معرفی مدل‌های مختلف سایبان برای بالکن خانه

سایبان برای بالکن و تراس

معرفی مدل‌های مختلف سایبان برای بالکن خانه

‏در فصل تابستان یکی از لذت بخش‌ترین کار‌ها برای گذراندن اوقات فراغت، دورهمی‌های عصرانه کنار خانواده و دوستان است. این مورد زمانی بیشتر خواهد شد که بتوانید بهترین استفاده را از بالکن یا حیاط خانه خود داشته باشید. قطعاً به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که فصل تابستان با گرما و تابش نور خورشید رو به رو است.

زمانی که پای این دو مورد وسط باشد قطعاً از انجام این کار پشیمان خواهید شد و دیگر علاقه ندارید که از فضای بیرون منزل بهره ببرید.

در چنین مواقعی استفاده از سایبان برای بالکن یا حیاط می‌تواند بهترین انتخاب باشد. با خرید سایبان مناسب می‌توانید به راحتی این مشکل را بدون هرگونه دغدغه حل کنید و یک فضای کاملاً منحصر به فرد و ویژه برای دور ماندن از نور مستقیم خورشید برای خود و اطرافیانتان ایجاد نمایید.

در ادامه قصد داریم به معرفی چندین مدل مختلف سایبان برای بالکن خانه بپردازیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سایبان برای بالکن

سایبان برای بالکن

اهمیت سایه‌بان برای بالکن خانه

در بسیاری از مواقع و در روز‌های گرم تابستان و سرد زمستان بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند چند ساعتی را در فضای باز و یا بالکن منزل خود بگذرانند.

در چنین شرایطی نشستن در مقابل نور مستقیم خورشید یا در صورت بارندگی کاملاً سخت خواهد شد.

در این مواقع لازم است که حتماً از وسیله‌ای کاربردی و مناسب استفاده نمایید.

در چنین مواقعی سایبان برای بالکن خانه می‌تواند بهترین انتخاب باشد، اما به این موضوع توجه داشته باشید که برای خرید سایبان باید موارد لازم را به صورت کامل در نظر بگیرید.

به طور مثال ابعاد بالکن به چه صورت است و کدام سایبان می‌تواند برای آن مناسب‌تر باشد.

در ادامه سعی می‌کنیم این نکات را به صورت دقیق در اختیار شما قرار داده و به معرفی انواع مختلفی از سایبان مخصوص بالکن بپردازیم.

معرفی مدل‌های مختلف سایبان برای بالکن خانه

قطعاً آشنایی با مدل‌های مختلف سایه‌بان برای بالکن خانه می‌تواند راهنمای کاملاً مناسبی در انتخاب باشد از این طریق شما می‌توانید به راحتی سایز متناسب و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید سایبان شاهد این امکان را فراهم کرده تا به صورت آنلاین یا حضوری بهترین نوع سایبان برای بالکن خانه را خریداری کنید.

سایبان چتری بزرگ

بسیاری از افراد هنگامی که نام سایبان چتری به میان می‌آید قطعاً به یاد کنار سواحل و یا استخر‌ها می‌افتند و امکان دارد که این نوع سایبان‌ها را فقط در این مکان‌ها دیده باشد.

اما نکته مهم عدم وجود هر محدودیتی برای استفاده از سایبان چتری است.

به هر میزانی که سایبان چتری موردنظر شما دارای چتر بزرگتری باشد قطعاً سایه انداز بیشتری نیز به دنبال دارد.

انتخاب یک رنگ مناسب و خاص می‌تواند کمک بسیار زیادی برای طراحی ویژه محوطه حیاط و بالکن به دنبال داشته باشد.

اگر قصد دارید در زیر سایبان چتری از مبلمان یا میز و صندلی‌های ویژه استفاده کنید، پیشنهاد می‌دهیم حتماً رنگ چتر و مبلمان و میز و صندلی با یکدیگر همخوانی لازم را داشته باشند تا زیبای محیط دو چندان شود.

سایبان بالکن شفاف

برای ساخت و تولید سایبان بالکن شفاف از صفحات پلکسی استفاده خواهد شد.

یکی از دلایل مهمی که می‌توان از این نوع سایبان استفاده کرد حفظ نورگیری در بالکن است.

البته لازم است به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که چنانچه قصد استفاده از وسایلی همچون مبل میز و صندلی و غیره در بالکن دارید، تابش مستقیم نور خورشید می‌تواند باعث آسیب دیدن به آن‌ها شود.

پیشنهاد می‌دهیم یا این وسایل را در قسمت زیرین سایبان قرار ندهید یا از مدل‌های دیگری که از آن‌ها نام بردیم استفاده نمایید.

سایبان تاشو برای بالکن خانه

استفاده از سایه بون برقی یا ثابت فقط برای حیاط و سایر محوطه‌های بزرگ نیست. این امکان فراهم شده تا حتی در یک بالکن کوچک نیز از سایبان‌های مختلف استفاده نمایید. می‌توانید سایبان را در ابعاد کوچک‌تر نیز سفارش دهید.

سایبان تاشو در قسمت بالای تراس نصب شده و در نهایت نیز شما می‌توانید به راحتی با در نظر گرفتن نوع نیاز خود میزان سایه‌اندازی آن را تنظیم نمایید.

از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد سایبان تاشو می‌توان به کوچک و قابل جمع شدن آن اشاره کرد. از این طریق نیز با فضای بالکن‌های کوچک نیز به راحتی سازگاری پیدا می‌کنند و بدون هر دغدغه و نگرانی از بزرگ بودن اندازه آن می‌توانید سایه مورد نظر را ایجاد کنید.

سایبان پارچه‌ای لوکس و شیک

سایبان پارچه‌ای با مدل x شکل یا ضربدری در این قابلیت را به دنبال دارند تا بخش بسیار زیادی از تراس‌های بزرگ یا حتی حیاط را به طور کامل پوشش دهند.

علاوه بر این مورد، هنگام مشاهده به خوبی متوجه این موضوع می‌شوید که دارای جلوه‌ای فوق‌العاده خاص و منحصر به فرد هستند.

این ویژگی می‌تواند باعث شود فضای و محوطه مورد نظر شما به شدت لوکس و شیک به نظر برسد.

اما به این موضوع توجه داشته باشید که برای خرید این مدل از سایبان‌های پارچه‌ای برای بالکن خانه باید فضای بزرگ و کافی برای آن در نظر گرفته شود.

سایبان با قابلیت تنظیم برای بالکن خانه

برای ساخت این مدل از سایبان‌ها یک سری تیغه‌های مخصوص به کار گرفته شده که از طریق آن‌ها امکان تنظیم در شرایط‌های مختلف آب و هوایی برای شما ایجاد خواهد شد.

می‌توانید تنها با تغییر جهت تیغه موجود با توجه به میزان تابش نور خورشید سایه مورد نیاز خود را به راحتی فراهم کرده و سایه را به آن صورت که دوست دارید تنظیم کنید.

دارای رنگبندی‌های فوق‌العاده خاص و زیبایی هستند که از این طریق زیبای محوطه بیرونی شما را چندین برابر افزایش پیدا می‌دهند.

سایبان پارچه‌ای یا مدل بادبان برای بالکن خانه

یکی دیگر از نمونه‌های مختلف سایبان پارچه‌ای که برای بالکن منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایبان‌های چادری است.

این امکان فراهم شده تا از این مدل‌ها برای بالکن و حیاط‌های کوچک نیز به راحتی استفاده کنید.

از ویژگی‌های خاص آن می‌توان به قابلیت نصب آسان سایبان اشاره کرد و به راحتی با فضای مورد نظر شما تطبیق پیدا می‌کند.

این امکان وجود دارد که با خود تصور کنید این مدل از سایبان‌ها نمی‌توانند به آن صورت که باید سایه‌اندازی لازم را برای محیط مورد نظر شما به دنبال داشته باشند، فراموش نکنید در صورت نصب در ارتفاع مناسب بهترین نوع سایبان به شمار می‌آید.

سایبان پرده‌ای برای بالکن خانه

آلاچیق‌هایی که به وسیله پارچه پوشیده می‌شوند نمونه‌هایی خاص منحصر به فرد‌تر از سایرین به حساب می‌آیند.

وجود این پرده‌ها می‌تواند به راحتی نوری که از بیرون به داخل فضای مورد نظر شما تابیده می‌شود را کنترل کند.

این مدل از سایبان‌ها را بیشتر برای حیاط‌های فوق‌العاده بزرگ و محوطه داخلی ویلا به کار می‌گیرند.

این امکان وجود دارد که از لحاظ هزینه کمی گرانتر تمام شود، اما در نهایت بهترین کاربرد ممکن را برای شما خواهد داشت.

لازم است این نکته را بیان کنیم که به راحتی و بدون هر دغدغه‌ای امکان چیدن مبلمان با توجه به ابعاد سایبان برای شما وجود دارد.

سایبان‌های چتری برای تراس یا بالکن‌های کوچک

یکی دیگر از نمونه‌های سایه‌بان بالکن تراس که برای بالکن یا تراس‌های کوچک به کار گرفته می‌شود، سایبان چتری است.

این نوع سایبان همانند مدل چتری بوده و این قابلیت را به دنبال دارند که از یک طرف جمع و به حالت نیمه تبدیل شوند.

با توجه به ابعاد کوچک آن می‌توانید این سایبان را در کنار دیوار قرار داده و با چیدن میز و صندلی متناسب با آن محوطه مورد نظر خود را به زیبایی تکمیل کنید.

به این موضوع توجه داشته باشید که این نوع از سایبان‌ها نیز باید در یک ارتفاع کاملاً مناسب قرار گرفته و تنظیم شوند تا سایه‌اندازی مناسب و لذت بخشی را برای شما ایجاد کنند.

قیمت سایبان برای بالکن خانه به چه صورت محاسبه می‌شود؟

همانطور که بیان کردیم سایبان‌ها دارای انواع مختلفی هستند و می‌توانید آنها را در دو نوع برقی و ثابت خریداری کنید.

قطعاً سایبان‌های برقی با توجه به امکانات ویژه‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهند دارای هزینه بالاتری هستند.

علاوه بر این مورد فاکتورهای مهمی همچون مواد اولیه به کار رفته و جنس پارچه و متریال آن نقش مستقیم و تاثیرگذاری روی قیمت نهایی به دنبال دارند.

مورد دیگری که می‌تواند روی قیمت تاثیر بگذارد سایبان مورد نظر شما و ابعاد آن است.

در بسیاری از مواقع بالکن منزل کوچک بوده و لازم است برای آن سایبان کوچکی سفارش دهید و در برخی مواقع ممکن است این موضوع برعکس باشد که در چنین مواقعی هزینه نهایی برای شما کمی گران تر یا ارزانتر تمام خواهد شد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید به معرفی چندین مدل مختلف و متفاوت سایبان برای بالکن خانه پرداختیم. در پایان باید به توضیح این موضوع بپردازیم که امروزه سایبان‌های برقی یا ثابت دارای طرفداران بسیار زیادی هستند، در این میان آن دسته از افرادی که بتوانند هزینه بیشتری برای این کار قرار دهند، سایبان‌های برقی را خریداری کرده که از نظر راحتی و استفاده بسیار مناسب‌تر از نوع ثابت آن هستند.

توجه داشته باشید که بهتر است برای خرید مناسب حتماً به یک مجموعه معتبر مراجعه فرمایید تا بتواند با هزینه‌ای مناسب بهترین نوع سایه‌بان را در اختیار شما قرار دهد. در این زمینه سایبان برقی انتخاب مناسبی است و انواع مختلفی از محصولات همچون چادر آفتابگیر مغازه را به بازار عرضه می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *