انواع سایبان های پارچه ای قابل تعمیر

تعمیر

انواع سایبان های پارچه ای قابل تعمیر

آشنایی با سایبان پارچه‌ای

سایبان پارچه‌ای نوعی از سایبان است که متریال مورد استفاده پوشش آن از جنس انواع مختلف پارچه می‌باشد، این مدل از سایبان‌ها یک سقف ثابت یا متحرک هستند که معمولا به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان متصل می‌شوند. رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده در طراحی سایبان‌های پارچه‌ای جنس‌های پی وی سی، برزنتی، پلی استر می‌باشند که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و هرکدام در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. و با جلوگیری از تابش اشعه‌های مضر نور خورشید در ایجاد یک فضای امن تاثیرگذار هستند.

همچنین در فصل سرما از محیط مورد نظر در برابر بارش برف و باران و نفوذ رطوبت محافظت می‌نماید. علاوه بر این طراحی‌های مختلف و رنگ‌های متنوع این پوشش‌ها می‌تواند در زیبایی محیط بسیار موثر باشد. از مزایای سایبان‌های پارچه‌ای برای کاربردهای متفاوتی مانند سایبان پارکینگ، رستوران، سایبان بالکن، تراس، سایبان استخر، محیط‌های تالار، ویلا، هتل و…  می توان بهره‌مند شد.

انواع سایبان پارچهای به صورت ثابت و متحرک

همان‌طور که می‌دانید تقریبا اکثر مدل‌های سایبان‌ها در هر کاربردی به صورت ثابت و متحرک نصب و راه اندازی می‌شوند و سایبان‌های پارچه ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید و اجرای انواع مدل‌های سایبان فعالیت دارن که از میان آن‌ها می‌توان به سایبان شاهد اشاره نمود. این شرکت با کادر برجسته و مجرب در تمام زمینه‌های مرتبط با سایبان خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این بخش به توضیحاتی در رابطه با سایبان‌های ثابت و متحرک می پردازیم.

– سایبان ثابت پارچه‌ای بعد از نصب ثابت است مانند انواع سقف ثابت پارکینگ‌ها یا محیط های دیگری که نیاز به باز و بسته کردن پوشش سایبان نباشد.

– سایبان‌های متحرک در دو مدل سایبان متحرک دستی و سایبان برقی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نوع دستی نیروی دست و وجود یک اهرم باعث باز و بسته شدن سایبان می‌شود اما در مدل برقی به دلیل وجود یک موتور الکتریکی و تجهیزات پیشرفته‌تر با فشردن دکمه ریموت کنترل در هر ساعتی از شبانه روز این امکان را دارید که سایبان را باز کنید و از مزایای آن استفاده نمایید یا در صورت عدم لزوم آن را جمع کنید. سایبان‌های برقی نسبت به سایبان‌های ثابت و دستی طرفداران بیشتری دارد و استفاده از آن شرایط بسیار مناسبی را برای آسایش هرچه بیشتر شما فراهم می‌نماید.

مزایای استفاده از سایبانهای پارچهای

– در سایبان‌های پارچه‌ای از نوع متحرک، به خصوص نوع برقی شما می‌توانید به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز، در زمان های تابش شدید نور خورشید یا یا بارش برف و باران و رگبار سایبان را باز کنید و از محیط مورد نظر خود محافظت نمایید.

– راحتی و سهولت استفاده از سایبان برقی پارچه‌ای و امکان کنترل از راه دور آن به وسیله ریموت کنترل

– قابلیت تمیز کردن آسان پارچه مورد استفاده برای پوشش سایبان

– سرعت بالای ساخت سایبان و نصب و راه اندازی

– وزن سبک سایبان و ایمنی بالا

– سایبان‌های پارچه‌ای دارای ویژگی‌هایی چون ضد زنگ زدگی و پوسیدگی هستند.

– وجود سایبان به دلیل عدم ورود نور خورشید به محیط باعث کاهش دمای هوای منطقه زیر سایبان تا ۲۰ درجه خنک‌تر از محیط بیرونی می‌شود. و از فرسودگی وسایل موجود در محیط جلوگیری می‌نماید. این امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

– افراد می‌توانند در صورت نداشتن فضایی برای استراحت در بیرون خانه با استفاده از سایبان محیطی مانند یک آلاچیق کوچک را برای استراحت، نوشیدن چای، دورهمی و مطالعه ایجاد کنند. و در فصول مختلف سال از مزایای آن لذت ببرند.

تعمیر سایبان

تعمیر سایبان

خدمات تعمیر سایبان

آگاهی لازم از خدمات تعمیرات سایبان به افراد کمک می‌کند تا در زمان بروز هر مشکلی در عملکرد سایبان، بتوانند سریعا به شرکت‌ها و مراکز پشتیبانی مربوطه مراجعه نمایند و با کمک نیروی متخصص ایراد ایجاد شده را برطرف کنند. خدمات مرتبط با تعمیر انواع سایبان به شرح زیر می‌باشد.

تعمیر اسکلت سایبان

تعویض روکش سایبان

تعمیر چادر متحرک

تعمیر سایبان چتری

سرویس سایبان

تعمیر سایبان کالسکه ای

تامین قطعات سایبان

تعمیر سایبان مغازه

تعمیر سایبان برقی

انواع سایبانهای پارچهای قابل تعمیر

آیا شما از تعمیر سایبان اطلاعاتی دارید؟ سایبان‌های پارچه‌ای در انواع مختلفی قابل تولید هستند و باید با توجه به شرایط اقلیمی منطقه مورد نظر استفاده شوند.

در این قسمت برای شما عزیزان به معرفی انواع مختلف سایبان‌های پارچه ای که قابل تعمیر هستند پرداخته‌اییم. این سازه‌ها عبارتند از :

سایبان پارچه ای بالکن یا تراس

در معماری امروزی از این سایبان در تراس و بالکن محیط‌های مختلف استفاده می شود و بدون محدودیت در آپارتمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی و ویلاها از آن استفاده می‌شود.

سایبان پارچه ای رستوران یا کافهها

در محیط‌های کافه و رستوران طرح های مختلفی از سایبان پارچه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند عامل مهمی جهت جذب بیشتر مشتریان باشد. همچنین استفاده از سایبان باعث می‌شود چنین محیط‌هایی جلوه بصری زیباتری داشته باشند.

سایبان پارچهای پارکینگ ماشین

استفاده از سایبان پارچه‌ای پارکینگ از خودروی شما در برابر اشعه های مضر نور خورشید بارش های باران و برف ، فضولات پرندگان و بارش تگرگ محافظت می‌کند. با توجه به قیمت بالای انواع ماشین استفاده از سایبان برای ماشین امروزه یک امر ضروری می باشد و آسایش بیشتری برای افراد فراهم می‌کند.

سایبان پارچهای حیاط

از این سایبان می‌توانید برای ایجاد فضایی امن در محیط باز حیاط استفاده نمایید و در برابر عوامل مختلف محیطی هیچ نگرانی نداشته باشید. همچنین در فصول مختلف سال از مزایای مختلف آن استفاده نمایید.

سایبان پارچهای مغازه

استفاده از سایبان برای مغازه و فروشگاه‌ها بسیار واجب است زیرا تابش نور خورشید عاملی برای خرابی و فاسد شدن مواد غذایی و اجناس داخل فروشگاه است. در صورت بروز مشکل تعمیر سایبان می‌تواند راه حل مناسبی برای رفع مشکلات باشد. اما در مواردی نیاز به تعویض سایبان است که این امر زمان و هزینه بیشتری را نیازمند است.

سایبان پارچهای متحرک(دستی و برقی)

هدف استفاده از این سایبان‌ها محافظت از وسایل و کاربران در برابر شرایط مختلف آب و هوایی در تابستان و زمستان می‌باشد. سایبان‌های متحرک بدون محدودیت در اکثر مکان‌ها می‌توان مورد استفاده قرار داد. سایبان دستی در صورت بروز مشکل در عملکرد به راحتی قابل تعمیر است اما تعمیرات سایبان برقی به نسبت سایر مدل‌های سایبان پیچیده‌تر است. زیرا تجهیزات پیشرفته‌تری در ساخت سایبان برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیازمند دانش و نیروی متخصص می‌باشد.

سایبان پارچهای محیطهای تجاری

پوشش سایبان‌های مورد استفاده در مکان‌های تجاری چادری است و دارای اسکلت‌های فلزی هستند و با روش های مختلفی در محل مورد نظر نصب و اجرا می‌شوند. این نوع سازه‌ها به دلیل داشتن مزایای فراون امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.

سایبان پارچهای برزنتی و پی وی سی

سایبان‌هایی از جنس پی وی سی امروزه طرفداران بسیاری دارد این مدل از سایبان دوام و استحکام بالایی دارد. اما با نگهداری و محافظت درست می‌توانید طول عمر سایبان خود را افزایش دهید. در صورت استفاده از نوع پارچه‌های پی وی سی یا برزنتی باید اقدام به تعمیر یا تعویض روکش سایبان نمود.

تعمیر و نوسازی سایبان

سایبان‌ها سازه‌هایی هستند که ممکن است به دلیل قرار گرفتن در محیط‌های مختلف آب و هوایی و وجود عوامل محیطی دچار آسیب شوند. اکثر شرکت‌های فعال در زمینه سایبان علاوه بر ساخت انواع سایبان خدماتی همچون تعمیر، سرویس و تعویض قطعات سایبان را هم انجام می دهند. برخی افراد فکر می‌کنند فقط در صورت آسیب نیاز به تعمیر سایبان می‌باشد اما این طور نیست. گاهی افراد تمایل دارند به دلیل تغییر دکوراسیون تغییری در ظاهر سایبان خود ایجاد کنند، به عنوان مثال رنگ پارچه سایبان را عوض کنند یا سایبان را از نوع دستی به برقی تبدیل کنند. در این صورت نیاز به عملیات نوسازی یا تغییر سایبان خود دارید. توصیه ما به شما این است برای تعمیر یا هر عملیات مربوط به سایبان خود از خدمات شرکت‌های معتبر استفاده نمایید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

چرا امروزه استفاده از سایبانهای پارچهای برقی بسیار مورد توجه است؟

امروزه سایبان‌ها به دلیل داشتن مزایای بسیار و رفاه بیشتری که ایجاد می‌کنند به عنصری جدا نا‌پذیر از زندگی افراد جامعه تبدیل شده‌اند و در محیط‌های مختلف اعم از مسکونی، تجاری، تفریحی و… مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. اما سایبان‌های برقی نسبت به سایر مدل‌های سایبان در این بین طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

سهولت استفاده از این سایبان‌ها برای شما این امکان را ایجاد می کند تا از محیط‌هایی مانند تراس، بالکن، پارکینگ های بدون سقف و… محافظت نمایید. مهم‌ترین مزیت استفاده از سایبان‌های برقی که آن را بسیار محبوب کرده است مدیریت افراد بر عملکرد سایبان است. شما با کنترل شیب پوشش سایبان نسبت به میزان تابش نور خورشید یا محافظت از محیط در زمان بارش برف و باران می‌توانید از عملکرد سایبان خود نهایت استفاده را داشته باشید و لذت ببرید.

همچنین دلیل دیگر استفاده بیشتر از سایبان برقی هدایت آن از راه دور است در این صورت شما دیگر لازم نیست از جای خود بلند شوید و حتی از داخل محیط مورد نظر می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه از ریموت کنترل سایبان را باز یا بسته کنید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

جمع بندی

در این مطلب ما سعی کردیم اطلاعات جامعی را در مورد انواع سایبان‌های پارچه‌ای که قابل تعمیر هستند را در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور گه می‌دانید هر وسیله‌ای از جمله سایبان بعد از مدتی به دلیل قرار گرفتن در شرایط محیط ممکن است دچار مشکلاتی شود و نیازمند تعمیر و بازسازی باشد. در این صورت استفاده از خدمات افراد متخصص می‌تواند رضایتمندی افراد را از نتیجه کار افزایش دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *