عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه

عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه

عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه را بخوانید تا با یک قیمت مناسب خرید سایبان مغازه را انجام بدهید. اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت سایبان مغازه که می توان به آن اشاره کرد نوع سایبان مغازه می باشد. سایبان مغازه در دو نوع دستی و برقی تولید می شود. خب همانطور که می دانید این روزها دیگر کمتر کسی را می بینید که از سایبان دستی برای مغازه ی خود استفاده کند همه به دنبال خرید سایبان برقی برای مغازه ی خود هستید اما از دلیل این امر خبر دارید؟ مشخص است از نام سایبان ها می توانید به تفاوت آشکار آن ها پی ببرید.

دستی و برقی بودن سایبان مغازه انتخاب با خود شما است. اگر می خواهید به مشکلات مغازه ی خود اضافه کنید همین حالا خرید سایبان مغازه را انجام بدهید اما اگر می خواهید مشکلاتی که برای سایبان مغازه وجود دارد را حل کنید بهتر است انتخاب شما سایبان برقی باشد. خیلی ها تصور می کنند قیمت سایبان برقی بالا می باشد که در صورتی که اینطور نیست شما می توانید سایبان مغازه را با ارزان ترین قیمت خرید کنید این بستگی به این دارد که از کدام شرکت خرید سایبان را برای مغازه ی خود انجام بدهید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چکار کنید که از قیمت سایبان مغازه ی خود کم کنید و به راحتی آن را خریداری کنید.

هر سایبان مغازه ای را خریداری نکنید!

این روزها با بالا رفتن قیمت دلار و افزایش قیمت قطعات سایبان قطعا هزینه سایبان مغازه هم بالاتر خواهد رفت اما چیزی که مهم است کیفیت کار است. شرکت هایی زیادی هستند که به دنبال سو استفاده از شما هستند و با نام ارزان قیمت بودن بدترین و بی کیفیت ترین سایبان ها را به شما می فروشند و در دلشان به شما می خندند و شما هم خوش خیال از این که سایبان مغازه را با قیمت کمی خریداری کرده اید. قیمت کم سایبان مغازه دلیلی بر این نمی شود که کیفیت بالایی دارد و در مقابل هم دلیل بر بی کیفیت بودن سایبان نمی شود.

درستش این است که خرید سایبان مغازه را از یک شرکت معتبر انجام دهید. شرکتی که بتواند خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه بدهد. خدمات پس از فروش زمانی اهمیت پیدا می کند که سایبان مغازه شما دچار مشکل می شود، بهتر است بدانید هر کسی نمی تواند تعمیر سایبان مغازه را انجام بدهد برای تعمیر سایبان برقی نیاز به فرد متخصص دارد پس خواندید که چقدر خدمات پس از فروش شرکت ها مهم می باشند و باید قبل از خرید سایبان مغازه مطمئن بشوید این خدمات را به شما ارائه می دهند یا خیر! هر سایبان مغازه ای را از هر شرکتی خریداری نکنید. اگر به دنبال خرید سایبان مغازه ارزان قیمت و باکیفیت هستید کمی تحقیق کنید و بعد سایبان مغازه را سفارش بدهید.

پارچه ی مناسب سایبان مغازه

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سایبان مغازه که می توان نام برد این است که در انتخاب پارچه ی سایبان مغازه دقت کنید. پارچه های زیادی برای سایبان مغازه وجود دارد اما بهترین نوع آن که می توان نام برد ارچه ی ضد آب می باشد. پارچه ی ضد آب سایبان مغازه همانطور که از نامش پیدا می باشد در برابر نفوذ آب به درون پارچه مقاوم است. پارچه های دیگری هم وجود دارند که هزینه بسیار کمی هم دارند اما شما می خواهید ارزان ترین سایبان مغازه را به همراه کیفیت بخواهید پس خرید پارچه ی ضد آب سایبان مغازه را فراموش نکنید.

پارچه ی ضد آب در برابر برف، باران، تگرگ از شما و مغازه ی شما محافظت می کند. پارچه ی ضد آب همچنین ضد قارچ و کپک می باشد و شما خیلی نیاز به شستشو این نوع پارچه ندارید. در ضمن باید این را نیز اضافه کرد پارچه ضد آب از مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارد و شما می توانید از آن سال ها استفاده کنید.

سفارش سایبان مغازه تبلیغاتی با قیمت مناسب

شاید با خود بگویید که سایبان مغازه تبلیغاتی نسبت به یک پارچه ی ساده هزینه بیشتری دارد. بله اینطوری می باشد اما هزینه ی سایبان تبلیغاتی به قدری نیست که بخواهد شما را اذیت کند. در ضمن هر چقدر بیشتر بتوانید از امکاناتی که سایبان برقی به شما می دهد استفاده کنید می توانید فروش خود را نیز بالاتر ببرید. سایبان تبلیغاتی به کسب و کار شما می کند تا بتوانید فروش خود را بالا ببرید و افراد جدیدی از وجود مغازه ی شما مطلع شوند. هزینه چاپ تبلیغات برروی سایبان مغازه آنقدر زیاد نیست که شما را نگران کند البته چاپ تبلیغات بر روی سایبان مغازه به دلخواه انجام می شود شما می توانید تبلیغات داشته باشید یا می توانید نداشته باشید همه چیز به نیاز شما بستگی دارد.

سفارش سایبان مغازه ارزان قیمت

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

با عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه آشنا شدید. اگر قصد دارید سایبان مغازه را با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید با شرکت سایبان برقی شاهد در تماس باشید. شرکت سایبان برقی شاهد تولید انواع سایبان برقی مانند سایبان مغازه و سایبان پارکینگ را با کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد. اگر تصمیم گرفت سایبان مغازه مناسب بخرید با شرکت ما در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت سایبان مغازه و سفارش سایبان مغازه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما ارتباط برقرار کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *