در استفاده از سایبان چتری چه نکاتی برای نگهداری آن باید رعایت شود؟

سایبان چتری

در استفاده از سایبان چتری چه نکاتی برای نگهداری آن باید رعایت شود؟

سایبان چتری یا انواع مختلف دیگری از سایبان‌های موجود به عنوان یکی از محصولات لازم و ضروری در فضای باز به حساب می‌آید و این قابلیت را به دنبال دارند تا در فصل تابستان و زمستان با در نظر گرفتن نیاز خود در فضا‌های بیرونی از آن‌ها استفاده کنید، اما در اینجا یک سوال فوق‌العاده مهم و حائز اهمیت پیش می‌آید و آن هم این است که آیا پس از نصب و راه‌اندازی سایبان چتری یا هر مدل دیگری باید چه مراقبت‌هایی از آن‌ها صورت بگیرد و آیا برای نگهداری سایبان چتری لازم به رعایت نکات است یا خیر.

در برخی مواقع نیز ممکن است بسیاری با خود این تفکر را داشته باشند که نگهداری از چتر سایبان چتری به شدت دشوار خواهد بود که این افکار کاملاً منفی و اشتباه است، چرا که شما تنها با آگاهی از چندین نکته مختلف می‌توانید محصول را در فضای باز نصب کرده و در مدت زمان طولانی نیز از آن استفاده کنید و با توجه به محل مناسب و امنی که برای استراحت شما به وجود می‌آورد به بهترین نحو ممکن لذت ببرید.

در ادامه قصد داریم نکات لازم و حائز اهمیت جهت نگهداری از سایبان چتری را در اختیار شما قرار دهیم تا با این محصول آشنایی لازم را پیدا کرده و در نگهداری از آن نیز موارد لازم را به بهترین نحو ممکن رعایت و از این طریق باعث افزایش طول عمر محصول شوید.

سایبان های چتری

سایبان های چتری

در استفاده از سایبان چتری چه نکاتی برای نگهداری آن باید رعایت شود؟

نه تنها سایبان چتری بلکه در هر زمانی که برای خرید حد محصول مراجعه می‌کنید در وهله اول باید از نحوه نگهداری و مراقبت آن مطلع باشید تا از این طریق مانع از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات شوید. تمامی این موارد شامل سایبان چتری نیز خواهد شد و ممکن است برای بسیاری این سؤال به وجود آید که اصلاً نگهداری از سایبان چتری به چه صورت می‌باشد؟ یا چه مزایایی به دنبال دارد؟

پیش از هرچیزی باید این نکته را بیان کنیم که سایبان‌های چتری در تمام طول سال کار کرد فوق‌العاده خاصی به دنبال دارند و نه تنها برای مانع شدن از تابش نور مستقیم خورشید، بلکه جهت جلوگیری از نفوذ برف و باران نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با روش نگهداری آن چند نکته مهم را بیان کنیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

استفاده از کاور

برای برخی از سایبان‌های چتری یک لایه کاور ضد آب به کار گرفته شده و این امکان برای افراد فراهم است تا در برخی روز‌های بارانی تنها جهت جلوگیری از نفوذ آب باران از آن‌ها استفاده کنند، پس در نتیجه می‌توان اینگونه بیان کرد که این نوع از کاور‌ها نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در افزایش طول عمر سایبان چتری به دنبال دارند.

جمع‌آوری سایبان چتری

همانطور که به خوبی مطلع هستید این امکان فراهم شده تا از سایبان‌های چتری در تمام فصول مختلف سال استفاده کنید، اما یکی از نکات و روش‌های مهم جهت نگهداری از آن‌ها در فصل‌های مختلف، جمع کردن سایبان برقی است.

قطعاً شما در تمام طول روز به چتر سایبان احتیاج ندارید و با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان گفت بهتر است در هر ساعتی که برای گذراندن اوقات فراغت خود یا هر کار دیگری به سایبان احتیاج دارید آن را باز کرده و در صورت عدم نیاز آن را جمع کنید. با انجام این کار می‌توانید مطمئن باشید که کمترین آسیب به سایبان شما وارد خواهد شد.

قرار دادن کاور برقی روی موتور سایبان

سایبان‌ها دارای دو مدل مختلف برقی و ثابت هستند و در نوع برقی آن نیز موتور مخصوص برای جمع کردن یا موارد مختلف دیگر به کار گرفته شده و باید این نکته را بدانید که در هر شرایطی سلامت و ایمنی موتور سایبان چتری از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشد و با در نظر گرفتن این موضوع نیز می‌توانید در فصل زمستان به دلیل بارش‌های مکرر برف و باران از یک لایه کاور جهت پوشاندن موتور برقی سایبان استفاده کنید تا از این طریق مانع از یخ زدگی و همچنین نفوذ رطوبت به داخل آن شوید.

نظافت سایبان در بازه‌های زمانی کوتاه

همانطور که مطلع هستید سایبان‌ها را در مکان‌های باز ر می‌برند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا در معرض فضولات پرندگان و دیگر آلودگی‌ها یا شاخ و برگ درختان قرار بگیرد به همین دلیل نیز لازم است در هر بازه زمانی کوتاه نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید و در صورت نادیده گرفتن از این مورد باید بگوییم که در صورت تجمع آلودگی‌ها و قارچ‌ها روی پارچه سایبان امکان پاره شدن آن به مرور زمان بیشتر می‌شود. پس در نتیجه برای اینکه بتوانید طول عمر سایبان چتری خود را افزایش دهید، بهتر است در بازه‌های زمانی در نظر گرفته شده آن را شستشو دهید.

سرویس به موقع

یکی دیگر از عوامل مهمی که نقش بسیار زیادی در نگهداری درست سایبان چتری به دنبال دارد، سرویس به موقع آن است. این روش می‌تواند مانع از خراب شدن آن‌ها شود. در بسیاری از مواقع این امکان وجود دارد که گرد و غبار بیش از حد باعث به وجود آمدن خسارات شدیدی در سایبان‌ها شود، پس شما با سرویس به موقع و اصولی و درست سایبان برقی می‌توانید باعث بالا رفتن کیفیت و ماندگاری سایبان چتری شوید.

عدم آویزان کردن لوازم و اجسام

یکی دیگر از روش‌های نگهداری سایبان چتری در فصول مختلف سال، عدم آویزان کردن لوازم یا اجسام روی سایبان برقی می‌باشد. در بسیاری از مواقع این مورد مشاهده شده که برخی از افراد تنها برای دوچندان کردن زیبایی سایبان‌ها یک سری اجسام همچون گلدان روی آن آویزان خواهند کرد، در چنین شرایطی امکان وارد شدن فشار بسیار بالا به سایبان وجود دارد و در کوتاهترین زمان ممکن نیز کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند، پس سعی کنید که حتماً از انجام چنین کاری خودداری نمایید.

سایبان‌های چتری چه کاربردی به دنبال دارند؟

قطعاً شما نیز به وفور انواع مختلفی از سایبان‌ها را در مکان‌های متفاوت مشاهده کرده‌اید که در میان آن‌ها نیز سایبان چتری وجود داشته است. چتر‌های به کار گرفته شده برای سایبان چتری از کیفیت بالا و ظاهری خاص و شیک و جذاب برخوردار هستند و به همین دلیل نیز محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد به دست آورده‌اند.

 این مدل از سایبان‌ها دارای ابعاد متنوع و امکان استفاده از آن در مکان‌های مختلف برای شما فراهم شده است. از دیگر کاربرد‌های مهم سایبان چتری می‌توان به گردهمایی و مجالس، ‌ایستگاه‌های پلیس و نیروی انتظامی، انواع کافی شاپ و رستوران‌های روباز، حیاط، ویلا، ساختمان‌ها و… اشاره کرد.

از کجا سایبان چتری با کیفیت خریداری کنیم؟

زمانی که افراد از ویژگی‌ها و مزیت‌های فوق‌العاده خاص سایبان چتری مطلع می‌شوند قطعاً در مرحله دوم برای خرید تصمیم‌گیری خواهند کرد. پیش از آنکه به سراغ معرفی مرکز خرید معتبر برویم باید این نکته را بیان کنیم که سایبان‌های چتری می‌توانند کاربرد‌های بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشند.

به طور مثال اگر کافی شاپ شما دارای یک فضای آزاد بسیار زیاد است قطعاً با خرید و نصب سایبان چتری در حیاط می‌توانید باعث افزایش مشتری و همچنین زیبایی دوچندان فضای مورد نظر شوید.

علاوه بر این مورد چنانچه بخواهید در حیاط یا بالکن منزل خود اوقات فراغت بگذرانید قطعاً با وجود سایبان چتری راحتی دلچسبی برای شما ایجاد خواهد شد، اما اگر به دنبال بهترین نوع سایبان چتری هستید که از کیفیت خاص و منحصر به فردی نیز برخوردار باشد، قطعاً مراجعه به سایبان برقی شاهد بهترین راه کار خواهد بود.

در این تیم حرفه‌ای سعی شده برای جلب رضایت مشتری در هر زمانی بهترین نوع سایبان را عرضه و این اطمینان برای شما وجود دارد که با به کار گرفتن روش‌های نگهداری که از آن‌ها نام بردیم می‌توانید طول عمر سایبان چتری را چندین برابر افزایش دهید.

کارشناسان ما در گروه سایبان برقی شاهد می‌توانند در رابطه با نحوه عملکرد و جنس پارچه چتر و دیگر موارد مختلف تمامی راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون هرگونه نگرانی خرید خود را انجام دهید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با روش‌های نگهداری سایبان چتری مواردی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم انواع مختلفی از سایبان‌ها کاربرد‌های ویژه‌ای از خود به جا گذاشته‌اند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام کنید.

در سایبان برقی شاهد این امکان برای شما فراهم است تا سایبان مغازه نیز خریداری کنید. همچنین با مراجعه به سایت می‌توانید قیمت سایبان چتری را نیز مشاهده کرده و بر اساس بودجه خود خرید کنید. باز هم لازم است به طور مجدد این نکته را بیان کنیم که در هنگام خرید از سایبان برقی شاهد به هیچ وجه دغدغه و نگرانی در رابطه با موضوع خاصی نداشته باشید چرا که تیم حرفه‌ای ما برای جلب رضایت شما عزیزان در هر شرایطی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند بهترین‌ها را ارائه کنند. از اینکه تا انتهای مقاله با ما بودید از شما سپاسگزاریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *