خرید سایبان مغازه برای رستوران

خرید سایبان مغازه برای رستوران

به فکر سفارش سایبان مغازه برای رستوران خود باشید

تا به حال به فکر خرید سایبان مغازه برای رستوران خود افتاده اید؟ چرا؟ سایبان مغازه برای هر نوع مغازه ای کاربردهای بسیاری دارد اما ما می خواهیم درباره ی سایبان مغازه ی رستوران به شما اطلاعاتی بدهیم. در ذهنتان یک رستوران را تصور کنید این کار را انجام دادید؟ چه دلیلی وجود دارد که یک رستوران شما را به خود جذب کند؟ قعطا برای شما در مرحله ی اول کیفیت غذا اهمیت دارد و در مرحله های بعد دکوراسیون اگر از دکوراسیون داخلی بگذریم به دکوراسیون بیرونی رستوران می رسیم چیزی که خیلی مدیران رستوران به آن اهمیت نمی دهند. اما مشتری قبل وارد شدن به داخل رستوران فضای بیرونی است که آن را جذب می کند به داخل بیاید. برای این که بتوانید به راحتی برای رستوران خود مشتری جذب کنید باید به فکر چاره باشید.

پیشنهاد ما به شما خرید سایبان مغازه برای رستوران شما می باشد. با سایبان مغازه می توانید به بهترین شکل دیده شده و مشتری را به سمت خود جذب کنید. هر چه تعداد مشتری بالا برود شما می توانید درآمد خود را افزایش دهید، کیفیت غذاها را بالاتر بروید و این خودش باعث پیشرفت در کار شما می شود هیچ آدمی از پیشرفت بدش نمی آید وقتی می توانید تنها با کمک یک سایبان برقی پیشرفت کنید چرا وقت خود را به راحتی از بین می برید!

استفاده از فضای بیرونی رستوران به کمک سایبان مغازه

همه ی ما می دانیم که بیشتر فروش کافه و رستوران ها بعد از ساعت کاری افراد می باشد زیرا افراد در طول روز در محل کار خود می باشند و بعد از ساعت کاری گرسنه به رستوران ها پناه می برند گاهی برای رستوران های کوچک مشکل کم آمدن صندلی پیش می آید و مجبوراند از پذیرش مشتریان جدید دست بکشند احساس نمی کنید این به ضرر آن ها تمام می شود وقتی فضای بیرون در دسترس است؟

خب شاید بگویید باران می بارد و یا خیلی عوامل بیشتری می تواند اتفاق بیافتد حق با شماست با سایبان مغازه می توان به راحتی این مشکل را حل کرد. برای این کار بهتر است خرید سایبان مغازه برای رستوران را خیلی زود انجام دهید تا مشتریان جدید را پس نزنید. مشتریان به راحتی می توانند در زیر سایبان برقی بنشینند و از فضای بیرون لذت کافی ببرند. شاید با خود بگویید در زمستان هوا سرد می شود و مشتری بیرون از مغازه نمی نشیند برای این هم ما راه حل داریم ساختار سایبان برقی به طوری می باشد که در زمستان فضا را برای شما گرم می کند اما خب باز هم امکان دارد برای شما مشتریانی بیاید که سرمایی هستند بدون نگرانی هیتر گرمایشی را در زیر سایبان مغازه بگذارید هیچ مشکلی برای سایبان مغازه پیش نخواهد آمد.

سایبان برقی ضذ اشتعال می باشد و نگرانی های  شما را به صفر درصد می رساند. پس به راحتی در زیر سایبان مغازه میز و صندلی قرار دهید و مشتریان خود پذیرایی کنید. پیشرفت در کسب و کار خود را به سایبان مغازه بسپارید.

با سایبان مغازه ار فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کنید

برای خیلی از رستوران ها پیش آمده است که با فاسد شدن مواد غذایی خود رو به رو می شوند اما از دلیل آن اطلاعاتی ندارند ما به شما خواهیم گفت چرا این اتفاق پیش می آید! مواد غذایی شما مدت زمان طولانی در برابر نور خورشید قرار می گیرد و نور خورشید به طور مداوم به آن ها می تابد و باعث می شود زودتر از زمان مورد انتظار فاسد شوند. قطعا این به ضرر مدیر رستوران می باشد زیرا باعث می شود تا مشکلات فراوانی پیش آید. با وجود سایبان مغازه این اتفاق پیش نخواهد آمد زیرا سایبان مغازه با ایجاد سایه می تواند از مغازه در برابر نور خورشید به راحتی محافظت کند.

البته در طول روشنایی روز نور آفتاب باعث اذیت شدن مواد غذایی می شود پس شما در شب به راحتی می توانید سایبان مغازه ی خود را ببندید برای بستن آن به کمک یک ریموت کنترل این کار انجام می شود. پس شما هیچ درسری برای باز و بسته کردن سایبان برقی نخواهید داشت. سایبان مغازه یکی از انواع سایبان برقی می باشد که می توانید با خرید آن بسیاری از مشکلات مغازه ی خود را حل کنید.

پارچه ی ضد آب سایبان مغازه

سایبان مغازه یک کاربرد دیگر نیز دارد که به کمک آن می توانید چندین مشکل دیگر را نیز به راحتی حل کنید و آن کاربرد ضد آب بدون پارچه ی سایبان برقی می باشد. در زمان بارش باران به دلیل ضد آب بودن پارچه ی سایبان برقی امکان این وجود ندارد جلوی درب رستوران شما خیس شود. سایبان مغازه به دلیل ساختاری که دارد آب باران را بر روی خود جمع نمی کند زیرا سایبان مغازه دارای شیبی می باشد که آب باران را سر می دهد. همه ی این کاربرد ها و ویژگی ها باعث نمی شود که شما خرید سایبان مغازه را برای رستوران خود انجام دهید؟

سفارش سایبان مغازه برای رستوران

برای خرید سایبان مغازه برای رستوران خود می توانید با سایبان شاهد در تماس باشید. شرکت ما انواع سایبان برقی از جمله سایبان مغازه و سایبان پارکینگ را تولید می کند. یکی از خدماتی که شرکت ما به شما ارائه می دهد شستشوی پارچه ی سایبان برقی شما می باشد اگر حس کردید که پارچه ی سایبان برقی شما کثیف شده است تنها کافیست با ما در ارتباط باشید. شرکت سایبان شاهد تمام تلاش خود را می کند تا سایبان مغازه را با کیفیت بالا تولید کند. برای خرید سایبان مغازه می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط یاشید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *