مناسب‌ترین قیمت برای سایبان برقی چقدر است؟

سایبان برقی

مناسب‌ترین قیمت برای سایبان برقی چقدر است؟

قیمت سایبان چتری یکی از عوامل مهم و پر اهمیت برای خرید به حساب می‌آید و در حالت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که تاثیر مستقیمی در افزایش یا کاهش فروش سایبان چتری به دنبال دارد. با در نظر گرفتن این موارد نیز سایبان شاهد سعی کرده تا در هر شرایطی مناسب ترین قیمت ممکن را برای سایبان های چتری موجود در نظر بگیرد. علاوه بر این موارد می توانید اطمینان داشته باشید که کیفیت سایبان های موجود به قدر کافی بالا بوده و قطعا مورد تایید شما قرار خواهند گرفت.

پیش از آنکه به سراغ قیمت سایبان چتری برویم باید این نکته را توضیح دهیم که امروزه انواع سایبان ها نقش بسیار مهم و اساسی در زندگی افراد به دنبال دارند و در بسیاری از مکان های مختلف نیز از آنها استفاده می شود. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که سایبان ها دارای انواع مختلفی بوده که می‌توانید بنا به نیاز خود و بودجه‌ای که در اختیار دارید برای خرید اقدامات لازم را انجام دهید.

اما در ادامه قصد داریم بیان کنیم مناسب ترین قیمت برای سایبان چتری چقدر است؟ دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سایبان برقی

سایبان برقی

اطلاعاتی در رابطه با قیمت سایبان چتری

قیمت سایبان چتری به عنوان موضوعی در نظر گرفته شده که ما در ادامه قصد داریم موارد لازم در رابطه با آن را در اختیار شما قرار دهیم. پیش از هر چیزی باید بیان کنیم که قیمت این نوع سایبان ها بسیار قابل قبول و مناسب است و بهترین پیشنهاد برای افرادی میباشد که به دنبال یک محصول با کیفیت و با قیمت دلخواه هستند، البته تولید کننده هایی همچون سایبان برقی این قابلیت را به دنبال دارند تا با استفاده از متریال های متنوع و مختلف سایبان چتری های لازم با قیمت های مختلف را برای افراد و اقشار مختلف تهیه و تولید کنند.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که انتخاب سایبان چتری نیز می‌تواند با توجه به کیفیت و قیمت آن صورت بگیرد. این موضوع نیز باعث شده تا شرکت‌های تولید کننده با توجه به نیاز مشتری و متریال مختلفی که برای ساخت و تولید در اختیار دارند انواع مختلفی از سایبان ها را ارائه دهند.

این موارد همگی باعث شده تا مشتری هنگام خرید یا سفارش سایبان دیگر با هیچ مشکل جدی در رابطه با قیمت روبرو نشود و با در نظر گرفتن بودجه‌ای که در اختیار دارد سفارش خود را به راحتی و بدون هرگونه دغدغه‌ای ثبت کند.

این موضوع در نهایت باعث شده تا تمامی افرادی که به سایبان چتری احتیاج دارند بتوانند انواع مختلفی از آن را بر حسب نیاز خود را تهیه نمایند.

مناسب ترین قیمت برای سایبان چتری چقدر است؟

تا اینجا به خوبی متوجه این موضوع شدید که قیمت در نظر گرفته شده برای سایبان‌های چتری می‌تواند مختلف باشد، چرا که این سایبان‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و قیمت های متفاوتی نیز برای هر یک از آنها در نظر گرفته شده است. می‌توان گفت دلایل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت نهایی سایبان چتری تاثیر می گذارد و تعیین کننده مناسب ترین قیمت خواهد بود که در ادامه از آنها نام خواهیم برد.

کیفیت مواد اولیه به کار گرفته شده برای تولید سایبان

یکی از عوامل مهمی که می تواند تعیین کننده قیمت مناسب برای سایبان چتری باشد کیفیت مواد اولیه به کار گرفته شده است. به طور کلی از پروفیل‌های فولادی یا آلومینیومی برای ساخت اسکلت سایبان چتری استفاده خواهد شد. همانطور که شما خوانندگان عزیز نیز مطلع هستید قیمت آلومینیوم بسیار بیشتر از قیمت فولاد بوده و این موضوع می‌تواند در میان مناسب ترین قیمت برای سایبان چتری تفاوت‌های زیادی را به وجود آورد، اما در هر صورت باید هزینه بیشتری برای نوع آلومینیومی بپردازید.

در رابطه با روکش ها نیز این موضوع صدق می کند. معمولاً روکش سایبان چتری از پارچه های برزنتی یا روکش های نانو و در نهایت pvc انتخاب می شود و در این میان نیز پارچه های برزنتی قیمت فوق العاده مناسب تری نسبت به پارچه های نانو و pvc به دنبال دارد، پس با در نظر گرفتن مواردی که برای شما بیان کردیم به این نتیجه خواهیم رسید که اگر به روکش ضد آب و با کیفیت بالا احتیاج دارید باید هزینه بیشتری نیز برای آن پرداخت کنید که یک امر کاملا منطقی به حساب می آید.

طراحی و ساخت سایبان چتری

قبل از هر چیزی باید بیان کنیم که مواردی همچون طراحی و ساخت سایبان چتری در بسیاری از مواقع به نیروی کار شرکت سازنده مربوط خواهد شد. معمولاً نیروهای کار سایبان برقی شاهد با توجه به تجربه و مهارت فوق العاده بالا و منحصر به فردی که در طراحی و ساخت این نوع سایبان ها به دنبال دارند سعی می کنند آن را با کیفیت فوق العاده بالاتری انجام دهند. طبیعی است سایبان هایی که از نظر طراحی و ساخت ضعیف تر از سایرین هستند با قیمت ارزان تری عرضه شوند.

ابعاد سایبان چتری

توجه داشته باشید یکی دیگر از موارد مهمی که در تعیین مناسب ترین قیمت برای سایبان چتری نقش مهم و حائز اهمیت به دنبال دارد ابعاد آن می باشد. در هر شرایطی خریدار این انتظار را از تولید کننده دارد که سایبان چتری را با قیمتی کاملا به صرفه و مناسب در اختیار آنها قرار دهد، اما در هر صورت چنانچه ابعاد سایبان و هزینه مواد و متریال به کار رفته شده برای ساخت و تولید افزایش پیدا کند شما نیز باید هزینه بیشتری در این رابطه پرداخت کنید.

با در نظر گرفتن مواردی که از آنها برای شما نام بردیم به این نتیجه خواهیم رسید که امکان ارائه یک قیمت قطعی در رابطه با سایبان چتری امکان پذیر نیست، چراکه ممکن است خواسته‌های شما برای ساخت و تولید سایبان چتری متفاوت باشد و همین تفاوت نیز در قیمت نهایی یک سری تغییرات به وجود آورد، اما اگر قصد دارید انواع مختلفی از سایبان های برقی یا سایبان بالای پنجره را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید، بهتر است به سایت سایبان برقی شاهد مراجعه بفرمایید.

در داخل سایت یک لیست کامل از قیمت سایبان برقی برای شما ارائه شده است.

انواع مختلف سایبان چتری از نظر کنترل

انواع مختلف سایبان چتری از لحاظ کنترل می تواند جهت خرید و قیمت آن بسیار مهم و با اهمیت به حساب بیاید. یکی از معیارهای دیگری که می تواند در دسته بندی و خرید این محصولات به شدت کمک کند بحث چگونگی کنترل و نحوه باز و بسته کردن آن می باشد. در هر شرایطی تولید کنندگان سعی می کنند انواع مختلفی از سایبان های چتری موجود در شرکت خود را در اختیار مشتریان قرار دهند تا بتوانند با در نظر گرفتن موارد مختلفی همچون نوع نیاز و شرایط مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشند، اما از نظر کلی می توان سایبان‌ها را به سه دسته تقسیم کرد که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

سایبان چتری ثابت

در این مدل از سایبان های چتری میله های به کار گرفته شده به همراه بال های کناری سایبان به صورت کاملاً ثابت قابلیت وصل شدن به پایه مرکزی را داشته و امکان هرگونه حرکت آنها به صورت افقی یا عمودی از بین خواهد رفت. این مدل بیشتر برای سایبان های سبک به کار گرفته شده و می توانید در صورت خرید به هر مکانی که احتیاج است آن را حمل کنید.

سایبان چتری دستی

در این مدل از سایبان های چتری حرکت بال های کناری و میله های چتری سایبان با کمک یک اهرم دستی امکان پذیر خواهد بود. البته این روش بیشتر برای سایبان‌هایی با اندازه های کوچکتر قابل قبول است و هیچ احتیاجی به انرژی الکتریکی نخواهد بود. به این موضوع توجه داشته باشید که پایین بودن وزن پارچه در این مدل از سایبان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه صورت بگیرد.

سایبان چتری اتوماتیک

گروه دیگری از سایبان‌های چتری همان نوع اتوماتیک یا سایبان برقی هستند که امکان کنترل آنها با استفاده از انرژی الکتریکی فراهم شده است و به هیچ عنوان نیروی دست یا نیروی انسانی در آن دخالتی ندارد. می‌توانید با استفاده از کلیدهای الکتریکی و همچنین ریموت کنترل از راه دور آن را به راحتی کنترل نمایید. لازم به ذکر است این موضوع را بیان کنیم که این مدل از سایبان ها بیشتر در محوطه های تالار یا کافی شاپ های روباز استفاده خواهد شد و یک انتخاب فوق العاده مناسب و ایده آل است.

سایبان برقی شاهد این قابلیت را به دنبال دارد تا هر سه مدل نامبرده شده را با مناسب ترین قیمت و کاربرد بالا در اختیار شما قرار دهد علاوه بر این سایبان ها امکان تولید انواع سایبان فول باکس نیز برای شما وجود دارد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با مناسب‌ترین قیمت برای سایبان چتری مواردی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید مجدداً به توضیح این موضوع بپردازیم که تعیین کردن قیمت مناسب برای سایبان چتری کمی سخت و دشوار است چرا که در این میان خواسته‌های مشتری و توقع آنها از سایبان چتری می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت و تاثیر مستقیمی نیز روی قیمت نهایی سایبان چتری به دنبال داشته باشد.

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید برای خرید یا حتی سفارش سایبان چتری اقدامات لازم را انجام دهید، اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که خرید یک سایبان چتری آن هم با کیفیت بسیار پایین می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آسیب دیده و به طور مجدد مجبور به خرید شوید. پس هنگام مراجعه برای خرید تصمیم درست و منطقی می تواند مانع از ایجاد هزینه دوباره شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *