راهنمای انتخاب بهترین چتر برای سایبان چتری

سایبان چتری

راهنمای انتخاب بهترین چتر برای سایبان چتری

سایبان‌های چتری انتخاب فوق‌العاده مناسب و خاص برای مکان‌ها و فضای باز یا استفاده در تراس و بالکن منازل هستند. این امکان وجود دارد که در یک روز بارانی دوست داشته باشید که در تراس یا بالکن خود غذا را میل کنید و از این طریق لحظاتی لذت بخش و پر از آرامش را برای خود به وجود‌آورید این کار با استفاده از سایبان چتری به راحتی امکان‌پذیر است.

توجه داشته باشید که امروزه سایبان‌های برقی در بین افراد محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند، اما یکی از انواع مختلف آن‌ها سایبان چتری بوده که فوق‌العاده کاربردی و استفاده‌های بسیار زیادی از آن صورت می‌گیرد.

اگر اهل تفریح و قرار گرفتن در محیط‌های دنج هستید پیشنهاد می‌دهیم حتماً به خرید سایبان چتری بپردازید، چرا که از ویژگی‌های خاصی همچون قابلیت حمل و نقل برخوردارند و این امکان برای شما فراهم است تا به هر محلی که علاقه دارید مراجعه کرده و سایبان چتری را نیز با خود همراه داشته باشید.

پس به این نتیجه خواهیم رسید که با استفاده از سایبان‌های چتری می‌توانید لحظاتی آرام بخش و زیبا زیر تابش نور خورشید را برای خود به ار مغان بیاورید.در ادامه قصد داریم برای شما به راهنمای انتخاب بهترین چتر برای سایبان چتری بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

چادر چتری

چادر چتری

معرفی سایبان چتری

سایبان‌های چتری یک وسیله فوق‌العاده کاربردی هستند که می‌توان به عنوان یکی از ابزار مورد نیاز هر خانه و خانواده از آن نام برد. اگر قصد داشته باشید که در یک روز آفتابی کنار ساحل وقت بگذرانید یا حتی در روز نیمه بارانی در باغچه یا حیاط خانه قصد مطالعه و استراحت داشته باشید، به خوبی متوجه کاربرد خاص سایبان چتری خواهید شد.

با خرید سایبان چتری از سایبان برقی شاهد می‌توانید لحظات لذت بخشی برای خود به وجود‌آورید. در حالت کلی احتیاج نیست که از سایبان چتری فقط و فقط برای محافظت در مقابل اشعه نور خورشید استفاده کنید، بلکه این امکان فراهم است تا جهت جلوگیری از وزش باد یا باران نیز آن را به کار گیرید.

سایبان‌های چتری دارای انواع مختلفی هستند و برخی از آن‌ها نیز قابلیت حمل دارند و می‌توانید به راحتی بدون هرگونه دغدغه در هر مکانی که حضور دارید آن را با خود به همراه داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین چتر برای سایبان چتری

این که شما قصد دارید سایبان چتری را در کجا به کار ببرید می‌تواند نکته مهم باشد و از این طریق امکان خرید بهترین چتر برای سایبان چتری نیز برای شما فراهم خواهد شد، اما پیش از هر چیزی لازم است به چندین نکته مهم در این رابطه دقت بفرمایید که ما در ادامه از آن‌ها برای شما نام می‌بریم.

تمام نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم به عنوان راهنمای انتخاب بهترین چتر برای سایبان چتری تلقی می‌شود.

  • اندازه چتر

اندازه چتر نقش بسیار مهم و پراهمیتی در ایجاد سایه بهتر به دنبال دارد، یعنی به هر میزانی که شما بتوانید ابعاد دقیقی برای اندازه آن در نظر بگیرید قطعاً کاربرد بهتری نیز برای شما به دنبال دارد.

به عنوان مثال باید توضیح دهیم چنانچه یک چتر کوچک در نظر بگیرید ممکن است سایه موجود به آن اندازه نباشد که تمامی افراد حاضر بتوانند به راحتی و بدون هر مشکلی زیر سایه آن قرار بگیرند، اما این امکان نیز وجود دارد که انتخاب چتر‌های بسیار بزرگتر همخوانی لازم با محیط مورد نظر را نداشته باشد و در حالت کلی باعث به هم ریختن دکوراسیون اطراف شود.

پس با در نظر گرفتن این موارد انتخاب ابعاد دقیق چتر باید اولین و مهم‌ترین اولویت شما باشد. بهترین کار این است موقعیتی که می‌خواهید سایبان چتری را در آن قرار دهید به طور کامل اندازه‌گیری کنید. چنانچه قصد استفاده از میز و صندلی و مبل در زیر سایبان چتری را دارید باید اندازه آن کمی بزرگتر باشد تا جای کافی برای قرار دادن میز و صندلی فراهم شود.

  • شکل چتر

همانطور که به خوبی مطلع هستید چتر سایبان چتری دارای اشکال هندسی مختلفی همچون دایره مربع مستطیل می‌باشد و می‌توانید با در نظر گرفتن نوع نیاز و سلیقه خود آن را خریداری کنید هر یک از سایبان‌های چتری یا حتی سایبان‌های برقی دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند که استفاده از آن‌ها در برخی موارد کاملاً مناسب و لازم و در برخی دیگر نیز غیر مناسب است.

  • جنس پارچه چتر

دیگر از مهمترین فاکتور‌هایی که در انتخاب بهترین چسب برای سایبان چتری از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد جنس پارچه به کار رفته برای تولید چتر سایبان چتری می‌باشد این مورد در میزان دوام و حفظ شکل ظاهری آن تأثیر بسیار خاص و ویژه‌ای به اجرا می‌گذارد چتر‌هایی که برای سایبان‌های جدید از آن‌ها استفاده می‌شود از مواد و متریال مختلفی تولید شده که هر یک از آن‌ها دارای نقاط ضعف و قیمت مخصوص به خود هستند از این امکان فراهم است تا با در نظر گرفتن بودجه‌ای که در اختیار دارید نسبت به خرید سایبان چتری مورد نظر اقدام کنید.

برخی از پارچه‌ها را به کمک pvc، اکریلیک و استیرن پوشش می‌دهند تا از این طریق مقاومت این مدل از پارچه‌ها را در برابر آب و هوا افزایش یابد.

از جمله رایج‌ترین موادی که برای ساخت و تولید پارچه سایبان چتری به کار گرفته می‌شود، شامل پارچه آکرلیک، پارچه پلی استر، پارچه پلی‌اتیلن و پارچه اولفین است.

مزیت مهم استفاده از سایبان چتری

بیشتر مصرف‌کنندگان سایبان‌های چتری را برای مکان‌های مختلفی که در مقابل نور مستقیم خورشید هستند خریداری می‌کنند.

قطعاً در بسیاری از فیلم‌های روز دنیا به خوبی مشاهده کرده‌اید که در کنار دریا و روی میز و صندلی‌های راحتی یک چادر چتری راحت قرار گرفته که می‌تواند در جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید نقش بسیار مهمی را اجرا بگذارد.

افراد نیز در مناطق مختلف همچون فضا‌های باز حیاط خانه مقابل کافی شاپ و… نیز از این آن‌ها استفاده می‌کنند. سایبان‌های چتری دارای رنگ‌های مختلفی بوده و این امکان فراهم است تا بر اساس نوع نیاز خود طرح و رنگ دلخواه خود را تهیه کنید.

عواملی که در انتخاب سایبان چتری نقش دارند

چنانچه قصد خرید و نصب انواع مختلفی از سایبان‌های چتری را دارید در وهله اول لازم است یک سری نکات و عوامل ویژه را در اولویت قرار دهید. یکی از مهم‌ترین آن‌ها شدت وزش باد در منطقه مورد نظر است.

چنانچه قصد خرید و نصب سایبان چتری در کنار دریا داشته باشید ممکن است وزش باد به حدی شدید باشد که سایبان را از جا بکند.

سایبان‌های چتری این قابلیت را دارند فقط فضایی که چتر به آن اندازه است را تحت پوشش قرار دهند. با در نظر گرفتن این موضوع نیز می‌توان گفت که منطقه پوشش کمی محدود است. چنانچه قصد داشته باشید یک منطقه بزرگ را تحت پوشش چادر چتری دراورید لازم است که چندین سایبان را در کنار یکدیگر قرار دهید.

افتابگیر چتری

افتابگیر چتری

انواع سایبان‌های چتری از نظر ابعاد و اندازه

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که سایبان‌های چتری از نظر ابعاد و اندازه به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. این امکان فراهم است تا این محصولات را در انواع سایز‌های کوچک و بزرگ خریداری کنید. معمولاً سایبان‌های چتری با ابعاد کوچک برای پروژه‌های کوچک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور مثال این امکان فراهم است تا در کافی شاپ‌هایی که دارای فضای باز هستند از این نوع سایبان‌ها استفاده کنید.

سایبان‌های چتری می‌توانند فضای فوق‌العاده خاص و منحصر به فردی را برای افراد حتی به صورت تک نفره نیز ایجاد کنند. سایبان‌های چتری را در ابعاد یک متری ۲ متری تولید کرده و بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی می‌باشد که به دنبال یک سایبان مناسب و قابل حمل و کوچک هستند.

باید این نکته را بیان کنیم که استفاده از این سایبان‌های چتری برای فضای بزرگ نیز امکان‌پذیر است و می‌توانید به راحتی در جمع‌های چند نفره از آن استفاده کنید. در حالت کلی باید بیان کنیم که سایبان چتری با کیفیت و مناسب در ویلا‌ها و آلاچیق‌ها به عنوان سایه‌بان نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی را به اجرا گذاشته و در انواع مکان‌های مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال از سایبان چتری بزرگ در برخی کافه‌های سرباز استفاده بسیار زیادی خواهد شد، چرا که این قابلیت را به دنبال دارد تا فضای بسیار زیادی از مکان مورد نظر را پوشانده و در صورت تغییر شرایط آب و هوایی به طور کامل از فضای درونی کافی شاپ محافظت کند.

سایبان برقی این قابلیت را به دنبال دارد تا انواع مختلفی از سایبان‌های برقی و ثابت از جمله سایبان پنجره را در اختیار شما قرار دهد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با انتخاب بهترین چتر برای سایبان چتری مواردی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که در هنگام خرید باید تمام نکاتی که از آن‌ها نام بردیم را به طور کامل در اولویت قرار دهید.

برای مثال در وهله اول باید از اندازه محل مورد نظر مطلع شوید و بر اساس آن نسبت به خرید اقدام کنید. توجه داشته باشید انتخاب بهترین مجموعه برای خرید می‌تواند باعث بالا رفتن طول عمر و دوام سایبان چتری شود که در این زمینه به شما سایبان شاهد را معرفی می‌کنیم و در این مجموعه قیمت سایبان برقی مغازه و دیگر محصولات به طور کامل ارائه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *