سقف متحرک استخر چه مزیت هایی دارد؟

سقف استخر

سقف متحرک استخر چه مزیت هایی دارد؟

سقف متحرک استخر به عنوان یک سازه مدرن، خاص، منحصر به فرد و اتوماتیک تلقی می‌شود که می‌تواند به طور کامل فضای استخر شما را پوشش دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع شما می‌توانید حتی در روز‌های سرد سال نیز از استخر خود استفاده کنید. سقف متحرک استخر این امکان را فراهم کرده در روز‌های گرم تابستان به بهترین نحو ممکن از آفتاب موجود لذت برده و از طرف دیگر نیز یک فضای محفوظ شده از سرمای زمستان برای شما فراهم خواهد کرد.

ساخت استخر در محیط‌های بسته هزینه‌های بسیار زیادی را به دنبال دارد، با در نظر گرفتن این مورد نیز اکثر افراد تمایل دارند استخر با سقف باز را در محیط‌های مختلف بسازند تا از این طریق امکان بهره بردن از زیبایی و فضایی اطراف نیز برای آن‌ها فراهم شود.

قطعاً زمانی که قصد خرید سقف متحرک برای استخر شخصی خود دارید، پیش از هر چیزی باید در رابطه با ویژگی‌ها و کاربرد و مزیت‌های آن اطلاعات لازم را به دست‌آورید تا از این طریق خرید مناسب و دلخواهی داشته باشید.

در ادامه قصد داریم برای شما از تمام نکات سقف متحرک استخر نام ببریم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر مزیت‌هایی دارد؟

تصور کنید در یکی از روز‌های گرم تابستانی قصد دارید برای ر‌ها شدن از عطش و گرما به آبتنی در استخر مشغول شوید و هنگامی که پا‌هایتان را درون آب قرار می‌دهید از تصمیم خود منصرف می‌شوید، چرا که آب استخر نیز به شدت گرم شده و قابلیت شنا را به دنبال ندارد.

در چنین مواقعی وجود سقف متحرک استخر می‌تواند به شدت کاربردی واقع شود.

البته این سقف‌های متحرک مزایای بسیار مهم و ویژه دیگری نیز به دنبال دارند که در ادامه از آن‌ها نام می‌بریم.

ایجاد حریم خصوصی لازم

یکی از چالش‌های مهمی که هنگام استفاده از استخر‌های باز برای افراد به وجود می‌آید عدم بهره‌مندی از حریم خصوصی است که این مورد به کمک سقف متحرک استخر به خوبی برای شما فراهم می‌شود.

مانع از ورود آب، باران و… به درون استخر

قطعاً در هر زمانی که قصد شنا کردن دارید، احتیاج است که استخر را به طور کامل تمیز کرده و آن را پر از آب کنید.

این امکان وجود دارد در فصل بهار درست زمانی که شما استخر را کاملاً پاکسازی کرده باشید، با یک بارش نا به هنگام، درون استخر پر از شاخ و برگ‌های مختلف درختان شود.

در صورت رخ دادن چنین موردی لازم است به طور مجدد استخر خالی کرده و آن را پاکسازی نمایید و دوباره پر از آب کنید.

این مورد می‌تواند مصرف بیش از حد آب را به دنبال داشته باشد و هزینه‌های آن نیز به شدت سرسام‌آور خواهد شد.

می‌توانید برای مانع شدن از رخ دادن چنین مواردی از سقف متحرک استخر استفاده کنید. بهتر از به هنگام شب سقف روی استخر قرار داده تا از این طریق مانع از ورود خس و خاشاک و باران به درون آب شوید.

به وجود آوردن تعامل دمای مناسب در آب استخر

اینکه در فصل‌گر تابستان یا سرد زمستان قرار دارید هیچ فرقی نمی‌کند.

در هر صورت وجود سقف متحرک استخر می‌تواند یکی از موارد مهم و ضروری تلقی شود.

با وجود این سقف آب استخر دیگر از بیش از حد داغ یا بیش از حد سرد نخواهد شد.

سقف متحرک این قابلیت را به دنبال دارد تا از این موارد به بهترین نحو ممکن محافظت نماید.

در حالت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که با به کارگیری یک سایبان یا سقف متحرک آب استخر به هیچ وجه گرم یا سرد نخواهد شد و در هر شرایطی تعامل دمای آن حفظ می‌شود.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده به این نتیجه خواهیم رسید که فارغ از سرد یا گرم بودن هوا اگر قصد آب تنی داشته باشید وجود این سقف‌ها می‌تواند بهترین لحظات را برای شما به وجود آورد.

بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود آلودگی حشرات به استخر

قطعاً یکی از مواردی که می‌تواند مانع از ورود شما به استخر شود، وجود آلودگی و یا حشرات مختلف در استخر است.

تصور کنید هنگام ورود به آب استخر با صحنه‌ای از آلودگی‌ها و حشرات موذی و تار عنکبوت روی سطح آب مواجه خواهید شد که شنا کردن در چنین شرایطی می‌تواند برای شما به شدت مضر باشد و در کوتاهترین زمان ممکن نیز عفونت و بیماری‌های پوستی مختلفی برای شما به وجود آید که به سرعت خود را نشان می‌دهد.

این امکان وجود دارد که آلودگی‌های موجود در آب به طور واضح قابل رؤیت نباشند، اما بدون شک برای سلامتی شما بزرگترین خطر محسوب خواهد شد.

نصب و تعبیه سقف متحرک برای استخر مانع از ورود هرگونه آلودگی حشرات و جانور‌های موذی خواهد شد و آب استخر نیز برای مدت زمان زیادی پاک و بهداشتی باقی می‌ماند.

جا به جا کردن سقف متحرک به کمک ریموت کنترل

یکی دیگر از مزایای مهم و حائز اهمیت استفاده از سقف متحرک استخر جابجا کردن آن با استفاده از ریموت کنترل می‌باشد.

این مدل سقف با نوع ریلی آن کاملاً متفاوت بوده و احتیاجی نیست به کمک دست آن را جابجا کنید

با در نظر گرفتن موارد گفته شده به این نتیجه خواهیم رسید بدون احتیاج به هرگونه کار فیزیکی امکان باز کردن سقف استخر برای شما مهیا بوده و در زمان لازم نیز می‌توانید پوشش استخر را تنها با فشردن یک دکمه کنار بزنید.

مانع از آفتاب سوختگی می‌شود

از دیگر مزیت‌های مهمی که جواب‌های متحرک به دنبال دارند محافظت قوی از پوست شما در برابر تابش مضر و اشعه ماورا بنفش خورشید است.

در برخی از روز‌های گرم سال نور خورشید دارای تابش ملایمی است، در چنین مواقعی ممکن است قصد داشته باشید در مقابل این تابش طلایی رنگ و ملایم تنی به آب بزنید و از درخشش نور خورشید نیز لذت ببرید.

اما این امکان نیز وجود دارد که در مواقع دیگر تابش نور خورشید به شدت سوزاننده باشد و به پوست بدن آسیب برساند.

در چنین شرایطی شنا کردن در سایه مطبوع و خنک بهترین انتخاب است.

در این مواقع می‌توانید سقف متحرک استخر را بکشید و از این طریق نیز به بهترین نحو ممکن از پوست بدن خود محافظت کنید.

  • قابلیت ضد ضربه و مقاومت بالا در برابر شکستگی
  • این امکان فراهم است تا در تمام فصول مختلف سال از سقف متحرک استخر استفاده کنید.
  • سازگاری مناسب در انواع شرایط جوی
  • ایجاد یک فضای خصوصی برای محیط استخر

به چه دلیل استفاده از سقف متحرک استخر اهمیت دارد؟

همانطور که به خوبی مطلع هستید این روز‌ها فرهنگ آپارتمان نشینی به شدت رواج پیدا کرده و در اکثر مکان‌های مختلف شاهد وجود آپارتمان‌های بسیار زیاد و مختلفی هستید.

این مورد باعث شده تا خانه‌های ویلایی دیگر احساس آرامش و امنیت اولیه و همیشگی خود را نداشته باشند.

با در نظر گرفتن این موضوع نیز دیگر امکان ساخت استخر روباز در خانه‌های ویلایی به سادگی وجود ندارد.

در چنین مواقعی نیز قطعاً باید به فکر یک راه حل عاقلانه و منطقی بود که امروزه استفاده از پوشش متحرک، امکان ایجاد سقف متناسب با دیوارپوش‌هایی از پلی کربنات را به وجود آورده و از این طریق می‌توانید فضای مورد نظر را به طور کامل بپوشانید.

تصور کنید در یک روز بارانی زمانی که قطره‌های باران در حال بازی روی سقف متحرک هستند، این امکان برای شما فراهم است تا در فضای داخلی گرم، آرام و امن استخر خود به شنا بپردازید.

این قابلیت با خرید سقف متحرک استخر به راحتی برای شما امکان‌پذیر می‌شود.

با توجه به تکنولوژی‌های موجود تولید‌کنندگان نیز سعی کردند طراحی خاص و منحصر به فردی برای سایبان استخر به کار گیرند.

در مجموعه سایبان برقی شاهد شما علاوه بر سقف متحرک می‌توانید چادر برقی مغازه و انواع مختلف سایبان برقی از نوع بازویی، کالسکه‌ای و غیره را خریداری کنید.

قیمت سقف متحرک استخر به چه صورت است؟

توجه داشته باشید که انواع مختلف سایبان‌های برقی و ثابت و همچنین قیمت سقف متحرک با توجه به موارد و معیار‌های مختلفی تعیین می‌شود.

به هیچ وجه امکان ارائه قیمت سقف متحرک به صورت دقیق وجود ندارد، چرا که استفاده از پوشش‌های مختلف می‌تواند روی قیمت تأثیر بگذارد.

به طور مثال شیشه پلی کربنات با در نظر گرفتن این موضوع که یک مدل اقتصادی است دارای قیمت بالاتری از سایرین می‌باشد و قیمت سقف جمع شونده استخر با توجه به متریال و فضایی که قصد اجرای این سازه را در آن دارید کاملاً متفاوت با دیگری خواهد بود.

در هر شرایطی ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که در فروشگاه سایبان شاهد تمامی محصولات با بهترین و مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه داده می‌شود.

علاوه بر این، قیمت محصولات مختلف دیگر همچون قیمت سایبان برقی حیاط که امروزه به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز برای شما مشخص خواهد شد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

سقف متحرک استخر می‌تواند یکی از بهترین و مهمترین وسیله‌ای باشد که برای پوشاندن فضای استخر از آن استفاده می‌کنید. مطالب لازم در این باره را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید این نکته را توضیح دهیم که یکی از مهم‌ترین مواردی که برای سقف متحرک استخر باید در نظر گرفته شود خرید از مجموعه معتبر و شناخته شده است.

در بسیاری از مواقع ممکن است با مراجعه به فروشگاه‌های ناشناخته و صرف هزینه‌های زیاد با خرید نامناسب در کوتاهترین زمان ممکن به طور مجدد مجبور به خرید سایبان شوید. در این زمینه مجموعه سایه‌بان برقی شاهد توانسته بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کند و رضایت آن‌ها را نیز در هر زمانی جلب نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *