آشنایی با کرکره‌های برقی پارکینگ + چند مدل سایبان برقی حیاط

کرکره‌های برقی پارکینگ

آشنایی با کرکره‌های برقی پارکینگ + چند مدل سایبان برقی حیاط

کرکره برقی پارکینگ یکی از کاربردی‌ترین تجهیزاتی است که برای افزایش امنیت محل زندگی و محیط‌های کاری خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بکارگیری این تجهیزات سبب می‌شود که با اطمینان کامل از باز و بسته شدن درب پارکینگ بتوانید محیط را ترک کنید. 

گفتنی است که استفاده از کرکره برقی مزایای زیادی را به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد. استقبال بی‌نظیر افراد از این تکنولوژی سبب شد که برند‌های زیادی در زمینه تولید این تجهیزات فعالیت خود را آغاز نمایند که از معتبر‌ترین تولید کنندگان می‌توان به مجموعه سایبان شاهد اشاره کرد. 

آشنایی با کرکره‌های برقی پارکینگ

در سالهای اخیر پیشرفت تکنولوژی در کشور ما سبب طراحی و تولید جدیدترین تجهیزات برقی شده که با استفاده از آن می‌توان امنیت محیط زندگی و محل کار را تامین کرد. کرکره برقی پارکینگ یکی از این تجهیزات است که به دلیل کیفیت بالای ساخت و استفاده از متریال منحصر به فرد به عنوان تجهیزات کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

معمولاً این نوع از تجهیزات برای ساختمان و مکان‌هایی مناسب است که در قسمت پشت درب پارکینگ نیز محلی برای پارک ماشین در نظر گرفتند در واقع با استفاده از این تجهیزات دیگر به باز و بسته شدن درب نیاز نیست و شما میتوانید تا فاصله نزدیک به کرکره ماشین را پارک کنید و از تمامی بخشهای پارکینگ به شکل بهینه‌ای استفاده نمایید. 

کرکره‌های اتوماتیک پارکینگ علاوه بر ساختمان‌های مسکونی و محیط‌های کاری در پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و با اعمال تغییرات در ظاهر آن می‌توان به عنوان محلی برای تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی استفاده نمود. همانطور که می‌دانید برای تولید کرکره‌های برقی از متریال با کیفیت استفاده می‌شود که به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا امکان انتخاب بر اساس نمای ساختمان برای افراد فراهم است. 

کرکره برقی پارکینگ چه کاربردی دارد؟ 

همانطور که در موارد فوق به عنوان شد کرکره برقی پارکینگ یکی از تجهیزات کاربردی و منحصر به فرد در محیط‌های کاری و مسکونی به شمار می‌آید که از ورود افراد متفرقه به محیط جلوگیری می‌کند. از مهمترین کاربردهای این تجهیزات می‌توان به استفاده به عنوان درب پارکینگ در قسمت درب‌های اصلی یا فرعی پارکینگ اشاره کرد. بکارگیری کرکره‌های برقی پارکینگ در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی که افراد زیادی با محدودیت‌های حرکتی در آن زندگی می‌کنند از دیگر کاربرد‌های این تجهیزات به شمار می‌آید. 

مزایای استفاده از کرکره برقی پارکینگ

توجه به کاربرد‌های عنوان شده استفاده از کرکره‌های برقی پارکینگ مزایای زیادی را به همراه دارد که از مهمترین آن می‌توان به صرفه جویی در زمان برای باز و بسته کردن درب پارکینگ اشاره کرد. در گذشته درب‌های پارکینگ به صورت دستی باز و بسته می‌شدند و افراد برای عبور و مرور ماشین باید زمانی را صرف باز کردن این درب‌ها می‌کردند، با به کارگیری انواع کرکره‌های برقی مشکلات برای همیشه پایان می‌یابد البته مزایای دیگری نیز وجود دارند که شامل موارد زیر هستند: 

  • تنوع طرح و رنگ زیاد
  • نصب و راه‌اندازی ساده و ارزان
  • عایق بودن در برابر صوت و حرارت
  • جلوگیری از ورود آلودگی و سرما به پارکینگ‌های سربسته
  • قابلیت نصب در ورودی‌های ساختمانی که جک پارکینگ ندارند
  • انتخاب ایده آل برای نصب و راه‌اندازی در فروشگاه املاک‌های تجاری کارخانه‌هایی که نیاز به امنیت بالا دارند
سایبان پارکینگ ثابت
سایبان پارکینگ ثابت

عوامل موثر در قیمت کرکره برقی پارکینگ

در طراحی و تولید این تجهیزات از متریال خاصی استفاده و از استاندارد‌های متفاوتی پیروی می‌شود، همین امر سبب شده که قیمت این تجهیزات در مدلهای مختلف با نوسانات خاصی همراه باشد. در واقع می‌توان گفت عوامل زیادی در قیمت کرکره برقی پارکینگ تأثیرگذار است که شامل موارد زیر هستند: 

نوع موتور یکی از عامل‌های تاثیر گذار در قیمت این تجهیزات به شما می‌دهد چرا که معمولاً انواع کرکره برقی پارکینگ با دو موتور توبولار یا موتور ساید به بازار عرضه می‌شود. دقت داشته باشید که با خرید موتور ساید می‌توانید از قابلیت برق اضطراری بهره‌مند باشید، که این قابلیت‌ها و امکانات باعث افزایش قیمت این تجهیزات نیز خواهد شد. 

نوع تیغه بکار رفته در قیمت این تجهیزات بسیار موثر است، معمولاً از فلزات مختلف‌ای در طراحی و تولید این محصول استفاده میشه از که از متداول‌ترین آن‌ها می‌توان به تیغه‌های آلومینیوم، شفاف و گالوانیزه اشاره کرد. 

عامل‌های تاثیر گذار در قیمت این تجهیزات می‌توان ابعاد و اندازه کرکره را نام برد، دقت داشته باشید که ابعاد و اندازه که باید توسط کارشناسان تایید شود

مهم‌ترین نکات خرید پارکینگ برقی

توجه به کیفیت و مرغوبیت متریال مورد استفاده در تولید انواع کرکره‌های برقی پارکینگ بسیار حائز اهمیت هستند و می‌توان آن را یکی از مهمترین نکات در زمان خرید این تجهیزات معرفی کرد؛ البته توجه به نمایندگی که محصول خود را از آنجا تهیه می‌کنید نیز از دیگر نکات مهم یه شمار می‌آید و هرچه اعتبار و سابقه نماینده بهتر باشد می‌توانید به کیفیت تجهیزات خریداری شده اطمینان بیشتری داشته باشید؛ علاوه بر موارد عنوان شده نکات دیگری نیز وجود دارند که شامل موارد زیر هستند: 

ارتفاع

پیش از خرید حتما توجه داشته باشید که ارتفاع بلندی سقف تا کف را به درستی اندازه گیری کنید برای این کار می‌توانید از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید. دقت داشته باشید که با مراجعه به یک کارفرمای ماهر و با تجربه دیگر به اندازه گیری دقیق نیاز ندارید چرا که آن‌ها می‌تواند بر اساس استانداردهای لازم تجهیزات مناسب را برای شما در نظر بگیرند. 

موتور

بدون شک این مورد یکی از مهمترین نکات در زمان خرید کرکره برقی پارکینگ به شمار می‌آید چرا که در صورت خراب شدن این قطعه باید هزینه‌های زیادی را برای تعمیر آن بپردازید؛ پیش از خرید توجه کنید که حتما موتور این تجهیزات از نوع ساید باشد چرا که این مدل قابلیت و قدرت بیشتری دارد و در زمان افزایش تردد می‌تواند عملکرد مناسب‌تری از خود به نمایش بگذارد. 

لازم است که بدانید این موتور در زمان قطع شدن برق نیز کار می‌کند چرا که به گونه‌ای طراحی تولید شده که با ولتاژ‌های متفاوت ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت کار کند؛ مدل ۲۴ ولت آن دارای یک باتری میتواند انرژی لازم در زمان قطعی برق را تامین نماید. 

جنس تیغه

یکی از مهمترین نکات در زمان خرید این تجهیزات توجه به جنس تیغه آن است که معمولاً در بهترین نمونه‌های آن از شمش‌های آلومینیومی و مرغوب استفاده میشود که آلیاژ آن ۶۰۶۳ است و کیفیت فوق‌العاده دارد. این تجهیزات با قابلیت رنگ‌آمیزی و در انواع مختلف یک جداره و دوجداره به صورت پانچی و ضد سرقت به مشتریان اعطا خواهد شد. 

بهترین کرکره برقی پارکینگ را از کجا بخریم؟ 

پس از بررسی معیار‌های مهم در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ، بهتر است به این نکته نیز دقت کنید که برای خرید این تجهیزات باید به تولید کنندگان معتبر و فروشندگان حرفه‌ای مراجعه کنید. مجموعه سایبان برقی شاهد یکی از بزرگترین مجموعه‌های ارائه دهنده انواع تجهیزات برقی مانند کرکره و سایبان است که با خیال راحت می‌توانید محصولات مورد نظر را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت 

چند مدل سایبان برقی حیاط

علاوه بر کرکره‌های برقی تجهیزات دیگر نیز وجود دارند که با به کار گیری آن می‌توان فضای امروزی و مدرن را برای مکان‌های مختلف مسکونی و کاری فراهم نمود، این تجهیزات شامل انواع سایبان با کاربرد‌های مختلف هستند که از پرکاربرد‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

سایبان پارکینگ

یکی از مدل‌های پرکاربرد سایبان برقی حیاط انواع سایبان پارکینگ هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از خودروهای خود در برابر عوامل محیطی مانند نور مستقیم خورشید شرایط جوی برفی و بارانی مراقبت کنید. در واقع این سایبان‌ها یک انتخاب ایده آل برای خانه و محیط‌های کاری هستند که با فضای باز و بدون سقف به شمار می‌آیند. 

انواع سایبان پارکینگ قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده‌ای دارند و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن از این تجهیزات استفاده نمایید، با بکارگیری این تجهیزات به عنوان سایبان پارکینگ از تابش شدید حرارت و نور خورشید که باعث از بین رفتن و آسیب رسیدن به کابین ماشین می‌شود جلوگیری کنید. 

سایبان چتری

یکی از متفاوت‌ترین تجهیزات برقی که در محیط‌های کاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع سایبان چتری حیاط هستند. معمولاً در محیط‌هایی با فضای باز مانند استخر، پنت هاوس، سواحل، روف گاردن‌ها یا فضاهای خارجی انواع رستوران، کافه باغ‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات برای ایجاد یک محیط دلباز به عنوان فضای نشیمن محیط استفاده می‌شود، گفتنی است که این سایبان‌ها در اندازه و مدل‌های متفاوتی طراحی و امکان ایجاد یک محیط با دکوراسیون فوق‌العاده شیک و جذاب را می‌دهد. 

در زمان خرید این تجهیزات بهتر است به نکات زیادی توجه کنید که از مهم‌ترین و آن می‌توان به فروشگاه فروشنده آن اشاره کرد. سایبان چتری مزایای زیادی به همراه دارد که از مهم‌ترین و آن می‌توان به نصب و راه‌اندازی ساده اشاره کرد، وزن مناسب و قابلیت جابجایی از دیگر ویژگی‌های مثبت این تجهیزات ی به شمار می‌آید. نحوه طراحی و تولید این کرکره‌ها به گونه‌ای است که قابلیت باز و بسته شدن آن در شرایط آب و هوایی مختلف فراهم است که این امر باعث افزایش طول عمر و ماندگاری سایبان چتری میشود. 

جمع‌بندی

در سایت سایبان برقی شاهد تمام محصولات با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توان از آن‌ها در بخش‌های جداگانه استفاده نمایید

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *