سایبان برقی کالسکه ای

سایبان برقی کالسکه ای

سایبان برقی کالسکه ای مدت هاست به عنوان یک سایبان مغازه پرطرفدار در بین مشتریان شناخته شده است که برای مغازه هایی مناسب است که میخواهند فقط جلوی درب مغازه را پوشش دهند و یا به عنوان تبلیغات از آن استفاده کنند. ظاهر این نوع سایبان برقی خیلی جذاب است و به جذابیت دکوراسیون مغازه کمک بزرگی می کند. اگر به شکل ظاهری این مدل سایبان برقی دقت کنید متوجه می شوید که از کناره ها هم به طور کامل مغازه را میپوشاند و سایه ی بسیار مناسبی را ایجاد می کند.

عوامل موثر در قیمت سایبان برقی کالسکه ای

عواملی که در قیمت سایبان برقی کالسکه ای موثر است شامل موارد زیر می شود :

-نوع اسکلت و سازه

-نوع پارچه ای که استفاده شده

-ابعاد سایبان کالسکه ای

-هزینه ساخت و نصب

تمام موارد بالا تاثیر مستقیمی برای قیمت سایبان برقی کالسکه ای میگذارد ، اما بعضی از شرکت ها هستند با یک تومار بزرگ از کارهایی که ریز به ریز انجام داده سراغ شما می آیند و از شما هزینه ی تمام کارهایی که انجام شده است را میخواهند اما به این نکته توجه کنید که شرکت های معتبر این کارها را انجام نمیدهند فقط هزینه ی کارهایی که برای شما انجام داده اند را از شما می گیرند.

کاربردهای سایبان برقی کالسکه ای

سایبان برقی کالسکه ای علاوه بر اینکه در میان مغازه داران محبوبیت دارد در میان قشر های دیگر در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است. از اولین کاربرد سایبان برقی کالسکه ای میتوان به زیباسازی نمای ساختمان ها اشاره کرد ، اگر بالای پنجره ها این سایبان برقی نصب شود و زیر آن گلدان بگذراید جلوه ی خیلی قشنگی به واحدتان و هم به ساختمان می دهد. شکل این سایبان به حالت ربع دایره ای است که بیشتر برای گل فروشی ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها بسیار مناسب است.

پوشش دهی مناسبی که این نوع سایه بان در طول روز دارد ، برای پنجره ی ویلاها ، درب فروشگاه ها و انواع مغازه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربردهای سیایبان برقی کالسکه ای می توان به تبلیغات آن اشاره کرد ، تبلیغات را می توانید روی سایبان برقی مورد نظرتان به چاپ برسانید بدون اینکه نگران از بین رفتن یا کمرنگ شدن آن باشید ، چون شرکت سایبان شاهد کیفیتی که در چاپ تبلیغات برای شما در نظر می گیرد بالا است و در اثر دراز مدت هیچ اتفاقی برای تبلیغات شما رخ نمی دهد. همچنین می دانید که با چاپ تبلیغات بر روی سایبان برقی می توانید در خاطر مردم ماندگار شوید.

مزایای نصب سایبان برقی کالسکه ای

موارد زیر از جمله مزایای نصب سایبان برقی کالسکه ای است که حتما باید از آنها مطلع شوید تا تصمیم قطعی راجع به سفارش سایبان مورد نظرتان بگیرید. با مزایای نصب سایبان برقی کالسکه ای آشنا شوید:

? ظاهر زیبایی به دلیل حالت کلاسیک بودنش دارد و برای مغازه ها و ویلاها بسیار مناسب است چون جلوه ی جذابی ایجاد می کند.

? قیمت پایین تری نسب به دیگر سایبان مغازه دارد.

? پوشش مناسبی است چون از همه زوایا از تابش آفتاب ، بارش برف و باران جلوگیری می کند.

? استحکام بسیار بالایی نسبت به سایر سایه بان ها دارد.

? برای مناطق بادخیز بسیار مناسب است و دلیل آن حالت آیرودینامیکی این سایه بان میباشد.

با مزایای آن به خوبی آشنا شدید پس تصمیم خود را بگیرید و سایبان برقی کالسکه ای مورد نظرتان را سفارش دهید.

سایبان برقی کالسکه ای انتخابی مناسب برای تبلیغات

سایبان برقی کالسکه ای بهترین وسیله برای داشتن یک تبلیغات بی نظیر و چشمگیر است. این مدل از سایبان مغازه با توجه به فضای زیادی که پوشش داده و جنس متریال و پارچه به کار برده شده در آن یکی از بهترین فضاها برای چاپ تبلیغات می باشد.

علاوه بر این قیمت سایبان مغازه کالسکه ای نسبت به سایر انواع آن کمتر بوده و میتوان گفت برای تبلیغات بسیار مناسب تر است البته بهتر است در هنگام خرید به جنس پارچه سایبان که مرغوبیت داشته باشد توجه کنید. اگر هدف شما هم تبلیغات است و هم جلوگیری از عوامل خارجی است باید پارچه ی آن با کیفیت باشد همچنین پیشنهاد ما به شما برای تبلیغات سایبان کالکسه ای است. تبلیغات بر روی این نوع از سایه بان ها، نه تنها از نظر هزینه انتخابی بسیار اقتصادی است، بلکه زیبایی و جذابیت را نیز به همراه دارد.

بنابراین برای داشتن یک تبلیغ موثر برای مغازه ی خود به علاوه هزینه ی مناسب از سایبان برقی کالسکه ای استفاده کنید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سفارش سایبان برقی کالسکه ای

برای خرید سایبان برقی کالسکه ای با قیمت مناسب می توانید با تیم سایبان شاهد در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی شاهد در نظر دارد که بهترین سایبان برقی کالسکه ای را خدمت شما عرضه کند تا سالهای سال بتوانید از آن استفاده کنید.

برای سفارش سایبان برقی کالسکه ای همین حالا اقدام کنید ، ما منتظر سفارشات شما هستیم. مشتریانتان را با ظاهر جدید مغازه تان ذوق زده کنید.

همچنین می توانید در زمینه ی شستشو سایبان برقی ، تعمیر و تعویض سایبان همین حالا با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *