فروشگاه تعمیر انواع چادر‌های برقی و ساده

چادر‌های برقی

فروشگاه تعمیر انواع چادر‌های برقی و ساده

در راستای افزایش خدمات پشتیبانی خرید و فروش سایبان، خدمات تعمیر این محصولات نیز زیر نظر تکنیسین‌های حرفه ای در اختیار مشتریان قرار گرفته است. فروشگاه و مرکز تعمیر انواع چادرها و سایبان‌های برقی و ساده در این راستا تاسیس شده و خدمات حرفه ای خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شما می‌توانید در این مراکز کلیه آسیب‌های دستگاه سایبان خود را بررسی کرده و در راستای رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهید. همیشه تعمیر یک کالای کاربردی به صرفه تر از خرید آن است. البته در این زمینه استثنائاتی هم وجود دارد! در صورتی که سایبان شما هم در عملکرد بخش‌های کلی و جزیی دچار اختلالاتی شده باید برای عیب یابی آن در یک تعمیرگاه حرفه ای اقدام کنید. در ادامه شما را با چند نکته کلیدی در زمینه تعمیر انواع چادرها و سایبان‌های برقی و دستی آشنا می‌کنیم.

علل خرابی سایبان برقی و دستی

انواع سایبان‌های باکیفیت دستی و برقی در طولانی مدت در معرض آسیب‌های گوناگونی قرار می‌گیرند که کیفیت و سلامت آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در صورتی که از سایبان خود در طولانی مدت استفاده کنید، این آسیب‌ها کمی‌ بیشتر خواهند شد. استفاده مکرر از هر وسیله ای سبب ایجاد فرسودگی در قسمت‌های مختلف آن خواهد شد. از این رو توصیه می‌شود که به این فاکتورهای کلیدی دقت داشته باشید. برخی از دلایل آسیب دیدگی سایبان‌ها و چادرهای برقی و دستی را در ادامه مشاهده می‌کنید. در صورت بازرسی فنی به موقع از سایبان‌های برقی از بروز این آسیب‌ها در ساختار آن‌ها پیشگیری خواهد شد.

تعمیر سایبان

تعمیر سایبان

اختلال در عملکرد موتور سایبان

در سایبان‌های برقی قطعات مختلفی به کار برده شده اند که سلامت آن‌ها برای عملکرد بهتر این دستگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که هر یک از این اجزا آسیب ببینند، بی شک عملکرد دستگاه شما مختل شده و دیگر کارایی لازم را نخواهند داشت. اختلال در عملکرد بخش موتور یکی از آسیب‌های رایج در این سیستم‌ها به شمار می‌رود  که شما را به دردسر انداخته و مشکلات جدی در سیستم سایبان شما به وجود می‌آورد. در این شرایط باید از خدمات تعمیر سایبان کمک بگیرید. به این ترتیب این مشکلات در کوتاه ترین بازه‌های زمانی برطرف خواهند شد.

در صورتی که این مشکلات را مشاهده کردید، باید به میزان آسیب‌های وارده به دستگاه خود دقت داشته باشید. در صورتی که این آسیب‌ها خیلی شدید باشند، شاید نیاز به تعویض قطعه و موتور دستگاه داشته باشید در این شرایط هزینه تعمیرات برای شما افزایش می‌یابد. با تعویض موتور هم باید هزینه یک قطعه اساسی در ساختار سایبان خود را بپردازید و هم باید پذیرای هزینه خدمات تاسیساتی مربوطه باشید. اما در صورتی که این خدمات را از یک مرکز معتبر دریافت کنید، هزینه‌های شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کنند. مجموعه شاهد با به صرفه ترین هزینه‌ها این خدمات را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

شکستگی قطعات سایبان

اغلب سایبان‌ها در شرایط محیطی خاص نصب می‌شوند و در معرض آسیب‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی باید برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی اقداماتی را در نظر بگیرید. اما در استفاده طولانی مدت برخی آسیب‌ها به ساختار فیزیکی این تجهیزات اجتناب ناپذیر هستند. در صورتی که سایبان شما و اسکلت به کار رفته در آن در معرض آسیب‌های فیزیکی قرار داشته باشد، بی شک قسمت‌های مختلفی از آن دچار شکستگی، ترک خوردگی و… خواهد شد. برای این که از خرابی سایر اجزای به کار رفته در سایبان پیشگیری شود، باید قطعات فرسوده جایگزین و یا تعمیر شوند.

 برای این منظور باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا به جای قطعات آسیب دیده از لوازم اورجینال استفاده کنند. به این ترتیب مشکل ایجاد شده در کوتاه ترین بازه‌های زمانی برطرف می‌شود. خدمات تعمیر مجموعه شاهد با گارانتی‌های معتبری همراه هستند که در هزینه و زمان مشتریان صرفه جویی می‌کند.

آسیب دیدگی پارچه و چتر سایبان

یکی از کلیدی ترین اجزای به کار رفته در سایبان‌های امروزی، چادر و پوشش پارچه ای به کار رفته در آن است که در معرض آسیب‌های گوناگون قرار دارد. بالاترین قسمت هر سایبان بخش پارچه ای آن است که در مجاورت باد و باران‌های شدید، آسیب دیده و فرسوده می‌شود. این بخش از سایبان یکی از آسیب پذیرترین قسمت‌ها به شمار می‌رود. از این رو در انتخاب و خرید هر یک از دسته بندی‌های سایبان باید حتما به جنس مرغوب پارچه به کار رفته در آن دقت داشته باشید و این تجهیزات را با آگاهی کامل خریداری کنید. در غیر این صورت کیفیت این محصولات تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

در راستای تعمیر چادر و چتر سایبان راهکارهای متنوعی وجود دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه‌ها، پارچه آسیب دیده جداسازی شده و برای تعمیر به مراکز مربوطه انتقال داده می‌شود. این پارچه در مراحل مختلف رفو شده و قسمت‌های پاره یا آسیب دیده آن ترمیم می‌شوند. در برخی موارد نیز بنا به درخواست مشتریان، از پارچه‌های نو برای پوشش بالایی سایبان استفاده می‌شود. این روش کمی ‌هزینه بر است و هزینه تعمیر این تجهیزات را افزایش می‌دهد. به همین خاطر توصیه می‌شود که در صورت امکان مشکلات ایجاد شده در این بخش را با ترمیم پارچه برطرف کنید.

در چه شرایطی سایبان باید تعویض شود؟

در صورتی که تعمیرات مربوط به سایبان‌ها برای رفع ایرادات به وجود آمده کارساز نباشند، باید سایبان خود را با یک مدل نو تعویض کنید. انواع سایبان‌های مدرن امروزی به سادگی جایگزین سایبان‌های قدیمی‌ شما شده و کیفیت استفاده از محیط‌های طبیعی را افزایش می‌دهند. اما هزینه خرید یک سایبان جدید کمی بیشتر از تعمیر آن است. به همین خاطر باید به دلایل تعویض این تجهیزات دقت داشته باشید. در صورتی که نیاز به تعویض این محصولات داشتید، با مراجعه به کارشناسان حرفه ای مجموعه شاهد بهترین‌ها را برای استفاده در محیط ویلا، باغ و حیاط خود انتخاب خواهید کرد. در ادامه دلایل تعویض این محصولات را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم:

عدم تعادل سایبان در محل نصب

در صورتی که سایبان شما به اندازه ای آسیب دیده باشد که در محل نصب تعادل نداشته و مرتبا به زمین برخورد کند، دیگر قابل استفاده نیست. این سایبان مشکلات بسیاری در محیط به وجود آورده و زمینه ساز آسیب به سایر اجزای موجود در محیط خواهد بود. این مدل تجهیزات باید به سرعت تعویض یا جایگزین شوند. البته راهکارهای تعمیراتی در راستای حفظ تعادل آن‌ها با تعمیر برخی از اجزای اسکلت و بدنه سایبان وجود دارد. در صورتی که از تعمیرکاران حرفه ای شاهد کمک بخواهید، تا حد توان برای رفع این آسیب‌ها خدمات رسانی خواهند کرد.

وجود مشکل در فرستنده سایبان‌های برقی

تعمیر سایبان مغازه در مدل‌های برقی و ریموت دار، کار بسیار دشواری است و باید زیر نظر تعمیرکاران حرفه ای انجام شود. در صورتی که بخش فرستنده سایبان‌های برقی آسیب دیده باشد، در بسیاری موارد خدمات تعمیراتی برای حل مشکلات ایجاد شده کافی نبوده و مشکلات و آسیب‌های وارده برطرف نمی‌شوند. البته در صورت جزیی بودن آسیب وارد شده، احتمال رفع آن وجود دارد. در صورتی که با این مشکلات جدی رو به رو شدید، برای تعویض سایبان خود اقدام کنید.

آسیب دیدگی قطعه تنظیم شیب سایبان

در انواع سایبان‌های برقی و دستی، قطعه تنظیم شیب یکی از مهمترین قطعات به شمار می‌رود که تعمیر آن کار دشواری است. در صورتی که با آسیب‌های این قطعه اساسی در سیستم فنی سایبان‌های برقی و دستی رو به رو شوید، احتمال عدم تعمیر سایبان افزایش می‌یابد. شما باید این تعمیرات را به تکنیسین‌های کاردان و باتجربه بسپارید. در غیر این صورت ریسک آسیب رسیدن به سایر اجزای فنی سایبان شما افزایش پیدا می‌کند.

انواع سایبان قابل تعمیر

تقریبا همه دسته بندی‌های سایبان‌های دستی و برقی قابلیت تعمیر دارند. در صورتی که هر یک از انواع سایبان‌های چتری، بازویی، کالسکه ای و… آسیب ببینند، زیر نظر تکنیسین‌های معتبر و مطمئن قابل تعمیر خواهند بود. برای تعمیر هر یک از این تجهیزات بخش‌های آسیب دیده مورد نظارت تیم حرفه ای کارشناسان تعمیراتی شاهد قرار می‌گیرند. در صورتی که اجزای برقی در سایبان‌های برقی آسیب دیده باشند، قطعات آسیب دیده از دستگاه جداسازی شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند. برای تعمیر برخی از سایبان‌ها باید قطعات فرسوده جایگزین شوند. اما تعمیر برخی از این تجهیزات نیاز به تعویض قطعه نخواهد داشت. مرکز فروش سایبان شاهد در راستای ارائه بهتر خدمات تعمیراتی همراه مشتریان خواهد بود. این مجموعه با سال‌ها تجربه در این زمینه با کیفیت بالایی تعمیر انواع سایبان‌های امروزی را انجام داده و اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.

در راستای افزایش عمر مفید انواع دسته بندی‌های سایبان باید به بررسی فنی اجزای به کار رفته در آن در طولانی مدت توجه داشته باشیم. در غیر این صورت با آسیب‌های جدی در ساختار آن‌ها رو به رو خواهیم شد. عمر مفید و استفاده طولانی مدت از هر یک از این تجهیزات در گرو نگهداری صحیح و اصولی و استفاده استاندارد از آن‌ها است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع بندی

در این بخش به روش تعمیر و نگهداری از انواع دسته بندی‌های سایبان در دنیای امروز پرداختیم. با افزایش قیمت خرید و فروش انواع اجناس در فروشگاه‌های امروزی بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که لوازم آسیب دیده خود را به جای تعویض تعمیر کنند. از این رو خدمات تعمیراتی مجموعه شاهد بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *