سایبان برقی پارکینگ (سایبان برقی خودرو) چیست؟

سایبان پارکینگ

از سایبان برقی پارکینگ که بسیاری از مشتریان از آن به عنوان سایبان برقی ماشین یا سایبان برقی خودرو نیز استفاده می کنند، جهت حفظ ماشین خود از عوامل طبیعی مانند باران ، برف ، باد و … استفاده کنید. در اثر تابش مستقیم خورشید به خودروی شما بالا رفتن دما پیش میاد ، که باعث میشه عمر باطری کاهش پبدا کنه ، رنگ اصلی خودرو کم کم تغییر پیدا کنه و خیلی از مشکلات دیگه. پس با یک سایبان برای پارکینگ میتونین برای خودتون توی ویلا و حیاط خونه یه پارکینگ بسازین و دیگه نگران ماشینتون نباشین.

بیشتر هزینه های ماشین مربوط به نگهداری اون هست که مربوط به محل پارک خودرو می باشد. معمولا همه ما تمایل دارم که خودرو زیر یک سقف مطمئن و امن پارک بشه تا هم امنیت اون تامین باشه و هم تمیز بمونه . اما همه ما به پارکینگ دسترسی نداریم و همه ساختمانها دارای پارکینگ نیستند. خیلی از ما هم مجبور هستیم که ماشین را داخل حیاط بزاریم و این مسئله استهلاک ماشین را زودتر و بیشتر میکنه. پس راه حل فقط داشتن یه سایبان پارکینگ هست تا همه این مشکلات را برای شما و خودروی شما حل کنه.

همیشه مسئله جای پارک بزرگترین دغدغه صاحبان خودرو هست. زیرا هم امنیت اتومبیل شما مطرحه و هم سلامت بدنه و شاسی اون. پس توصیه ما این هست که با بررسی ویژگی های این محصول انتخاب خوبی برای محل پارک خود داشته باشید و برای سالها ایمنی و سلامت خودرو تامین کنید. این سایبان مدرن از بهترین و مرغوب ترین قطعات ساخته میشه و میتوانه راحتی و آسایش شما رو فراهم کنه.

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ

 سایبان ها محافظ خوبی برای خنک نگه داشتن هوا هستن  هوای زیر آن ها همیشه مطلوب و خنک میمونه. به ویژه اگر قابلیت جمع شوندگی داشته باشن و از پارجه های باکیفیت ساخته شده باشن، این مزیت چند برابر میشه. چون استفاده از انها محدود به فصل گرم نیست و میشه حتی توی فصول سرد هم از مزایای اون بهره برد. با خرید یکی از اونها میتونین از خودروی محبوب خودتون در برابر تغییرات آب و هوایی، ریزش برگ و افتادن سنگ به خوبی محافظت کنید.

استفاده از سایبان پارکینگ در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان حفاظت از خودرو ، یکی از دلایل محبوبیت این سایبان است. برای کسانی که برای پیدا کردن جایی برای پارک خودرو دچار مشکل هستند و باید ماشین را داخل حیاط و زیر آفتاب و یا نزدیک درخت ها بگذارند همیشه  درگیر دردسر و چالش هستند. زیرا مرتب باید برای تمیز کردن ماشین که با فضولات پرنده ها کثیف شده یا برگ ها روی آن ریختن، به کارواش بروند . البته که به مرور زمان رنگ ماشین زیر آفتاب از بین میره.

ما با به کار گیری تکنولوژی موتور برقی برای سایبان ها توانسته ایم محصولی حرفه ای، زیبا، مدرن و پرکابرد را تولید کنیم تا زحمات و هزنیه های شما کاهش پیدا کنند. با نصب و استفاده از سایبان خودرو حالا هم از امنیت و و هم سلامت خودرو مطمئن باشید و با خیال راحت خودرو را زیر سایبان پارک کنید. در زمان عدم استفاده از سایبان حتما اون را ببندید چون این کار عمر و دوام این وسیله را زیاد میکنه. بهتر هست بعد از هر بار باران و برف هم اون رو خشک کنید تا از پوسیدگی چادر جلوگیری شود.

پارچه مناسب برای سایبان برقی خودرو

برای انتخاب پارچه سایبان پارکینگ باید دقت کنید که رنگ آن را هماهنگ با نما و فضای خانه یا محل کارتان انتخاب کنید. همچنین جنس های مختلفی دارد که بر اساس آب و هوای محل زندگی شما انتخاب و نصب میشود. توجه داشته باشید برخی پارچه ها برای مناطق گرمسیر بهتر هستند و خنکی خوبی را ایجاد میکنند. اما همان جنس در هوای مرطوب دوام زیادی ندارد و خیلی زود خراب میشود.

یک سایبان بادوام لازم است تا :

با آب و هوا ی محل زندگی شما سازگار باشد.

بر اساس متراژ فضای محل پارک خودرو طراحی شود.

ابعاد دیوار محل نصب سایبان برقی باید دقیق باشد.

نیاز شما برای سایبان مورد استفاده لحاظ شود.

رنگ و طرح پارچه و چادر سایبان بر اساس نیاز و سلیقه مشتری انتخاب میکنیم.

Italian Trulli
Italian Trulli

بهتر است پیش از خرید سایبان پارکینگ حتما با کارشناسان ما در سایبان شاهد تماس بگیرید و شرایط بالا را بررسی کنید. در ضمن نگران خرابی های احتمالی نباشید زیرا همکاران ما آماده اند تا برای تعمیر انواع سایبان به شما خدمات ارائه دهند. شیوه نگهداری و مراقبت از سایبان در سالم ماندن و طول عمر آن موثر است و باید به آن توجه کنید. البته که ماندگاری این محصول بالاست و احتمال خرابی آن کم است.

جنس پارچه سایبان ماشین شامل : برزنتی، پی وی سی و کششی است و بیشترین تنوع را دارند. پارچه های پی وی سی ضدآب هستند و هرگز نم یا رطوبت را از خود عبور نخواهند داد. همچنین اشعه مضر خورشید هم از این پارچه ها عبور نمیدهند و سلامت جسمی شما تامین خواهد شد. هرگز شاهد نم و قارچ روی چادر سایبانها نخواهید بود. زیرا چادر آب را از خود عبور نمیدهد و کاملا ضد آب است. پس در محل پارک زیر سایبان نگران تمیزی هم نیستید.

سایبان-پارکینگ-سایبان-برقی-1

سایبان برقی پارکینگ شاهد

نورپردازی برای سایبان برقی پارکینگ ماشین

میتوانید برای سایبان خود اقدام به نصب چراغ های ال ای دی کنید.  نصب این چراغ ها باعث میشود تا خودروی خود را زیر نظر داشته باشید و در زمان پیاده یا سوار شدن در شب دید خوبی از محل پارک به شما میدهد. نصب این وسیله در حیاط منزل و ویلا، زیبایی محل زندگی شما را چند برابر میکند و به ارزش خانه شما اضافه خواهد کرد. چراغ ها داخل بازوی سایبان نصب میشوند و میتوانید روشن و خاموش بودن اون ها رو به وسیله ریموت یا گوشی هوشمند کنترل کنید. این مزیت باعث میشه تا در انرژی هم صرفه جویی کنید و مصرف بهینه برای استفاده از برق داشته باشید.

سایبان ماشین بهترین وسیله برای کسانی است که در حیاط منزل یا ویلا خودرو را پارک می کنند. این سایبان علاوه بر مزیت برقی بودن میتواند دما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و شما دیگر داغی صندلی ها و فرمان را در زمان سوار شدن حس نخواهید کرد. سایبان تا 20 درجه هوا را خنک تر میکند و در عین حال مانع یخ زدگی بدنه و داخل خودرو خواهد بود. سلامت خودرو مهمترین دلیل برای داشتن یک پارکینگ مناسب هست و بیشترین اصرار دارندگان خودرو برای داشتن محل مسقف جهت پارک ماشین سالم ماند داخل و بدنه خودرو هست.  تمام بدنه و چادر سایبان به شما این اطمینان رو میده که محل امن و خوبی برای پارک ماشین خواهید داشت. بودن خودرو بدون محافظ در حیاط فقط اون رو از سرقت حفظ میکنه اما سلامتش رو تامین نمیکنه. نصب دزدگیر هم به تنهایی کافی نیست و باید فکر بهتری برای سالم موندن ماشین کرد.

خصوصیات سایبان برقی ماشین

یکی از خصوصیات سایبان پارکینگ که بهترین خصوصیت آن نیز می تواند باشد اشغال نکردن فضای حیاط شما می باشد. سایبان پارکنیگ یکی از انواع سایبان برقی می باشد که به همین دلیل این نوع سایبان به وسیله ی ریموت کنترل باز و بسته می شود. در مواقعی که به سایبان خود نیاز ندارید می توانید به راحتی آن را ببندید و فضایی را اشغال نکنید. شما زمانی که سایبان پارکینگ خود را بسته می کنید تنها 20 سانتی منتر فضای شما را اشغال خواهد کرد. پوشش پارچه ای این نوع سایبان از پارچه ی pvc میباشد. این مدل پارچه عمر بالایی دارد در برابر تابش نور خورشید بسیار مقاوم می باشد و کاملا ضد آب و ضد اشتعال میباشند.

Italian Trulli

مانع از تابش اشعه های مضر UV به بدنه خودرو میشه و میتونه در زمانی که نیاز به پارک خودرو در هوای گرم روز دارید بهترین محاظفت را از ماشین شما داشته باشه . چون روکش ها و فرمان و قطعات داخلی هیچ وقت خیلی داغ نمیشن و عمر و دوام اونها هم بیشتر خواهد بود . سایبان نگهداری آسونی داره و نیازی به مراقبت زیادی نخواهد داشت. تنها کافی است چند وقت یکبار چادر اون رو شست و شو بدین تا گرد و غبار را از روی آن پاک کنید. چون چادر صد در صد ضد آب هست، پس هیچ موقع کپک نمیزنه.

در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوهای تزئینی میتونین این وسیله را در محل حیاط داشته باشین و این به سلیه و نیاز شما بستگی داره. برای پاک کردن پارچه سایبان میتونید از مواد شوینده یا خیلی آسون از آب و صابون استفاده کنید. میشه این محلول را با یک برس نرم روی سایبان کشید و بعد از پاک کردن، زمان داد تا خشک بشه. بهتره تلاش برای خشک کردن سایبان نداشته باشید زیرا ممکنه به این وسیله آسیب وارد بشه.

خرید و نصب سایبان میتونه سبک زندگی و خانه شما رو تغییر بده. اگر به فکر داشتن یک حیاط زیبا و مناسب برای پارک خودروی خودتون هستین بهترین گزینه همین هست که یه سایبان برقی نصب کنید. ارزش خانه و ویلای شما با داشتن یه محصول مدرن میتونه چند برابر بشه و در عین حال محل زندگی شما رو زیباتر کنه. سایبان شما سفارشی طراحی و ساخته خواهد شد تا بهترین استفاده رو از اون داشته باشید.

سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان برقی شاهد

Italian Trulli
Italian Trulli
Italian Trulli
Italian Trulli

هزینه و قیمت سایبان پارکینگ چقدر است ؟

اگر به دنبال این هستید که بدونید هزینه خرید و نصب سایبان پارکینگ چقدر هست، باید به شما بگیم که در هر صورت این خرید یک هزینه نیست. بلکه میتونه یه سرمایه گذاری برای شما باشه تا بتونین حداقل یک دهه از این وسیله برای محل پارک خودروی خودتون استفاده کنید. بدون اینکه نیاز به بنایی یا تغییر نمای ساختمان محل زندگی تون باشید. فقط کافیه آب و هوای محل زندگی خودتون را بشناسید تا یک محصول مناسب را انتخاب کنید. بعضی از انواع سایبان ها دوام کمتری دارند و اصلا مناسب استفاده به این منظور نیستند. اما برخی دیگر دوام بیشتری دارند. بهتر است قبل از خرید حتما با کراشناسان فروش مشورت کنید تا بهترین انتخاب رو برای این وسیله داشته باشید.

قیمت این محصول به جنس چادر و اسکلت بستگی داره. اینکه چه نوع چادری باید برای سایبان انتخاب بشه و شما چه مدل و طرحی را برای اسکلت انتخاب میکنید. برخی از سایبان ها بعد از جمع شدن داخل باکس قرار میگیرند. اما برخی دیگر نیاز به باکس ندارند. میتونید برای چادر سایبان هر مدلی رو انتخاب کنید تا قیمت به شما ارائه بشه. همچنین برای سایبان شما امکان نصب سنسور هم وجود داره. میتونین سنسور باد رو برای سایبان پارکینگ داشته باشید تا در زمان وزش بادهای شدید، سایبان خود به خود بسته بشه . نصب سنسور هزینه شما رو برای خرید سایبان افزایش میده و لی در عوض دوام اون را در شرایط آب و هوایی بد تضمین خواهد کرد. با نصب سنسور دیگه نگرانی برای خراب شدن یا باز موندن سایبان در شرایط آب و هوای طوفانی ندارید و حتی در زمان غیب شما هم سایبان خود به خود بسته خواهد شد.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
سلامتی و صرفه جویی در انرژی با سایبان برقی پارکینگ 

با افزایش دما خیلی از ما برای خنک نگه داشتن وسائل نقلیه دچار مشکل هستیم. در زمان ورود به ماشین و حرکت همیشه باید زمانی را صبر کنیم و بعد کولر را روشن کنیم. این مدت به ما فشار زیادی در اثر گرما وارد میشه. حالا تصور کنید قصد رفتن به مهمانی رو داشته باشین و ببنید بدنه ماشین پر شده از فضولات پرندگان و یا برگ درختها. زمان کم هست و احتمالا باید تا کارواش برای تمیز کردن برید. اما این کار شاید برای همه ممکن نباشه یا هزینه ای روی دست شما بگذاره.

برای کسانی که پارکینگ ندارن و مجبور هستن که خودرو رو داخل حیاط بگذارند این مشکلات همیشه هست. علاوه بر اینکه دوام روکش ها هم به خطر میافته و تقریبا هر سال مجبور به تعویض اونها هستید. اگر دنبال یه راه حل همیشگی برای این مشکلات هستید بهتره سایبان پارکینگ رو امتحان کنید.

با خرید این وسیله میتونین استفاده بهتری از خودرو در روزهای گرم داشته باشید و سلامت بدنه و اتاق ماشین هم حفظ میشه. در مقایسه با پارکینگ های دربسته، سایبان های برقی مزایای مشابهی دارن اما قیمت مقرون به صرفه برای خرید هم دارن. بسیاری از کسانی که این محصول رو سفارش دادن از ویژگی های اون اطلاع دارن و میدونن که ماشین حتما به پارکینگ نیاز نداره.

Italian Trulli
Italian Trulli

محل نصب سایبان برقی خودرو 

حتی برای خونه های مدرن هم میشه این وسیله رو تهیه کرد تا در مقابل نور و باران محافظ خوبی برای اتومبیل ها باشه. مزایای علمی سایبان پارکینگ  تهویه مطبوع هوا و امکان وزش و گردش هوا در اطراف اتومبیل هست. این ویژگی مانع از زنگ زدگی قسمت های داخلی خودرو میشه و یک خرید مقرون به صرفه و عالی خواهد بود.

به دلیل این وسیله طراحی و تولید کاملا اختصاصی و برای هر خونه ای خاص هست، میتونید طیف وسیعی از رنگ و مدل را برای سایبان های پارکینگ داشته باشین. اگر تمایل دارین برای مدت طولانی و fh سرمایه گذاری اندک، صاحب پارکینگ مسقف و امن بشین هیچ پیشنهادی بهتر از خرید سایبان برقی برای پارکینگ نیست.

اگر در آب و هوای بارانی زندگی میکنید، یا یک شهر آفتابی در هر صورت آسیب به بدنه خودرو وارد میشه. طراحی و ساخت این محصول اما در برابر هر آب و هوایی مقاومه و کمترین آسیب رو میبینه. پس ماشین را به دست یک محافظ محکم و بادوام بسپرید و از هزینه های نگه داری خودرو راحت بشین. این وسیله حتی در زمان خرابی ضمانت تعمیر و تعویض داره تا کارکرد خودش رو از دست نده.

بهترین سایبان پارکینگ را از ما بخواهید!

شرکت سایبان شاهد با سالها سابقه در زمینه تولید انواع سایبان آماده ارائه این محصول بر اساس نیاز و سلیقه شما می باشد. اگر برای حیاط ویلا، منزل و محل کار خود به دنبال یک سایبان باکیفیت و مرغوب هستید با ما تماس بگیرید و این محصول را سفارش دهید. طراحی و تولید این وسیله با بهترین متریال و مواد انجام میشود و میتوانید خدمات تعمیر و تعویض را هم از ما دریافت کنید. سابقه ما در تولید این محصول ضامن کیفیت آن برای شما خواهد بود.

ترمیم و تعمیر سایبان پارکینگ

دلایل خرید و نصب سایبان پارکینگ

اتومبیل شما همواره در معرض تابش نور خورشید، باران و برف و تغییرات جوی قرار دارد. این مسئله باعث استهلاک ماشین و خوردگی روی بدنه و کثیف شدن آن میگردد. هزنیه نگهداری ماشین در فضای باز بالا است و همه ما ترجیح میدهیم اتومبیل خود را در پارکینگ یا زیر یک سقف بگذاریم.

سایبان پارکینگ با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و فناوری تولید سایبان برقی سازه مناسبی را جایگزین پارکینگ ها نموده است. پوشش سایبان ها معمولا از پلی یوتان است که به همراه سازه ای سبک و مقاوم میتواند محل پارک مناسب خودروی شما را ایجاد کند.

سازه سایبان ماشین مقاوم، مدرن و شیک است تا علاوه بر یک سقف مدرن، یک سازه زیبا در حیاط خانه یا محل کار خود داشته باشید. سایبان ها سایه خنکی ایجاد میکنند و نمیگذارند که داخل اتومبیل بیش از اندازه گرم شود. این مانع از خراب شدن پوشش صندلی ها است و محافظ خوبی برای خودروی شما به شمار میرود.

مزایای نصب سایبان پارکینگ

باید گفت که اولین و مهمترین دلیل نصب سایبان برقی خودرو ایجاد سایه است. اما سایبان ها در کنار ایجاد خنکی و سایه مزایای دیگری هم دارند که خرید آنها را توجیه میکند. در زمان خرید باید کیفیت و دوام محصولات را در نظر داشت تا از هزینه های احتمالی بعدی جلوگیری شود. برخی از مزایای خرید و نصب سایبان برای پارکینگ عبارت است از :

– نصب سریع و آسان در محل موردنظر

– قابلیت جابجایی و تنظیم آسان با دستگاه کنترل از راه دور

– مقاومت بالا در برابر باد و باران و برف

– مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی

– ثبات در رنگ بدنه و رنگ چادر سایبان

– عبور ندادن نور خورشید و ایجاد سایه برای اتومبیل شما

سایبان برقی پارکینگ شاهد

سایبان پارکینگ برقی شاهد برای حفظ خودروی شما از آفتاب سوختگی رنگ

ترمیم و تعمیر سایبان پارکینگ

هر وسیله ای که خریداری میکنیم یک عمر مفیدی دارد و به مرور زمان فرسوده میشود. سایبان خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست و بعد از چند سال معمولا نیاز به ترمیم پیدا میکند. اگر سایبان شما بیش از 10 سال عمر دارد زمان آن رسیده که به فکر تعمیرات آن باشید.

ترمیم و تعمیر سایبان پارکینگ معمولا در قسمت چادر و پارچه آن اتفاق میافتد. اگر مراقبت از سایبان به خوبی انجام نگیرد به مرور زمان چادر فرسودگی پیدا میکند و ممکن است آب را از خود عبور دهد. نشتی آب مشکل معمول سایبان ها است که به مرور زمان و با گذشت چند سال پیش می آید. اگر به فکر تمیز کردن و نگهداری سایبان برقی پارکینگ نباشید این محصول زودتر دچار فرسودگی خواهد شد.

برای برخی سایبان ها امکان تعمیر چادر وجود ندارد و باید کلا تعویض شود. اما اغلب سایبان ها با وصله کردن سوراخ  قابل ترمیم هستند و میتوان مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرد. اگر سایبان ماشین شما نشت میکند برای تعمیر به لوازمی مانند پیچ گوشتی، برس سیمی، پیچ های فولادی، مایع شوینده و حوله و نوار آب بندی آلومینیوم نیاز دارید.

برای اینکار باید ابتدا محل نشت آب را پیدا کنید و سپس پیچ های نزدیک به آن محل را باز نمایید. پیچ ها اگر زنگ زده هستند باید تعویض شوند. زنگ فلز دور سوراخ را تمیز کنید و سپس برای وصله کردن از پیچ های بزرگ تری استفاده نمایید. پیچ های فرسوده موجب نشت مجدد آب خواهند شد. پس حتما آنها را تعویض کنید. پس از تعویض پیچ ها، نوبت تمیز کردن سایبان است. سایبان برقی پارکینگ را با مواد شوبنده تمیز کنید و سپس با حوله خشک نمایید. محل نشت را با نوار آلومینیومی ببندید تا احتمال نشت آب از بین برود.

سایبان پارکینگ برقی شاهد

سایبان های پارکینگ در ابعاد مختلف قابل سفارش گذاری است.

وصله کردن پارچه سایبان خودرو

برای ترمیم و تعمیر سایبان پارکینگ گاهی نیاز است تا چادر آنرا وصله کنید. برای اینکار به ابزاری مانند قیچی مناسب، حوله، چسب و پارچه با طرح سایبان نیاز دارید. بسته به اندازه نشتی پارجه سایبان میتوانید از روش زیر برای ترمیم استفاده کنید.

ابتدا سایبان را روی زمین صاف قرار دهید و دو سر سوراخ را بکشید. دو طرف را با دو دست محکم بگیرید و مقداری چسب روی آن بریزید. بهتر است تا حد امکان پارچه را بکشید تا سوراخی باقی نماند.

اگر سوراخ خیلی بزرگ است باید به جای چسب از پارچه استفاده کنید. بهتر است پارچه طرح متناسب با خود سایبان را داشته باشد تا در محل پارگی آنرا بدوزید. باید قسمت های پوسیده و نخ کش شده را با قیچی جدا کنید و سپس تکه پارچه را به جای آن قرار دهید. دقت کنید طرح دو طرف پارچه یکسان باشد. دور سوراخ را دوباره چسب بزنید و اجازه دهید تا خشک شود. بعد از خشک شدن پارچه، سایبان را دوباره در محل آن نصب کنید.


سایبان پارکینگ زیبا و بادوام را از ما بخواهید!

برای اینکه از طول عمر محصول خریداری شده مطمئن باشید و هزینه های احتمالی را کاهش دهید، بهتر است از فروشنده مطمئن خرید کنید. شرکت سایبان شاهد تولید کننده انواع سایبان از جمله سایبان مغازه و سایبان برقی می باشد. میتوانید با اطمینان محصول خود را تهیه کنید. سایبان ها متناسب با محل مورد نظر و سلیقه شما طراحی و ساخته خواهند شد. برای ثبت سفارش و خرید سایبان برقی ماشین میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در تماس باشید.

Italian Trulli

سوالات خود را از ما بپرسید..

مشاوره نیاز دارید؟

پاسخ سوالاتی که معمولا مشتریان میپرسند در این صفحه آورده شده اگر پاسخ سوال خود را نیافتید ، سوالتان را بفرستید ما خیلی زود پاسخ شما را میدهیم

بله – برای مشتریان خدمات تعمیر و تعویض سایبان انجام میشود. میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در محل مورد نظر شما حاضر شویم.

قیمت سایبان به ابعاد و اندازه، متریال مورد استفاده برای اسکلت و جنس و نوع پارچه سایبان بستگی دارد. برای استعلام قیمت سایبان برقی با همکاران ما تماس بگیرید.