چرا باید از سایبان در مراکز خرید شهری استفاده کرد؟

سایبان مراکز خرید | سایبان شاهد

چرا باید از سایبان در مراکز خرید شهری استفاده کرد؟

شاید برای برخی افراد این سوال پیش بیاید که چرا وجود سایبان در مراکز خرید مهم است؟ استفاده از سایبان برای جلوگیری از عوامل مضر در بسیاری از فضاها ضروری است. در واقع سایبان ها بهترین و مفیدترین پوشش بیرونی در برابر عوامل مضر محسوب می شوند. سایبان های برقی علاوه بر محافظت، به زیبایی مراکز خرید نیز می افزایند.

در واقع استفاده از این محصول از آن جهت حائز اهمیت است که باعث افزایش کارایی محیط مورد نظر می شود. همچنین با نصب این نوع سایبان ها می توان تا حد قابل توجهی از هزینه های اضافی در زندگی جلوگیری کرد. جلوگیری از خطرات و صدمات متعدد یکی دیگر از دلایل استفاده از این نوع سایبان ها در مراکز خرید می باشد. در واقع با صرف هزینه بسیار کم می توانید محیطی امن و مطمئن را در محیط کار خود فراهم کنید.

سایبان مراکز خرید

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

طراحی و اجرای تخصصی انواع سایبان مراکز خرید

امروزه افراد با توجه به فضای کاری خود از سایبان های زیادی استفاده می کنند. با انتخاب مجموعه نام آشنای ما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. متخصصان توانمند و مجرب ما توانسته اند با کاربری های خاص انواع سایبان ها را به بهترین نحو طراحی کنند. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با توجه به بودجه مالی و محیط کاری خود مدل مناسبی را انتخاب کنید. متخصصین حرفه ای و مجرب ما انواع سایبان های مراکز خرید را به بهترین نحو و ماهرانه طراحی کرده اند.

تیم حرفه ای سایبان برقی شاهد علاوه بر طراحی و تولید انواع سایبان مغازه با کیفیت در زمینه اجرا نیز شما را همراهی خواهد کرد. کارشناسان ما به طرز ماهرانه ای سایبان مرکز خرید را پیاده‌سازی و نصب می کنند. بهتر است بدانید که نصب سایبان کار هرکسی نیست. زیرا نیاز به تخصص و دانش در این زمینه دارد. نصب صحیح سایبان ارتباط مستقیمی با کارایی و طول عمر آن دارد.

در صورتی که سایبان ها توسط افراد غیر متخصص و اصولی نصب نشود در عملکرد آنها اختلال ایجاد می شود. کارشناسان سایبان شاهد این اطمینان را به شما می دهند که سایبان مرکز خرید را به بهترین نحو و با دقت بالا نصب خواهند کرد. با انتخاب گروه مجرب ما می توانید انواع سایبان با طرح های زیبا و منحصر به فرد را با قیمتی منصفانه خریداری کنید. با انتخاب تیم خوش نام ما اصلا پشیمان نخواهید شد زیرا کیفیت و زیبایی کارهای تولیدی ما منحصر به فرد و رایج است.

فروش ویژه محصولات سایبان شاهد ویژه مراکز تجاری

یکی از ویژگی های بارز و قابل توجه محصولات تولید شده توسط گروه خوشنام ما داشتن قیمت مناسب و اقتصادی می باشد. هدف اصلی تیم حرفه ای ما رضایت مشتری است. در واقع گروه خوشنام ما با عرضه و عرضه انواع سایبان مراکز خرید با قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. کیفیت بالای محصولات ما بر کسی پوشیده نیست. همچنین از دوام و طول عمر سایبان های تولیدی ما راضی خواهید بود. زیرا برای تولید این محصول از مواد مرغوب استفاده کرده ایم.

با خرید از مجموعه نام آشنا به شما این اطمینان را می دهیم که مناسب ترین قیمت سایبان پارکینگ را در وست ویو خواهید یافت. قیمت سایبان های تولیدی ما به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، نوع پارچه مورد استفاده، مدل سایبان، برقی یا دستی و … بستگی دارد، همچنین داشتن تجهیزات اضافی در قیمت تمام شده سایبان تاثیر مستقیم دارد. هر سایبان با توجه به سایز و تجهیزات به کار رفته در آن قیمت متفاوتی دارد.

طراحی تخصصی سایبان مراکز خرید

مجموعه خوش نام و باسابقه شاهد، انواع سایبان مراکز خرید را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. اگر می خواهید این سایبان های با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است خرید از مجموعه ما را فراموش نکنید. در واقع گروه ما برای ساخت این نوع سایبان ها از مواد و مصالح مرغوب استفاده می کند.

طراحی زیبا و منحصر به فرد نیز از دیگر ویژگی های سایبان های تولیدی ما می باشد. در هر کجای ایران که زندگی می کنید می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

یکی از خدمات ما فروش تخصصی این نوع سایبان ها در سراسر ایران می باشد.

فروش سایبان برقی در مراکز خرید

امکان چاپ طرح های دلخواه شما بر روی پارچه سایبان

یکی از مهم ترین ویژگی های سایبان مراکز خرید امکان چاپ لوگو و طرح های اختصاصی بر روی پارچه آن می باشد. در واقع با استفاده از این نوع سایبان ها می توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید همگان قرار دهید. می توانید بدون صرف هزینه اضافی تبلیغ کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. تبلیغات روی پارچه سایبان راهی ارزان و مقرون به صرفه است. تبلیغات یکی از عوامل مهم پیشرفت کسب و کار و افزایش فروش است.

با استفاده از سایبان مراکز خرید می توانید تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع این نوع تبلیغات توجه همه مخاطبان را به خود جلب می کند. هر مرکز و فروشگاهی می تواند لوگو و طرح های خود را چاپ کند.

لازم به ذکر است تعمیر سایبان برقی در مراکز خرید خود را با خیال آسوده می توانید به تعمیرکاران متخصص سایبان شاهد بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *