چگونه باید سایبان مغازه را برای فصل زمستان اماده کرد

سایبان مغازه برای فصل پاییز

چگونه باید سایبان مغازه را برای فصل زمستان اماده کرد

آماده سازی سایبان مغازه برای فصل پاییز چرا باید انجام بشود؟ بیشتر افراد با رفتن فصل تابستان اندوه بزرگی می گیرند. بیشترین فروش مغازه داران در نیمه اول سال باشد روزهایی که باران کمتر می بارد و هوا دیرتر تاریک می شود. یک مغازه گل فروشی را تصور کنید در فصل بهار و تابستان بدون هیچ مشکلی می تواند گلدان های خود را بیرون از مغازه در معرض دید رهگذران قرار دهد اما در پاییز این امر امکان پذیر نمی باشد زیرا امکان از بین رفتن گل ها بسیار بالا می باشد و خب در واقع این به ضرر فروشنده می باشد.

همه ی افراد فکر می کنند وقتی نیمه دوم سال شروع می شود تنها باید به فکر تغییر دکوراسیون بود اما اینطور نیست سایبان مغازه نیز جز لوازمی می باشد که نیاز به امادگی کامل دارد. اگر بتوانید سایبان مغازه ی خود را به درستی برای تابستان آماده کنید می توانید طول عمر سایبان خود را افزایش بدهید. قطعات و پارچه ی سایبان مغازه نیاز به آمادگی کامل دارد تا بتواند از مغازه ی شما در فصل زمستان در برابر عوامل مختلف محافظت کند. پس قبل از سرد شدن هوا به فکر امادگی سایبان مغازه ی خود باشید.

تمیز کردن پارچه سایبان مغازه قبل از شروع فصل سرما

تمیز بودن سایبان نه تنها می تواند به طول عمر سایبان مغازه ی شما کمک کند بلکه می تواند کارایی بیشتری برای شما داشته باشد. برای تمیز کردن سایبان مغازه نیاز به مواد شوینده مخصوص پارچه ی سایبان و همچنین یک شیلنگ آب دارید. بهتر است از هر مواد شوینده ای که دم دست دارید برای شستن پارچه ی سایبان استفاده نکنید زیرا می تواند به الیاف پارچه آسیب وارد کند و شما در این صورت باید هزینه کنید و حتی اگر شما تبلیغات مخصوص به خود را بر روی سایبان برقی نصب کرده اید امکان دارد با استفاده از مواد شوینده نامرغوب باعث از بین رفتن تبلیغات خود بشوید. تمامی قسمت های مختلف پارچه ی سایبان را بشویید.

اگر احساس کردید که بر روی پارچه ی سایبان خاک نشته است آب را در حالت ولرم قرار دهید و با یک برس نرم شروع به کشیدن بر روی پارچه ی سایبان کنید تا گرد و خاک به راحتی از روی آن پاک شود. بعد از آن که شستشوی پارچه ی سایبان مغازه با مواد شوینده تمام شد یک بار دیگر آب را بر روی پارچه بگیرید تا مواد شوینده ای که باقی مانده است نیز از پارچه جدا بشود. بگذارید سایبان مغازه خشک بشود و بعد از آن شروع به استفاده کنید.

یکی از عواملی که باعث می شود طول عمر سایبان مغازه بالا برود بازوهای سایبان مغازه می باشد. بلاخره این بازوها هم در هوای آزاد قرار دارند پس امکان کثیف شدن آن ها نیز وجود دارد. قبل از شستن بازوهای سایبان پارکینگ بهتر است مطمئن بشوید که این پیچ و مهره های بازوی سایبان شل نشده باشد که اگر شل شده بود بهتر است به فکر سفت کردن پیچ و مهره ها باشید. به دلیل این که سایبان مغازه دارای اتصالات خاص می باشد نیازی به روغن کاری نخواهید داشت اما اگر می خواهید ماندگاری سایبان شما بالا برود روغن کاری هم ایده خوبی می باشد که از آن می توانید استفاده کنید.

برای این کار می توانید از روغن سیلیکون برای روغن کاری بازوهای سایبان مغازه استفاده کنید. لازم نیست روغن کاری در هر فصل برای سایبان انجام شود شما اگر روغن را سالیانه هم بر روی بازوها بزنید هم کافی می باشد.  برای تمیز کردن سایبان مغازه نیازی به شستشو ندارید بلکه با یک دستمال نم هم می توان این کار را انجام بدهید و مشکل کثیفی سایبان مغازه ی خود را برطرف کنید.

استفاده از پارچه ضد آب برای سایبان مغازه

اگر قصد دارید دوام سایبان مغازه ی خود را در پاییز نیز بالا ببرید بهتر است از یک پارچه ی ضد آب استفاده کنید. فصل پاییز فصلی پر از بارش باران مداوم است اگر شما از پارچه ی ضد آب برای سایبان مغازه ی خود استفاده نکنید جلوی درب مغازه ی شما خیس خواهد شد در این صورت بودن سایبان برای شما هم هیچ فایده ای نخواهد داشت. پارچه ی سایبان مغازه هیچ آبی را از خود عبور نخواهد داد و همچنین در برابر رطوبت، پوسیدگی، کپک زدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. سایبان مغازه به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت سال ها می تواند برای شما کار کند و شما از آن استفاده های لازم را ببرید.

سفارش سایبان مغازه با کیفیت

برای سفارش سایبان مغازه با کیفیت می توانید با شرکت سایبان برقی شاهد در تماس باشید. شرکت ما تولید انواع سایبان برقی مانند سایبان مغازه، سایبان پارکینگ و… را انجام می دهد. برای سفارش سایبان موردنظر خود می توانید با تماس بگیرید تا از مشاوره های ما استفاده نمایید. ما در شرکت سایبان شاهد خدماتی همچون فروش و نصب سایبان برقی و شستشوی سایبان را برای شما انجام می دهیم. اگر می خواهید یک سایبان مغازه داشته باشید که سال ها از آن بتوانید استفاده کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در تماس باشید

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *