاف و متریال فلزی متوسطی در ساخت هر یک استفاده می‌شود.

دلایل استفاده از سایبان پارکینگ

سایبان‌های مخصوص پارکینگ با هدف پیشگیری از آسیب دیدن اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کار بردن این تجهیزات در محیط پارکینگ به منظور پیشگیری از آلودگی اتومبیل در برابر فضولات پرندگان در محیط، آلودگی‌های هوا، گرد و غبار، بارش باران و برف و… ضرورت دارد. هر یک از این سایبان‌ها نقش یک محافظ اساسی در محوط‌های سرباز را ایفا می‌کنند و استفاده از آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سایبان مخصوص پارکینگ با ظاهری مدرن طراحی شده و جلوه ای خاص به حیاط و باغ شما می‌بخشد. با نصب آن‌ها محیط خانه و ساختمان‌های اداری شیک تر می‌شود. این سایبان‌ها اغلب بر روی چند پایه نصب و راه اندازی می‌شوند. به همین خاطر با استحکام بالایی در محل نصب می‌شوند.

ویژگی‌های سایبان پارکینگ

سایبان‌های مخصوص پارکینگ اغلب با فوندانسیون فلزی تولید و طراحی می‌شوند. در ساخت و طراحی آن‌ها از متریال گالوانیزه استفاده شده که استحکام آن‌ها را در برابر بارش باران و برف، رطوبت هوا و… به شدت حفظ می‌کند. این سایبان‌های کاربردی از خودروها در فضای پارکینگ به شدت مراقبت می‌کند. سایبان برقی مخصوص پارکینگ در مدل‌های برقی و دستی تولید می‌شوند. مدل‌های برقی این تجهیزات با موتور و سایر قطعات الکترونیکی تولید شده و به همین خاطر استفاده ساده تری دارند. انواع آن‌ها با میزان مصرف انرژی به صرفه ای مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت و هزینه‌های مصرف کنندگان را به شدت کاهش می‌دهند.

این تجهیزات کاربردی به صورت استاندارد تولید شده و دوام بالایی دارند. شما می‌توانید هر یک را با در نظر گرفتن ابعاد پارکینگ خود انتخاب کنید. ابعاد هر یک از این محصولات بسیار استاندارد تعیین شده و برای قرارگیری چند اتومبیل مناسب خواهد بود. به همین خاطر نیز به کار بردن این سایبان‌ها مصارف بی شماری برای مشتریان خواهد داشت.

دلایل استفاده از سایبان برقی مغازه

سایبان‌های مخصوص مغازه نیز با قابلیت‌های منحصر به فردی تولید شده و در بخش‌های مختلف نصب می‌شوند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای مصارف مختلفی انتخاب و خریداری کنید. از این تجهیزات کاربردی به منظور تکمیل ساختار فروشگاه‌های بزرگ و کوچک استفاده می‌کنند. انواع سایبان‌های برقی مخصوص مغازه با طراحی مدرنی تولید شده و نمای این مکان‌های عمومی‌‌ را زیباتر جلوه می‌دهند. استفاده از آن‌ها در فروشگاه‌هایی که در حاشیه خیابان قرار گرفته اند بیشتر انجام می‌شود. این تجهیزات به صورت حرفه ای تولید شده و نمای زیبایی در محیط به وجود می‌آورند.

سایبان مخصوص مغازه به منظور جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به اقلام موجود در فروشگاه‌ها به کار می‌روند. انواع آن‌ها از آسیب دیدگی و فساد لوازم در برابر تابش شدید خورشید مراقبت کرده و مانع از تابش فرابنفش خورشید در محیط خواهند شد. انواع این سایبان‌های کاربردی برای رفاه حال بیشتر مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین خاطر نیز نصب و راه اندازی آن‌ها مزایای بی شماری داشته و محیط فروشگاه شما را تجهیز می‌کنند.

ویژگی‌های سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه با ویژگی‌ها و مشخصه‌های فنی و کیفی به خصوصی ارائه شده و هر یک مصارف بسیار زیادی دارند. انواع سایبان‌های برقی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه شده و کیفیت بسیار بالایی دارند. هر یک از این تجهیزات کاربردی با طراحی زیبایی آماده سازی شده و مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. سایبان‌های برقی به صورت کاربردی تولید شده اند و نصب آن‌ها در بخش‌های مختلف مغازه به سهولت انجام می‌گیرد.

این سایبان‌ها سایه مورد نیاز در محیط را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را به سهولت انتخاب و خریداری کنید. در سال‌های اخیر برندهای مختلفی از این اقلام ارائه شده اند. تعمیر سایبان برقی مغازه و فروشگاه نیز به سادگی انجام می‌گیرد و این مسئله در هزینه‌های مشتریان صرفه جویی خواهد کرد. شما می‌توانید برای پیشگیری از افزایش هزینه‌های تعمیر این اقلام را به صورت دوره ای به تعمیرگاه ببرید. بازرسی فنی دوره ای از کیفیت این محصولات مراقبت می‌کند.

نکات انتخاب سایبان مغازه

انواع سایبان‌های برقی مغازه با در نظر گرفتن برخی نکات خریداری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این زمینه باید به نیازهایی که به هر یک از این تجهیزات در محیط وجود دارد، دقت داشته باشید. در این زمینه باید به کاربری محیط دقت داشته و یک سایبان مناسب انتخاب کنید. برخی از نکات انتخاب این لوازم کابردی را در زیر مشاهده می‌کنید:

توجه به قابلیت چاپ آرم و برند

سایبان‌های مخصوص مغازه اغلب به صورت تجاری مورد استفاده قرار گرفته و برای مصارف تجاری تولید و طراحی می‌شوند. به همین خاطر نیز چاپ انواع آرم و نشان‌های تبلیغاتی بر روی آن‌ها به سهولت انجام می‌گیرد. در این زمینه باید به جنس پارچه سایبان خود دقت داشته باشید. در صورتی که جنس پارچه به کار رفته در این اقلام مرغوب نباشد، نوشته‌های درج شده بر روی پارچه پاک می‌شوند و کیفیت اولیه را نخواهند داشت. انواع این سایبان‌ها با چاپ نام و نشان فروشگاه مورد نظر ساخته و تولید می‌شوند. پارچه به کار رفته در این محصولات نقش اساسی برای تولید سایبان‌های فروشگاهی دارد. به همین خاطر این فاکتورها در زمان خرید این محصولات ارزیابی می‌شوند.

توجه به دکوراسیون محیط فروشگاه

در راستای انتخاب بهترین گزینه‌ها برای سایبان فروشگاه، در نظر گرفتن دکوراسیون و دیزاین فضای فروشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مولفه برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد. توجه به دکوراسیون محیط فروشگاه و مغازه‌ها برای انتخاب رنگ و طراحی هر یک از سایبان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این زمینه باید حتما به زیبایی سایبان انتخابی خود دقت کنید. رنگ بندی متنوع انواع سایبان‌های امروزی انتخاب را در میان این اقلام ساده تر می‌کند. به این ترتیب هر یک از فروشندگان بر مبنای نوع طراحی و دیزاین فضا بهترین انتخاب را در میان این اقلام انجام می‌دهند.

توجه به قابلیت شست و شوی سایبان

در راستای انتخاب بهترین مدل‌های سایبان باید به قابلیت شست و شوی هر یک از آن‌ها نیز توجه داشته باشید. قابلیت شست و شوی سایبان‌های تجاری مغازه یک فاکتور مهم و کلیدی به شمار می‌رود. هر یک از آن‌ها برای نصب در محیط‌های پر رفت و آمد به کار می‌روند. به همین خاطر باید حتما به قابلیت شست و شوی آن‌ها دقت داشته باشید. با وجود این قابلیت‌های ویژه، سایبان شما همیشه جلوه ای مناسب در محیط فروشگاه و مغازه خواهد داشت.

توجه به میزان بازشوندگی سایبان

در راستای انتخاب بهترین سایبان، باید به میزان باز شوندگی هر یک از این اقلام دقت داشته باشید. در این زمینه باید به نحوه تعمیرات سایبان برقی پارکینگ دقت داشته باشید. باز شوندگی سایبان‌ها باید به اندازه کافی باشد؛ در این صورت کارایی لازم را در محیط فروشگاه و مغازه خواهند داشت.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع بندی

در این قسمت با تفاوت‌های بین سایبان‌های پارکینگ و مغازه پرداختیم. مقایسه بین این دو تجهیزات انتخاب را در میان آن‌ها ساده تر می‌کند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را با در نظر گرفتن نیازهای خود خریداری کنید. هر یک از محیط‌های تجاری و مسکونی، به نوع به خصوصی از سایبان‌ها نیاز دارند. با وجود این تجهیزات در محیط نمای زیبا و مدرنی در ساختمان به وجود می‌آید. سایبان‌های برقی در بخش‌های پارکینگ و مغازه هر یک از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار بوده و برای نصب در این محیط‌ها ضرورت دارند. سایبان مخصوص مغازه با هدف مراقبت از اجناس داخلی و افزایش آرامش مشتریان به کار می‌روند. سایبان مخصوص پارکینگ نیز برای حفاظت از اتومبیل ها در محیط نصب شده و از نظر کارایی با سایبان مخصوص مغازه متفاوت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *