بررسی نقاط ضعف و قوت انواع سایبان برقی

انواع سایبان برقی

بررسی نقاط ضعف و قوت انواع سایبان برقی

نقاط ضعف و قوت سایبان برقی مهم‌ترین مبحثی است که امروز به آن خواهیم پرداخت، همانطور که می‌دانید این تجهیزات عملکرد مشابه با سایبان‌های دستی دارند با این تفاوت که برای باز و بسته شدن به نیروی انسانی نیاز ندارند. در طراحی و تولید این تجهیزات از موتورهای الکتریکی استفاده می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به روش‌های مختلف و بدون نیاز به نیروی انسانی زاویه باز شدن سایبان را تنظیم نمایید. انواع سایبان برقی در مدل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که هر یک دارای قابلیت و امکانات متفاوتی هستند؛ برای مشاهده مدل‌های متفاوت از این تجهیزات می‌توانید به سایت سایبان شاهد مراجعه کنید.

سایبان برقی چیست؟ 

در گذشته برای در امان ماندن از تابش نور مستقیم آفتاب از سایبان‌های کوچک استفاده می‌شود که شباهت زیادی به چتر‌های بزرگ داشتند، این مدل از سایبان‌ها با قابلیت حمل طراحی می‌شدند، از این رو ابعاد و اندازه آن نمی‌توانست از حالت استاندارد بیشتر می‌شد. به مروز سایبان‌های دستی ثابت تولید شدند و بیشتر در محیط‌های کاری و برای در امان ماندن محصولات پشت ویترین از آن استفاده می‌شد.

باز و بسته کردن سایبان دستی کار طاقت فرسا و طولانی مدت بود، به همین دلیل تولید کنندگان سعی کردند تا با به کار گیری موتور‌های الکتریکی این مشکل را برطرف سازند. امروزه شاهد حضور مدل‌های متفاوت از انواع سایبان برقی اتوماتیک و هوشمند در بازار هستیم که هر یک با عملکرد متفاوت، با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. استفاده از این تجهیزات به نوبه خود مزایا و معایب خاص خود را دارد و اغلب افراد بدون توجه به مشکلات احتمالی تنها با در نظر گرفتن نقاط قوت آن اقدام به خرید می‌کنند.

انواع سایبان برقی اتوماتیک

انواع سایبان برقی اتوماتیک

نقاط ضعف و قوت انواع سایبان برقی

در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی سبب افزایش سطح رفاه مردم شده و آن‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند با جایگزین کردن فناوری‌های موجود به جای روش‌های سنتی، آرامش و رفاه بیشتری به دست آورند. از مهم‌ترین نقاط ضعف و قوت انواع سایبان برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از تکنولوژی

استفاده از تکنولوژی موتور الکتریکی در تولید انواع سایبان برقی سبب شده تا افراد بتوانند تنها با فشردن یک دکمه از طریق کنترل ریموت، سایبان را باز و بسته کنند. این تجهیزات با قابلیت مدیریت و کنترل بیشتر نیز به افراد امکان تعیین زاویه سایه را نیز می‌دهند، البته این تمام ماجرا نیست.

ورود سایبان برقی هوشمند تحولی عظیم ایجاد نمود، این تجهیزات با قابلیت هوشمند بودن شرایطی را فراهم نموده تا سایبان با توجه به میزان تابش نور خورشید به صورت خودکار بازو بسته شود. در واقع در تنظیمات و برنامه‌های پیشفرض این سایبان به این صورت برنامه ریزی شده که با افزایش تدریجی نور خورشید، سایبان به صورت هوشمند باز و در پایان روز با کم شدن تابش نور سایبان بسته شود.

صرفه جویی در زمان

از مهم‌ترین نقاط قوت این تجهیزات می‌توان به قابلیت اتوماتیک و هوشمند بودن آن‌ها اشاره کرد که سبب افزایش رفاه افراد می‌شود، در واقع به واسطه این قابلیت‌ها دیگر نیازی به وجود میله اهرمی و نیروی انسانی برای باز و بسته کردن سایبان نیست؛ از این رو می‌توانید در زمان نیز صرفه جویی کنید و وقت خود را به امورات مهم‌تر اختصاص دهید.

بهره مندی از فضای باز 

از دیگر نقاط قوت سایبان برقی می‌توان به ایجاد پارکینگ‌های سرپوشیده در فضای باز اشاره کرد، این قابلیت در فصول گرم سال و در زمانی که ماشین نیاز به هوای خنک دارد بسیار کاربردی و مفید است. علاوه بر این در شش ماهه دوم سال که میزان بارش باران و برف تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند، می‌تواند از نفوذ آب به داخل و خیس شدن خودرو‌ها جلوگیری کند. مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و سایر ریزگرد‌ها در زمان آلودگی و خاکی بودن هوا از دیگر قابلیت‌های این تجهیزات به شمار می‌آید.

محافظت در برابر اشعه

همانطور که می‌دانید اشعه‌های نور خورشید تاثیرات منفی به همراه دارند و برای در امان ماندن از آن‌ها باید از محافظ‌های با کیفیت استفاده کنید. انواع سایبان برقی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با نصب و راه‌انداز مدل‌های متفاوت از این تجهیزات در محل زندگی و محیط‌های کاری از تابش مستقیم آن بر پوست بدن جلوگیری کنید.

ایجاد فضای خنک و دنج

یک از علل اصلی خنک شدن هوا وجود سایه است و در شرایطی که هوای محیط بر اثر تابش نور خورشید گرم شده باشد، با استفاده از انواع سایبان برقی می‌توانید مانع از ایجاد گرمای شدید شوید. در واقع با نصب این تجهیزات در محیط‌های مختلف مثل استخر و باغ می‌توانید محل نج و راحت برای نشستن و دور هم بودن ایجاد کنید.

علاوه بر این می‌توانید از انواع سایبان برقی در ابعاد بزرگتر استفاده کنید و با ایجاد یک سایه سراسری مهمانی و دورهمی خود را در فضای باز ایجاد برگزار کنید، این ایده در فصول گرم سال بسیار کاربردی و مناسب است.

تبلیغات و بازاریابی

با توجه به این که در تولید سایبان برقی از متریال با کیفیت و کاربردی با قابلیت رنگ‌آمیزی و چاپ استفاده می‌شود، می‌توانید با نصب سایبان برقی در محیط‌های کاری و درج تبلیغات شغلی خود در آن از مزیت داشتن یک بنر تبلیغاتی رایگان بهرمند شوید.

برای گریز از تکرار نیز می‌توانید هر با یک طرح و ایده تبلیغاتی ایجاد کنید تا علاوه بر معرفی کسب و کار خود، به زیباسازی محیط نیز کمک کنید.

پس از بررسی کامل نقاط قوت سایبان برقی لازم ست که پیش از خرید نیز به معرفی معایب و نقاط ضعف آن نیز بپردازید تا بتوانید با مقایسه و بررسی، به درستی نتیجه گیری کنید.

قیمت

یکی از مهم‌ترین معایب سایبان که به نوعی نقطه ضعف آن نیز به شمار می‌آید قیمت بسیار بالای این تجهیزات است که البته با توجه به تکنولوژی و فناوری به کار رفته و همچنین نوسانات ارزی بازار در آن توجیه منطقی دارد. در واقع انواع سایبان برقی امکانات زیادی را به واسطه برقی بودن در اختیار شما قرار می‌دهد به همین دلیل به نسبت پرده‌های ساده از قیمت بالا‌تری برخوردار است.

نیاز به بررسی

یکی از معایب اصلی سایبان‌های برقی در معرض خطر بودن آن‌ها و احتمال خرابی آن‌ها است. در واقع مادامی که از این تجهیزات استفاده می‌کنید باید تمامی نکات آن را از جمله نحوه عملکرد، اتصالات برقی، چک کردن موتور و… بررسی شود این در حالی است که برای استفاده از مدل‌های سایبان دستی تنها به یک میله برای باز و بسته کردن پیچ بازو‌ها استفاده می‌شود.

با توجه به موارد عنوان شده و بیشتر بودن مزایای و نقاط قوت این تجهیزات می‌توان اینگونه عنوان کرد که خرید سایبان برقی اقدام سودمند و مفید است، در واقعه شما می‌توانید با صرف هزینه بیشتر رفاه و آرامش زیادی به محل زندگی و محیط‌های کاری بدهید. انواع سایبان مغازه برقی، سایبان بازویی، سایبان پاسیو و دیگر مدل‌های این تجهیزات به واسطه داشتن قابلیت‌های متفاوت شرایطی را فراهم می‌کنند تا بتوانید در هر بخش از محل زندگی خود سایه مناسب برای نگهداری از وسایل ایجاد نمایید.

انواع سایبان برقی هوشمند

انواع سایبان برقی هوشمند

نکات مهم در زمان خرید انواع سایبان برقی

علاوه بر کیفیت جنس و نوع موتور استفاده شده در انواع سایبان برقی، برای انتخاب و خرید این تجهیزت باید به نکات بسیار ریز و مهم توجه کنید که از مهم‌ترین آن می‌توان به رنگ پارچه مورد استفاده در تهیه سایبان اشاره کرد. انتخاب درست رنگ تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد، برخی افراد تصور می‌کنند که داشتن استفاده از پارچه‌های تیره مانع از ورود نور به محیط می‌شود و از این رو می‌توانند یک محیط کاملا سایه و بی‌نور داشته باشند.

دقت کنید که انواع سایبان را رنگ تیره نور بیشتری را جذب می‌کند از این رو میزان حرارت و دمای بیشتری دارد و همین منجر به گرم‌تر شدن محیط می‌شود، از این رو انتخاب سایبان با پارچه رنگ تیره یک اشتباه زیبان بار خواهد بود. دقت داشته باشید که در زمان خرید انواع سایبان پاسیو حتما به روشن بودن پارچه دقت کنید این کار باعث می‌شود که نور خورشید با تابش غیر مستقیم، برای بسیاری از گیاهان تاثیر گذار و مفید باشد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع بندی

نقاط ضعف و قوت سایبان برقی از عامل های تاثیر گذار در انتخاب و خرید این تجهیزات به شمار می آیند و به شما کمک می کنند تا بتوانید پس از بررسی های کلی بهترین کالا را خریدار نمایید. در زمان خرید این تجهیزات به کامل بودن آن ها دقت کنید، انواع سایبان برقی شامل بازو های قدرتمند، موتور قوی، پارچه با کیفیت و جعبه ای است که سایبان در زمان بسته شدن، در آن جمع می شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید می توان به عنوان نقاط ضعف و قوت سایبان برقی از آن ها یاد کرد، اتوماتیک و هوشمند بودن این تجهیزات است که به شما کمک می کند تا در رفاه بیشتر و بدون نیاز از بابت باز و بسته بودن آن به کار خود بپردازید. با خرید از فروشگاه های معتبر خیال خود را از بابیت کیفیت و کارایی این تجهیزات راحت کنید، با مراجعه به سایت سایبان برقی شاهد میتوانید برای مدت طولانی از کیفیت این تجهیزات استفاده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به کارشناسان واحد فروش اطلاعات کاملتر درباره این تجهیزات را کسب نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *