کرکره برقی چه معایبی می تواند داشته باشد؟

قیمت کرکره برقی

کرکره برقی چه معایبی می تواند داشته باشد؟

همانطور که به خوبی مطلع هستید امنیت یکی از مسائل فوق‌العاده مهم در جامعه امروزی تلقی می‌شود و در هر شرایطی باید توجه زیادی به آن صورت بگیرد.

قطعاً زمانی که قصد ساخت منازل مسکونی، ساختمان تجاری، مغازه و پارکینگ‌ها را دارید در وهله اول باید بتوانید از هر لحاظی امنیت آن را تأمین نماید.

یکی از این موارد مهم استفاده از درب‌هایی است که علاوه بر امنیت لازم زیبایی فوق‌العاده خاص و منحصر به فردی نیز به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید درب‌های کرکره‌ای به عنوان آن گروه از درب‌هایی به حساب می‌آیند که از زمان قدیم برای مکان‌های مختلفی مانند مغازه‌ها و فضا‌های مختلف استفاده می‌شد.

با توجه به گذشت زمان و پیشرفت‌هایی که در تمام زمینه‌های مختلف رخ داد درب‌های کرکره‌ای نیز از نوع دستی به حالت الکتریکی ارتقا پیدا کردند و در نهایت نام آن‌ها نیز به کرکره برقی تغییر کرد.

در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با درب‌های کرکره برقی و همچنین معایب و مزایای آن یک سری نکات مهم را بیان کنیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کرکره برقی

کرکره برقی

اطلاعاتی مهم و حائز اهمیت در رابطه با کرکره برقی

در ابتدا باید این نکته را توضیح دهیم نوار‌های عایقی که کاملاً به یکدیگر متصل شده و جنس آن‌ها نیز از آلومینیوم است ساختار اصلی و تشکیل دهنده کرکره برقی هستند.

با نصب کرکره برقی می‌توانید امنیت بسیار بالا و لازم را برای فضای مورد نظر خود به وجود‌آورید.

با در نظر گرفتن ساختار منحصر به فرد آن نمای خاص و زیبا را نیز برای مکان مورد نظر ایجاد می‌کند.

در ساخت و تولید کرکره‌های برقی از یک موتور مخصوص استفاده می‌شود که باعث اتوماتیک بودن کرکره برقی شده و دیگر هیچ احتیاجی نیست که به کمک دستان را باز و بسته کنید.

کرکره برقی چه معایبی می‌تواند داشته باشد؟

قطعاً هر یک از مصالح یا هر وسیله دیگری علاوه بر مزیت و ویژگی‌های خاص خود یک سری معایب نیز به دنبال دارد اما ساخت درست و اصولی هر یک از آن‌ها می‌تواند این معایب را به حداقل ممکن برساند این موضوع در رابطه با کرکره برقی نیز صدق می‌کند و ما در ادامه قصد داریم برای شما و از یک سری معایب آن نام ببریم.

البته باید این عناصر را توضیح دهیم که کرکره برقی معایب زیادی ندارد چرا که اگر معایب آن بیشتر از مزایای آن بود خرید و نصب آن رایج نمی‌شد.

دارای هزینه بالا برای خرید و نگهداری

همانطور که اشاره کردیم کرکره برقی دارای دو نوع دستی و اتوماتیک بوده و طبیعی است نوع برقی اتوماتیک آن قیمت بالاتری داشته باشد.

البته بسیاری از متخصصان و افرادی که در زمینه ساخت و تولید کرکره برقی مشغول به فعالیت هستند با در نظر گرفتن کارایی و عملکرد آن قیمت بالا و هزینه نگهداری آن را به عنوان معایب به حساب نمی‌آورند.

همانطور که می‌دانید نگهداری از محصولات برقی و اتوماتیک به صرف وقت و هزینه احتیاج دارد، پس با در نظر گرفتن این موضوع لازم است که در هر بازه زمانی یعنی تقریباً هر چند ماه یک بار کرکره برقی را سرویس کنید.

چنانچه احتیاج به تعمیر داشت این کار را به افراد متخصص بسپارید.

در هر شرایطی اگر احتیاج به خدمات و تعمیر کرکره برقی داشتید کارشناسان سایبان شاهد در خدمت‌رسانی آماده هستند.

نحوه عملکرد برقی

شاید به خوبی از این موضوع اطلاع داشته باشید که کرکره‌های برقی مجهز به سیستم برق اضطراری هستند.

در هر زمانی که با قطعی برق رو به رو شوید امکان به حرکت درآوردن کرکره برای شما فراهم می‌شود.

چنانچه در مناطقی حضور دارید که قطعی برق در آنجا به صورت متوالی و همیشگی است یا مشکل نبود الکتریسیته وجود دارد، ممکن است عملکرد آن با اختلال روبرو شود که این مورد آسیب دیدن و از کار افتادن کرکره برقی را به دنبال دارد.

حضور افراد متخصص

تا اینجای کار به خوبی متوجه شدید که کرکره‌های برقی و کرکره دستی دارای تفاوت زیادی هستند و با توجه به اتوماتیک بودن آن ممکن است هنگام باز و بسته شدن با مشکل مواجه شود.

در چنین شرایطی پیشنهاد می‌دهیم که به هیچ وجه هیچ یک از قسمت‌های کرکره را دستکاری نکنید.

بهتر است حتماً در این زمینه از متخصصانی که در این کار تجربه کافی دارند کمک بگیرید.

البته این امکان وجود دارد که انجام این کار کمی وقت گیر باشد و هزینه زیادی نیز برای آن صرف کنید.

خرید کرکره برقی

خرید کرکره برقی

مزایای کرکره برقی چیست؟

در این بخش قصد داریم به مزایای مهم در حال اهمیت کرکره برقی بپردازیم.

سرعت مناسب

می‌توانید به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه کرکره را بالا ببرید و بدون پیاده شدن از ماشین خود به داخل محیط مورد نظر بروید.

می‌توان گفت سرعت و نحوه عملکرد کرکره‌های برقی حدوداً چندین برابر از نوع دستی آن بیشتر است.

علاوه بر این موارد شما با داشتن ریموت کنترل به راحتی آن را بالا و پایین می‌کنید و دیگر هیچ احتیاجی به نیروی فیزیکی دست نیست.

امنیت بالا

در مطالب فوق نیز به این نکته اشاره کردیم که در نظر گرفتن امنیت محل سکونت مهمتر از سایر موارد است.

کرکره‌های برقی از جنس فلز آلومینیوم تولید و ساخته می‌شوند و این موضوع می‌تواند تا حد قابل توجهی مانع از ورود سارقین شود.

همچنین در برابر هر گونه ضربه و فشار نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند، به نحوی که به هیچ وجه امکان نفوذ به آن وجود ندارد.

پس به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم اگر حفظ جان و مال افراد خانواده برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است با خرید و نصب کرکره برقی این مورد را تضمین کنید.

برخورداری از طول عمر بالا

برای ساخت و تولید کرکره برقی معمولاً از تیغه‌های آلومینیومی استفاده می‌شود که دارای کیفیت فوق‌العاده بالایی است.

همین امر استحکام آن را به دنبال دارد و این امکان فراهم می‌شود تا مدت زمان بسیار طولانی با کمترین خرابی و آسیبی از آن استفاده کنید.

مقاومت لازم در شرایط آب و هوای گوناگون

با در نظر گرفتن تیغه‌های آلومینیومی موجود روی کرکره برقی امکان استفاده و نصب در هر آب و هوایی وجود دارد.

می‌توان اینگونه بیان کرد که کرکره برقی‌ها در برابر برخی از موارد همچون گرد و غبار و رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند و به وجود آمدن هرگونه تغییرات آب و هوایی به هیچ عنوان تأثیری روی کیفیت آن ندارد.

عدم اشغال فضای زیاد

زمانی که با استفاده از ریموت کنترلی قصد باز کردن کرکره برقی را داشته باشید به خوبی مشاهده خواهید کرد که به سمت بالا رول می‌شود.

همین امر در نهایت باعث خواهد شد که به هیچ عنوان فضای بیش از حد و اضافی در سمت چپ یا راست به خود اختصاص ندهد و بتوانید در فضای کاملاً راحت و لازم جابجایی مورد نظر را انجام دهید.

ظاهری مناسب و شکیل

این امکان فراهم است تا با توجه به نمای کلی ساختمان و مطابق میل خود یک ظاهر فوق‌العاده شکیل و جذاب برای کرکره برقی ایجاد نمایید.

به بیانی ساده‌تر باید گفت که امکان ست کردن رنگ آن با نمای کلی ساختمان به خوبی برای شما وجود دارد.

این اطمینان نیز وجود دارد که تمامی رنگ‌های به کار گرفته شده در کرکره برقی از قابلیت‌هایی همچون ضد خش و ضد آب بودن برخوردارند و همین مورد کیفیت محصول را چندین برابر افزایش می‌دهد.

عملکرد فوق‌العاده جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی

از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده مهم و حائز اهمیت کرکره برقی می‌توان از عایق بودن آن نام برد.

در قسمت میانی کرکره برقی یک عایق تزریق شده و این قابلیت را به دنبال دارد در فصول گرم سال مانع از انتقال گرما به محیط داخلی شود.

همچنین در زمستان نیز به هیچ عنوان اجازه ورود سرما به داخل را نمی‌دهد.

در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که کرکره برقی نقش بسیار مهمی جهت هدر نرفتن انرژی به دنبال دارد.

خرید کرکره برقی با کیفیت و بادوام از سایبان برقی شاهد

قطعاً ممکن است با خواندن مطالب فوق برای شما این سؤال به وجود آید که از کجا می‌توانیم کرکره برقی مناسب و با کیفیت بالا تهیه و خریداری کنید.

قبل از هر چیزی ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به چندین فروشگاه مختلف مراجعه فرمایید و در رابطه با کیفیت و هزینه نهایی سؤال‌های مورد نظر خود را بپرسید.

در هر شرایطی پیشنهاد ما به شما سایبان برقی شاهد است که توانسته بهترین‌ها را به مشتری‌های خود عرضه کند.

علاوه بر کرکره برقی شما می‌توانید انواع سایبان‌های مختلفی همچون سایبان استند را نیز خریداری نمایید.

در رابطه با قیمت آن نیز باید بیان کنیم کارشناسان ما توضیحات لازم در این باره را در اختیار شما قرار می‌دهند و لیست قیمت‌های متفاوت محصولات همچون قیمت سایبان مغازه را ارائه خواهند داد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحضه کردید در رابطه با معایب کرکره برقی یک سری موارد را در اختیار شما قرار دادیم. در پایان باید به این موضوع اشاره‌ای داشته باشیم که کرکره‌های برقی می‌توانند بهترین گزینه برای درب مکان مورد نظر شما باشند. به خوبی متوجه این موضوع شده‌اید که مزایای کرکره برقی خیلی بیشتر از معایب آن است، پس به همین دلیل دلیل می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب مناسب و کاربردی می‌باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید باید به مجموعه‌ای قابل اعتماد و شناخته شده مراجعه بفرمایید که ما در اینجا سایبان برقی شاهد را پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر خرید کرکره برقی امکان خرید سایبان‌های برقی نیز برای شما وجود دارد شما می‌توانید به خرید سایبان برقی نیز بپردازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *