آموزش ساخت سایبان دکوری برای منزل

ساخت سایبان دکوری

آموزش ساخت سایبان دکوری برای منزل

امروز میخواهیم ساخت سایبان دکوری در منزل با استفاده از مقوا ، کاغذ ، چسب را بهتون آموزش بدیم ، شاید بگید مگه امکان داره که با همچین وسایل های ساده ای سایبان را درست کنیم؟ بله امکان داره و ما این کار را برای اتاق خواب انجام دادیم و امیدواریم که شما از این کار لذت ببرید.

میتونید ساخت سایبان دکوری را برای اتاق خواب ها ، محلی برای قرار دادن وسایل تولد ، درست کردن ایستگاه کافه در منزل استفاده کنید.

اگر میخواید ببینید که چطور میتونید سایبان دکوری در منزل را بسازید با ما همراه باشید و حتما ویدیو را مشاهده کنید.

ساخت سایبان دکوری چجوری انجام میشه؟

اول از همه وسایلی که نیاز دارین :

-مقوای محکم

-قیچی

-چسب چوب

-10 تا 15 تا میخ

-اکلریک مات به رنگ سیاه و سفید

-یک عدد لیوان

-کاغذ های باطله مجله که در هر خانه ای پیدا میشه

-یک عدد قلم مو

-دستگاه چسب حرارتی

بعد از اینکه وسایل را آماده کردین روی یک میز همه ی آن را قرار بدین. ما به دو تا فلپ که در تصویر زیر آن را مشاهده میکنین نیاز داریم بعد از اینکه آماده سازیش در قسمتی از اتاق خواب یا هر جایی که خواستید نصب کنید اگر هم خودتان تنهایی نتونستید نصب کنین از یک نفر کمک بگیرین بعد همان میخ ها را استفاده کنین به طوریکه کاملا به دیوار بچسه.

بعدش میریم سراغ یک تکه مقوای دیگه که به 6 قسمت با اندازه های مساوی تقسیم میکنیم و آن ها را به کمک همان چسب مقوا یا چوب روی هم قرار میدیم و میچسبونیم.

برای راحتی شما عزیزان برای درست کردن سایبان دکوری ویدیوی زیر را آماده کردیم

حالا میبینید که سایبان پارکینگ به راحتی بالا و پایین میشه و لبه ی سایبان را به کمک یک سیدی به شکل یک نیم دایره میکشید تا آخر لبه اینکار را ادامه میدیم بعدش با قیچی اون نیم دایره هایی که کشیدیم را قیچی میکنیم.

در ادامه نصف لیوان آب را آماده کنین و نصب فنجان چسب را داخل آب بریزید با قلم مو کامل قاطی کنین برای اینکه میخوایم تکه های روزنامه یا کاغذ های رنگی که مد نظرتون هست را بچسبونیم.

حالا میریم سراغ اون تکه هایی که از مقوا که روی هم چسبوندیم قسمت انتهایی اش را به حالت مورب کمی با قیچی می بُریم بعد به قسمت زیرین سایبان که ثابت بمونه با همان مخلوط چسب و آبی که درست کردیم روی مقوا ها میزنیم تکه های روزنامه را رویش قرار میدیم تا قشنگ تر بشه بعدش میچسبونیم.

برای تزئین سایبان دکوری چه کاری انجام بدیم؟

برای اینکه تزئینش کنین کار بسیار راحتیه از همون چسب و آبی که درست کردیم استفاده میکنیم و تکه تکه روزنامه ها را روی سایبان دکوری میچسبونیم.

حالا برای اینکه قسمت باز سایبان مغازه پوشیده بشه و جذابیت بیشتری داشته باشد دو تکه مقوا را با قسمت کناری سایبان اندازه گیری میکنیم و بعدش آن را با کمک دستگاه چسب حرارتی که داریم میچسبونیم این کار میتونه نمای جذابتری داشته باشه همانکاری که برای لبه ی سایبان کردیم را برای همین قسمت هم انجام میدیم و نیم دایره هایی را میکشیم و با قیچی جدا میکنیم.

برای اینکه قسمت هایی که قیچی کردید را به صورت دقیق تری تزئین کنید و تکه های روزنامه یا کاغذای رنگی که مد نظرتون هست را بچسبونید میتونید از چسب نواری استفاده کنید اینکار باعث میشه دقیق تر و با نظم تر سایبان برقی را تزئین کنیم.

حالا که سایبان تزئین شد میتونیم وسایل تزئینی که میخوایم را زیرش بذاریم و حتی از لامپای کوچیک استفاده کنید که وقتی هم چراغ اتاق را خاموش کردین نمای قشنگ تری داشته باشه.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *