سایبان کالسکه ‌ای علاوه بر طراحی زیبا، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی مانند: استحکام بالا، قیمت مناسب، امکان درج تبلیغات، ایجاد فضایی خنک و محافظت در مقابل شرایط جوی شدید مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. علت نامگذاری سایه بان کالسکه ای وجود شباهت ظاهری آن با کالسکه قدیمی (متصل به اسب) بوده و با ساختاری قوسی شکل به شکل کروک، به نام سایبان کروکی نیز در بازار معروف است. طراحی خمیده و خاص آن‌ برای مغازه یا فروشگاه بسیار مناسب هست و در عین حال فضایی خنک و مطبوع را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

انواع مختلف سایه بان کالسکه ای ثابت و برقی قابلیت تحمل شرایط آب و هوایی مختلف را دارند و می‌توانند از درب و پنجره در مقابل آفتاب و رطوبت شدید محافظت کنند؛ این ویژگی باعث شده تا سایه‌بان کالسکه ‌ای در طول زمان کمتر خراب شده و دوام بیشتری داشته باشد. همچنین امکان نمایش تبلیغات و پوسترها روی آن وجود داشته و صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌ها قادر به درج تبلیغات برای جلب  توجه مشتریان خود خواهند بود. برای بررسی، مقایسه و آشنایی بیشتر با سایه‌بان کالسکه‌ای جهت انتخاب مناسب سایبان تا انتهای مطلب با سایبان شاهد همراه باشید.

انواع سایبان کالسکه ای

سایه‌بان‌ کالسکه ای از نظر طراحی و استایل بسیار متنوع بوده و در انواع رنگ‌ها، ابعاد و طرح‌های مختلف قابل تهیه و نصب هستند. این ویژگی باعث شده تا مشتریان بتوانند سایبانی متناسب با دکوراسیون و طرح مغازه یا فروشگاه‌ خود انتخاب کنند. در ادامه با برخی از انواع سایبان کالسکه ‌ای تولید شده توسط سایبان شاهد بیشتر آشنا خواهید شد.