دلایل داشتن رستوران با سقف متحرک

سقف متحرک

دلایل داشتن رستوران با سقف متحرک

تمام افراد در هر شرایط و بازه زمانی سعی می‌کنند از وسیله‌های کاملاً مدرن و خاص برای مکان‌های متفاوت استفاده کنند و همانطور که مطلع هستید امروزه انواع سایبان‌های مختلف و سقف متحرک جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای در میان افراد و شغل آنها به دست آورده‌اند.

استفاده از سقف متحرک در انواع رستوران‌ها چندین سال متوالی است که محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و با کمک آن این امکان فراهم می‌شود تا رستوران‌ها بتوانند به راحتی از حداکثر فضای موجود برای استقبال و مهمان نوازی از مراجعه کنندگان و مشتری‌ها استفاده کنند.

علاوه بر مواردی که بیان کردیم این امکان فراهم شده تا تغییرات ویژه‌ای نیز در دکوراسیون داخلی خود ایجاد نمایید. دلیل مهمی که باعث الزامی شدن استفاده از سقف متحرک در رستوران‌های فضای باز شده تطبیق با شرایط جوی می‌باشد. در هر زمان که سقف در مکانی قرار بگیرد قطعاً بین محیط بیرون و داخل آن یک مرز ایجاد خواهد شد. در حالت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد که با داشتن سقف متحرک رستوران یک فضای خاص و منحصر به فرد را ایجاد خواهید کرد. فضاسازی به کمک سقف متحرک می‌تواند برای مکان‌های مختلفی همچون رستوران‌ها کافی شاپ‌ها با توجه به افزایش کارایی که به دنبال دارند اهمیت خاصی پیدا کند.

ما امروز قصد داریم برای شما در رابطه با دلایل داشتن رستوران با سقف متحرک موارد مهم و حائز اهمیتی را بیان کنیم پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید سقف متحرک

خرید سقف متحرک

منظور از سقف متحرک رستوران چیست؟

همآنطور که به خوبی مطلع هستید در زمان گذشته نه چندان دور هنگام ساخت یک سازه زمانی که تمامی مصالح و اجزا برای قسمت داخلی و بیرونی و سقف آن به کار گرفته می‌شد دیگر به هیچ وجه ممکن امکان تغییر آن وجود نداشت.

از همین رو نیز یک شخص به نام دیوید میلر یک اختراع فوق العاده خاص برای این موضوع از خود به جا گذاشت و آن هم سقف متحرک بود که کاربرد بسیار زیادی برای افراد به دنبال داشت و با گذشت زمان افراد توانستند با در نظر گرفتن فضای رستوران، برای خرید و یا سفارش سقف متحرک اقدام کنند.

دلیل محبوبیت استفاده از سقف متحرک برای رستوران‌ها و سایر مکان‌های مختلف

پیش از هر چیزی باید این نکته را بیان کنیم که استفاده از سقف متحرک نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان نیز اهمیت و محبوبیت ویژه‌ای به دنبال دارد. از این طریق نیز بسیاری از رستوران‌ها و هتل رستوران‌های معروف در سراسر جهان از این سقف متحرک برای رستوران‌های خود استفاده می‌کنند.

با توجه به کاربرد فوق العاده خاص سقف متحرک، بسیاری از مدیرهای رستوران‌ اعلام کرده‌اند که پس از استفاده از این مدل سایبان امکان ایجاد یک محیط فوق العاده خاص و جذاب برای مشتری‌ها فراهم شده است.

از این طریق مشتری‌ها می‌توانند در یک فضای باز اما پوشیده شده و کاملاً ویژه قرار بگیرند. معمولاً در کنار سقف‌های متحرک یک سری نورپردازی‌های ویژه انجام می‌شود تا از این طریق بتوانند فضای رستوران را به یک فضای دلنشین تبدیل نمایند، حتی شناخته شده‌ترین رستوران‌های جهان نیز سعی کرده‌اند تا در قسمت بیرونی خود از سقف‌های متحرک استفاده نمایند و به این صورت نیز تجارت خود را به حد قابل توجهی توسعه دهند.

دلایل داشتن رستوران با سقف متحرک

قطعاً برای بسیاری این سوال به وجود می‌آید که استفاده از سقف متحرک در رستوران‌ها چه مزیت‌ها و ویژگی‌های خاصی به دنبال دارد و اصلاً چرا باید از آن استفاده کنند که ما در ادامه قصد داریم این موارد را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم.

استفاده از فضای باز رستوران در چهار فصل

با کمک سقف متحرک این امکان فراهم می‌شود تا از فضای باز رستوران خود در تمامی فصل‌های مختلف نهایت استفاده را داشته باشید. می‌توان این نکته را بیان کرد که سقف‌های متحرک برای استفاده در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها حتی در فصل زمستان نیز یک محیط فوق العاده خاص و زیبا را فراهم می‌کنند تا مشتری‌ها بتوانند بدون هر نگرانی و دغدغه‌ای به بهترین نحو ممکن سفارش خود را تحویل گرفته و یا در زیر سقف‌های قرار داده شده غذای خود را نوش جان کنند.

علاوه بر این مورد در فصل گرم تابستان نیز تابش شدید نور خورشید باعث اذیت شدن مشتری نمی‌شود و حتی در هوای گرم نیز می‌توانید در فضای باز با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. اگر دارای رستورانی هستید که فضای داخلی آن کوچک است، می‌توانید به راحتی با به کارگیری سقف متحرک فضای مدرن مد نظر خود را برای قرار دادن میز و صندلی بیشتر به وجود آورید.

زیبایی ظاهری خاص و ویژه

زمانی که افراد به رستوران، کافی شاپ و یا هر مکان مختلف دیگری برای گذراندن اوقات فراغت خود مراجعه می‌کنند، هنگام وارد شدن اولین مورد مهمی که نظر آنها را به خود جلب می‌کند دیزاین و نمای داخلی و دکوراسیون آن می‌باشد و با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان گفت که سقف‌های متحرک به عنوان یک بخش مهم و حائز اهمیت از دکوراسیون فضای باز به حساب می‌آیند.

این امکان در رستوران‌ها فراهم خواهد شد تا بتوانند با در نظر گرفتن مدل‌های متفاوت به مدرن بودن و زیبایی رستوران خود کمک کنند. علاوه بر این موارد با استفاده از سیستم روشنایی که آن را روی پروفیل‌های سقف متحرک تعبیه می‌کنند می‌توانید زیبایی فضای مورد نظر را به حد چشمگیری افزایش دهید.

عایق قوی صدا

این امکان فراهم است تا سقف‌های متحرک را با در نظر گرفتن نوع نیاز خود و شرایط کاری در انواع مختلفی سفارش دهید. اما به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از انواع عایق آن برای کنترل تمام صداهای داخل و خارج مکان مد نظر خود استفاده کنید. این امکان فراهم شده تا با استفاده از سقف متحرک از سر و صدای بیش از حد و کلافه کننده خارج از محدوده رستوران خود به بهترین نحو ممکن حفاظت کنید.

برخورداری از سیستم هدایت آب باران

مجموعه سایبان برقی این امکان را فراهم کرده تا ساخت سقف متحرک را به گونه‌ای انجام دهد تا آب باران را به سمت خارج از سقف هدایت نماید. در چنین شرایطی دیگر به هیچ عنوان تجمع آب باران به وجود نمی‌آید و در هنگام بارندگی تمام آب‌هایی که در قسمت سقف جمع شده‌اند به بخش خاص و جدایی که از قبل برای آن در نظر گرفته شده می‌ریزد.

انواع مختلف سقف متحرک برای رستوران‌ها

سقف متحرک رستوران را با توجه به در نظر گرفتن موارد مهمی همچون اقلیم آب و هوایی در مناطق مختلف با استفاده از متریال خاص و ویژه‌ای می‌سازند. به طور مثال در مناطق جنوبی کشور پارچه‌هایی به کار گرفته خواهد شد که دارای مقاومت بالا و قابل توجهی در برابر گرما هستند.

در قسمت شمالی کشور نیز پارچه‌های ضد آب یا سقف‌های جمع شونده شیشه‌ای و پلی کربنات به کار گرفته خواهد شد. این سقف‌ها کاملاً عایق بوده تا از این طریق بتوانند مقاومت خاصی را در برابر باران و گرد و غبار از خود به اجرا بگذارند. در ادامه سعی می‌کنیم به معرفی چندین نوع سقف متحرک برای رستوران بپردازیم.

سقف متحرک پارچه‌ای

سقف متحرک پارچه یک فضای صمیمانه با دکوراسیون خاص و ویژه را در رستوران‌ها به وجود می‌آورد. این امکان فراهم است تا این مدل از سقف متحرک را مانند سایرین بازو بسته کنید. اجزای به کار گرفته شده برای ساخت و تولید، یک موتور الکتریکی یک سازه با برخورداری از قابلیت حرکت و پوششی از جنس پارچه می‌باشد. این نوع پوشش می‌تواند در دیگر سقف‌های متحرک کاملاً متفاوت باشد.

سقف متحرک پلی کربنات

آن دسته از سقف‌های متحرک پلی کربنات که به صورت کشویی یا تلسکوپی باز و بسته می‌شود، به عنوان گزینه کاملاً مناسب و ایده‌آل برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به حساب می‌آید. امکان تولید آن در انواع مات و شفاف وجود دارد و اکثراً نمونه شفاف آن را برای برخی مکان‌های خاص که دارای آسمان پر ستاره است انتخاب می‌کنند.

سقف متحرک شیشه‌ای

این امکان فراهم است تا از سقف متحرک شیشه‌ای نیز برای فضای باز رستوران استفاده کرد. البته باید در رابطه با این نوع سقف متحرک بیان کنیم که دارای هزینه بالا و عملکرد ضعیف‌تری نیز نسبت به سایر مدل‌های موجود از جمله سقف متحرک پلی کربنات است و اکثر مجموعه‌ها آن را توصیه نمی‌کنند. یکی از کاربردهای مهمی که سقف متحرک شیشه‌ای به دنبال دارد استفاده در نورگیر پاسیو می‌باشد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با دلایل داشتن رستوران با سقف متحرک مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که امروزه سایبان‌ها نقش بسیار مهم و قابل توجهی در مکان‌های مختلف از خود به اجرا می‌گذارند که به عنوان مثال یکی از آنها سایبان روف گاردن است، اما در هر شرایطی باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که برای خرید و ثبت سفارش سقف متحرک باید یک مجموعه معتبر و شناخته شده را در اولویت قرار دهید که ما در این رابطه مجموعه سایبان شاهد را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 این شرکت در هر شرایطی سعی کرده رضایت خریداران و مشتری‌ها را به بهترین نحو ممکن جلب کند. در این مجموعه امکان خرید سایبان روف گاردن، سایبان پاسیو، سایبان بازویی، و… برای شما فراهم شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *