سایبان پارکینگ در طول زمان نیازمند چه تعمیراتی است؟

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ در طول زمان نیازمند چه تعمیراتی است؟

سایبان‌های پارکینگ و انواع مختلف دیگری از سایبان‌ها امروزه به شدت کاربردی و پر استفاده می‌باشند. شاید در بسیاری از مواقع این موضوع را مشاهده کرده باشید که در مکان‌های مختلفی همچون رستوران، کافی شاپ از سایبان‌های مخصوص استفاده خواهد شد و این موضوع می‌تواند شامل پارکینگ‌های اختصاصی نیز شود و سعی می‌کنند آنها را با استفاده از سایبان‌های مخصوص پوشانده تا بتوانند در فصل گرما و سرما از بسیاری از موارد و عوامل طبیعی و شرایط آب و هوایی که ممکن است باعث آسیب رسیدن به ماشین‌ها شود، جلوگیری کنند.

معمولاً هر یک از وسیله‌ها و محصولاتی که قصد خرید آن را داشته باشید در هر بازه زمانی به یک سری تعمیرات و سرویس‌ها احتیاج دارد که در رابطه با سایبان پارکینگ نیز صدق می‌کند و این امکان وجود دارد که در طول یک زمان مشخص شده برای انجام یک سری تعمیرات مخصوص اقدامات لازم را انجام دهید.

لازم است این نکته را بیان کنیم که سایبان پارکینگ در کنار ایجاد سایه مطلوب برای خودروهای شما و ویژگی‌های خاصی که به دنبال دارد، در برخی مواقع و پس از گذشت بازه زمانی مربوطه یک سری مشکلات و دردسرها را نیز به دنبال خواهد داشت. این امکان فراهم است تا با بررسی‌های دوره‌ای و مراقبت‌های صحیح و اصولی امکان بروز برخی مشکلات و موارد مربوطه را تا حد ممکن به حداقل برسانید. در ادامه قصد داریم برای شما بیان کنیم که سایبان پارکینگ در طول زمان نیازمند چه تعمیراتی است، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ما را همراهی کنید.

سایبان ماشین

سایبان ماشین

نکات مهم در تعمیرات سایبان پارکینگ

معمولاً خرید سایبان پارکینگ به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و اصلی صاحبان ویلا و بسیاری از افرادی که از وجود پارکینگ بی ‌نصیب هستند، می‌باشد.

اما یکی از موارد مهم و حائز اهمیتی که تمام خریداران باید در نظر داشته باشند، مورد بررسی قرار دادن دوره اجزا و بخش‌های مختلف سایبان پارکینگ است. این موارد می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز و به وجود آمدن هرگونه مشکل و خرابی جلوگیری کرده و یا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را شناسایی و در نهایت با هزینه‌ای بسیار کم برای رفع آن اقدام ‌کنید.

برخی از این تعمیرات مهم عبارتند از:

ایجاد سر و صدا در زمان باز و بسته کردن سایبان پارکینگ

در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که در اثر استفاده طولانی و بلند مدت از سایبان پارکینگ بازوهای نصب شده روی آن در زمان باز یا بسته شدن از خود صدای خاصی تولید کنند.

توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت و مکرر از سایبان‌ها در نهایت شل شدن پیچ و مهره‌های اتصالات و بازوها را به دنبال دارد و این موضوع زمانی نمایان خواهد شد که شما قصد باز و بسته کردن سایبان پارکینگ را داشته باشید که در چنین شرایطی صداهایی به گوش می‌رسد.

می‌توانید برای رفع و از بین بردن این مشکل به صورت کامل اتصالات سایبان پارکینگ به دیوار را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و تمام پیچ و مهره‌هایی که در اثر باز و بسته شدن بیش از حد سایبان پارکینگ شل شده‌اند را سفت نمایید.

به وجود آمدن فرورفتگی در پارچه سایبان پارکینگ

یکی دیگر از مشکلات رایجی که در طول زمان برای رفع و از بین رفتن آن باید اقدامات لازم انجام شود، گود شدن پارچه سایبان پارکینگ می‌باشد. البته لازم است این نکته را بیان کنیم که امکان ساخت و تولید سایبان پارکینگ در طرح‌ها و استفاده از اجزای مختلف وجود دارد که یکی از انواع آن را با استفاده از پارچه‌های مخصوص تولید می‌کنند.

فرورفتگی و گود شدن پارچه در زمان قفل شدن بازوها یا همان براکت‌ها رخ می‌دهد و برای رفع و از بین بردن آن باید بازوهای سایبان را در جهت مخالف بکشید تا سایبان بتواند همانند روزهای اول خود به صورت کاملاً صاف و محکم قرار بگیرد.

نکته مهم دیگری که باید آن را مد نظر قرار دهید محل قرارگیری پارچه می‌باشد و لازم است که پارچه حتماً روی غلطک قرار بگیرد نه در زیر آن.

گرم شدن بیش از حد موتور سایبان پارکینگ

همانطور که به خوبی مطلع هستید امروز سایبان‌های برقی نقش بسیار مهم و پراهمیتی پیدا کرده‌اند و برای ساخت و تولید سایبان نیز یک موتور مخصوص روی آن تعبیه شده که دارای یک سنسور گرمایشی مخصوص می‌باشد.

از وظایف اصلی و مهم این سنسور می‌توان به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور اشاره کرد و از این طریق نیز می‌توان فرسایش آن را در طول زمان به عقب موکول کرد.

اما در بسیاری از مواقع این موضوع پیش آمده که سایبان پارکینگ در اثر باز و بسته شدن مکرر سنسور گرما را تشخیص داده و در نهایت نیز موتور را از سیستم خارج می‌کند. در صورت به وجود آمدن چنین مشکلی بهتر است که حداقل ۱۵ دقیقه صبر کنید و پس از پشت سر گذاشتن این بازه زمانی برای جمع کردن سایبان اقدام نمایید.

چنانچه این زمان نتوانست مشکل به وجود آمده را به طور کامل رفع نماید ممکن است برای موتور تعبیه شده روی سایبان مشکل و آسیب جدی به وجود آمده باشد که در چنین شرایطی ما به شما پیشنهاد می‌دهیم حتماً با گروه سایبان برقی شاهد تماس حاصل کرده و از آنها بخواهید برای از بین بردن مشکل به وجود آمده به محل مورد نظر مراجعه کنند.

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ چیست؟

قطعاً استفاده از سایبان پارکینگ یک سری مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد دارد و با در نظر گرفتن آنها نیز بسیاری از افراد سعی می‌کنند برای مکان‌های مختلف از این نوع سایبان استفاده کنند. در ادامه قصد داریم برخی از این مزیت‌های مهم را برای شما نام ببریم.

با نصب سایبان پارکینگ دیگر احتیاجی به کارواش رفتن نیست

در بسیاری از مکان‌های مختلف مانند ویلاها به این دلیل که دارای محوطه و فضای باز هستند ممکن است روی ماشین آلودگی‌های مختلف و فضولات پرندگان قرار بگیرد، از همین رو نیز شما مجبور می‌شوید که به طور مکرر ماشین خود را برای شستشو به کارواش ببرید، اما با وجود سایبان پارکینگ دیگر هیچ احتیاجی به این کارها نخواهد بود. سایبان پارکینگ در فصل تابستان می‌تواند به راحتی از ماشین شما محافظت کند و در نهایت شما تابستان راحتی را پشت سر خواهید گذاشت. به کمک سایبان پارکینگ ماشین شما در امن‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و دیگر از این بابت هیچ جای نگرانی باقی نمی‌ماند.

نصب سایبان پارکینگ برای انواع ماشین‌های مختلف

از دیگر مزیت‌های منحصر به فرد سایبان پارکینگ می‌توان به این موضوع اشاره کرد که امکان استفاده برای مکان‌های مختلف و انواع ماشین وجود دارد.

این امکان فراهم شده تا با مراجعه به مجموعه سایبان شاهد با در نظر گرفتن موارد مهمی همچون نوع و ابعاد ماشین و فضای پارکینگ خود، سایبان را سفارش و در نهایت خریداری کنید.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که نصب سایبان با سرعت فوق العاده بالایی انجام شده، اما باید برای نصب از افراد متخصص کمک بگیرید تا این امکان فراهم شود که مدت زمان طولانی‌تری از سایبان پارکینگ استفاده کنید.

قطعاً در زمان بارش برف و باران همیشه نگران ماشین خود هستید، اما با نصب سایبان پارکینگ دیگر جای هیچ دغدغه و نگرانی برای شما باقی نمی‌ماند و از این طریق می‌توانید به صورت همیشگی از ماشین خود در برابر این عوامل طبیعی محافظت نمایید.

این مدل از سایپان‌ها دارای نوع ضد سرقت نیز هستند و دیگر به هیچ وجه امکان دزدیدن آن وجود ندارد، چرا که برای ساخت از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

از کجا می‌توان بهترین سایبان پارکینگ را خریداری کرد؟

اکنون که با مزیت‌ها و تعمیرات مربوط به سایبان پارکینگ آشنا شده‌اید وقت آن است که تصمیم خود را بگیرید برای خرید یک سایبان پارکینگ مناسب اقدامات لازم را انجام دهید، اما ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آید که چگونه می‌توانند یک سایبان با کیفیت که بتواند از ماشین‌ها در برابر تمام شرایط‌های مختلف آب و هوایی محافظت کند تهیه و خریداری کنند.

در این رابطه ما به شما مجموعه سایبان برقی را پیشنهاد می‌دهیم چرا که این شرکت در هر شرایطی سعی کرده تا از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده کند. علاوه بر سایبان پارکینگ امکان خرید سایبان چتری و سایبان کالسکه‌ای و… نیز برای شما امکان‌پذیر می‌باشد. در رابطه با قیمت آن نیز باید بیان کنیم که این مجموعه با توجه به عرضه محصولات فوق العاده مناسب و کاربردی بهترین قیمت را نیز برای آنها در نظر گرفته است.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با این موضوع که سایبان پارکینگ در طول زمان نیازمند چه تعمیراتی است موارد لازم را برای شما بیان کردیم و در پایان نیز باید به طور مجدد یادآور این موضوع شویم که سایبان پارکینگ یک مورد مهم و حائز اهمیت برای مکان‌هایی تلقی می‌شود که سرباز هستند و ماشین‌های زیادی نیز در آنجا قرار گرفته که در شرایط‌های مختلف احتیاج به محافظت دارند. این نکته را فراموش نکنید که خرید از یک مجموعه معتبر و شناخته شده می‌تواند باعث افزایش طول عمر سایبان پارکینگ شما شود، پس این موارد را به طور همیشگی در اولویت قرار دهید. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *