استفاده از سایبان برقی در زمستان چه مزیت هایی دارد

مزیت سایبان برقی

استفاده از سایبان برقی در زمستان چه مزیت هایی دارد

تعداد زیادی از ما در فصل تابستان هوس میکنیم که به بالکن یا حیاط برویم تا اوقات فراغتمان را در آنجا بگذرانیم یا یک عصرانه ای همراه با خانواده میل کنیم ولی یک عامل بسیار اذیت کننده ای هست که این اجازه را به ما نخواهد داد آن هم آفتاب گرم و سوزان است همچین هم گرما دارد که ما مثل بستنی آب میشیم زیر گرمای 40 درجه اش پس تصمیم میگیریم از این هوسی که کردیم دست بکشیم و داخل خانه زیر باد کولر اوقات فراغتمان را همراه با خانواده بگذرانیم.

مغازه دار هایی هم هستند از مشتریانی که درخواست می کنند در فضای آزاد بنشینند یک جواب نه گنده در جیب دارند و تقدیمشان می کنند و همین نه موجب رفتن مشتری می شود. در ادامه راجع به مزیت سایبان برقی بیشتر توضیح میدهیم تا متوجه شوید چرا در فصل تابستان باید از این وسیله ی جالب استفاده کنید

سایبان برقی ضد آفتاب

وقتی سایبان مغازه اومد به بازار مشکلات همه حل شد. سایبان های دستی از زمان های پدربزرگامون بود الان هم هست بعضی از مغازه های قدیمی که مال دوره قاجار هستند استفاده می کنند. اما مغازه های مدرن که امروزه شکل گرفتند از سایبان مغازه استفاده می کنند.

چراکه با یک کلیک باز و بسته می شود و لازم نیست مشتریان خودشون را بپرونن سر اینکه آفتاب بیرون از مغازه داره خودشو نشون میده و اجازه نمیده مغازه هایی مثل کافی شاپ ها ، رستوران ها ، فست فودی ها کارشون را بکنن. بنابراین سایبان برقی یکی از ضد آفتابای قوی برای مغازه محسوب می شود. حتی می توانید برای خانه هم مورد استفاده قرار دهید.

اگر اول متن را خوانده باشید متوجه میشوید که سایبان برقی میتواند مشکل بیشتر ما که میخواستیم در حیاط یا بالکن استراحت کنیم را حل می کند. مخصوصا دوران قرنطینه خیلی مفید واقع می شود فکرش را بکنید اوقات خانه نشینی را بیرون از منزل داخل حیاط و بالکن باشید و بدون اینکه آفتاب چشمتان را اذیت کند و گرمای طاقت فرساش باعث رنجش شما شود.

دوران قرنطینه با سایبان برقی قشنگ تره!

وقتی بالکن سرپوشیده باشه اولا که همسایه ها دید نداشته باشند دوما اینکه آفتابی هم نیست سوما هم خیلی خنک باشه اونم در ظهر تابستان که بستنی را یک ثانیه بذاری بیرون آب میشه ولی شما این اتفاق براتون نمی افته میدونید چرا ؟ چون سایبان پارکینگ از شما محافظت می کند اجازه ی عبور نور آفتاب را نمی دهد اوقاتی هم دوست داشتید با آفتاب بای بای کنید سایبان را با یک کلیک ببندید تا دلتنگیتون برطرف بشه.

اگر هم در خانه کار میکنید میتوانید یک فضای کاملا متفاوت از سرکارتون برای کار کردن ایجاد کنید فکرش را بکنید داخل بالکن زیر سایه ی سایبان نشسته اید و نوشیدنی خنکتون مینوشید و کارتان را هم با ذهنی باز انجام می دهید این را هم میدانید که وقتی فردی در فضای باز کار میکند ذهنش باز می شود و میتواند خلاقیت را هم با کارش قاطی کند و رئیستون از شما راضی تر خواهد بود.

از جمله لحظات قشنگی که میتوانید با سایبان برقی درست کنید این است که یک کیک خوشمزه ی خانگی درست کنید با قهوه ی شیرین و خوش بو زیر سایبان برقی در کنار خانواده عصرانه ای لذت بخش داشته باشید.

همه چی با سایبان برقی زیباتر میشود حتی در زمان خانه نشینی.

ایده ای جالب برای استفاده از سایبان مغازه

فکر کنم تا اینجای مطلب از مزیت های استفاده از سایبان برقی مطلع شده باشید و اینکه حالا میخواهیم برویم سر قضیه ی سایبان مغازه که ایده ای جالب در اختیارتان قرار بدیم.

اول اینکه مغازه هایی که در معرض تابش آفتاب قرار میگیرند و معمولاً برای پوشاندن ویترین مغازه شان از پارچه های کلفت استفاده میکنند که اصلا زیبا نیست و اینکه رهگذر نمیتواند از محصولات شما دیدن کند ، همین موضوع باعث از دست دادن مشتری خواهد شد. برای اینکه این مشکل حل شود نیاز به یک سایبان مغازه دارید علاوه بر اینکه از تابش آفتاب به ویترین جلوگیری می کند باعث میشود ظاهر مغازه جذابتر شود و مشتریان بیشتری در روز داشته باشید.

ایده ای جالب برای سایبان مغازه این است تبلیغات زیباتون را با خلاقیت ذهنیتون روی پارچه ی سایبان به چاپ برسانید چراکه مشتریان خاص خود را به همراه خواهد داشت روز به روز درآمدتان بیشتر می شود بعضی از مشتریان هستند که میگویند سایبان برقی فقط در ساعاتی استفاده می شود که آفتاب است وگرنه بقیه ی ساعات بسته می ماند ولی تا حالا به این فکر کردید که سایبان را نیمه باز نگهدارید تا تبلیغاتتون را افراد رهگذری که هنوز از مغازه ی شما دیدن نکرده اند ببینند.

بنابراین نمیتوان گفت که سایبان فقط برای روزهای آفتابی استفاده می شود تبلیغات جذاب شما در هر ساعتی از روز مخاطب را جذب خودش می کند. بنابراین چرا منتظر نشسته اید همین حالا از ما سایبان مغازه منحصر بفردتون را سفارش بدهید تا از وجود این ابزار فوق العاده بهترین استفاده را ببرید.

سفارش سایبان برقی از ما

سایبان برقی کیفیت های متفاوتی دارد که هر شرکتی با توجه به بودجه ی شما همان کیفیت را ارائه می کند اما شرکت هایی مثل ما یعنی سایبان شاهد هستند کیفیت سایبان برقی شما را بالاترین میزانش در نظر می گیرند پس نگران کیفیت نباشید وقتی از ما سفارش میدهید.

شرکت سایبان شاهد تمام خدمات پس از فروش مثل تعمیر ، تعویض و … را برای شما انجام می دهد. خدمات دیگر ما از جمله تولید سایبان برقی ، شستشوی سایبان ، تعمیر سایبان است میتوانید از خدمات ما استفاده کنید.

هر مدل سایبان برقی که خواستید را از ما میتوانید سفارش دهید ، فرقی نمی کند پارچه اش چه مدلی باشد یا اینکه چه اندازه ای باشد شما سفارش دهید ما آن را تولید میکنیم و برای شما نصب خواهیم کرد.

برای سفارش هر مدل سایبان برقی که مد نظرتان است حتما روی لینک زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم و راحت با سایبان شاهد ارتباط برقرار کنید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *