سایبان فول باکس برای کدام مناطق مناسب است؟

سایبان‌های فول باکس

سایبان فول باکس برای کدام مناطق مناسب است؟

سایبان‌ها امروزه جزو کاربردی‌ترین تجهیزات به شمار می‌روند که در زمینه‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌کنند. سایبان‌ها جزو تجهیزاتی هستند که بشر از گذشته‌های دور تا کنون آن را مورد استفاده قرار می‌دهد. در گذشته سایبان‌ها تنها برای ایجاد سایه مورد استفاده قرار می‌گرفتند، با این حال امروزه سایبان‌ها از کاربردهای وسیع‌تری برخوردارند. همین مسئله باعث شده که سایبان‌ها را در انواع و اقسام مختلفی در کارگاه‌های تولیدی مانند سایبان شاهد ساخته شوند.

یکی از انواع سایبان‌های مدرنی که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، سایبان فول باکس است. سایبان‌های فول باکس جزو نمونه سایبان‌های مدرن هستند که برای ساخت و طراحی آن‌ها از متریال‌ها و فناوری‌های خاصی استفاده می‌شود. در ادامه تصمیم داریم ضمن آشنایی شما با این مدل سایبان‌ها در رابطه با محیطی که می‌توان سایبان را در آن استفاده کرد با شما صحبت کنیم؛ پس همراه ما باشید!

آشنایی با سایبان‌های فول باکس

سایبان‌های فول باکس که به سایبان‌های فول کاست هم معروف هستند، این مدل سایبان‌ها نوعی روکش ثانویه‌اند که باید آن را به دیوار خارجی ساختمان وصل کرد. معمولا سایبان‌های فول باکس هم مانند بسیاری از سایبان‌های دیگر برای جلوگیری از عبور نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان یا نفوذ رطوبت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایبان‌های فول باکس دارای انواع مختلفی هستند با این حال می‌توان آن‌ها را در دسته سایبان‌های برقی جا داد. در ساخت این نوع از سایبان‌ها هم مانند تمامی سایبان‌ها از پوششی اصلی برای ساخت سایبان استفاده می‌شود، با این حال در ساخت آن علاوه بر این‌، از آلومینیوم هم استفاد می‌کنند.

با توجه به این توضیحات می‌توان سایبان‌های فول کاست یا همان فول باکس را یکی از بهترین سایبان‌ها دانست که برای جلوگیری از خطرات احتمالی باران و برف بسیار کاربردی هستند.

به عبارت دیگر می‌توان سایبان‌های فول باکس را نوعی سایبان برقی به شمار آورد که پوشش داشته و بسیار زیبا و با کیفیت بوده و از ظاهری امروزی و مدرن برخوردارند.

استفاده از سایبان‌های فول باکس دارای مزایای زیادی است؛ از جمله مزایای آن می‌توان به قابلیت چاپ لگو و نوشته روی آن اشاره کرد. این قابلیت به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد علاوه بر اینکه از سایبان‌ها به عنوان محصولی برای ایجاد سایه استفاده نمایند، از آن‌ها به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی بهره بگیرند.

ساختار این مدل سایبان‌ها به نوعی است که درون یک پوشش آلومینیومی بسیار محکم جمع می‌شوند؛ از همین رو دیگر نیازی نیست نگران باشید که سایبان شما در اثر تماس با عوامل محیطی دچار فرسودگی گردد.

این سایبان‌ها همانطور که اشاره کردیم، ظاهری جذاب و نوین داشته و بسیار کار آمد هستند؛ از همین رو از محبوب‌ترین سایبان‌ها در دنیا به شما رفته و بیشترین فروش را در داخل ایران و خاورمیانه دارند.

سایبان‌های فول باکس چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌های سایبان‌های فول باکس باعث شده فروش بالایی داشته باشند. درست مانند خرید سایبان کولر، خرید این مدل سایبان‌ها هم مزایای بسیاری برای خریداران دارد.

این سایبان‌ها به خوبی می‌توانند از ورود گرد و خاک به داخل محیط و ورود باران و برف جلوگیری نمایند. این تجهیزات به صورت یکطرفه نصب شده و برای نصب به پایه یا چیزی شبیه به این احتیاج ندارند؛ از همین رو به سادگی می‌توان آن‌ها را به دیوار ساختمان متصل کرد.

از جمله ویژگی‌هایی که این مدل سایبان‌ها را به یکی از پرکاربردترین سایبان‌ها تبدیل کرده است، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قسمت‌های آلومینیومی سازه کاملا فابریک هستند.
  • برای ساخت قطعات موجود در سایبان از متریالی مانند اکستروژن و دایکاست استفاده می‌کنند.
  • برای افزایش استحکام سایبان معمولا از زنجیرهایی فوق‌العاده قوی استفاده می‌شود، این باعث شده که سایبان‌ها از استحکام بیشتری نسبت به سایبان‌های دستی برخوردار باشند.
  • باز و بسته شدن سایبان‌ها کاملا بی صدا و نرم انجام می‌شود.
  • رنگی که برای ساخت سازه استفاده می‌شود، جزو مرغوب ترین رنگ‌ها پودری یا همان الکترواستاتیک‌ها هستند؛ از همین رو پایداری بالایی داشته و شما می‌توانید مقاومت آن را در برابر ضربه و لب پر شدن را بعد از مدتی مشاهده کنید.
  • سایبان‌های فول باکس را می‌توان طبق زاویه دلخواه خود تنظیم کرد.
  • در ساخت این مدل از سایبان‌ها از انواع مختلفی از موتورهای فرانسوی یا چینی استفاده می‌کنند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را خریداری کنید.
  • در ساخت سایبان‌های فول باکس از پارچه‌های اورجینال اسپانیایی استفاده می‌کنند، این پارچه 100% ضد آب بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه‌های مضر یو وی از خود نشان می ‌دهند. ضمن اینکه روی پارچه ای که در ساخت سایبان‌های فول باکس استفاده می‌شود، می‌توان طرح و لگوی مورد نظر خود را چاپ کرد. علاوه بر تمام این‌ها پارچه مورد استفاده برای ساخت این مدل سایبان‌ها کاملا ضد انجماد هستند.
  • سازه تماما از آلومنیوم ساخته می‌شود، این باعث شده که سایبان در مقابل خطرات و عوامل محیطی کاملا مقاوم باشد و بتواند از محیط مورد نظر شما محافظت نماید.

سایبان‌های فول باکس برای استفاده در چه مناطقی مناسب هستند؟

در مطالب فوق شما به خوبی با ویژگی‌های سایبان‌های فول باکس آشنا شدید، همانطور که دریافتید خرید سایبان فول باکس می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه سازه سایبان کاملا آلومنیومی است و استحکام بالایی هم دارد شما می‌توانید از این مدل سایبان‌ها در مناطقی که طوفان و باد در آن‌ها به وفور اتفاق می‌افتد، استفاده نمایید. حتی این امکان برای شما وجود دارد که برای افزایش طول عمر سایبان در صورتی که به آن نیاز ندارید، تنها با فشار دادن یک دکمه سایبان را جمع کنید.

علاوه بر این‌ها سایبان‌های فول باکس را از پارچه‌هایی ضد آب و ضد انجماد می‌سازند؛ از همین‌رو برای استفاده در مناطق سرد و برفی هم بسیار مناسب هستند. در صورت بارش باران و برف شما می‌توانید مطمئن باشید که این سایبان‌ها محیط مورد نظرتان را از رطوبت و نفوذ باران محفوظ نگه می‌دارد. ضمن اینکه در صورت منجمد شدن آب در اثر سرد شدن هوا، این مدل سایبان‌ها منجمد نشده و آسیبی نخواهند دید.

کاربرد سایبان‌های فول باکس

سایبان‌های فول باکس تحول عظیمی در دنیای ساخت سایبان‌ها ایجاد کردند، امروزه این سایبان‌ها را به جای انواع مختلفی از سایبان‌ها مورد استفاده قرار داد. برای مثال شما می‌توانید از این سایبان‌ها به عنوان سایبان مغازه استفاده نمایید.

سایبان‌های فول باکس برای ایجاد سایه جلوی مغازه و جلوگیری از ورود گرد وغبار یا باران و برف مناسب اند، ضمن اینکه امکان چاپ لگو روی آن‌ها هم وجود دارد.

علاوه بر این‌ها سایبان‌های فول باکس به عنوان سایبان روف گاردن هم کارایی دارند، شما می‌توانید در ساخت روف گاردن یا باغچه سبز پشت بامی خود هم از این مدل سایبان‌های مدرن استفاده نمایید.

سایبان‌های فول باکس حتی به عنوان سایبان‌های خودرو هم می‌توانند استفاده شوند، این سایبان‌ها را میتوان در ابعاد متفاوتی ساخت؛ از همین رو برای استفاده به عنوان سایبان خودرو هم کاملا مناسب اند.

سایبان‌ فول باکس

سایبان‌ فول باکس

هنگام خرید سایبان‌های فول باکس باید به چه مواردی توجه کرد؟

همانطور که از مطالب فوق دریافتید، خرید سایبان‌های فول باکس مزایای زیادی برای شما در پی داشته و شما می‌توانید آن‌ها را برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار دهید؛ از همین‌رو سایبان‌های فول باکس جزو کاربردی‌ترین سایبان‌های مدرن در بازار هستند.

اما نکته‌ای حائز اهمیت در رابطه با این سایبان‌ها مواردی است که هنگام خرید آن‌ها باید به خاطر داشته باشد! اگر در این رابطه اطلاعات چندان زیادی ندارید، نگران نباشید ما در ادامه شما را با تمامی موارد و نکاتی که باید هنگام خرید سایبان‌های فول باکس به خاطر داشته باشید آشنا می‌سازیم!

هزینه و قیمت سایه‌بان برقی فول باکس

قیمت سایه بان برقی از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام خرید به خاطر داشته باشید. بهتر است همیشه سایبانی را خریداری نمایید که نسبت به کیفیت قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و نیاز نباشد هر بار بابت تعمیر آن هزینه بیشتری پرداخت کنید. ضمنا برای جلوگیری از آسیب رسیدن به این مدل سایبان‌ها بهتر است که برای نصب آن‌ها از یک نصاب کمک بگیرید.

افراد مجرب و متخصص در این زمینه می‌توانند بهتر از یک فرد مبتدی سایبان را نصب کرده بدون آنکه آسیبی به سایبان وارد شود.

کیفیت سایبان فول باکس

کیفیت هم از دیگر مسائلی است که شما باید هنگام خرید سایبان‌های فول باکس به آن توجه داشته باشید. بهتر است با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین سایبان را چه از نظر نوع و چه از نظر کیفیت انتخاب نمایید. سایبان شما باید به گونه‌ای باشد که از محیط مورد نظرتان در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران و برف، ورود گرد و خاک محافظت نمایید.

ضمن اینکه بهتر است هنگام توجه به فاکتور کیفیت به منطقه‌ای که قرار است سایبان در آن منطقه نصب شود را در نظر گرفته و کیفیت را با توجه به محل و محیط زندگی انتخاب کنید.

ابعاد سایبان فول باکس

قبل از آنکه به خرید سایبان‌های فول باکس اقدام نمایید باید ابعاد آن را با توجه به محیط مورد نظر خود تعیین کنید. سایبان شما برای محافظت از محیط به کار می‌رود؛ پس اگر کوچک‌تر از محیط مورد نظر شما باشد، بدون شک نمی‌تواند از محیط مورد نظر شما حفاظت نماید.

ظاهر سایبان

شما با توجه به مکانی که قرار است سایبان در آن نصب گردد، باید ظاهر سایبان را انتخاب نمایید. برای مثال اگر قرار است که سایبان برای منزل مسکونی استفاده شود، بهتر است ظاهر زیبا و شیکی داشته باشد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع‌بندی

در این مطلب سعی داشتیم شما را با سایبان‌های فول باکس آشنا سازیم، همانطور که دریافتید سایبان‌های فول باکس از مدرن‌ترین سایبان‌های موجود در بازار هستند که ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و می‌توان آن‌ها را در مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت مورد استفاده قرار داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *