برای نصب سایبان مغازه چه قوانینی از سمت شهرداری باید رعایت شود

برای نصب سایبان مغازه چه قوانینی از سمت شهرداری باید رعایت شود

نصب سایبان مغازه یکی از اقداماتی است که علاوه بر صیقل دادن به نمای بیرونی فروشگاه می تواند در جلوگیری از آسیب به لوازم موجود در فروشگاه نیز موثر باشد. در صورتی که سایبان مغازه طبق ضوابط نصب شده باشد می تواند در فصل تابستان فضای داخلی را خنک نگه دارد و در فصل زمستان از ورود آب به فروشگاه جلوگیری کند. اما نصب سایبان برای مغازه ها و همچنین تعمیر سایبان مستلزم رعایت قوانینی است که همه تجار باید به آن توجه داشته باشند.

برخی از قوانین برای نصب سایبان مغازه به شرح زیر است:

  • ترجیحاً سایبان‌های کلاسیکی که در یک ارتفاع و یک طول نصب می‌شوند را برای مغازه‌ها نصب کنید.
  • صاحب فروشگاه برای نصب سایبان باید از صاحبان فروشگاه همسایه اجازه بگیرد.
  • مسئولیت ایمن سازی و تقویت سایبان در مواقع بارش برف و باران بر عهده مالک فروشگاه می باشد.
  • جهت درج آگهی بر روی سایبان فروشگاهی باید از ادارات شهرداری مجوز اخذ شود.
  • برآمدگی عناصر سایبان در پیاده روها نباید کمتر از دو متر باشد.
  • المان های ثابت سایبان فروشگاه باید تا 2.5 متر ارتفاع داشته باشد.
  • سایبان های متحرک هرگز نباید در ارتفاع کمتر از 2 متر نصب شوند.
  • سایبان های آسیب دیده باید در اسرع وقت تعویض شوند.
  • همه مشاغل اطراف باید در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سایبان ها در کنار سایر سایبان ها اقدام کنند.

ارتفاع مناسب برای سایبان فروشگاه

یکی از نکات مهمی که در نصب سایبان مغازه و مغازه باید در نظر گرفت ارتفاع آن است. ارتفاع مناسب برای سایبان طبق قانون نصب سایبان فروشگاهی می باشد که در صورت تعیین صحیح می تواند نقش مهمی در جلوگیری از ورود نور، ایجاد سایه، تبلیغات بهتر و … داشته باشد.

هنگام تعیین ارتفاع مناسب برای نصب سایبان باید توجه داشت که هر چه ارتفاع سایبان بیشتر باشد نور بیشتری وارد کارگاه می شود. به همین دلیل سایبان فروشگاهی در ارتفاع کمتری نسبت به سایر سایبان ها نصب می شود.

طبق قوانین نصب سایبان فروشگاهی، این نوع سایبان نباید در ارتفاع کمتر از 2 متر ساخته شود زیرا باعث ایجاد ناراحتی و آزار زیادی برای عابران پیاده می شود. نیروهای ما با توجه به دانش و مهارت بالایی که دارند قوانین نصب سایبان فروشگاهی را می دانند و بسته به نوع و مدل سایبان بهترین ارتفاع را برای اجرای آن در نظر می گیرند به طوری که علاوه بر ایجاد سایه، هیچ گونه سایه بان وجود نداشته باشد. موانع تردد عابران پیاده

امکان چاپ لوگو تبلیغاتی بر روی بوم سایبان برقی

قابلیت چاپ لوگوی تبلیغاتی بر روی پارچه کرکره برقی یکی از مزیت های منحصر به فرد سایبان پرده هایی است که در سال های اخیر برای مغازه ها یا فروشگاه ها نصب شده است. بر خلاف تصور بسیاری از مردم کرکره برقی نه تنها در جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و زیبایی فروشگاه موثر نیست. امروزه از نوعی پارچه برای سایبان فروشگاهی استفاده می شود که با استفاده از آن می توان به تبلیغ و یا تبلیغ لوگو روی آن ها پرداخت.

لطفا دقت کنید تبلیغات روی پارچه سایبان طبق قانون نصب سایبان فروشگاهی اجرا شود تا به بهترین نحو اجرا شود.

قرار دادن لوگوی تبلیغاتی روی سایبان فروشگاه این فرصت را به تجار می دهد تا با کمترین هزینه برند را با نام فروشگاه خود در معرض دید دیگران قرار دهند و توجه عابران را به فروشگاه خود جلب کنند. تبلیغات سایه بان برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی می تواند برای مدت طولانی در جذب مشتری موثر باشد.

امکان ساخت سایبان برقی فروشگاهی در ابعاد دلخواه و کاربردی

نیاز همه مغازه ها و فروشگاه ها به سایبان باعث شده است که بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع کانکس مغازه ها مواد مرغوب تولید کنند. امروزه پارچه های منحصر به فردی در مراکز تولید سایبان وجود دارد که هرکسی می تواند به سلیقه و سبک فروشگاه خود آن را تهیه کند و توسط نیروهای مجرب سایبان بسازد.

همچنین می توانید پس از مطالعه قانون نصب سایبان فروشگاهی برای سفارش این محصول به سایبان شاهد مراجعه کنید. در این مجموعه با جذب کارشناسان و همکاران نمونه های متنوعی از سایبان را برای مغازه یا فروشگاه مورد نظر شما پیاده سازی می کنیم. فقط ماده ای را که می خواهید روی آن پیاده سازی کنید انتخاب کنید.
سایبان برقی برای اجرای کرکره برقی با بالاترین سطح کیفی بهترین متریال را از برندهای پرفروش دنیا در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم تا خیال مشتریان از کیفیت بالای متریال راحت شود و نگران نصب سایبان و کرکره برقی نباشند. برای تعمیر سایبان برقی نیز خیالتان راحت باشد چرا که در سایبان شاهد همه این سرویس ها را ارائه میدهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *