سایبان برقی و مزایای آن

سایبان برقی و مزایای آن

سایبان برقی و مزایای آن  برای برخی فضاها را نیمتوان نادیده گرفت. برای جلوگیری از تابش بیش از حد نور خورشید و گرما به داخل، از پنجره ها و درها گزینه های زیادی وجود دارد. ترفند معمول برای اینکه در رزوهای گرم از شدت حرارت کم کنیم پشت پنجره را با پرده میپوشانیم. پرده ها جلوی نور را میگیرند و از حرارت کم میکنند اما دید ما را نسبت به فضای بیرون کاهش خواهند داد.

استفاده از پرده ها در هر شکلی راه حل مناسبی است اما نمیتواند کافی باشد. محصولات سایبان برقی با هدف استفاده تجاری و خانگی تولید میشوند و فضای خوبی را جلوی درب ورودی و پنجره ها تحت پوشش قرار میدهند. میتوانید سایبان ها را هم در بیرون از اتاق ها و هم در داخل شدت نور و گرما را کاهش دهد. حتی در صورت لزوم از باد و باران هم محافظت میکند. همچنین که دارای موتور برقی است و کنترل و تنظیم آن بسیار آسان است.

برای این محصولات انتخاب پارچه از تنوع خوبی برخوردار است. میتوانید متناسب با آب و هوای محل زندگی خود نوع و جنس آنرا انتخاب کنید. همچنین که باید مناسب با دکور و نمای ساختمان آنرا طراحی و نصب کرد. با این کار دیگر نیازی به کنار زدن پرده ها نیست و شما در تمام طول روز نور مناسب و گرمای لازم را خواهید داشت. به راحتی و از راه دور میتوان شیب را تنظیم کرد تا ریزش باران و جهت نور به دلخواه شما تغییر کند.

سایبان اتوماتیک بهترین محافظ برای فضای خارجی

از سایبان برقی و مزایای آن باید به پوشش خوبی که در فضای بیرون از خانه ایجاد میکند اشاره کرد. میتوانید با نصب این وسیله به خوبی از پنجره ها و چهار چوب مراقبت کنید و همزمان از هوای آزاد هم لذت ببرید. به ویژه در زمان سرد شدن هوا که استفاده ما از فضاهایی مانند حیاط کاهش میابد نصب سایبان بسیار کاربردی تر خواهد بود.

دامنه سایبان اتوماتیک بسیار گسترده است و میتوان متناسب با متراژ محل نصب آنرا طراحی و تولید کرد. پس میتوانید بهترین استفاده را از فضای بیرون داشته باشید بدون اینکه باران و باد شما را آزار دهد.

سایبان ها چه دستی و چه برقی باید کیفیت مناسب داشته باشند تا بهترین سایه را برای پنجره های شما ایجاد کنند. همچنین میتوانید یک باغچه زیبا زیر سایبان داشته باشید و یا آنرا با گلدان تزئین کنید.

سایبان برقی با هر اندازه و ابعادی که ساخته شود میتواند محافظ خوبی در برابر آفتاب و نور و باران باشد تا گلها سالم بمانند. هرگز از اسکلت سایبان چیزی را آویزان نکنید هرچند که سازه محکم است اما برای احتیاط بیشتر این کار را نباید انجام داد.

سایبان برقی برای مغازه ها

سایبان برقی و مزایای آن برای مغازه و فروشگاه تنها به ایجاد سایه محدود نمیشود. میتوانید روی سایبان تبلیغ خود را هم داشته باشید تا هم جذب مشتری کنید و هم بردنسازی برای شما داشته باشد. چاپ روی چادر سایبان باکیفیت و ماندگار است و به ندرت نور و باران آنرا از بین خواهد برد.

بر این اساس اکثر مشتریان خواهان سایبان مغازه تبلیغاتی هستند. به ویژه اگر فروشنده برندهای مختلف هستید امکان تبلیغ برای مشتریان هم فراهم خواهد شد. با این شیوه هم هزینه شما برای تبلیغ کاهش می یابد و هم یک تبلیغ ارزان و آسان را خواهید داشت.

در گذشته سایبان تنها یک پادر ساده بود که روی پنجره یا پیشخوان را پوشش میداد. اما امروزه استفاده از آن گسترده تر شده و امکانات بیشتری را در اختیار صاحب خود قرار میدهد. پس با خرید این وسیله با یک تیر چند نشان را میزنید و میتوانید افزایش در آمد تان را شاهد باشید.

امکانات سایبان های برقی

برای انواع سایبان های برقی امکانات و قابلیت های خوبی وجود دارد. این امکانات استفاده از این وسیله را بهینه تر و مقرون به صرفه تر خواهد کرد. از جمله اینکه میتوانید برای سایبان اتوماتیک خود سنسور باد نصب کنید تا در صورت وزش باد شدید خود به خود بسته شود. این کار طول عمر و دوام سایبان را افزایش میدهد. همچنین میتوانید سنسور نور را روی سایبان داشته باشید تا در لحظه تابش نور سایبان باز شود. پس در زمان روز و طلوع افتاب دیگر نیاز به کنترل و حضور شما برای باز شدن سایبان نخواهد بود.

آسایش و راحتی مهمترین دست آورد تکنولوژی است تا زندگی را آسان تر و لذت بخش نماید. اگر برای استفاده از فضای باز نیاز به نصب سایبان دارید اصلا نگران روزهای سرد نباشید. شاید گمان کنید بهتر است زیر سایبان یک منقل یا بخاری برقی داشته باشید. اما این کار به سلامت چادر آسیب میزند. شما میتوانید بعد از سفارش و مشاوره با تولید کننده اقدام به نصب هیتر کنید.

سایبان برقی باکیفیت را از ما بخواهید !

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

شرکت سایبان برقی شاهد ارائه دهنده انواع سایبان برقی آماده پاسخگویی به تماس ها و مشاوره می باشد. برای ثبت سفارش و خرید از طریق لنیک های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید و سایبان مورد نیاز خودتان را سفارش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *