چگونه با نصب سایبان برقی ارزش مغازه بالا می رود

سایبان برقی

چگونه با نصب سایبان برقی ارزش مغازه بالا می رود

تاثیر افزایش ارزش مغازه با سایبان برقی نه تنها با ایجاد سایه، بلکه با بالارفتن قیمت مغازه شما هم همراه است. سایبان نه تنها روی مغازه شما سایه میاندازد بلکه باعث میشود تا شما از آن درآمدی هم داشته باشید. این مسئله مطلوبیت استفاده از این وسیله را افزایش داده و باعث شده طرفداران بیشتری هم داشته باشد.

اولین تاثیر سایبان مغازه این است که با ایجاد سایه روی ویترین دید بهتری به مشتری میدهد و به این ترتیب زمان بیشتری را برای بازدید از مغازه برای او ایجاد میکند. پس میتوانید مطمئن باشید در همان ابتدا مشتری به آسانی مغازه را ورانداز کرده و میتواند جنس مورد نظر خود را بیابد.

سایبان به عنوان یک پوشش بیرونی برای مغازه شما میتواند نقش یک وسیله تزئینی را هم داشته باشد و جذابیت محل کسب شما را زیاد کند. وجود سایبان نشان میدهد که شما چه میزان به مشتری و آسایش او اهمیت میدهید و در عین حال راحتی او برای شما مهم است.

پس سایبان هایی را انتخاب کنید که رنگ های بیرونی زیباتری دارند و به زیبایی مغازه شما افزوده خواهند کرد. بسیاری از شرکت های تولید کننده سایبان این امکان را برای شما فراهم میکنند تا بتوانید پارچه دلخواهتان را برای سایبان داشته باشید و نمونه های زیادی از آن را انتخاب کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی با نصب سایبان مغازه

شما برای خنک نگه داشتن مغازه در روزهای گرم تابستان همیشه برق زیادی را مصرف میکنید. این مصرف بیشتر انرژی، هزینه زیادی هم ایجاد میکند. اما نصب سایبان برقی  میتواند به کاهش صورتحساب شما برای این موضوع کمک زیادی بنمیاد.

سایبان ها سایه را ایجاد میکنند و جلوی تابش شدید آفتاب را میگیرند تا از گرم هوای هو کمتر شود. زمانیکه داخل مغازه خنک تر باشد، سیستم تهویه و کولر راحت تر کار میکند و انرژی کمتری صرف خنک نگه داشتن داخل مغازه میشود. در زمان نصب سایبان، در نظر داشته باشید که نور بیشتر از کدام سمت وارد مغازه شما میشود و کدام طرف گرمتر است. برای کاهش هزینه های خود ابتدا لازم است تا سایبان را روی پنجره ای نصب کنید که بیشتری آفتاب از آن داخل میشود.

افزایش ارزش مغازه با سایبان برقی بسیار ساده است و نصب این وسیله میتواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. یک مغازه خنک میتواند مشتری را زمان بیشتری نگه دارد و آسایش شما راه هم در روزهای گرم افزایش خواهد داد. میتوانید حتی برای گذارندن زمان استراحت از فضای زیر سایبان استفاده کنید و دیگر نیازی به افزایش درجه کولر و دستگاه خنک کننده نخواهید داشت.

میتوانید با نصب این وسیله روی بالکن یا تراس کاربری این فضا را هم افزایش دهید و استفاده بیشتری هم از سایبان ها و هم تراس مغازه داشته باشید. اگر واحد مغازه شما در طبقات بالای یک ساختمان باشد، نصب سایبان روی پنجره یا بالکن میتواند به عنوان تابلوی راهنما عمل کند و در عین حال زیبایی را برای محل کسب شما به همراه بیاورد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

نصب سایبان مغازه چگونه هزینه مصرف انرژی را کاهش میدهد

اینکه سایبان مغازه برای جلوگیری از گرم شدن اتاق ها و ایجاد سایه نصب میشود اولین مزیت این وسیله است. اما تنها این نیست و سایبان میتواند ارزش مغازه را زیادتر کند و به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته میشود. شما میتوانید با نصب سایبان های برقی هزینه سرمایش و گرمایش محل کسب خود را کاهش دهید زیرا به طور موثر چادر سایبان هوا را برای شما خنک تر خواهد کرد.

آمارها نشان داده اند که سایبان پارکینگ نصب شده روی پنجره های غربی ساختمان میتواند تا 75 درصد جلوی هدر رفت انرژی را بگیرد. وقتی سایبان را روی پنجره های جنوبی نصب میکنید تا 65 درصد از اتلاف انرژی کم کرده اید. در گذشته به جای پارچه سایبان ها از ایرانیت یا فلز استفاده میشد تا مانع از تابش نور و ورود گرما باشند. اما چادر های امروزی مقاومت و تاثیر بیشتری دارند و کاملا ضد کپک و ضد آب هستند.

میتوانید پارچه سایبان را از فلکسی انتخاب کنید تا در عین حال امکان چاپ تبلیغ و لوگوی شما روی آن وجود داشته باشد. اگر سایبان هایی که انتخاب میکنید نتواند تهویه مناسب را ایجاد کند هوای گرم در اطراف پنجره خواهد ماند و گرمای بیشتری را تجربه میکنید. به این منظور بهتر این است که برای چادر سایبان از پارچه اکریلیک استفاده شود. تبلیغ روی چادر ها میتواند ارزش کار و مغازه شما را بیشتر کند.

افزایش ارزش مغازه با سایبان برقی علاوه بر همه این ها میتواند در زمان شما هم برای کنترل و تنظیم نور صرفه جویی کند. به راحتی میتوانید در طول زمستان آفتاب بیشتری را در مغازه داشته باشید یا در روزهایی تابش نور را کمتر کنید. این کار با فشار یک دکمه از روی ریموت ممکن است و کار شما را آسان تر خواهد کرد. میتوانید برای این کار از پرده ها استفاده کنید اما تاثیر سایبان را ندارند و حتی به مراتب دوام آنها کمتر است.

انواع سایبان برقی را برای مغازه از ما بخواهید !

سایبان ها با قابلیت جمع شوندگی در دو مدل دستی و برقی تولید میشوند. اما مهمترین تفاوت آنها در کنترل و تنظیم آنها است. با وجو سایبان برقی دیگر نیاز به تکان دادن اهرم با دست ندارید و میتوانید از هر جای مغازه که هستید به آسانی سایبان را باز و بست کنید. حتی امکان نصب سنسور نور هم وجود دارد تا در زمان طلوع آفتاب و غروب کار شما آسان تر شود. سایبان ها فضای قابل توجهی را تحت پوشش قرار میدهند و میتواند بر اساس ابعاد پنجره مورد نظر انرا سفارش دهید. شرکت سایبان شاهد تولید کننده انواع سایبان آماده پذیرش و تحویل سفارشات شما می باشد. برای تماس و سفارش از طریق تلفن های سایت اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *