نحوه اجرای صحیح سایبان برقی برای رستوران

نحوه اجرای صحیح سایبان برقی برای رستوران

اجرای سایبان برقی برای رستوران توسط تیم حرفه ای سایبان شاهد به اجرا درآمده است که می توانید مشخصات این پروژه را در زیر مشاهده کنید :

نوع سایبان : سایبان برقی

تعداد سایبان : 3 عدد

ابعاد سایبان : 6/60 متری

مقدار بازشو: 3.00 متری

مدل بازوهای سایبان : زنجیری بسیار مقاوم

نوع پارچه : ضد آب و مناسب برای پوشش آفتاب و باران

جهت اطلاعات بیشتر راجع به خصوصیات این پروژه می توانید با ما

سایبان جلوی مغازه

سایبان جلوی مغازه

سایبان برقی پوششی مناسب برای اماکن روباز

سایبان برقی به گونه ای ساخته شده است که می تواند به راحتی اماکن روباز مانند فضای ماشین که با سایبان پارکینگ میتواند پوشیده شود را به اماکن بسته تبدیل کند. یعنی اگر رستوران و یا کافه ی شما قسمتی دارد که روباز است و مشتریان هم می خواهند از آن قسمت استفاده کنند اما به دلیل تابش مستقیم آفتاب ، بارش برف و باران نمی توانند به راحتی از آن قسمت روباز استفاده کنند تنها راه حلی که وجود دارد این است که سایبان برقی نصب کنند. سایبان برقی محیط را هر چقدر هم که وسیع باشد کاملا پوشش می دهد.

البته باید ابعاد سایبان برقی را درست انتخاب کنید تا بتوانید محیط مورد نظر را بپوشانید که مشتریان به راحتی بنشینند و سفارشاتشان را میل کنند.

دلیل استفاده از بازوهای زنجیری برای سایبان برقی چیست؟

شاید از خودتان بپرسید که چرا برای این سایبان مغازه از بازوهای زنجیری استفاده کرده است ؟ چرا از بازوهای سیم بکسلی استفاده نکرده ؟ جواب سوال شما این است که سایبان برقی که با بازوهای زنجیری است مقاومت بالاتری دارد. یعنی در جایی که بادهای شدید و طوفان می وزد بسیار مناسب است و می تواند مقاومت بالایی از خودش نشان دهد بدون اینکه آسیبی به سایبان برسد.

پس یکی از دلایل عمده ای که بیشتر شرکت های ارائه دهنده ی سایبان شاهد از بازوهای زنجیری استفاده می کنند مقاومت بالای آن است. صد در صد زنجیر هایی که داخل بازوی سایبان استفاده می شود مقاوم تر از سیم بکسلی و فنر است.

اگر می خواهید سایبان برقی را طوری انتخاب کنید که سالهای سال بتوانید از آن بدون اینکه آسیبی به سایبان برقی برسد استفاده کنید باید سازه ی آن را با کمک مشاوران شرکت مورد نظرتان انتخاب کنید چون صد در صد کسانی که اقدام به خرید سایبان می کنند اولین بارشان است و تجربه ی کافی در این زمینه ندارند مشاوران شرکت ما با تجربه ی بسیار بالا می توانند بهترین سایبان برقی را به شما پیشنهاد کنند.

میزان بازشو و ابعاد سایبان برقی چگونه تعیین می شود؟

میزان بازشو و ابعاد سایبان برقی بستگی به گستردگی محیطی دارد که می خواهید سایبان برقی مورد نظرتان را نصب کنید. هرچقدر محیط وسیع تر باشد صد در صد هم ابعاد بیشتر هم میزان بازشوی بیشتر هم تعداد بیشتری سایبان می خواهد بهتر است با مشاوران تیم سایبان شاهد در ارتباط باشید تا بتوانید محیط را کاملا پوشش دهید.

اگر به تصویر این پروژه دقت کنید میبینید که به دلیل وسعت این محیط هم اندازه ی بازشو بیشتر شده هم اینکه مقدار سایبان بالا رفته هم اینکه ابعاد آن بزرگتر شده است. پس تمام اندازه و میزان بازشو و تعداد سایبان بستگی به محیط مورد نظرتان دارد.

نوع پارچه سایبان برقی چگونه تعیین می گردد؟

انوع پارچه مصرفی در سایبان برقی متشکل از چندین مدل و جنس متفاوت می باشد اصولا پارچه سایبان برقی، سایبان مغازه و کلیه سایبان های برقی متشکل از انواع پارچه از قبیل پارچه های PVC که به آن بنری یا کانتینری که البته با ضخامت های مختلف جهت کاربرد های متفاوت است هم گفته می شود. این نوع پارچه سایبان برقی جهت استفاده در سایبان برقی که در مناطق باران خیز و شرجی هستند می باشد. سایبان برقی با پارچه سایبان برقی پی وی سی بیشتر در جهت عدم نفوذ باران و رطوبت به زیر سایبان می شود که این نوع پارچه سایبان برقی دارای رنگ بندی با تنوع بسیار بالایی می باشد و همچنین قابلیت چاپ لوگو ، تبلیغات ، عکس و … را دارا میباشد.

برای انتخاب نوع پارچه سایبان برقی بازهم بستگی به آب و هوای محیط مورد نظر دارد که چگونه باشد اگر همیشه بازش باران و برف باشد بهتر است از پارچه پی وی سی استفاده کنند. چون پارچه پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و هیچوقت رنگش و تبلیغاتی که روی آن چاپ کرده اید از بین نمی رود.

 

سفارش انواع سایبان برقی

سفارش انواع سایبان برقی و سایبان مغازه از ما

با ما خلاقیت و زیبایی را تجربه کنید؟

هر نوع سایبان برقی و سایبان مغازه ای که می خواهید می توانید از ما سفارش دهید. شرکت سایبان شاهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا بتوانید بهترین سایبان برقی و سایبان مغازه را داشته باشید.

سایبان برقی و سایبان مغازه با کیفیت بالا را از ما بخواهید در ضمن شرکت ما به شما خدمات شستشوی سایبان در انواع مختلف ، تعمیر و تعویض سایبان را انجام می دهد اگر در این موارد هم نیاز داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت و سفارش سایبان برقی مورد نظرتان کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *