سایبان برقی سوپر مارکت

سایبان برقی سوپر مارکت

هر مغازه ای که نیاز به سایبان برقی دارد!

تا به حال به سایبان برقی سوپر مارکت دقت کرده اید؟ پیش خود فکر کرده اید شما هم می توانید برای مغازه ی خود سایبان برقی را نصب کنید؟ بله شما هم می توانید برای خود یک سایبان برقی داشته باشید، برای سایبان برقی فرقی نمی کند که شما چه نوع کسب و کاری داشته باشید تنها وظیفه اش محافظت از مغازه ی شما می باشد. البته که هر مغازه ای نیاز به سایبان برقی دارد اما ما این مقاله را به سوپر مارکت اختصاص دادیم تا بهتر درک کنید سایبان برقی مشکلات این کسب و کار را چگونه به راحتی حل می کند.

سوپر مارکت ها جز مغازه هایی می باشد که مواد فاسد شدنی زیادی دارد حساب کنید اگر یک سوپرمارکت از سایبان برقی استفاده نکند چه اتفاقی می افتد؟ با تابش نور خورشید به صورت مستقیم امکان فاسد شدن مواد غذایی بالا می رود و این ضرر مالی به صاحب مغازه وارد می کند. وقتی می توان جلوی ضرر را گرفت چرا این کار را انجام ندهیم؟ با سایبان برقی می توان گفت که نور خورشید نمی تواند هیچ مشکلی برای مواد غذایی به وجود آید. خرید سایبان برقی برای مغازه جز واجبات است با سایبان برقی خیالیتان از بابت مغازه خود راحت است.

جلوگیری از کثیف شدن شیشه های مغازه به کمک سایبان برقی

تا به حال فکر کرده اید که تمیز کردن شیشه های مغازه چه کار کسل کننده ای می باشد شما شیشه های مغازه را برق می اندازید اما یک ساعت بعد باران می بارد دوباره کثیف می شود این کار را تا به کی می توان تکرار کرد دستتان بالاخره خسته می شود، اما با سایبان برقی با تمیز کردن شیشه مغازه ی برای همیشه خداحافظی کنید. باران ببارد، برف ببارد، حتی تگرگ هیچ چیز نمی تواند کاری کند که سایبان برقی از کار بیافتد و وظیفه ی خود را انجام ندهد. خرید سایبان برقی برای روزهای سرد زمستان کاربرد بسیار دارد. مشتری به مغازه ای که شیشه های کثیف داشته باشد قطعا نخواهد رفت این باز هم به ضرر صاحب مغازه می باشد که اینطور شده است، با خرید سایبان برقی می توان به راحتی از این مشکل هم جلوگیری کرد.

شاید فکر کنید آب باران بر روی سایبان برقی جمع می شود و امکان دارد در زمان بستن سایبان آب باران جمع شده بر روی شیشه ها بریزد اما اینطور نیست ساختار سایبان برقی به طوری می باشد که در زمان بارش باران آب باران جمع نمی شود و دلیل آن شیب سایبان برقی می باشد پس بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید

افزایش درآمد به کمک سایبان برقی

بله سایبان برقی سوپر مارکت این امکان را به شما می دهد که افزایش درآمد هم داشته باشید اما چطور؟ اگر دقت کرده باشید خیلی از مغازه داران برای آن که بتوانند درآمد خود را افزایش دهند دکوراسیون مغازه ی خود را تغییر می دهند اما این هزینه بر نمی باشد؟ به کمک سایبان برقی به راحتی می توانید دکور مغازه ی خود را تغییر دهید اگر ساختمان مغازه ی شما قدیمی می باشد سایبان برقی کاری می کند که مغازه ی شما نوتر دیده شود و مشکلی ایجاد نکند. برای این کار می توانید از رنگ های جذاب برای پارچه ی سایبان برقی استفاده کنید تا به راحتی در دید رهگذران و مشتریان خود قرار گیرید.

اگر از رنگ هایی که چشم را مجذوب خود می کند استفاده کنید این امکان را برای خود ایجاد کرده اید که به راحتی در ذهن رهگذران باقی بمانید. این رهگذران زمان خرید به یاد سوپر مارکت شما می افتند و برای خرید به سراغ شما می آیند چی از این بهتر؟ وقتی می توان با هزینه کم کمک به افزایش درآمد خود کنید چرا می خواهید خرج زیادی انجام دهید؟ سایبان برقی تمام مشکلات شما را به سرعت حل می کند فقط کافیست اعتماد کنید و آن را بر سر در مغازه ی خود نصب کنید.

مقاومت بالای سایبان برقی

اگر فکر می کنید که سایبان برقی از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد بهتر است این را بدانید در صورتی می توان گفت که سایبان برقی از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد که از شرکت نامناسبی آن را خریداری کرده باشید. سایبان برقی از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است و می تواند به راحتی در باربر بادهای شدید مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد. شما تا سالیان سال می توانید به راحتی از سایبان مغازه ی خود بیشترین استفاده را ببرید. هر زمان که نیاز داشتید آن را باز و بسته کنید بدون هیج نگرانی می توانید در طول روز هر چند بار که خواستید باز و بسته اش کنید او به شما نه نمی گوید. باز و بسته کردن سایبان برقی به کمک ریموت کنترل می باشد البته در زمان قطعی برق می توانید آن را به صورت دستی باز و بسته کنید.

سایبان برقی با کیفیت بخرید!

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

برای خرید سایبان برقی سوپر مارکت می توانید با سایبان برقی شاهد در تماس باشید. شرکت سایبان شاهد انواع سایبان برقی از جمله سایبان مغازه و سایبان پارکینگ را تولید می کند. تمام تلاش شرکت ما این است که سایبان برقی با کیفیت را تولید کند و به مشتریان خود ارائه دهد. برای استعلام قیمت سایبان برقی و سفارش آن بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *