مزایا و معایب سایبان چتری فایبرگلاس

سایبان چتری فایبرگلاس

مزایا و معایب سایبان چتری فایبرگلاس

‏ امروزه سایبان‌های برقی و ثابت با توجه به کاربرد ویژه‌ای که به دنبال دارند، طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند. در بسیاری از مواقع پیش آمده که در روز‌های گرم تابستان علاقه داشته باشید در فضای آزاد بنشینید، اما تابش مستقیم نور خورشید مانع از این کار شود یا حتی باران بهاری این اجازه را به شما ندهد.

در چنین مواقعی بهترین و مناسب‌ترین راهکار استفاده از سایبان چتری می‌باشد. علاوه بر این مورد سایبان چتری این قابلیت را به دنبال دارد که در حیاط منزل، مقابل کافه یا رستوران شما قرار گرفته و محیطی گسترده‌تر را برای شما به وجود آورد که این مورد در کافه و رستوران‌ها باعث افزایش کسب درآمد می‌شود.

در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با مزایا و معایب سایبان چتری فایبرگلاس مواردی را بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

جنس و طرح سایبان‌های چتری

بیش از هر چیزی باید به توضیح این موضوع بپردازیم که سایبان‌های چتری با جنس‌ها و طرح و شکل‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

میله هر یک از سایبان‌های چتری می‌تواند از جنس ‌های مختلفی همچون چوب، فلز یا فایبرگلاس باشد. در رابطه با میله‌های چوبی باید بیان کنیم که دارای ظاهری کلاسیک بوده و می‌توانند با محیط‌های طبیعی و صندلی‌های چوبی هماهنگی فوق‌العاده مناسبی را برقرار کنند.

میله ‌های فلزی از جنس استیل ضد زنگ یا آلومینیوم بوده و از استحکام لازم نیز برخوردار هستند و این امکان را فراهم شده تا یک حس فوق‌العاده خاص و مدرن بودن را به محیط ببخشند، اما در رابطه با میله‌های فایبرگلاس باید بیان کنیم که ویژگی‌های خاصی همچون دوام و انعطاف‌پذیری بالا داشته و به هیچ عنوان زنگ نمی‌زنند و دچار پوسیدگی نیز نخواهد شد.

اکثر سازندگان پیشنهاد می‌دهند که اگر قصد به کار گرفتن سایبان‌های چتری در محیط‌های مرطوب را دارید میله‌های فایبرگلاس انتخاب بهتری هستند.

سایبان چتری فایبرگلاس

سایبان چتری فایبرگلاس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سایبان چتری به شمار آمده که برای ساخت و تولید آن در قسمت‌های غیر پارچه‌ای از فایبرگلاس مخصوص استفاده خواهد شد.

ما قصد داریم برای شما در رابطه با مزایا و معایب آن نکاتی را بیان کنیم تا از این طریق تصمیم‌گیری کمی آسان شود و به این موضوع پی ببرید که آیا سایبان چتری فایبرگلاس با نوع استفاده شما همخوانی لازم را دارد یا خیر.

مزایا و معایب سایبان چتری فایبرگلاس

همانطور که در مطالب موفق نیز بیان کردیم سایبان‌های چتری دارای انواع مختلفی هستند و دنده‌های آن معمولاً از چوب آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته خواهد شد که هر یک از آن‌ها نیز دارای نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود هستند.

پیش از هر چیزی شما باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا سایبان چتری فایبرگلاس می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز‌های شما باشد و زمانی این موضوع به طور کامل مشخص خواهد شد که از مزایا و معایب آن کاملاً اطلاع داشته باشید و مطمئن شوید که آیا نقاط قوت بیشتری به دنبال دارد یا خیر از این طریق به خوبی می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در رابطه با سایبان چتری فایبرگلاس باید بیان کنیم که نقاط قوت آن خیلی بیشتر از نقاط ضعف سایبان است که در ادامه قصد داریم موارد مختلفی در رابطه با آن بیان کنیم.

مزایا سایبان چتری فایبرگلاس

از جمله مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص سایبان چتری فایبرگلاس عبارتند از:

مقاومت لازم در برابر باد

یکی از بزرگترین و مهمترین ویژگی‌های سایبان چتری فایبرگلاس که باعث شده تا خریداران بیشتر به سمت آن جذب شوند، مقاومت فوق‌العاده بالا در برابر باد است.

چنانچه قصد دارید برای مکانی که وزش باد در آنجا بسیار شدید است سایبان چتری خریداری کنید، قطعاً سایبان چتری و فایبرگلاس می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین گزینه باشد، چرا که در ساخت آن از پایه و دنده‌های فایبرگلاس استفاده شده و این امکان را فراهم کرده تا جهت استفاده در مناطق کوهستانی و سایر مکان‌هایی که در آنجا به طور مداوم و پیوسته باد میوزد استفاده نمایید.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم سایبان‌های چتری تولید شده از فایبرگلاس حدوداً ۴ برابر مقاومت و پایداری بیشتری نسبت به سایر سایبان‌های چوبی و آلومینیومی دارند. علاوه بر این مورد، حدود ۳۰ درصد از مدل‌های نامبرده شده سبک‌تر هستند.

برخورداری از انعطاف‌پذیری بالا

همانطور که در مورد قبلی بیان کردیم سایبان‌های چتری از نوع فایبرگلاس مقاومت فوق‌العاده بالایی در برابر باد داشته و پایداری و‌ایستادگی خود را حفظ می‌کنند، اما در هر صورت ممکن است که وزش باد باعث شود سایبان در جهت مخالف خم شده و حرکت کند و به همین دلیل نیز انعطاف‌پذیری بالا در این مواقع نقش بسیار پر اهمیتی پیدا می‌کند و باعث خواهد شد که سایبان به راحتی خم نشود و نشکند.

ماندگاری لازم و بالاتر نسبت به سایبان‌های چوبی و آلومینیومی

طبیعی است که در مناطق بادخیز وزش باد‌های سنگین اتفاق بیفتد و در چنین مواقعی سایبان در معرض تکان‌های بسیار شدیدی قرار خواهد گرفت لازم از این نکته را بیان کنیم که سایبان‌های چوبی و آلومینیومی �گام وزش باد شدید کاملاً خم شده و در صورتیکه این مورد کمی شدیدتر باشد دچار شکستگی کامل خواهد شد و البته این مورد در رابطه با سایبان‌های فایبرگلاس کمی متفاوت بوده و ۴ تا ۵ برابر بیشتر از سایر سایبان‌های چتری عمر می‌کنند و قطعاً با صرف هزینه بیشتر نیز می‌تواند به خوبی متوجه موضوع شوید که حتماً ارزش داشته است.

معایب

قطعاً هر محصولی که در بازار موجود است و آن را تولید می‌کنند علاوه بر مزایا، معایبی نیز به دنبال دارد اما در رابطه با سایبان چتری و فایبرگلاس این موضوع کمی متفاوت است.

در مطالب فوق سعی کردیم به توضیح نکات مثبت آن بپردازیم و در ادامه از معایب محدود آن نیز برای شما نام خواهیم برد.

قیمت بالا

سایبان‌های چتری فایبرگلاس دارای هزینه بالاتری نسبت به نوع چوبی و آلومینیومی آن هستند و به همین دلیل نیز بسیاری سعی می‌کنند که حتی برای مکان‌هایی که با وزش شدید باد روبرو است از دو نوع نام برده شده استفاده کنند، اما باید این نکته را بدانید که ممکن است به دلیل نداشتن مقاومت کافی پایه‌های چوبی و آلومینیومی مجبور به خرید مجدد سایبان چتری شوید، پس پیشنهاد می‌دهیم با یکبار هزینه سایبان چتری را خریداری کنیم که بتواند مدت زیاد زیادی برای شما دوام بیاورند.

البته اگر بودجه محدودی برای خرید سایبان چتری فایبرگلاس دارید پیشنهاد می‌دهیم که برای پایه آن از فایبرگلاس استفاده کرده و بخش قاب و دنده نیز با آلومینیوم ساخته شود.

سایبان برقی

سایبان برقی

سایبان چتری فایبرگلاس را از کجا خریداری کنیم؟

به خوبی از این موضوع مطلع هستید که امروزه در سراسر کشور فروشگاه‌های مختلف و متفاوتی وجود دارند که هر یک از آن‌ها مشغول به عرضه انواع سایبان‌های برقی و ثابت از جمله سایبان چتری فایبرگلاس هستند، اما ممکن است برای بسیاری این سؤال به وجود آید که کدام مجموعه مورد اعتماد‌تر از سایرین است و می‌توانند بهترین نوع سایبان چتری فایبرگلاس را از آن خریداری نمایند.

در پاسخ به این سؤال باید بیان کنیم سایبان شاهد تولید‌کننده سایبان فایبرگلاسی و انواع مختلفی از سایبان‌ها آماده خدمت‌رسانی به تمامی عزیزان می‌باشد

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که مواد به کار رفته در ساخت و تولید محصولات سایبان برقی شاهد از بهترین و مرغوب‌ترین‌ها بوده و پس از تولید نیز محصول به طور کامل آزمایش شده تا از کاربرد و کارایی آن اطمینان لازم را حاصل کنند و با اطمینان محصول را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مشتری قرار دهند.

در سایت سایبان برقی شاهد قیمت سایه‌بان برقی و سایبان مغازه نیز به صورت کامل برای شما ارائه شده است.

چه عواملی در قیمت سایبان چتری فایبرگلاس مؤثر است؟

یکی از موارد مهمی که برای خرید سایبان چتری فایبرگلاس از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد قیمت آن است. در هر شرایطی افراد به دنبال این موضوع هستند که مناسب‌ترین سایبان چتری را با قیمتی به صرفه خریداری کنند.

این امکان وجود دارد که در برخی مواقع متوجه شده باشید بعضی از فروشگاه‌ها قیمت بسیار پایینی برای سایبان چتری فایبرگلاس در نظر گرفته‌اند، اما این نکته را از یاد نبریم که قیمت بسیار پایین در برخی مواقع به معنای کیفیت نامناسب سایبان چتری است.

پس به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید حتماً بهترین مجموعه را در نظر بگیرید. در رابطه با قیمت نیز باید بیان کنیم که عوامل مختلفی در بالا بردن یا پایین آوردن هزینه نهایی تأثیر‌گذار هستند. به طور مثال جنس پارچه به کار گرفته شده در تولید سایبان چتری فایبرگلاس می‌تواند یکی از عوامل مهم در قیمت سایبان باشد.

به هر میزانی که کاربرد و کارایی سایبان چتری بالاتر باشد و هزینه نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید به توضیح مزایا و معایب سایبان چتری فایبرگلاس پرداختیم و در پایان نیز باید این نکته را بیان کنیم سایبان‌های چتری امروزه کاربرد بسیار زیادی از خود به اجرا گذاشته‌اند، اما فراموش نکنید که باید از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به مجموعه سایبان برقی شاهد مراجعه کنید و در آنجا متوجه قیمت مناسبی که برای سایبان‌های چتری فایبرگلاس در نظر گرفته شده خواهید شد. این مجموعه در هر شرایطی برای جلب رضایت مشتریان خود بهترین‌ها را عرضه می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *