بهترین فروشگاه برای خرید سایبان برقی کجاست؟

خرید سایبان برقی

بهترین فروشگاه برای خرید سایبان برقی کجاست؟

‏قطعاً زمانی که قصد خرید سایبان برقی داشته باشید اولین سؤالی که برای شما پیش می‌آید این است که بهترین فروشگاه برای خرید سایبان برقی کجاست؟

این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد اطلاعات کافی در رابطه با این موضوع نداشته باشند.

باید به توضیح این موضوع بپردازیم که قبل از مراجعه برای خرید شما باید از یک سری موارد اطلاعات کافی داشته باشید. این موارد می‌تواند شامل معایب، مزایا، ویژگی‌ها و کاربرد سایبان برقی باشد.

فروشگاه باید بتواند سایبان برقی مورد نظر شما با تمام ویژگی‌هایی که از قبل در اختیار فروشنده قرار داده‌اید ارائه دهد.

قطعاً با به دست آوردن اطلاعات در این زمینه خرید آسان‌تر و راحت‌تری خواهید داشت. اگر قصد دارید از تمامی مواردی که از آن‌ها نام بردیم مطلع شوید پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ما را همراهی نمایید.

مهمترین اولویت هنگام خرید سایبان برقی

اولین و مهمترین اولویت هنگام خرید سایبان برقی به شرکت و فروشگاه آن برمی گردد. این سؤال برای بسیاری به وجود می‌آید که به کجا باید اعتماد کنند تا یک سایبان برقی با کیفیت و با دوام را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

ما قصد داریم به شما یک شرکت مطمئن با سابقه و تجربه کاری بالا پیشنهاد دهیم. به راحتی این امکان فراهم می‌شود تا پروژه مورد نظر خود در رابطه با سایبان برقی را با کارشناسان در میان بگذارید و از لحاظ قیمت و کیفیت نیز تضمینات لازم را به شما ارائه می‌دهند.

در بیانی ساده باید این نکته را توضیح دهیم که اگر قصد خرید سایبان برقی با کیفیت و جنس خاص و ویژه و منحصر به فردی را دارید سایبان برقی شاهد می‌تواند بهترین و مناسبترین گزینه باشد.

به خوبی از این موضوع مطلع هستید که امروزه سایبان‌های برقی به عنوان یکی از تجهیزات پر کاربرد و پر مصرف تلقی می‌شوند. اکثر آن‌ها را در روی مغازه‌ها و بالکن و سایر مکان‌های مشابه دیگری که دارای فضای باز هستند مشاهده کرده‌اید.

سایبان‌های برقی از این قابلیت برخوردارند‌ها مانع از تابش مستقیم آفتاب و ورود و نفوذ آفتاب و بارش برف و باران شوند.

سایبان برقی شاهد در سال‌های اخیر توانسته پروژه‌های بسیار زیادی را با موفقیت به اتمام برساند. می‌توانید جهت سفارش یک سایبان برقی ویژه و خاص با توجه به سلیقه خود با کارشناسان ما در سایبان برقی شاهد در ارتباط باشید.

شما می‌توانید به قسمت‌های مختلف سایت مراجعه کرده و نمونه کار‌های موجود را مشاهده فرمایید. همچنین از قیمت انواع مختلف سایبان‌های برقی همچون قیمت سایبان باغ یا قیمت سایه بان کولر نیز مطلع شوید.

قیمت انواع سایه بان برقی

قیمت انواع سایه بان برقی

ویژگی‌ها و کاربرد‌های مهم سایبان برقی

از جمله ویژگی‌های مهم و حائز اهمیت سایبان‌های برقی عبارتند از:

محافظت بالا در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوای مختلف

سایبان‌های برقی که در فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده ارائه می‌شوند از این قابلیت برخوردارند تا سایه و محافظت لازم در مقابل اشعه‌های مضر UV را به وجود آورند.

علاوه بر این می‌توانید در روز‌های آفتابی راحت‌تر در مکان مورد نظر خود بنشینید. در فصل زمستان و در زمان بارش باران نیز به شما این امکان را می‌دهد بدون خیس شدن لذت کافی را از فضای بیرون ببرید.

حفظ انرژی موجود

برخی از مدل‌های متفاوت و مختلف سایبان برقی که به عنوان مدل جدید تلقی می‌شوند به سنسور‌های خورشید و باد مجهز هستند.

این سنسور‌ها دارای قابلیت خاصی بوده و می‌توانند به صورت خودکار با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی موجود سایبان را کشیده یا حتی جمع کنند.

سایبان‌های برقی سنسور دار با توجه به محیط اطراف می‌توانند نقش بسیار مهمی در تنظیم دمای خانه داشته باشند.

از این طریق نیز نیاز به تهویه مطبوع را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند و در نهایت می‌توان گفت که نقش بسیار مهمی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به دنبال دارند.

مواردی که در هنگام خرید سایبان برقی باید به آن‌ها توجه شود

همانطور که ملاحظه کردید به توضیح این موضوع پرداختیم که هنگام مراجعه به هر فروشگاهی شما باید ویژگی‌هایی همچون جنس، طرح و غیره در رابطه با سایبان برقی را مد نظر قرار دهید.

نکاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد از مهمترین موارد موجود برای خرید سایبان برقی هستند.

قیمت سایبان

یکی از موارد مهم و پر اهمیتی که هنگام خرید سایبان‌های برقی به آن توجه ویژه‌ای می‌شود، قیمت آن است.

به طور کلی مواد اولیه‌ای که برای ساخت و تولید سایبان‌های برقی به کار گرفته می‌شود تأثیر مستقیمی روی قیمت آن به دنبال دارد.

زمانی که تولید‌کننده‌ها از مواد باکیفیت و منحصربه‌فردی استفاده کنند طبیعی است که هزینه آن افزایش پیدا کند. در نهایت نیز کیفیت و مقاومت بالاتری نیز به دنبال دارند.

پس به شما پیشنهاد می‌دهیم که با صرف هزینه بالاتری محصول کاملاً دلخواه و بادوامی را بخرید، تا از این طریق سایبان مدت زمان طولانی‌تری برای شما کاربرد داشته باشد و در صورت به وجود آمدن هرگونه تغییرات آب و هوایی نیز آسیب جدی به آن وارد نشود.

از عوامل مهم و پراهمیتی که روی قیمت سایبان تأثیر مستقیم می‌گذارد مدل مورد نظر شما است که شامل فنری، برقی، تبلیغاتی، کالسکه‌ای و بازویی می‌شود.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که اکثر افراد سایبان تبلیغاتی را ترجیح می‌دهند و از این راه می‌توانند با ایجاد یک فضای راحت یک نوع تبلیغات نیز انجام دهند.

انتخاب نوع سایبان مورد نظر

سایبان‌ها دارای دو مدل مختلف و ثابت و برقی هستند. سایبان های برقی از این قابلیت برخوردارند تا به صورت اتوماتیک و متحرک در هر زمانی که نیاز بود جمع شوند. با توجه به این ویژگی نیز استفاده از آن‌ها کار را راحت‌تر می‌کند. از مزیت‌های مهمی که سایبان‌های برقی به دنبال دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برخورداری از امنیت بالا
  • یک نمای جذاب و فوق‌العاده خاص را برای مکان مورد نظر به وجود می‌آورد.
  • از محافظت بیشتر و بهتری نسبت به سایر سایبان‌های ثابت دیگر برخوردار است.
  • دارای قابلیت کنترل از راه دور
  • این امکان فراهم است تا به راحتی روی مدل تبلیغاتی آن برای کافه مغازه یا سایر مکان‌های دیگر تبلیغات لازم را انجام دهید.
  • سر و صدای آزار دهنده به دنبال ندارد.
  • با این کار باعث افزایش فضا و در نهایت تعداد مشتریان افزایش پیدا می‌کند.
  • می تواند فضای باز مغازه را چندین برابر افزایش دهد.
  • جهت تنوع در دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهم و قابل توجهی از خود به جای می‌گذارد.
خرید انواع سایه بان برقی

خرید انواع سایه بان برقی

کاربرد سایبان برقی

در نظر گرفتن کاربرد سایبان برقی نیز باید یکی از اولویت‌های مهم شما در هنگام خرید باشد. نمی‌توانید به هر صورتی که دوست دارید و در هر ابعاد و اندازه دلخواه سایبان برقی را برای مکان موردنظر تهیه فرمایید.

باید این نکته را نیز توضیح دهیم که معمولاً سایبان‌های هر مکانی با دیگری متفاوت است.

به طور مثال سایبانی که برای کافه در نظر گرفته می‌شود با سایبان سوپرمارکت دارای تفاوت بسیار زیادی است.

از جمله مکان‌هایی که امکان استفاده از سایبان برقی برای شما را فراهم می‌کند عبارتند از رستوران‌ها، هایپرمارکت، بستنی فروشی، تبلیغاتی دو طرفه، فست فود و… است.

پارچه سایبان برقی

از دیگر موارد مهمی که هنگام ساخت و تولید سایبان برقی به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد، نوع پارچه بکار گرفته شده برای سایبان برقی است و پیش از آنکه سفارش خود را ثبت کنید باید این نکته را در نظر بگیرید.

پیشنهاد می‌دهیم در هر شرایطی نوع مناسب پارچه را در اولویت قرار دهید. البته انتخاب آن به منطقه شما و نوع آب و هوای آن بستگی خواهد داشت.

به طور مثال چنانچه منطقه زندگی شما دارای آب و هوای بارانی است بهترین کار انتخاب پارچه ضد آب برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل مغازه می‌باشد.

چنانچه منطقه زندگی شما در بیشتر روز‌های سال آفتابی باشد، بهتر است پارچه‌ای را انتخاب کنید که می‌تواند در برابر نور آفتاب و گرما مقاومت بسیار بالا و مناسبی از خود به اجرا بگذارد.

انواع مختلف پارچه‌ها برای چادر مغازه بازویی شامل پارچه pvc، پارچه نانو، پارچه برزنت و غیره می‌شود که هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود و برای یک شرایط آب و هوایی مناسب هستند.

این نکته را در نظر داشته باشید چنانچه در انتخاب نوع پارچه با مشکل روبرو هستید کارشناسان ما در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

به خوبی مشاهده کردید که در رابطه با ویژگی‌ها و کاربرد‌های سایبان برقی و فروشگاه مناسب برای خرید موارد زیر در اختیار شما قرار دادیم. در پایان باز هم باید یادآوری این موضوع شویم که سایبان برقی به عنوان یکی از محصولات تخصصی گروه سایبان شاهد به شمار آمده که از این قابلیت برخوردارند با قیمتی فوق‌العاده مناسب و منصفانه آن را در اختیار شما قرار دهند. این امکان فراهم است تا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه فرمایید یا حتی اگر در شهرستان‌های دیگر حضور دارید به صورت تلفنی این کار را انجام دهید.

می‌توانید اطمینان داشته باشید که کارشناسان ما در هر شرایطی سعی می‌کنند جهت جلب نظر و رضایت شما وقت لازم را برای ارائه توضیحات لازم در نظر بگیرند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که در مجموعه ما هر نوع سایبانی مطابق با خواسته شما برای مکان‌های مختلف ساخته می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *