سایبان برقی کافی شاپ

سایبان-برقی-کافی-شاپ-1

سایبان برقی کافی شاپ

سایبان برقی کافی شاپ وقتی اجرا می شود صاحب مغازه کافی شاپ شاهد افزایش مشتری و بهبود درآمدش نسبت به قبل می شود. بسیاری از مغازه هایی مثل کافه ، رستوران ها ، فست فودی ها که معمولاً محیط باز جلوی مغازه یا پشت بام مغازه دارند را می خواهند استفاده نمایند اما تنها راه که به ذهنشان اول از همه میرسد این است که سقف کاذب نصب کند که خودتان میتوانید زدن سقف کاذب چه مشکلاتی به همراه خواهد داشت. پس وقتی به مشکلات آن فکر میکنید پشیمان می شوید و بعضی از مشتریان از شما درخواست می کنند که محیط باز برای نشستن ندارید؟ که این سوال باعث می شود شما به فکر بیفتید و کاری انجام دهید.

پیشنهادی برای گسترش فضای کافی شاپ نصب سایبان برقی است!

پیشنهاد بسیار ساده و مقرون به صرفه ای که برای شما داریم این است که سایبان برقی نصب کنید. سایبان برقی تنوع زیادی در طرح و مدل دارد که می توانید هر نوعی که خواستید انتخاب کنید و تمام سطح محیط باز مورد نظرتان را پوشش دهید البته تعداد سایبان برقی که باید نصب کنید به نظر شرکت ارائه دهنده سایبان است که مشاوران آن شرکت به محل مورد نظر میروند و تعدادی که باید نصب کنید را به شما اطلاع می دهند و سپس به اجرا می رسانند.

در نتیجه می توانید با سایبان برقی محیط کافی شاپ را بزرگتر کنید و بهترین محیط را برای مشتریان خود ایجاد کنید پس سایبان برقی مناسب با طرح خلاقانه و منحر بفرد در نظر بگیرید.

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی سوپر مارکت

مزیت استفاده از سایبان برقی برای کافه چیست؟

سایبان برقی که در کافه ها  استفاده میشود به این صورت است که در فضای باز برای این که مشتریان از هوای آزاد لذت ببرند  ، غذا و نوشیدنی را در آنجا برای مشتریان سرو کنند نصب میشود.

سیستم سایبان برقی به صورتی است که میتوانید به کمک ریموت باز و بسته کنید همچنین داخل بازوهای آن را با توجه به شرایط آب و هوایی آن منطقه می توانید فنر ، سیم ، زنجیر استفاده نمایید. همچنین میزان ضخامت و مساحت آن بین 2/50 تا 3 متر یا حتی بیشتر بستگی به نیاز شما مشتریان عزیز دارد که متغیر است. این سیستم مدرن را میتوانید به راحتی شیبش را تعیین کنید و سایه ای گسترده‌تر برای فضای مورد نظرتان ایجاد کنید. جالبی سایبان برقی که بیشتر در نظر مشتریان دیده می شود این است که به کمک ریموت باز و بسته میتوانید آن را باز و بسته کنید.

ویژگی های دیگر نصب سایبان برقی برای کافی شاپ چیست؟

همچنین از مزیت دیگر سایبان برقی برای کافی شاپ این است که به راحتی راه‌اندازی و نصب می شود و در کوتاه ترین زمان می توانید از آن استفاده کنید.

به غیر از کافی شاپ ها هم می توانید برای پوشش فضای آزاد هتل استفاده نمایید تا مسافران بتوانند در محیطی جذاب بنشینند و لذت ببرند در هنگام صرف صبحانه ، نهار ، شام به محیط آزاد ولی سر پوشیده بروند و راحت استراحت کند و غذایشان را میل کنند.

همچنین مغازه های کافی شاپ می توانند لوگو ، طرح مورد نظرشان را روی سایبان برقی به چاپ برسانند تا مشتریان و افراد رهگذر به راحتی مغازه را پیدا کنند و اینکه شما را به دیگر دوستان و آشنایان خود معرفی کنند بعضی وقتها هست که میخواهیم کافی شاپی که همیشه میرویم را به کسی معرفی کنیم ولی اسم آن را نمیدانیم ولی شما با نصب سایبان برقی و چاپ اسم مغازه میتوانید مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید.

همچنین بعضی از افراد هستند که میخواهند فضای خارجی مغازه ی کافی شاپ خود را تغییر دهند و زیباتر کنند اما با نصب سایبان برقی با هزینه ی بسیار مناسب می توانید این کار را انجام دهید و فضای خارجی را به راحتی تغییر دهید.

نصب سایبان برقی کافی شاپ با هزینه ارزان

نصب سایبان برقی کافی شاپ مزیت های مختلفی داشت که به آن اشاره کردیم اما نکته ی اصلی یا همان مزیت اصلیش هزینه ی بسیار مقرون به صرفه اش است همانطور که ذکر کردیم نصب سقف کاذب هزینه ی بسیار زیادی را به دنبال دارد که هم‌زمان زیادی باید طی شود تا نتیجه ای که میخواهید دست پیدا کنید. اما سایبان برقی در چند دقیقه نصب می شود و همان لحظه می توانید استفاده کنید بدون اینکه زمان زیادی طی شود. همچنین هزینه اش هم بسیار ارزان است که برای همه ی ما هزینه بسیار مهم است.

با استفاده از سایبان برقی می توانید سایه ای گسترده را فراهم کنید و به دلیل انعطاف زیادی که دارد دکوراسیون خارجی مغازه را به راحتی می توانید با هزینه ی بسیار ارزان تغییر دهید. همچنین مقاومت بالایی که دارد میتوانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید.

وقت سفارش سایبان برقی کافی شاپ است!

بهتر است وقت را تلف نکنید و همین حالا سایبان برقی برای کافی شاپ را سفارش دهید. سایبان برقی مزایای فراوانی دارد که میتوانید همین حالا آن را سفارش دهید.

برای خرید سایبان برقی کافی شاپ می توانید با سایبان برقی شاهد در تماس باشید. شرکت سایبان شاهد انواع سایبان برقی از جمله سایبان مغازه و سایبان پارکینگ را تولید می کند. تمام تلاش شرکت ما این است که سایبان برقی با کیفیت را تولید کند و به مشتریان خود ارائه دهد. برای استعلام قیمت سایبان برقی و سفارش آن بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *