کرکره برقی شاهد

کرکره برقی شاهد

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی شاهد چیست؟ باتوجه به پیشرفت بشر و همچنین نیاز بشر به راحتی بیشتر ما شاهد پیشرفت روز به روز تکنولوژی هستیم. در این میان افراد زیادی به فکر این که درب های مغازه، خانه و… را به صورت اتوماتیک در بیاوردند بودند. تلاش این افراد نتیجه های زیادی داشت البته این را باید گفت که با چیزی که امروز ما به عنوان کرکره برقی میبینم بسیار متفاوت بود. در ابتدا درب مغازه ها چوبی بود و در طول زمان تغییراتی در آن به وجود آمد. با گذشت زمان زیادی کرکره های فلزی وارد بازار شد که باعث شد امنیت نسبی به وجود بیاید.

معایب کرکره های آهنی

کرکره های آهنی تا حدودی توانستند خوب عمل کنند اما اگر بخواهیم معایب این نوع کرکره ها را بگویم می توان اشاره کرد به این که این کرکره ها در برابر باد و باران مقاوم نبودند و خیس شدن این نوع کرکره ها باعث زنگ زدگی آن ها می شد. به همین علت کرکره های آهنی را به دلیل زنگ زدگی باید هر از گاهی رنگ می کردند. از دیگر معایب آن باز بسته کردن این نوع کرکره ها بسیار سخت بود و نیاز به نیروی فروان داشت اما با پیشرفت بشر در این زمینه  امروزه ما شاهد کرکره برقی هستیم.

 کرکره برقی

همانطور که در بالا اشاره شد پس از گذشت سال ها تکنولوژی کرکره برقی به بازار آمد در واقع کرکره برقی نوع اتوماتیک کرکره های سنتی می باشند و شامل تیغه های مخصوص، موتور، ریموت کنترل و… می باشد، این کرکره ها به صورت عمودی باز و بسته می شوند. جنس تیغه ی آن آلومینیوم و فولاد می باشد که از مقاوت بیشتری برخوردار است. موتورهای این کرکره ها هیچ سرو صدایی ایجاد نمی کند. اما در مقایسه با سایبان برقی، سیابان برقی  خیلی بهتر است.

مزایای کرکره برقی

1- کرکره برقی نسبت به کرکره های آهنی و قدیمی هزینه کمتری برای تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

2-با یک ریموت کنترل به راحتی باز و بسته می شود و نیازی به نیروی دست برای باز و بسته شدن ندارد.

3- در رنگ ها و مدل های ها عرضه می شود.

4- نصب به سرعت انجام می شود.

5- در مقایسه با جک اتوماتیک پارکینگ قیمت کمتری دارد.

6- فضای کمی را اشغال می کند.

7- در زمان باز و بسته شدن صدایی ایجاد نمی کند که باعث اذیت دیگران شود.

کرکره برقی و کاهش مصرف انرژی

اگر شما هم جز افرادی هستید که به محیط زیست خود اهمیت می دهید و یا گرما و سرمای مکان شما برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است با نصب کرکره برقی می توانید مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین بیاورید و به تمام خواسته های خود پاسخ دهید.

امنیت آن بسیار بالا می باشدتا حدی که کرکره های برقی ضد گلوله  و ضد سرقت نیز ساخته شده اند.

انواع کرکره برقی از لحاظ نوع کارکرد

کرکره برقی خانگی: کرکره برقی خانگی معمولا از جنس آلومینیوم می باشد و با فوم پر شده است در مقایسه با کرکره برقی پارکنیگ از مقاومت کمتری برخوردار هستند.

کرکره برقی پارکنیگ: این نوع کرکره ها از مقاومت بالایی برخودار هستند.

کرکره برقی تجاری: ایمنی این نوع کرکره ها بسیار بالا است. اگر برای فروشگاه یا مجتمع تجاری کرکره برقی سفارش می دهید از کرکره برقی یکپارچه یا سوراخ دار می توانید استفاده کنید.

انواع تیغه ها و مزایای آن

تیغه های آلومینیومی جز بهترین تیغه های کرکره برقی هستند، اگر بخواهیم بگویم چرا بهترین است باید بگوییم که دلیل آن سبکی و استحکام این نوع تیغه ها است.

تیغه های پلی کربنات نوع بعدی است اگر از کنارطلا فروشی ها عبور کرده باشید متوجه خواهید شد که کرکره های آن ها شفاف هستند این نوغ تیغه ها از پلی کربنات ساخته شده است در واقع شما می توانید در هنگام تعطیلی مغازه خود مشتری جذب کنید محصولات مغازه شما از پشت کرکره برقی شفاف قابل مشاهده است.

انواع موتور کرکره برقی و مزایای آن

1- موتورهای ساید: این نوع موتورها در دهنه های بالای 10 متر اجرا می شوندو ضفع اصلی این موتور ها سرعت پایین و اندازه بزرگ آن ها می باشد.

2- موتور سنترال: این نوع موتور ها در وسط رول کرکره اجرا می شوند ماندگاری این نوع موتور ها بسیار بالا و کمتر دیده شده که خراب شوند.

از کجا کرکره برقی مناسب بخریم؟

امروزه کرکره های برقی در بیشتر مجتمع های تجاری و مغازه ها دیده می شود علاوه بر آن در ساختمان های مسکونی نیز کاربرد دارند، اگر می خواهید برای خانه و فروشگاه خود کرکره برقی تهیه کنید می توانید با

سایبان شاهد در تماس باشید. سایبان برقی شاهد علاوه بر کرکره برقی در زمینه ی سایبان برقی و سایبان مغازه نیز خدمات ارائه می دهد برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *