عوامل مهم در انتخاب سایبان مغازه

انتخاب سایبان مغازه

عوامل مهم در انتخاب سایبان مغازه در زمان خرید متعدد هستند ولی دانستن آنها به شما در انتخاب کمک خواهد کرد. اینکه شما چه سبک از سایبان را برای مغازه میپسندید و یا نوع پارچه و متحرک یا ثابت بودن آن برای شما مهم است. ما میخواهیم در این راه به شما کمک کنیم و عوامل مهم در این زمینه را بررسی نماییم تا همه چیز به نفع شما و جذب کننده مشتریان تان باشد.

هرجایی از مغازه شما مانند تراس، بالکن، حیاط و یا حتی ویترین و پیاده رو میتوانند جایی برای پذیرایی از مهمان ها و مشتریان تان باشد. بازدید کنندگان مغازه از سایه استقبال میکنند و شما میتوانید با سایبان برقی هر محلی را کاربردی تر و بهتر کنید. سایبان های مغازه همچنین میتوانند کسب و کار شما را تبلیغ کنند و در آمد شما را افزایش دهند.

ابتدا شما باید سبک مغازه خود را بشناسید 

سبک مغازه شما و یا کسب و کاری که برای آن به دنبال مشتری هستید، باید سبک ساختمان و نما را تکمیل کند و عملکردی باشد. سایبان ها انواع مختلفی دارند و میتوانند راه حل مناسبی برای بهبود ظاهر مغازه و افزایش جذابیت آن به شما ارائه دهند. اتصال آنها به قسمت بیرونی ساختمان میتواند روی دیوار انجام گیرد تا در زمان باز و بسته شدن مزاحمتی برای شما نداشته باشد.

سایبان در سر در مغازه میتواند ظاهر جدیدی به مغازه شما ببخشد و آنرا بزرگ تر و جذاب تر جلوه دهد. همچنین از ورودی مغازه محافظت کند و نور را کنترل نماید. علاوه بر این تبلیغ برند خود یا محصولات فروشگاهی تان را میتوانید روی سایبان داشته باشید. سایبان ها اولین چیزی هستند که به چشم مشتری ها خواهند آمد و به نوسازی و محافظت از ملک شما کمک میکنند. پس سبکی را انتخاب کنید که هدفی را از شما برآورده میسازد. پس از انتخاب سبک میتوانید روی عملکرد آن کار کنید و به فکر گسترش کار آن باشید.

اندازه سایبان مغازه را تعیین کنید

اندازه و شکل سایبان بستگی به هدف شما و آنچه میخواهید بپوشانید دارد. سایبان برقی میتواند برای پنجره، درب ورودی یا حیاط و فضاهای باز مناسب باشد. اگر شما مایل هستید که از مشتری در فضای آزاد پذیرایی کنید و از نور خورشید و گرما لذت ببرید، میتوانید سایبان های سفارشی خود را در ابعاد و اندازه فضای مورد نظر داشته باشید.

از عوامل مهم در انتخاب سایبان مغازه اندازه پوشش آنها است که بر اساس منطقه مورد نظر تعیین میشود. این فضا میتواند گوشه ای از مغازه، جلوی درب ورودی یا داخل بالکن و تراس باشد. تفاوتی ندارد که این محل کجاست، شما میتوانید سایبان برقی مناسب با آن را داشته باشید. این جزئیات در طراحی و تولید سایبان ها بسیار مهم هستند. همچنین که اندازه سایبان ها بر اساس عملکرد آن ها نیز تعریف میشود.

انتخاب پارچه سایبان

سایبان مغازه روی اسکلت و پایه کشیده میشود و میتواند جنس مختلفی از پارچه را داشته باشد. پارچه ها در رنگ ها، الگوها و جنس های مختلفی عرضه میشوند. همچنین برای محافظت بیشتر باید آب و هوای محل زندگی خود را در نظر بگیرید. برای کمک به شناسایی مغازه و جذب مشتری یا برندسازی میتوانید روی سایبان نام و آرم تجاری خود را هم داشته باشید.

سایبان مغازه میتواند از پارچه ای طبیعی یا مصنوعی باشد. این پارچه ها باید در برابر آب و باران و اشعه ماوراء بنفش و در صورت لزوم در برابر آفتاب و پوسیدگی هم مقاومت لازم را داشته باشند. پارچه های اکریلیک و وینیل با کیفیت بالا یا رنگ دلخواه شما مناسب با اقلیم محل زندگی تان قابل تولید و ارائه خواهند بود. کیفیت پارچه به شما اطمینان میدهد که در برابر پوسیدگی، آتش و آب مقاوم است و از مارک و برند شما هم محافظت میکند.

سایبان برقی مناسب برای مغازه

سایبان های مغازه میتوانند در دو مدل ثابت یا برقی عرضه شوند. در هر دو صورت مشتریان را به مغازه شما جذب خواهند کرد و این انتخاب به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد. روکش پنجره یا ویترین معمولا برای انداخت سایه روی اجناس و ایجاد دید راحت برای مشتری است. در صورتی که سایبان ها در تراس یا بالکن محلی را برای پذیرایی فراهم میکند. اما همواره هدف از نصب این وسیله محافظت در برابر آفتاب و باران و اشعه ماوراء بنفش است.

سایبان برقی را میتوانید در صورت عدم نیاز ببندید و به این ترتیب از پوسیدگی و خراب شدن آن جلوگیری نمایید. در وزش بادهای شدید یا در صورت لزوم سایبان قابل جمع شدن است و بر خلاف نوع ثابت آن نیاز به چرخاندن میل لنگ نخواهد بود. میتوانید تنها با فشار دکمه ریموت یا به وسیله تلفن هوشمند خود آنرا کنترل کنید. پس این سایبن ها نه تنها نما را خراب نمیکنند بلکه از ساختمان شما محافظت خواهند کرد و به ارزش آن می افزایند.

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

برای خرید بهترین سایبان و داشتن اطمینان از کیفیت محصول از طریق لینک زیر با مشاوران فروش ما در سایبان شاهد در ارتباط باشید و بهترین انتخاب را برای مغازه بنمایید. هدف ما تامین آسایش و رفاه شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *