سایبان برقی هایپر مارکت

سایبان برقی هایپر مارکت

سایبان برقی هایپر مارکت چیست؟ برای شما هم سوال پیش آمده که سایبان برقی چیست؟

جواب سوال شما را اینطور می توان بیان کرد سایبان برقی هایپر مارکت همان سایبان های دستی قدیمی هستند اما تفاوت واضح آن ها استفاده از برق در سایبان برقی مغازه است. به این فکر کنید هوا بارانی است وسایل شما جلوی درب هایپر مارکت است و شما سایبان دستی دارید قطعا تا زمانی که سایبان خود پایین بکشید هم خود شما و هم وسایل شما خیس شده اند بدتر از آن نیاز زیادی به نیروی دست برای پایین کشیدنش دارید برای همین افراد برای راحتی خودشان هم که شده به سایبان برقی روی می آورند. شما از داخل مغازه ی خود تنها با یک کنترل سایبان برقی خود را پایین می کشید بودن آن که در باران خیس شوید.

میشه گفت تقریبا هر مغازه ای که در طول از کنار آن عبور می کنید دارای سایبان است، این مغازه های برای جلوگیری از ورود نور خورشید به مغازه از سایبان استفاده می کنند اما باتوجه به پیشرفت تکنولوژی سایبان مغازه علاوه بر آفتابگیر بودن وظیفه ی خنک نگه داشتن مغازه را نیر دارند در سایبان برقی این مسئله به دقت رعایت شده است.

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

انواع سایبان مغازه

سوال بعدی که برای شما پیش می آید این است که ما چند نوع سایبان مغازه داریم.

انواع سایبان مغازه به دو دسته ی سایبان برقی و دستی تقسیم می شود، تفاوت اصلی این دو سایبان این است که سایبان دستی توسط یک اهرم باز و بسته می شود اما سایبان برقی توسط یک ریموت کنترل باز و بسته می شود.

مزایای استفاده از سایبان مغازه

چرا باید از سایبان مغازه استفاده کنیم؟ به دلیل مزایایی که دارد می توان گفت جز واجبات یک مغازه می باشد یعنی اگر مغازه دارید پس باید سایبان نیز داشته باشید.

مزایای سایبان مغازه به شرح زیر می باشد:

1- جلوگیری از ورود نور و گرمای آفتاب به داخل مغازه

2- جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی موجود در سوپر مارکت ها

3- ایجاد یک فضای خنک در زیر سایبان مغازه

4- امکان انتخاب رنگ بر اساس سلیقه و نوع دکواسیون مغازه

5- امکان چاپ لوگو توسط چاپخانه گروه فنی استار شید

6- امکان برقی کردن سایبان وجود دارد

7- امکان اتصال حسگر به سایبان جهت اتوماتیک کردن آن

 

تبلیغات بر روی سایبان مغازه

اگر تمام کاربرد های سایبان مغازه را از جمله  محافظت در زمستان در برابر باران و برف و فصول گرم سال جلوگیری از تابش نور مستقیم را به کنار بگذاریم شما می توانید سایبان برقی برای تبلیغات نیز استفاده کنید، قطعا شما از کنار مغازه های مختلف در طول روز عبور می کنید به سایبان های آن ها توجه می کنید، تبلیغات سایبان برقی در حافظه تصویری عابرین و مشتریان شما می ماند این یک روش ساده است که شما کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید با آن که تبلیغات بر روی سایبان برقی هایپر مارکت نسبت به روش تبلیغاتی دیگر هزینه کمتری دارد اما شما می تواند در مدت زمان کمی نتیخه دلخواه را حاصل کنید.

نصب سایبان برقی

برای نصب سایبان برقی خود از افراد با تجربه و مسلط به کار کمک بگیرید اگر به هر دلیلی نصب سایبان برقی به خوبی انجام نشود حتی اگر شما با کیفیت ترین سایبان را هم خریداری کرده باشید نمی توانید بیشترین بهره را از خرید خود ببرید در نتیجه بهتر است از شرکت هایی خریداری کنید که بتوانند سایبان را برای شما نصب و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهند.

از کجا بهترین سایبان مغازه را بخریم؟

برای این که شما بهترین سایبان مغازه را داشته باشید باید به موارد زیادی توجه داشته باشید.

در زمان سفارش سایبان مغازه سوال هایی از شما می شود مانند در کدام شهر زندگی می کنید، آب و هوای شهر شما چگونه است؟ افرادی که در آب و هوای بارانی زندگی می کنند حتما باید از سازه های مقاوم و با کیفیت استفاده کنند.

برای هر فردی در درجه اول قیمت سایبان برقی مهم است بعد کیفیت، قیمت سایبان مغازه بستگی به نوع پارچه ای که شما انتخاب می کنید دارد.سایبان شاهد علاوه بر نصب سایبان برقی خدمات پس از فروش نیر دارد، اگر زمانی سایبان شما خراب شد کافیست با ما تماس بگیرید یا اگر پارچه سایبان کثیف شد و نیاز به شستشو داشت می توانید با ما در ارتباط باشید.سایبان برقی شاهد سابقه طولانی در زمینه تولید سایبان برقی دارد و به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که با خیال راحت، قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *