5 ایده های خلاقانه برای طراحی سایبان مغازه

سایبان مغازه کافه

5 ایده های خلاقانه برای طراحی سایبان مغازه

ممکن است به نظر برسد که همه مغازه ها نیازهای مشابهی دارند. اما وقتی از رستوران ها و کافه ها صحبت میشود میتوانند سایبان های متفاوتی داشته باشند. از بسیاری جهات این درست است که سایبان در هر شرایطی نقش محافظتی و زیبایی و بازاریابی دارد، اما سایبان مغازه کافی شاپ میتواند متفاوت باشد. در اینجا چند ایده برای سایبان مغازه کافه را بررسی میکنیم.

1 – سایبان ساده و تمیز 

بسیاری از کافی شاپ ها کوچک هستند، پس وقتی تصمیم به نصب سایبان میگیرید، نیاز به یک سایبان کاست دارید. میتوانید از رنگ سفید برای برجسته کردن شخصت کافه استفاده کنید یا هر رنگی بتواند توجه رهگذارن را جلب کند.

2 – نام فروشگاه روی سایبان 

سایبان میتواند فرصتی عالی برای شناخته شدن نام برند شما باشد. بنابراین با داشتن تبلیغی که در برابر باران و آب مقاوم است، با یک تیر دو نشان بزنید. در اینجا ترکیب رنگ سایبان میتواند متناسب با لوگوی شما یا دکور باشد یا میتوانید هر رنگ دیگری را برای آن انتخاب کنید.

3 – حس عجیبی به شهر بدهید 

از کافی شاپ ها به دلیل فضای بی نظیرشان استقبال زیادی میشود. گرچه بیشتر آن حس از طریق دکوراسیون داخلی شما منتقل میشود و کیفیت غذایی که سرو میکنید، اما مشتری میتواند به محض دیدن سایبان شما جذب کافه شود. کافی است این حس را در سایبان هم منتقل کنید.

4 – یک حس آشنا 

ظرافت بالا تنها در ظاهر جذاب برای سایبان نیست. جذابیت های زیادی در کافه ها وجود دارد که شما میتوانید در سایبان هم انرا داشته باشید. طرح سایبان میتواند بکر به نظر نرسد و البته خیلی هم آشنا باشد و زیبایی محیط اطراف را بیشتر کند.

5 – سادگی در رنگ

نوراها یک الگوی بی نظیر هستند تا هر کافه ای را جذاب تر کنند. هر ترکیبی از رنگ سفید با رنگی دیگر بسیار عالی خواهد بود. از امتحان کردن آن نترسید.

6 – تضاد مهم است 

یک انتخاب درست برای سایبان مغازه میتواند جذابیت کافه شما را چند برابر کند. گزینه های مختلف را بررسی کنید و ببنید چه رنگ هایی در تضاد با یکدیگر میتوانند جذابیت بیشتری داشته باشند.

7 – از اندازه ها استفاده نکنید 

از نشان دادن نام تجاری خود خجالت نکشید. این کافی شاپ شماست و باید به آن افتخار کنید. پس لوگو را بزرگ روی سایبان مغازه داشته باشید.

8 – فضای کم برای تبلیغ 

گاهی فضای زیادی برای لوگو ندارید، اما یک قطعه کوچک از نام شما میتواند روی سایبان باشد. این مسیر طولانی برای جذب مشتری و خاص نشان دادن محل کافه شماست.

9 – از سایبان های سنتی نترسید 

سایبان های سنتی میتوانند واقعا به افزایش حس نوستالوژی مشتری کمک کنند که مکان کافه شما بیشتر به چشم بیاید. پس از انتخاب آنها ننترسید.

10 – راه حل های دیگر 

در مورد سایبان برقی میوانید گزینه اهی مختلفی داشته باشید و انواع مختلفی را انتخاب کنید. این نکات تنها موارد کمی از کارهایی است که میتوان روی یک سایبان انجام داد.

افزایش ارزش مغازه با سایبان برقی

اگر به دنبال مطمئن ترین راه برای خنک تر کردن بالکن و تراس در روزهای تابستان هستید یا فقط یک تجربه خوب و راحت را برای مشتریان رستوران خود میخواهید، سایبان برقی چیزی است که به کمک شما می آید. با سایبان های برقی تصمیم میگیرید که میخواهید چه زمانی نور را دریافت کنید و چه زمانی به سایه پناه ببرید. در گذشته سایبان ها تنها به وسیله میل لنگ جمع میشدند و از این طریق میتوانستید آنها را باز و بست کنید.

این کار به نیروی دست نیاز داشت و هر زمان که میخواستید میشد که انرا باز و بست کنید. حتی اگر دچار رعد و برق و باد شدید میشدید باید این کار را با دست انجام میدادید. نصب این سایبان ها بسیار آسان بود و نیازی به سیم کشی و برقی و مصرف انرژی نداشت. این به این معنی بود که دیگر نگران خراب شدن قطعات الکترونیکی و … نخواهید بود. لازم به گفتن نیست که این مدل از سایبان ها ارزان تر هستند.

اما اگر به دنبال گزینه مناسب تری باشید، سایبان های برقی بهتر هستند. انها با استفاده از یک دکمه از روی ریموت و از راه دور قابل کنترل اند و نیازی به تلاش از طرف شما ندارند. میتوانید در سایه یا آفتاب آرامش داشته باشید و هر وقت که بخواهید حالت آنرا تغییر دهید. این کار توسط بازوهای برقی امکان پذیر است و به راحتی به باز و بست شدن سایبان کمک میکند. باتوجه به مکانیزم برقی بودن سایبان های برقی و سایبان پارکینگ تمیز تر و شفاف تر هستند و این مزیت آنها را به گزینه بهتری برای طراحی های مدرن تبدیل کرده است.

بهترین انتخاب برای سایبان مغازه کدام است ؟

بعد از بررسی چند ایده برای سایبان مغازه کافه و مقایسه بین طرح ها و مدل های سایبان برقی حالا بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که چه مدل و با چه طرحی برای شما مناسب تر است. این انتخاب به سلیقه، نیاز و بودجه شما هم بستگی خواهد داشت. برای مشاوره در این زمینه و انتخاب بهتر میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در شرکت سایبان شاهد در تماس باشید و مشاوره بگیرید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *