تنوع در انواع سایبان های برقی مورد استفاده برای مغازه

تنوع در انواع سایبان های برقی مورد استفاده برای مغازه

سایبان‌ها از جمله تجهیزاتی هستند که در جهت محافظت از محیط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. و استفاده از آن‌ها مربوط به سال‌های اخیر نمی‌باشد بلکه از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این محصولات کاربردی در برابر شرایط جوی مختلف از جمله بارش باران و برف یا تابش مستقیم نور خورشید حفاظت لازم را از محیط شما انجام می‌دهند. و در انواع مختلفی مانند سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو و… در بازار موجود هستند.

 به‌طور کلی سایبان‌ها در دو دسته ثابت و متحرک قرار می‌گیرند. سایبان‌های ثابت بعد از اجرا قابل جابجایی نبوده و در محل خود ثابت می‌مانند اما سایبان‌های متحرک که در مدل‌های دستی و برقی تولید می‌شوند به کاربران این امکان را می‌دهند تا در هر زمانی که نیاز داشتند پوشش سایبان را باز کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند یا این‌که در صورت عدم لزوم آن را جمع نمایند.

سایبان‌های دستی با یک اهرم و نیروی دست انسان به صورت مکانیکی قابل استفاده هستند اما سایبان برقی عملکردی بسیار راحت‌تر دارد و سهولت استفاده از آن باعث شده این محصول طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند. برای استفاده از سایبان برقی بدون بلند شدن از جای خود و تنها با فشار دادن دکمه ریموت کنترل می‌توانید از راخ دور نیز سایبان خود را هدایت نمایید.

امروزه تنوع محصولات مرتبط با سایبان‌ها بسیار فراوان است و سازندگان مختلف در این زمینه با یکدیگر در رقابت هستند. که از میان آن‌ها می‌توان شرکت سایبان شاهد را نام برد. این مجموعه معتبر با در اختیار داشتن نیروی متخصص در زمینه‌های مختلف خدمات مفیدی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا خرید مطمئنی داشته باشند.

تعمیر سایبان برقی مغازه

تعمیر سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه

همان‌طور که قبل‌تر اشاره کردیم سایبان مغازه یکی از نمونه‌های رایج و کاربردی استفاده از سایبان‌ها است. یکی از محصولات بسیار محبوب و مفید برای استفاده افراد در جامعه که در مکان‌های مختلف مانند مغازه و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایبان مغازه همانند سایر مدل‌های سایبان به‌صورت ثابت و متحرک قابل نصب و راه اندازی است اما برای راحتی بیشتر عموما به‌صورت متحرک مورد استفاده واقع می‌شود و شامل یک سازه یا اسکلت همراه با یک پوشش متحرک می‌باشد.

 امروزه با وجود سایبان‌های برقی و مزایای فراوان آن‌ها برای مغازه‌ها دیگر نیازی به استفاده از سایبان‌های دستی و به‌کار‌گیری نیروی دست نخواهید داشت. به شما توصیه می‌کنیم برای راه اندازی سایبان برقی مغازه از متریال با کیفیت استفاده کنید و خرید خود را از شرکت‌های معتبر انجام دهید تا به زودی مشکلی برای سایبان ایجاد نشود و نیازمند تعمیر سایبان برقی مغازه نباشید. کیفیت تجهیزات مورد استفاده در سایبان برقی مغازه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و این امر در ماندگاری و طول عمر بالای سازه شما بسیار تاثیرگذار است.

مزایای استفاده از سایبان برقی برای مغازه‌ها

سایبان‌های برقی در انواع مدل‌های مختلف در تنوع طرح و رنگ برای مغازه‌ها قابل استفاده هستند و مزایای بسیاری دارند که در این بخش از مقاله توضیحات بیشتری را در رابطه با مزایای استفاده از آن‌ها به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

-جلوگیری از نفوذ رطوبت حاصل از بارش باران و برف و همین‌طور از نفوذ اشعه‌های مضر نور خورشید به داخل محیط مغازه جلوگیری می‌کند.

-استفاده از سایبان مغازه باعث می‌شود کیفیت محصولات مغازه در اثر تابش نور خورشید از بین نرود و از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

-وزن مناسب و بدون سر و صدا بودن سایبان برقی.

-برای باز و بسته کردن سایبان به هیچ نیروی مکانیکی احتیاج ندارید و تنها با فشار دادن یک دکمه از ریموت کنترل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام سال از مزایای سایبان برقی مغازه بهره‌مند باشید.

-چاپ تبلیغات مرتبط با کسب و کار خود روی پوشش سایبان برقی مغازه بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است، که در نمای ظاهری و افزایش مشتری موثر است.

-قابلیت شست و شوی سایبان و تمیز کردن آن که به سلامت ساز کمک می‌کند و باعث می‌شود سایبان شما در اثر آلودگی‌ها دچار مشکل نشود.

-سایبان‌های برقی را در محیط‌های مختلف می‌توان به‌کارگیری کرد و فقط مختص استفاده به عنوان سایبان مغازه نمی‌باشد.

-امکان تنظیم درجه شیب پوشش سایبان و مقاومت بالای آن در برابر عوامل مختلف محیطی

-امکان ساخت سایبان برقی حتی برای محیط‌هایی با مساحت بالا وجود دارد و پوشش مناسبی را برای محیط ایجاد می‌کند.

-متریال مورد استفاده در سایبان‌های برقی در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می‌باشند.

-امکان تزیین سایبان به وسیله نورپردازی و انواع مختلف لامپ و انتخاب رنگ سایبان مطابق با دکوراسیون فضای مغازه یا فروشگاه امکان‌پذیر است.

تنوع در انواع سایبان‌های برقی مورد استفاده برای مغازه

همان‌طور که دریافتید سایبان‌های برقی در انواع مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند تا بسته به نیازهای مختلف کاربران و شرایط مختلف محیطی عملکرد مناسبی را ارائه دهند. تنوع بالای این محصول و استفاده راحت آن باعث شده در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد و در جوامع مختلف جایگاه خاصی را داشته باشد. در ادامه این بخش به معرفی چند مدل متنوع از سایبان‌های برقی مورد استفاده برای مغازه و فروشگاه‌ها می‌پردازیم.

سایبان بازویی

سایبان بازویی مدلی از سایبان است که طراحی به صورت افقی داشته و با میزان بیرون زدگی مناسب پوشش لازم را برای مغازه‌ها ایجاد می‌نماید. البته بسیاری از افراد سایبان بازویی را به اسم‌های سایبان جکدار یا سایبان فنری می‌شناسند. سایبان بازویی در دو مدل دستی و برقی قابل استفاده است که در حال حاضر افراد مدل برقی را بیشتر استفاده می‌کنند. از این سایبان علاوه بر مغازه و فروشگاه‌ها می‌توان در محیط‌هایی مانند کافه و رستوران‌ها هم استفاده نمود. اگر قصد دارید از سازه‌ای با کیفیت و ماندگار بهره‌مند باشید سایبان بازویی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

سایبان برقی کالسکه‌ای

سایبان کالسکه‌ای یک محصول محبوب در میان صاحبان مغازه است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، این مدل از سایبان توانایی این را دارد که با ابعاد مناسب پوشش لازم را حتی برای مکان‌هایی که فضای کمی دارند را ایجاد نماید. و در طرح و رنگ متنوع برای محیط‌های مختلف قابل استفاده است.

پوشش‌های مختلفی را برای سایبان می‌توان مورد استفاده قرار داد که پارچه‌های پی وی سی و پلی استر بیشترین ماندگاری را در این میان دارند. و با طراحی‌های مختلف در ظاهر کسب و کار شما بسیار اثرگذار هستند. کیفیت بالای این پارچه‌ها عاملی مهم در طول عمر بیشتر سایبان است.

اسکلت سایبان کالسکه‌ای هم بسته به وزن و ابعاد سازه شما انتخاب می‌شود این مدل از سایبان کاملا اقتصادی بوده و با ایجاد پوششی شبیه به یک نیم دایره در جهت حفاظت برای مغازه‌داران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایبان پوششی مغازه

استفاده از سایبان پوششی در چند سال اخیر بسیار بیشتر از قبل شده است. از این سایبان علاوه بر مغازه‌ها می‌توان در محیط‌هایی مانند کافه و رستوران‌ها نیز استفاده نمود. این محصول با ایجاد پوششی به طول 4.5 متر و میزان بازشوندگی یک متر به صورت یکپارچه می‌تواند پوشش مناسبی را ایجاد کند.

از این سایبان به عنوان سایبان دکوراتیو هم یاد می‌کنند گو این امکان وجود دارد تا طرح مورد علاقه شما را روی سایبان پیاده کنند. مدل‌هایی از سایبان پوششی هم وجود دارد که به آن سایبان شید هم می‌گویند و به عنوان پوششی برای ویترین مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند تاثیر بسزائی در زیبایی و دکوراسیون مغازه داشته باشد.

تعمیر سایبان برقی مغازه

 در زمان خرید سایبان برقی برای مغازه بهتر است محصولی با کیفیت مناسب را انتخاب کنید تا در آینده نزدیک دچار مشکل نشوید و به تعمیر سایبان برقی مغازه احتیاج پیدا نکنید. اسکلت سایبان از دو نوع آلومینیوم و فولاد ساخته می‌شود و این نکته را در نظر داشته باشید که رطوبت عامل مهمی برای خرابی اسکلت سایبان است و در شهرهای شمال و جنوب کشور ممکن است این مشکل ایجاد شود. اسکلت فولادی در مناطق مرطوب دچار زنگ زدگی می‌شود و عملکرد سایبان را دچار مشکل می‌کند. بهترین کار این است که برای سایبان خود از اسکلت آلومینیومی استفاده کنید.

بخش دیگر  تعمیر سایبان مغازه مربوط به قسمت پوشش سایبان است. امکان دارد پوشش سایبان دچار پارگی، خوردگی یا هر آسیب  دیگری شود. امروزه برای پوشش سایبان از سه جنس پارچه‌های پی وی سی، ترانزیتی و برزنتی استفاده می‌کنند. پارچه‌های ترانزیتی و برزنتی در مقابل تابش نور خورشید، دچار رنگ پریدگی می‌شوند.

به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم از پارچه‌های پی وی سی برای این بخش از سایبان استفاده کنید، زیرا این مدل از پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر نور و رطوبت دارد و قابل استفاده در اکثر نقاط کشور می‌باشد. این جنس از پارچه در برابر نور به راحتی دچار پوسیدگی نمی شود و در مجاورت رطوبت و نم بر روی آن کپک و قارچ ایجاد نمی‌شود و به راحتی می‌توان آن را شست و تمیز کرد، که این امر در سلامت و ماندگاری سازه شما نقش مهمی دارد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

در این مطلب ما برای شما به توضیحاتی در رابطه با معرفی سایبان برقی و تنوع انواع مختلف سایبان برقی مورد استفاده برای مغازه پرداختیم، و نمونه‌هایی از سایبان برقی را که می‌توانید برای مغازه به‌کار ببرید نام بردیم. توصیه ما به شما این است که خرید خود را از سازندگان معتبر انجام دهید و محصولی با کیفیت مناسب تهیه نمایید تا مشکلی در عملکرد سایبان ایجاد نشود و در صورت بروز مشکل از خدمات گارانتی شرکت طرف قرارداد استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *