قیمت سایبان مسافرتی بر چه اساسی تعیین می شود؟

عوامل مختلفی بر قیمت سایبان مسافرتی تاثیر می گذارد. شاید بتوان اندازه و ابعاد محصول را موثرترین عامل دانست. سایبان های مسافرتی در هر اندازه و ابعاد موجود می باشد. طبیعتاً هر چه ابعاد محصول بزرگتر باشد، متریال به کار رفته در آن بیشتر و بر همین اساس قیمت آن نیز بیشتر می شود.
یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سایبان مسافرتی، کیفیت پروفیل، ستون و پارچه به کار رفته در محصول می باشد. سایبان های مسافرتی را می توان در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار داد. بسته به مقصدی که برای سفر انتخاب می کنید، این امکان وجود دارد که سایبان در معرض باد شدید، باران و برف یا نور طولانی مدت خورشید قرار گیرد. بنابراین پارچه و ستون چادر باید بتواند در مقابل این عوامل مقاومت کند.
استفاده از مواد مرغوب در ستون های مورد استفاده در سایبان مسافرتی برای حفظ مقاومت و ایستادن آن بسیار مهم است. بنابراین بهتر است در هنگام خرید این محصول فقط ارزانی را در نظر نگیرید و به کیفیت محصول توجه کنید. از طرفی باید در نظر داشت که گران بودن تضمین کننده کیفیت نیست. سایبان برقی شاهد علاوه بر قیمت مناسب کیفیت و دوام بالایی را به شما ارائه می دهد.

انواع سایبان برقی در مناطق گرم نیز توسط سایبان شاهد تولید و اجرا می شود.

عوامل موثر بر قیمت سایبان مسافرتی

ساخت انواع سایبان مسافرتی با قیمت مناسب

معمولا افرادی که اهل ماجراجویی و سفر هستند ترجیح می دهند به جای گذراندن تمام وقت در هتل، مستقیماً از زیبایی طبیعت بهره مند شوند. حتی اگر در طول سفر در هتل اقامت دارید، می توانید از سایبان مسافرتی برای گردشگری و گذراندن وقت در طبیعت استفاده کنید.

سایبان های مسافرتی در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شوند. در نتیجه زمانی که تصمیم به تهیه سایبان مسافرتی دارید، می توانید از سایبانی بهره مند شوید که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد. سایبان های مسافرتی را می توانید در هر سایز دلخواه سفارش دهید.

قیمت سایبان برقی بسته به نوع آن محاسبه می شود که سایبان شاهد، سایبان های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد.

وزن این محصول به دلیل نیاز به حرکت مداوم سبک بوده و در عین حال مقاومت بالایی دارد. امکان افزودن ستون به سایبان های مسافرتی شرایطی را فراهم می کند تا بتوان از این دستگاه در شرایط مختلف استفاده کرد. نصب آسان از دیگر ویژگی های انواع سایبان های مسافرتی غرب می باشد.

تفاوت قیمت سایبان مسافرتی و سایبان خودرو

تفاوت قیمت سایبان مسافرتی و سایبان مسافرتی ماشین

علاوه بر سایبان های مسافرتی، سایبان های آفرود نیز برای سفر مناسب هستند. سایبان آفرود که به سایبان مسافرتی خودرو نیز معروف است در قسمت بار خودروها نصب می شود و می تواند فضایی برای استراحت فراهم کند. این سایبان ها در دو نسخه دستی و برقی موجود هستند.

موتور به کار رفته در سایبان مسافرتی خودرو مهمترین عامل در تعیین قیمت تمام شده این محصول می باشد. برای مقایسه قیمت سایبان مسافرتی با سایبان مسافرتی خودرو، لازم است ابعاد، پارچه و پروفیل های به کار رفته در هر دو محصول به تفکیک بررسی شود. اگر همه این اجزا یکسان باشند، سایبان برقی یا دستی عامل تعیین کننده در قیمت آن خواهد بود. طبیعتاً سایبان برقی هزینه بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات می توانید با کارشناسان ما در سایبان برقی شاهد تماس بگیرید.

تفاوت قیمت سایبان مسافرتی و سایبان چتری

سایبان چتری ارزانتر است یا سایبان مسافرتی؟

سایبان های چتری از دیگر انواع سایبان ها هستند که در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند. با این حال، سایبان های مسافرتی غیر برقی هستند. برای مقایسه قیمت سایبان مسافرتی با سایبان چتری ابتدا باید به برقی یا دستی بودن سایبان چتری توجه کنید. سایبان برقی به دلیل داشتن موتور قیمت بالاتری نسبت به سایبان دستی دارد.

از طرفی ابعاد سایبان، تعداد تیرک ها و ستون ها در قیمت سایبان و چتر مسافرتی موثر است. به طور کلی باید تمامی این عوامل را با هم بررسی کرد تا بتوان قیمت نهایی این دو نوع سایبان را با هم مقایسه کرد.

تاثیر پارچه بر قیمت سایبان مسافرتی

جلوگیری از تابش نور خورشید توسط پارچه سایبان های مسافرتی

نور مستقیم و طولانی مدت خورشید می تواند هنگام کمپینگ و مسافرت آزاردهنده باشد. این موضوع به ویژه در سفر به مناطق کوهستانی و کویری خود را نشان می دهد. پارچه سایبان مسافرتی سایبان شاهد از پلی اورتان و پلی استر می باشد. این کار علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب، فضای زیر سایبان را نیز از نور خورشید محافظت می کند.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *