امکانات متمایز پروژه اطلس در منطقه 22

پروژه اطلس با موقعیت مکانی عالی و چشم اندازی زیبا یک موقعیت فوق العاده برای سرمایه گذاران است. از ویژگی های این پروژه نزدیک بودن به دریاچه چیتگر است که چشم اندازی جذاب به این پروژه داده است.

پروژه اطلس قرار است یکی از بهترین و خوش ساخت ترین پروژه های منطقه 22 باشد. تمام فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن این پروژه به یک پروژه ی لوکس فراهم است. از موقعیت مکانی بی نظیر تا امکانات متمایز همه و همه باعث شده تا پروژه اطلس به یکی از بهترین ها در این منطقه تبدیل شود. از امکاناتی که باعث متمایز شدن این پروژه شده است می توان به مواردی از قبیل ساخت استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اجتماعات برای هر بلوک به صورت اختصاصی، وجود فضای سبز برای همه بلوک ها و … اشاره کرد.

 

اهمیت امکانات پروژه اطلس برای سرمایه گذاری در منطقه 22

پروژه اطلس به دلیل واقع شدن در منطقه 22 و نزدیک بودن به دریاچه چیتگر از آینده ی روشنی برخوردار است. اهمیت این پروژه بیشتر به دلیل کاربری آن است. چون یک پروژه با واحدهای کم و با کاربری اداری، مسکونی و تجاری است و این برای خریدار ارزش فوق العاده ای محسوب می شود. و سرمایه گذار می تواند برای سکونت یا کار و تجارت واحدی را پیش خرید کند.

امکانات بی نظیر پروژه اطلس

گزینه های مختلفی پیش روی سرمایه گذاران خرید ملک در تهران وجود دارد اما آنچه پروژه اطلس را متمایز کرده امکانات بی نظیر پروژه است. البته این امکانات زمانی نهایی می شود که در قرارداد خرید ذکر شود. البته ناگفته نماند که هر خریداری می تواند امکانات اختصاصی بیشتری به واحد خود اضافه کند که در نتیجه قیمت هم با توجه به امکانات افزایش پیدا می کند.

  • استخر، سونا و جکوزی در هر بلوک
  • سالن بدنسازی و اجتماعات اختصاصی در هر بلوک
  • لابی هتلینگ با لابی من ٢٤ ساعته
  • وجود فضای سبز هلندی
  • پنجره های قدی نورگیر عالی
  • سالن های ورزشی مانند سالن فوتبال و تنیس

موقعیت مکانی پروژه اطلس

پروژه اطلس در منطقه 22 بین بلوار موج و بلوار اطلس واقع شده است. این پروژه به دریاچه چیتگر دید دارد و دسترسی خوبی به مترو و خط اتوبوسرانی دارد.

 امکانات پروژه اطلس

ساختار متمایز پروژه اطلس

پروژه اطلس قرار است در 3 بلوک ABC ساخته شود. هر بلوک در این پروژه دارای 14 طبقه است. هر طبقه از هر بلوک دارای 3 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 1 طبقه تجاری است.

متراژ واحدهای ساخته شده در هر طبقه متغیر است و انواع واحدها با متراژهای 60، 90، 120، 150، 180 و 240 وجود دارد که سرمایه گذار می تواند با توجه به بودجه و نیاز خود واحد مورد نظر را پیش خرید کند.

 

موارد و شرایط پیش فروش پروژه اطلس

شرایط فروش پروژه اطلس بر اساس مبلغ پیش خرید تعیین شده است و مبلغی که سرمایه گذار پرداخت می کند برای خرید زمین، جواز، تراکم، امتیاز و ساخت به صورت علی الحساب است.

در شرایط پیش فروش حتما مواردی از قبیل تعداد اقساط، زمان صدور، زمان تحویل، پیش پرداخت، مبلغ کل، متراژ واحد، موقعیت دقیق واحد (بلوک، طبقه، واحد دقیقا ذکر شود) و هر آنچه بین خریدار و فروشنده توافق شود، در شرایط پیش فروش باید ذکر شود چون در قرارداد پیش فروش از خطاهای احتمالی می کاهد.

ممکن است در شروع ساخت پروژه اطلس تغییراتی در شرایط پیش فروش مانند تغییر در قیمت یا تغییر در زمان تحویل پروژه و یا حتی تغییر در امکانات و تعداد اقساط به وجود بیایید که حتما باید تمام تغییرات قبل از اعمال شدن به خریدار اطلاع رسانی شود.

امکانات متمایز پروژه اطلس

امکانات متمایز پروژه اطلس

دسترسی پروژه اطلس به مراکز خرید

با خرید واحدهای پروژه اطلس در منطقه 22 خیالتان از بابت دسترسی به مراکز خرید راحت باشد. شما به راحتی می توانید به مرکز خرید بام لند و خیابان امیرکبیر دسترسی داشته باشید. این پروژه جزء محدود پروژه هایی است که از چنین لوکیشن بی نظیری برخوردار است.

قیمت واحدهای پروژه اطلس

قیمت واحدهای پروژه اطلس با توجه به امکانات و ویژگی های آن متفاوت است. کاربری متفاوت واحد های این پروژه نیاز تمامی سرمایه گذاران را رفع می کنند. واحدهای مسکونی، تجاری یا اداری با قیمت فوق العاده ای پیش فروش می شوند.

شرایط و امکانات و متراژ واحدها تاثیر زیادی روی قیمت پروژه اطلس گذاشته است؛ اما اگر موقعیت بی نظیر این پروژه را بررسی کنیم قطعا قیمت واحدها کاملا مناسب با لوکیشن پروژه است.

موقعیت پروژه اطلس چیتگر

پروژه اطلس یکی از بهترین لوکیشن ها در پروژه های پیش خرید منطقه ۲۲ دارا است. این پروژه دارای تعداد واحد کم می باشد و این برای سرمایه گذاران مناسب است. در واقع لوکیشن آن در رینگ اصلی دریاچه چیتگر و در ضلع شمالی قرار دارد. تمام المان ها برای یک پروژه با کیفیت در نظر گرفته شده است. زمین های خریداری شده برای ساخت، شفافیت در نقشه ی ساخت و اطلاعات تکمیلی در مورد واحدهای این پروژه و امکانات متمایز و ویژه هیچ گونه ابهامی در ذهن خریدار باقی نمی گذارد.

وضعیت کاربری این پروژه تجاری، مسکونی و اداری است و تعداد واحدهای کم آن موقعیت فوق العاده پیش روی سرمایه گذاران قرار می دهد. پس اگر قصد سرمایه گذاری و پیش خرید واحد های این پروژه را دارید بهتر است سریعتر اقدامات لازم را انجام دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *