خریدی آسان و تنوع در انتخاب انواع سایبان‌ها در فروشگاه

سایبان‌ها در فروشگاه

خریدی آسان و تنوع در انتخاب انواع سایبان‌ها در فروشگاه

سایبان یک ابزار موثر برای ایجاد سایه است که از تابش نور خورشید جلوگیری می‌کند و فضایی امن را برا افراد فراهم می‌نماید این سازه‌های کاربردی از محیط در برابر بارش برف و باران و وزش بادهای شدید نیز حفاظت می‌کنند. شما این امکان را دارید که از مزایای سایبان‌ها در هر محیطی که می‌خواهید بهره‌مند شوید. سایبان حیاط، سایبان پارکینگ، سایبان فروشگاه یا مغازه، سایبان تراس و بالکن و… از نمونه‌هاي مختلف کاربرد سایبان‌ها هستند.

به‌طور کلی سایبان‌ها به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم‌بندی می‌شوند. نوع ثابت همان‌طور که از نامش مشخص است بعد از اجرا قابلیت جابجایی ندارد. اما نوع متحرک سایبان را به راحتی در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید باز و بسته نمایید. دسته‌بندی انواع متحرک سایبان شامل سایبان دستی و سایبان برقی می‌شود.

 سایبان‌های دستی عملکردی مکانیکی دارند و توسط یک اهرم که برای آن‌ها تعبیه شده است و با کمک نیروی دست قابل استفاده هستند، اما نوع برقی تجهیزات و طراحی پیشرفته‌تری دارد و دارای یک موتور الکتریکی است که عملکرد سایبان را مدیریت می‌کند. سایبان‌های برقی در حال حاضر از محبوب‌ترین محصولات در بازار هستند که علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است. برای باز و بسته کردن این مدل از سایبان تنها کافی است یک دکمه از ریموت کنترل آن را فشار دهید تا پوشش سایبان باز شود و سایه ایجاد شود. و در زمانی که نیاز نبود به راحتی می‌توانید سایبان را جمع کنید.

امروزه شرکت‌های فراوانی در حیطه ساخت سایبان و انواع خدمات مرتبط با آن در حال فعالیت هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت سایبان شاهد اشاره نمود. این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

تعمیر سایبان

تعمیر سایبان

مزایای استفاده از سایبان‌ها

مانع تابش نور خورشید و بارش باران

گرمای طاقت‌فرسای نور خورشید در تابستان و بارش باران و برف در فصول دیگر شاید در بعضی مواقع برای افراد قابل تحمل نباشد، استفاده از سایبان‌ها باعث ایجاد یک فضای امن برای استفاده افراد خواهد بود. همچنین نور خورشید و رطوبت می‌تواند عاملی برای پوسیدگی وسایل و اشیا مختلف باشد که با استفاده از سایبان می‌توان از وجود چنین مشکلاتی جلوگیری نمود.

کاهش مصرف انرژی با استفاده از سایبان

استفاده از سایبان‌ها باعث خنک‌تر شدن محیط تحت پوشش آن می‌شود و در این صورت استفاده از وسایل سرمایشی برای خنک کردن محیط کاهش می‌یابد و این امر در افزایش بهره‌وری سیستم‌های سرمایشی و کم شدن مصرف انرژی بسیار موثر است.

ایجاد فضایی در خارج از آپارتمان‌ها

امروزه با توجه به زندگی آپارتمانی و مشغله زیاد کاری شاید بسیاری از افراد به راحتی این شرایطش را نداشته باشند که از محیط خانه به طبیعت بروند و اقات فراغتی را داشته باشند، استفاده از سایبان‌ها در مدل‌های متفاوت و زیبا برای محوطه آپارتمان‌ها یا حیاط منازل مسکونی امکان ایجاد فضایی مانند آلاچیق را برای استراحت و تفریح شما و اطرافیانتان ایجاد خواهد کرد و محیطی با سایه دلپذیر برای استفاده شما فراهم می‌کند.

استفاده از سایبان به عنوان پارکینگ وسایل نقلیه

حتما بسیاری از شما عزیزان یا اطرافیان خود در بعضی مواقع یا در محیط‌های مختلف با کمبود جای پارک و پارکینگ مسقف برای خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگری مواجه شده‌ايد. با اجرای سایبان‌ها به عنوان پارکینگ این امکان وجود دارد تا فضایی برای آسایش بیشتر افراد ایجاد شود و به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک کنید و به امور روزمره خود رسیدگی نمایید.

استفاده از سایبان برای تبلیغات کسب و کار

نصب و اجرای سایبان برای بسیاری از مغازه یا فروشگاه‌ها یک امر ضروری به‌شمار می‌رود. و همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم سایبان‌ها در انواع مختلف مدل‌ها و تنوع بالا قابل راه اندازی هستند از این رو صاحبان کسب و کار می‌توانند تبلیغات مرتبط با کسب و کار خود را روی پوشش سایبان چاپ کنند که انجام این کار باعث جلب توجه افراد و افزایش جذب مشتری خواهد شد. همچنین استفاده از سایبان برای مغازه‌ها باعث جلوگیری از خراب شدن اجناس یا فاسد شدن مواد می‌شود.

نصب سایبان برای تراس یا بالکن

با نصب سایبان برای محیط‌هایی چون تراس یا بالکن و پاسیو شرایطی برای شما فراهم می‌شود که یک فضای کارآمد ایجاد کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

خریدی آسان و تنوع در انتخاب انواع سایبان‌ها در فروشگاه

همان‌طور که دریافتید شرکت‌های مختلفی به صورت رقابتی در زمینه ساخت و تولید مدل‌های متفاوت سایبان برای کاربردهای گوناگون فعالیت می‌کنند. و این سازه‌های کاربردی در متریال، مدل‌ها و رنگهای مختلف، در بازار موجود هستند تا کاربران بسته به نیاز خود محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. شما با مراجعه به فروشگاه‌های شرکت‌های معتبر و استفاده از خدمات مشاوره‌ای که قبل از خرید نیروهای متخصص این سازندگان در اختیار شما قرار می‌دهند می‌توانید انتخابی مناسب داشته باشید، مشورت با افراد متخصص و تنوع بالای محصولاتی که در فروشگاه‌ها موجود هستند، همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، همه عواملی هستند که به شما در خریدی درست و آسان بسیار کمک خواهند کرد.

توجه به امکانات محصول و ابعاد و اندازه درست آن برای ایجاد پوششی مناسب در محیط، و کیفیت بالای متریال کاربردی در سایبان باعث می‌شود که سازه شما ماندگاری و طول عمر بالاتری داشته باشد. این امر باعث می‌شود شما در آینده نزدیک نیازمند به تعمیر سایبان نباشید، و از مزایای سایبان خود در تمام طول سال بهره‌مند باشید.

توصیه ما به شما این است که حتما خرید خود را از فروشگاه‌های مورد اطمینان انجام دهید تا از انتخاب خود راضی باشید و محصولی کارآمد را خریداری نمایید. همچنین امکان سفارشی سازی سایبان نیز برای شما فراهم است و می‌توانید اگر طراحی خاصی مد نظرتان باشد را برای سایبان خود سفارش دهید.

معرفی چند نمونه پرکاربرد سایبان

امروزه صنعت سایبان همانند دیگر صنایع در حال پیشرفت است تا به‌طور کامل پاسخگوی نیازهای مختلف افراد در اکثر نقاط کشور باشد. در این بخش به معرفی چند نمونه پرکاربرد از سایبان‌ها می‌پردازیم.

سایبان چتری

سایبان چتری از پر طرفدارترین نمونه‌های سایبان موجود در بازار به‌شمار می‌رود . طراحی این سایبان بسیار ساده بوده و کاملا شبیه به چتر است. طراحی این سایبان بسیار کاربردی برای محیط‌هایی باز چون، حیاط، باغ، پارک و … است. سایبان‌های چتری به صورت چتر پایه وسط و چتر پایه کنار ساخته می‌شوند و مانند چتر برای پوشش دادن فضایی کوچک مناسب است. سایبان های چتری، به صورت ثابت و متحرک تولید می‌شوند. مدل متحرک سایبان چتری، قابلیت جابجایی را دارند اما در نوع ثابت لین امکان وجود ندارد. برای پوشش سایبان چتری معمولا از پارچه‌های برزنتی فلکسی و یا پارچه ترانزیتی استفاده می‌کنند.

سایبان فنری یا بازویی

سایبان فنری یا سایبان بازویی به وسیله بازوهای مستحکمی که در طراحی آن‌ها وجود دارد قابل باز و بسته شدن هستند. این مدل از سایبان جز سایبان‌های مدرن است و در اکثر محیط های عمومی و خصوصی قابل استفاده هستند. مهم‌ترین مزایای استفاده از سایبان بازویی کاربردی بودن آن و قیمت مناسب سایبان است، روکش‌های ضد آب مورد استفاده در سایبان فنری عامل بسیاری مهمی برای اجرای آن بالای درب ورودی مغازه‌ها و ویترین‌ها خواهد بود. و با ایجاد سایه‌ای مناسب باعث می‌شود ویترین مغازه‌ها بهتر دیده شود.

سایبان کالسکه‌ای

این مدل از سایبان در تنوع بالای رنگ قابل تولید هستند و بی‌شک شما عزیزان این سایبان را در قسمت پنجره یا درب ورودی مغازه‌ها دیده‌اید. با استفاده از این سایبان علاوه بر این‌که شما می‌توانید سایه‌ای مناسب ایجاد کنید در جهت تبلیغات مرتبط با کسب و کار خود نیز از مزایای آن بهره‌مند باشید. اجرای سایبان کالسکه ای در ایجاد فضایی کلاسیک و جلب توجه مشتریان بسیار تاثیر گذار است.

سایبان آکاردئونی

طراحی این سایبان بسیار به ساز آکاردئون شباهت دارد. برای راه اندازی نمایشگاه‌های موقت، پارکینگ های عمومی در تالارها و هتل‌ها از این سایبان استفاده می‌کنند. سایبان آکاردئونی معمولا به صورت دستی باز و بسته می‌شوند اما با قرار دادن موتور توبلار روی سایبان امکان تبدیل کردن آن به سایبان برقی هم وجود دارد.

تعمیرات سایبان

سایبان‌ها مانند هر وسیله دیگری ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل در عملکرد خود شوند. و به دلیل این‌که در برخی از محیط های خاص مانند مغازه‌ها یا سوپرمارکت‌ها استفاده از سایبان بسیار امری ضروری است باید در زمان بروز مشکل سریعا برای رفع آن اقدام کرد. تا از ایجاد ضررهای احتمالی جلوگیری شود، در این میان استفاده از خدمات تعمیر شرکت‌های مختلف می‌تواند کمک بزرگی به شما باشد، ما در این مقاله برای شما توضیح دادیم که شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌نمایند و شما با مراجعه به بخش تعمیر سایبان برقی  می‌توانید مشکلات مربوط به سایبان خود را برطرف کنید.

به شما عزیزان توصیه می‌کنیم اگر قصد اجرای سایبان را برای هر محیطی دارید خرید خود را از سازندگان معتبر انجام دهید و کیفیت متریال کاربردی را مد نظر قرار دهید، تا سازه شما طول عمر بالایی داشته باشد و به زودی دچار مشکل نشود.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

سایبان‌ها سازه‌های کاربردی هستند که به دلیل مزایای فراوانی که دارند امروزه استفاده از آن‌ها به بخش جدا ناپذیری از زندگی افراد تبدیل شده‌ است. وجود تولیدکنندگان مختلف در این زمینه و تنوع بالای طرح و رنگ محصولات زمینه ساز ایجاد آسایش بیشتر برای افراد است و به شما این امکان را  که از میان محصولات متنوع خریدی آسان و مفید را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *