خرید سایبان مغازه بادوام

خرید سایبان مغازه بادوام

خرید سایبان مغازه بادوام میتواند کارایی شما از فضای بیرون مغازه افزایش دهد. به ظرطی که نیاز خود و قابلیت انواع سایبان موجود در بازار را بشناسید و سپس تصمیم بگیرید. نصب این وسیله مغازه شما را از آفتاب و باران حفظ میکند و ویترین تمیزتر و بهتری حتی در روزهای بارانی خواهید داشت.

هزینه و زمان شما برای تمیز کردن جلوی درب مغازه کمتر میشود و میتوانید برای بازدید از مغازه دید بهتری در اختیار مشتری بگذارید. به ویژه در روزهای آفتابی که نور مانع از دیدن داخل ویترین میشود، ایجاد سایه میتواند رفاه و رضایت را برای مشتریان دات=شته باشد.

معمولا در ساعت های آفتابی روز مشکل است که بخواهید از هوای آزاد لذت ببرید. یا در رزوهای برفی و طوفانی رفت و آمد از درب مغازه دشوار خواهد بود. اما نصب سایبان برقی برای مغازه این مشکلات را به میزان زیادی حل میکند و تنها کافی است یک پادری داشته باشید. اگر کفش ها را خشک کنید دیگر داخل مغازه کثیف نخواهد شد، حتی اگر پنجره ها باز باشند.

زیرا امکان تنظیم شیب برای چادر سایبان وجود دارد و تنها کافی است تا لبه آنرا کمی پایین بدهید. این کار با ریموت و از راه دور ممکن است و کار شما را برای محافظت از مغازه آسان تر خواهد کرد. حالا رضایت مشتری از رفت و امد به مغازه شما بیشتر خواهد شد و در عین حال در هزینه های نظافت هم صرفه جویی کرده اید. اما مزیت سایبان مغازه تنها این نیست و میتواند در رنگ و طرح دلخواه شما زیبایی خاصی به مغازه تان بدهد. تنها کافی است از تنوع پارچه ها دیدن کنید و یکی را مناسب مغازه خود انتخاب نمایید.

تبلیغات با سایبان مغازه

خرید سایبان مغازه بادوام و سفارشی میتواند بازدید ازمغازه شما و در نهایت فروش تان را زیاد کند. شما میتوانید روی چادر سایبان لوگو و طرح دلخواه یا شعار تبلیغاتی خود را داشته باشید و از مزایای آن بهره ببرید. سایبان سفارشی شما مانند یک وسیله جدید در دکوراسیون تغییر ایجاد خواهد کرد و منعکس کننده سلیقه شما خواهد بود.

فضا در برابر باران و نور زیاد محافظت میشود و تبلیغ شما مورد دید تمام مشتریان قرار خواهد گرفت. چاپ تبلیغ هزینه کمی دارد و با آن شما نیاز به تابلوی تبلیغاتی نخواهید داشت. این یک تبلیغات محیطی ارزان است تا سود شما را از مغازه بیشتر کند. پس با طرح های قدیمی و ساده سایبان خداحافظی کنید و سایبان تبلیغاتی خود را برای مغازه داشته باشید. سایبان با قابلیت جمع شوندگی برای انواع مغازه مناسب است و میتواند کارایی خوبی داشته باشد. پس خرید آن قطعا برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

کاربرد سایبان برقی برای کافه و رستوران

اگر در محل کافه یا رستوران خود با مشکل کم بود جا برای پذیرایی مواجه هستید راه حلی را به شما پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید با اجازه شهرداری اقدام به استفاده از پیاده رو بکنید و سقف آن توسط سایبان مغازه فراهم خواهد شد. کافی است قدری بازشوی آنرا بزرگ تر در نظر بگیرید تا پیاده رو را به خوبی برای شما پوشش دهد.

همچنین در صورتی که بالکن یا حیاط بلاستفاده در مغازه دارید میتواند تبدیل به محل خوبی برای پذیرایی از مشتریان شود. میتوانید یک خرید سایبان مغازه بادوام و مناسب انتخاب کنید و از مزیت آن بهره ببرید. پذیرایی از مشتری در فضای باز دردسرهای خودش را دارد. به طور مثال در زمستان همیشه با مشکل سردی هوا و رطوبت مواجه هستیم. اما سایبان امکان نصب هیتر را به شما میدهد تا بتوانید از فضای باز در هر فصلی استفاده کنید و تنها محدود به تابستان نشود.

علاوه بر این ها امکان نصب چراغ های ال ای دی برای سایبان شما وجود دارد تا نور بیشتری در شب داشته باشید. میتوانید روی بازوهای سایبان چراغ را داشته باشید و از نور آن استفاده کنید. اگر فضای محل پذیرایی با مه پاش تزئین شود زیاتر هم خواهد بود. زیرا برای انواع سایبان های برقی این امکان وجود دارد تا زیبایی و خنکی را توامان داشته باشید.

این مزایا برای مشتریان شما جذابیت ایجاد میکند و آنها تشویق به گذراندن وقت و صرف غذا در چنین محیطی خواهد نمود. تنها کافی است مبلمان مناسب برای فضای باز داشته باشید و آنگاه ترافیک مشتریان را به رستوران ملاحظه خواهید کرد.

سایبان مغازه باکیفیت و بادوام را از ما بخواهید !

شرکت سایبان شاهد با سالها سابقه در زمینه تولید انواع سایبان آماده است تا سفارشات شما را برای خرید سایبان مغازه بادوام بپذیرد . سابقه ما در تولید ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود تا بتوانید برای سالیان از این وسیله برای ایجاد خنکی و سایه در محل کسب خود استفاده کنید. این روزها اکثر مغازه ها به سایبان نیاز دارند تا به وسیله آن خنکی و سایه را در مغازه داشته باشند. پس اگر هنوز اقدام به خرید نکرده اید با کارشاناسان ما تماس بگیرید و سایبان مناسب را سفارش دهید. تماس و استعلام قیمت از طریق لینک زیر امکان پذیر خواهد بود.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *