سایبان سوپر میوه برقی

سایبان سوپر میوه برقی

سایبان برقی سوپر میوه توسط تیم حرفه ای سایبان برقی شاهد اجرا شده است که حرفه ای بودن این تیم با مشاهده تصویر بالا کاملا مشخص است. همانطور که میدانید میوه فروشی ها باید از وجود سایبان برقی حتما استفاده کنند تا بتوانند میوه های سالم و تازه ای خدمت مشتریان ارائه کنند. برای مطالعه ی ادامه مطلب همراه ما باشید.

چرا میوه فروشی نیاز به سایبان برقی دارد؟

مغازه هایی مثل میوه فروشی برایشان مهم است که محصولاتشان تازه بماند تا مشتریان از دیدن تازگی آن ها تشویق به خرید شوند. بعضی از مغازه های میوه فروشی هستند که مقابل تابش آفتاب قرار گرفته اند و همین موضوع باعث می شود که بسیاری از میوه ها و سبزیجات آنها در اثر تابش مستقیم آفتاب خراب شوند که این امر موجب دفع مشتریها خواهد شد.

وقتی سایبان مغازه نصب کنید می توانید از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنید تا میوه ها و سبزیجات تازه بمانند و مشتریان با اطمینان کامل از اینکه آنها تازه هستند خرید کنند اگر همیشه این روال ادامه پیدا کند مشتریانتان روز به روز افزایش پیدا می کند.

با نصب سایبان مغازه تبلیغات موثری داشته باشید!

بعضی از سوپر میوه ها هستند با اینکه محصولات با کیفیتی خدمت مشتریانشان عرضه می کنند ولی هنوز شناخته نشده اند ، برای اینکه شناخته شوید بهتر است روی سایبان مغازه خود تبلیغات منحصر به فردتان را چاپ کنید. تبلیغات شما می تواند شامل هر چیزی که میخواهید باشد هیچگونه محدودیتی ندارید و اینکه لازم نیست دیگر هزیه های بالایی به شهرداری و مالیات های سنگین برای تبلیغ پرداخت کنید.

نصب سایبان مغازه به سوپر میوه در زمینه ی برندینگ کمک بزرگی می کند همین امر به افزایش درآمد و افزایش مشتری به شما کمک زیادی می کند و اینکه هرچقدر ظاهر سوپر میوه ی شما زیبا باشد صد در صد مشتریان زیادی را به خود جذب خواهید کرد. متمایز بودن مغازه ی شما با سایر مغازه ها باعث جلب توجه می شود که در آخر موجب افزایش مشتری خواهد شد.

بر روی سایبان مغازه سوپر میوه ی خود می توانید نام مغازه ، محصولاتی که در مغازه دارید ، شماره تماس ، لوگوی زیبایتان را به چاپ برسانید.

در انتخاب رنگ سایبان برقی مغازه خود دقت کنید!

آیا می دانستید که رنگ سایبان می تواند بر روی کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟ آیا می دانستید جذب مشتری بیشتر با رنگ سایبان ممکن است؟ اگر هنوز سایبان برقی خود را سفارش ندادید بهتر است این نکته را در نظر بگیرید و رنگ مناسبی برای سایبان برقی خود انتخاب کنید.

انواع رنگ هایی که میتواند در جذب مشتری موثر باشد شامل موارد زیر می شود :

سایبان به رنگ سبز :

سبز رنگ پول است و سمبل بسیار موثری است. در عین حال، سبز رنگ سلامت و طبیعت هم هست. سلامت و طبیعت دو چیزی هستند که مشتریان را جذب می کنند. با دیدن رنگ سبز در محوطه یک کسب و کار افراد آرامش بیشتری در آن دارند. از این رنگ می توانید در رستوران های فضای باز استفاده کنید.

سایبان به رنگ نارنجی:

احتمالا انتظار ندارید که نارنجی رنگ پر قدرتی برای یک سایبان باشد. اما می تواند برای افراد معنای متفاوتی داشته باشد. نارنجی هم مانند قرمز رنگ قدرت است. این رنگ معادل انرژی و شادابی هم هست.

سایبان به رنگ قرمز:

قرمز نماد قدرت است. بنابراین، تنها رنگ محبوب برای بازاریابی است. افراد حس قدرت را دوست دارند. اگر بتوانید این حس را در مشتریان تقویت کنید، می توانید آنها را باز هم به سوی خود جذب کنید. چنین مشتریانی وفادار خواهند بود. وفاداری مشتری برای ادامه حیات برند شما ضروری است.

رنگ های دیگری از جمله صورتی و بنفش هم در جذب مشتری بسیار موثر هستند و اینکه ظاهر مغازه را بسیار جذابتر نشان می دهند.

در انتخاب رنگ بهتر است به ظاهر مغازه توجه کنید تا رنگی که هارمونی خاصی با مغازه پیدا کرده باشد را انتخاب کنید. اگر هم نمیدانستید چه رنگی مناسب است که هم مشتری جذب کن باشد هم اینکه با ظاهر مغازه هارمونی خاصی برقرار کند ، مشاوران ما اینجا هستند تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

به توصیه های مشاوران سایبان برقی شاهد اعتماد کنید !

اگر سایبان برقی برای مغازه ی خود می خواهید باید مشاوران ما به محل مورد نظر بیایند تا محیط را مورد بررسی قرار دهند در نتیجه تصمیم بگیرند که چه نوع سایبان برقی برای محیط مورد نظر شما مناسب است و اینکه برای چه منظور می خواهید استفاده کنید که معمولاً سوپر میوه ها برای جلوگیری از تابش آفتاب ، تبلیغات استفاده می کنند مشاوران ما در هر زمینه ای که به سایبان برقی احتیاج داشته باشید شما را راهنمایی می کنند.

همچنین شرکت ما بودجه مورد نظر شما را در نظر می گیرند و سایبانی که با جیب شما هماهنگ باشد را در نظر می گیرند و به شما پیشنهاد می کنند. از خرید سایبان برقی خود پشیمان نخواهید شد چون مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند و هر سوالی که داشته باشید با تخصص کامل و تسلط کامل جوابگو هستند.

سایبان برقی را با اطمینان خریداری کنید!

اگر میخواهید که سایبان برقی مناسب و با کیفیت داشته باشید می توانید با تیم سایبان شاهد در ارتباط باشید. سایبان شاهد با در نظر گرفتن بودجه ی شما بهترین پیشنهاد را برای شما کنار می گذارد و اینکه از نظر هزینه هیچ نگرانی نداشته باشید.

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

برای خرید سایبان برقی در انواع و اقسام مختلف با ما در ارتباط باشید و اینکه در زمینه های مختلف دیگر مثل شستشو و تعمیر ، تعویض سایبان برقی خود می توانید روی ما حساب کنید. با فشردن لینک زیر با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *