سایبان مغازه برای روزهای تابستانی

سایبان مغازه تابستانی

سایبان مغازه برای روزهای تابستانی (گرما رو مدیریت کن)

اگر نیاز به خرید سایبان مغازه برای روزهای تابستانی دارید ، درست آمده اید ! یک سایبان برقی میتواند حسابی از شما در مقابل عوامل خارجی محافظت کند.

تابستان با آن میوعه های آبدار و خوشمزه ، بستنی های رنگارنگ و آبمیوه های خوش‌مزه و خنک ، رنگ آمیزی زیبای طبیعت و کلاس های مختلف آن قدر قشنگ است که هیچ چیزی نتواند زیبایی ان را خراب کند.

تابستان یاد آور زیبایی ها و روزهای بلند و طولانی علاوه بر همه هدیه های قشنگش به همراهش گرما را به ارمغان می آورد. همان گرمایی که همه ما برای فرار کردن از آن دست به دامن کولر و پنکه می شویم تا بیشتر بتوانیم با تابستان خوش بگذرانیم.

تابستان با گرمای زیاد  سبب زحمت برای مغازه ها می شود و اینجاست که یار همیشگی تابستان ، یعنی سایبان ها به کمک آمده تا بتوانیم راحت تر به کارهایی که میخواهیم برسیم.

مسلما هیچکس خوردن بستنی را زیر تابش مستقیم آفتاب دوست ندارد یا هیچکس نمیخواهد مغازه اش آنقدر داغ و گرم شود که مجبور شود هزینه های زیادی را برای استفاده از کولر و دیگر وسایل خنک‌کننده پرداخت کند.

فواید سایبان برقی مغازه برای تابستان

سایبان برقی دقیقا سر در مغازه یا ویترین مغازه شما نصب می شود تا بتواند جلوی تابش شدید نور آفتاب و اشعه های مضر آن را بگیرد. در نتیجه مغازه شما دیگر در معرض تابش گرمای شدید قرار ندارد و تا چندین درجه با فضایی خنک تر رو به رو خواهید شد و همچنین محل تحت پوشش سایبان برقی ها خنک تر مانده و به خوبی می تواند فضایی دنج برای مشتریان شما دست و پا کند.

با همین مزایا شما با کاهش هزینه های حاصله از مصرف وسایل گرمایشی رو به رو خواهید شد که خود به خود نوعی صرفه جویی در مصرف انرژی به شمار می رود.

ابتکار با سایبان برقی

با سایبان برقی میتوانید بک ابتکار کاربردی به خرج دهید ! چگونه؟ همانطور که میدانید در فصل تابستان بارندگی به شدت فصل های دیگر نیست و آنقدر سرما وجود ندارد که شما را سرما خورده راهی خانه کند.

پس میتوانید زیر سایه سایبان برقی مغازه خود چند میز و صندلی جمع و جور بچینید و محیطی جدید به فضای داخلی مغازه اضافه کنید. این حرکت هم طرفداران زیادی دارد و هم میتوانید از مشتریان بیشتری پذیرایی کنید.

مهم ترین فایده استفاده از سایبان مغازه برای روزهای تابستانی ، جلوگیری از رسیدن فشار به یخچال های صنعتی داخل مغازه است که به شدت در برابر گرما حساس هستند. سایبان برقی میتواند روی ویترین مغازه شما از یخچال های قنادی ، سوپرمارکتی و … محافظت کند.

اگر شما مغازه ای دارید ویترین آن رو یه فضای بیرون قرار دارد ، با یک سایبان برقی مغازه تا حد زیادی میتوانید جلوی تابش آفتاب را بگیرید و از پوسیدگی و تغییر رنگ وسایل درون ویترین جلوگیری کنید.

از فواید باطنی سایبان که بگذریم ، سایبان برقی ها دارای فواید ظاهری بسیاری هم هستند. با چاپ تبلیغات روی سازه سایبان برقی ، انتخاب رنگ بندی و مدل جذاب و زیبا همگی سبب جذب مشتری شده و ظاهری شکیل و جذاب به مغازه شما می بخشد.

قیمت سایبان برقی

اگر نیاز به خرید سایبان برقی دارید ، اولین چیزی که در ذهنتان تداعی می شود ، به طور طبیعی هزینه های آن است تا آن را با بودجه خود بسنجید و در صورت مناسب بودن اقدام به خرید آن کنید.

قیمت سایبان برقی به عوامل زیادی بستگی دارد که اهم در ادامه طی میکنیم:

اندازه سایبان برقی مغازه

کوچکی و بزرگی سایبان ها به خودی خود سبب ایجاد هزینه برای سایبان برقی می شوند.سایبان برقی مورد نظر شما چه اندازه ای دارد ؟

قرار است فقط روی درب ورودی را بپوشاند یا روی ویترین ها هم باید نصب شود؟ هرچه سایبان بزرگتر باشد مسلما استفاده از متریال برای ساخت بیشتر شده و هزینه آن افزایش پیدا می کند.

پارچه سایبان برقی

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی ، پارچه به کار رفته در آن می باشد. جنس پارچه سایبان ها با تنوع بالایی رو به رو است که مطرح ترین آن ها برزنتی و فلکسی نام دارد.

هرچه کیفیت و جنس پارچه سایبان مورد نظر شما بالاتر باشد قیمت سایبان هم افزایش پیدا خواهد کرد. وجود پارچه سایبان با کیفیتی عالی باعث خلاصی شما از هزینه های تعمیر و تعویض بعد از خرید می شود.

اسکلت سایبان مغازه

این که اسکلت سایبان برقی مورد انتخاب شما چه جنسی داشته باشد هم از عوامل تاثیر گذار در قیمت سایبان برقی بوده و باعث تعیین دقیق تر قیمت سایبان برقی می گردد. جنس اسکلت سایبان برقی می تواند فلزی ، آلمینیومی و یا چوبی باشد که هر کدام تعرفه ای متفاوت دارند.

موتور برقی سایبان

موتور برقی سایبان مغازه به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون نیاز به نیروی دستی آن را به وسیله ریموت باز و بسته کنید و به راحتی در انرژی و وقت خود صرفه جویی کنید.

سایبان هایی که با موتور برقی کار میکنند به علت وجود این قطعه هزینه ای بیشتر نسبت به سایبان های ساده دارند.

اگر نیاز به خرید یک سایبان برقی مغازه مقاوم و محکم و در عین حال ارزان و قیمت مناسب دارید ، همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در قسمت پایانی سایت با ما تماس بگیرید. ما آماده همکاری با شما در سراسر ایران هستیم.

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

این را هم محض اطلاعات شما اضافه کنیم که ما تعمیرات و شست و شوی انواع سایبان ها را به شکلی اصولی ، تخصصی و حرفه ای انجام میدهیم و شما تنها با یک تماس میتوانید از خدمات ما بهره‌مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *