استفاده از سایبان برقی چگونه در افزایش فضای مغازه کمک می کند

دلایل نصب سایبان برقی

دلایل نصب سایبان برقی برای مغازه

آیا افزایش فضای مغازه با سایبان برقی امکان پذیر می باشد؟ احتمالا از هر فردی که خرید سایبان مغازه را انجام داده است بپرسید به شما درباره ی افزایش فضای مغازه با سایبان مغازه خواهد گفت. سایبان مغازه یکی از محصولات پرطرفداری است که مالکان کسب و کارهای مختلف برای خرید آن صف کشیده اند اما سوالی که پیش می آید این است چرا سایبان مغازه انقدر محبوب است و دلیل نصب سایبان مغازه چیست؟ مهمترین وظیفه ای که برای سایبان مغازه می توان نام برد حفاظت از مغازه می باشد. همه ی مالکان مغازه ها با مشکلات زیادی دست پنجه نرم می کنند که بیشتر این مشکلات را می توان به کمک سایبان برقی حل کرد.

سایبان برقی بر خلاف سایبان های دستی به جز محافظت کمک های دیگری به سایبان می کند. اگر با مشکلات جوی روبه رو شده اید و مجبورید بعد از بارش باران به فکر تمیز کردن ویترین مغازه ی خود باشید می توانید خرید سایبان برقی را انجام دهید. همه ی ما می دانیم که بعد از بارش باران ویترین مغازه که مهمترین قسمت مغازه برای جذب مشتری است کثیف خواهد شد تمیز کردن شیشه ها زمانبر می باشد برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کنید سایبان برقی به کمک شما آمده است.

فروش بیشتر با سایبان مغازه

سایبان های دستی تنها کاری که برای شما انجام نمی دهند فروش بیشتر است کدام سایبان را می شناسید که در فروش بیشتر شما سهیم باشد؟ سایبان برقی این کار را برای شما انجام می دهد. شما اگر صاحب یک رستوران باشید قطعا در عصر و با تاریک شدن هوا به مشکل برخواهید خورد زیرا در دید مشتری قرار نخواهید گرفت. برای این که در دید مشتری بتوانید قرار بگیرید از سایبان برقی استفاده کنید اما چطور؟

شما می توانید بر روی سایبان برقی لامپ های ال ای دی نصب کنید البته نگران نباشید این لامپ ها هیچ تداخلی در باز و بسته شدن سایبان ایجاد نمی کند. این سیستم روشنایی شما را در معرض دید مشتریان و رهگذران قرار می دهد و در این صورت شما راحت تر می توانید فروش داشته باشید حتی در تاریکی شب! سایبان پارکینگ یکی از بهترین محصولاتی می باشد که روانه بازار شده است به همین دلیل فروش بالایی داشته باشید. شاید تصور کنید که این سیستم روشنایی تنها مخصوص کافه ها و رستوران ها می باشد اما اینطور نیست شما هر کسب و کاری داشته باشید می توانید سیستم روشنایی را بر روی سایبان برقی نصب کنید.

افزایش فضای مغازه با سایبان برقی

یکی از دلایل نصب سایبان برقی که می توان به آن اشاره کرد افزایش فضای مغازه با سایبان مغازه می باشد. از گذشته تا به امروز کسب و کارهایی هستند که برای نمایش بهتر محصولات خود بعضی از اجناس را بیرون از مغازه قرار می دهند اما با شروع باران مجبور هستند آن ها را به داخل مغازه ببرند تصور کنید در این وضعیت مشتری هم داخل مغازه قرار دارد یا باید به فکر اجناس بیرون مغازه باشد یا باید به فکر مشتری و فروشش باشد.

اگر به بیرون برود مشتری ناراحت شده و مغازه را ترک می کند و اگر هم مشتری را راه بیاندازد اجناس خیس و کثیف خواهند شد برای حل این مشکل می توان سفارش سایبان مغازه را داد. سایبان مغازه علاوه بر محافظت از اجناس بیرون مغازه می تواند فضای بزرگتری را نیز در اختیار شما قرار دهد. عموما در روزهای بارانی فروش پایین تری خواهید داشت اما وقتی یک سایبان برقی داشته باشید شما فروش خواهید داشت. فضای زیر سایبان برقی به مشتری این امکان را می دهد در زیر آن بیاستد و از ویترین شما دیدن کند و در صورت نیاز وارد مغازه شده و خرید را انجام دهد.

در انتخاب یک سایبان برقی به کمک نیاز دارید؟

شاید نتوانید بهترین سایبان برقی را خریداری کنید! برای خرید سایبان برقی باید به چندین ملاک توجه داشته باشید. یکی از این ملاک ها که باید به آن توجه داشته باشید کیفیت سایبان برقی می باشد. سایبان برقی باید قطعات و پارچه ی مناسب داشته باشد تا شما بتوانید سال ها از آن استفاده کنید. داوم سایبان برقی به قطعات و پارچه ی مناسب آن بستگی دارد. پارچه ی سایبان برقی باید ضد آب باشد تا در زمان بارش باران آب به درون بافت های آن نفوذ نکند. برای سفارش یک سایبان برقی با کیفیت به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

سفارش سایبان برقی بادوام

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

اگر به دنبال خرید سایبان برقی باکیفیت و بادوام هستید می توانید با شرکت سایبان برقی شاهد در تماس باشید. شرکت سایبان برقی شاهد با تکیه بر تجربه چندین و چند ساله ی خود تولید سایبان برقی را باکیفیت بالا آغاز کرده است. قطعاتی که برای تولید سایبان برقی در شرکت ما مورد استفاده قرار می گیرد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و این امکان را به شما می دهد تا سال ها از سایبان برقی خود استفاده کنید. شرکت ما انواع سایبان برقی از جمله سایبان مغازه و سایبان پارکینگ را تولید می کند. برای سفارش سایبان برقی بر روی لینک زیر کلیک و کارشناسان سایبان شاهد در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *