سایبان چتری آلومینیومی چه مزایا و معایبی دارد؟

سایبان چتری

سایبان چتری آلومینیومی چه مزایا و معایبی دارد؟

سایبان چتری آلومینیومی یکی از تجهیزات کاربردی است که ایجاد سایه برای محیط‌های مختلف کمک می‌کند؛ به واسطه این تجهیزات می‌توان از تابش مستقیم نور خورشید، عوامل جوی مثل باران و برف و دیگر آلودگی‌ها جلوگیری کرد. بکارگیری سایبان چتری آلومینیومی تاثیرات مثبت و منفی بسیاری به همراه دارد، پس بهتر است پیش از خرید به نکات مهم دقت کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات، خرید از فروشگاه و مراکز معتبر است، سایبان شاهد مجموعه حرفه‌ای در زمینه ارائه این تجهیزات است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع سایبان ثابت و متحرک را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

سایبان چتری آلومینیومی چیست؟

امروزه در بسیاری از کسب و کارهای حرفه‌ای مانند رستوران، کافی شاپ، کافه باغ و… نیاز به داشتن سایبان اهمیت زیادی دارد. در واقع روند کاری بسیاری از این مشاغل به گونه‌ای است که بخش عمده کار خود را در فضای باز برگزار می‌کنند به همین دلیل به یک سایبان برای در امان ماندن از نور خورشید نیاز دارند.

سایبان چتری آلومینیومی نمونه منحصر به فرد و پرطرفدار از انواع سایبان است که علاوه بر پیشگیری از تابش نور خورشید، فضای بسیار شیک و زیبا ایجاد می‌کند تا به واسطه آن بتوان طراحی داخلی فوق العاده‌ای برای محیط ایجاد نمود.

در طراحی و تولید این سایبان از آلومینویم با کیفیت و انعطاف‌پذیر استفاده شده به همین دلیل می‌توان از مدل‌های متفاوت و زیبای آن بهره‌مند شد. گفتنی است این تجهیزات در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود و دارای رنگبندی‌های خاصی است که می‌توان مطابق با هارمونی رنگی دلخواه خود و متناسب با سبک دکوراسیون یکی از آن‌ها را خریداری نمود.

کاربرد سایبان چتری آلومینیومی

وزن سبک، مقاومت عالی و انعطاف‌پذیری فوق العاده انواع سایبان چتری آلومینیومی از جنبه‌های مثبت این تجهیزات به شمار می‌آید که به صاحبان کسب و کار اجازه می‌دهد تا از این تجهیزات در بخش‌های مختلف کاری خود استفاده نمایند. طراحی بسیار شیک و زیبا سایبان چتری آلومینیومی نمای فوق العاده به محیط کاری خواهد داد از این رو یک انتخاب ایده آل برای فضای باز کافه و رستوران به شمار می‌آید.

در زمان خرید سایبان چتری توجه به جنس آن تاثیر زیادی در کیفیت و کارایی تجهیزات دارد به همین دلیل صاحبان کسب و کار با هدف ماندگاری بیشتر این متریال به دنبال خرید بهترین نمونه‌ها هستند. البته دقت داشته باشید که کیفیت بالا و تنوع طرح و مدل انواع سایبان چتری آلومینیومی سبب شده تا بتوان از آن به عنوان سایبان باغ در املاک شخصی استفاده نمود. همچنین این تجهیزات امکان طراحی و دکوراسیون داخل حیاط را در خانه‌های بزرگ برای شما فراهم می‌نمایند و می‌توانید به عنوان سایبان ویلا از آن‌ها استفاده کنید.

سایبان چتری آلومینیومی

سایبان چتری آلومینیومی

مزایا و معایب سایبان چتری آلومینیومی

با توجه به موارد عنوان شده، خرید سایبان چتری آلومینیومی کاربرد و مزایای زیادی به همراه دارد و شما می‌توانید با صرف هزینه مناسب از مزیت تجهیزات ماندگار و مقاوم بهرمند شوید. البته با وجود جنبه‌های مثبت قابل توجه، بهتر است بدانید که در برخی موارد نیز این تجهیزات نقاط ضعفی نیز دارند که تولید کنندگان با شناسایی درست و دقیق سعی در برطرف کردن آن‌ها دارند؛ از مهم‌ترین جنبه‌های مثبت و مزایای سایبان چتری آلومینیومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب ساده

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان انتخاب و خرید سایبان چتری آلومینیومی باید مورد توجه قرار بگیرد، سهولت در نصب و راه اندازی است. دقت داشته باشید که بسیاری از سایبان‌ها برای نصب نیاز به یک تکیه گاه دارند این در خالی است که مدل‌های چتر به دلیل داشتن پایه قورت‌مند نیاز به تکیه گاه نخواهد داشت از این رو به سادگی می‌توان از آن در بخش‌های مختلف محیط‌های کاری و مسکونی استفاده نمود.

در زمان نصب سایبان چتری آلومینیومی به پایه‌های آن دقت کنید که به درستی نصب شوند تا از افتادن آن در زمان وزش باد شدید جلوگیری شود. توجه داشته باشید که برای نصب این متریال به زمین حتما باید از پیچ و مهره‌های مخصوص استفاده نمایید تا مانع از بروز مشکل یا کنده شدن در زمان وزش باد شود.

با وجود این که در طراحی و تولید این تجهیزات از بهترین متریال استفاده می‌شود اما عدم توجه و مراقبت نادرست از آن سبب می‌شود تا در مدت کوتاه با مشکلات و خرابی مواجه شود.

کاربرد متنوع

از دیگر مزایای سایبان چتری آلومینیومی می‌توان به استفاده متعددی و کاربردی در محیط‌های مختلف اشاره کرد. این تجهیزات در ابعاد و اندازه‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند از این رو کاربرد فراوانی در بخش‌های مختلف دارند و می‌توان از آن‌ها در محیط‌های کاری و مسکونی استفاده نمود. البته توجه داشته باشید که برا استفاده از این تجهیزات در محیط‌های مختلف لازم است برخی شرایط مهیا باشد که شامل موار زیر هستند:

استفاده بر روی سطوح صاف

با توجه به قیمت سایبان چتری آلومینیومی و خرید حداقل یک مورد از این تجهیزات، چنانچه قصد جابجایی دائم آن در نقاط مختلف ویلا یا باغ را دارید نیازی به نصب دائم آن نیست. در واقع این تجهیزات بر روی سطوح صاف نیاز به پیچ و مهره کردن ندارند و به سادگی در محل قرار میگیرند.

دقت داشته باشید که پیچ و مهره نکردن سایبان چتری آلومینیومی موقتی و برای زمان بسیار کوتاهی است و نمی‌توانید به صورت دائم از این روش استفاده نمایید، چرا که در مواقع وزش باد تند امکان افتادن آن و آسیب رساندن به افراد وجود دارد. گفتنی است که در سطوح غیر صاف برای نصب سایبان چتری آلومینیومی حتما باید از پیچ و مهره استفاده کند چرا که بسیار ناپایدار خواهد بود.

استفاده بر روی زمین

یکی دیگر از موارد کاربرد سایبان چتری آلومینیومی استفاده و نصب بر روی زمین است، برای این کار می‌توانید از پیچ و مهره‌های مخصوص استفاده کنید تا دوام و مقاومت سایبان را افزایش دهد. گاهی ممکن است نرمی خاک باعث سستی پایه سایبان شود از این رو لازم است که برای مقاومت بیشتر و استحکام پایه‌ها از نگهدارنده‌های قوی‌تر مثل وزنه‌های مخصوص استفاده نمایید با این کار حتی در زمان وزش ضدید باد یا ضربه‌های ناگهانی سایبان بر سر جای خود باقی می‌ماند.

استفاده بر روی میز

از دیگر کاربرد‌های متنوع سایبان چتری آلومینیومی می‌توان به قابلیت نصب و استفاده بر روی میز اشاره کرد که معمولا از این نوع بیشتر در محیط‌های کاری مثل رستوران، کافی شاپ و… استفاده می‌شود. برای نصب سایبان چتری آلومینیومی بر روی میز با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و مخصوص یک حفره ۵ الی ۶ سانتی در میز ایجاد شده که به عنوان پایه سایبان از آن استفاده می‌شود.

برای نگهداری و افزایش مقاومت این میز و صندلی‌ها نیز از پیچ و مهره‌های مخصوص استفاده می‌شود، همچنین پایه سایبان به خوبی در حفره ایجاد شده چفت و بست می‌شود.

مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی

استفاده از آلومینیوم با کیفیت و مقاوم سبب شده که این نوع سایبان چتری مقاومت خاصی در برابر خوردگی، ساییدگی و زنگ زدگی داشته باشد. در زمان طراحی و تولید این متریال از ترکیب برخی مواد خاص و مقاوم به همراه آلومینیوم، متریال ویژه‌ای به دست می‌آید که از آن برای تولید پایه و میله‌های نگهدارنده سایبان استفاده می‌شود.

وجود این مزیت در سایبان چتری آلومینیومی علاوه بر افزایش مقاومت و کارایی آن باعث زیبا‌تر شدن ظاهر سایبان خواهد شد، پس اگر طراحی و دیزاین محیط کار و محل زندگی برای شما از اهمیت خاصی بر خوردار است می‌توانید از نمونه‌های متفاوت این تجهیززات در بخش‌های مختلف استفاده نمایید.

معایب سایبان چتری آلومینیومی

در مقابل نقاط قوت این تجهیزات، نقاط ضعفی وجود دارد که تولید کنندگان با بررسی و شناسایی درست و دقیق سعی در برطرف کردن آن‌ها دارند. وجود این معایب عملکرد سایبان را تحت تاثیرات منفی قرار میدهد. از مهم‌ترین معایب سایبان چتری آلومینیومی می‌توان به وزن سبک آن به نسبت دیگر فلزات اشاره کرد که سبب می‌شود تا در مناطقی با میزان وزش باد زیاد نتوان از این تجهیزات استفاده کرد.

با وجود این که نمی‌توان از ترکیب فلزات دیگر در این سایبان استفاده کرد تا وزن آن به حد ایده آل برسد، پس تولید کنندگان با طراحی و تولید وزنه‌های مخصوص سعی در برطرف کردن این نقطه ضف داشتند. با استفاده از این وزنه‌ها می‌توان وزن سایبان را به حد ایده آل رساند و از آن در نواحی مختلف کشور که میزان وزش باد بسیار است استفاده نمود.

البته توجه داشته باشید که در برخی نقاط کشور میزان وزش باد در برخی فصول سال به حداکثر می‌رسد که در این شرایط نمی‌توانید از سایبان چتری آلومینیومی استفاده نماید به همین دلیل با جایگزین کردن تجهیزات فلزی دیگر تا حد زیادی این مشکل را برطرف نمایید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع‌بندی

سایبان چتری آلومینیومی نمونه ‌ای خاص و منحصر به فرد از انواع سایبان‌ها است که با داشتن قابلیت و ویژگی‌های منحصر به فرد امکانات متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. بکارگیری این تجهیزات محیط‌های کاری و مسکونی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از تابش مستقیم و شدید نور خورشید، عوامل جوی مانند برف و بارا، گرد غبار و سایر آلودگی‌ها جلوگیری نمایید. برای سفارش و خرید این تجهیزات می‌توانید به فروشگاه معتبر سایبان برقی معتبر نمایید، در این مجموعه انواع سایبان‌ های مخصوص باغ و ویلا با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *