چگونه برای کافه سیار یک سایبان برقی مناسب انتخاب کنیم

انتخاب سایبان برقی برای کافه سیار

چگونه برای کافه سیار یک سایبان برقی مناسب انتخاب کنیم

سایبان برقی برای کافه سیار ، حتما کافه سیار ها را در خیابان ها در حال قدم زدن دیده اید ، این روزها کسب و کار کافه سیار ها از کافه ها رونق بیشتری دارد ، این اتومبیل ها یا ون ها با رنگ و طرح های زیبایی طراحی شده اند که باعث می شود شما ناخود آگاه برای خوردن قهوه ی خوش طعم به آن ها جذب شوید ، اما سایبان برقی برای این کافه های سیار هم باعث جذابیت دو برابر می شود هم اینکه مشتریان بیشتری را به خود جذب میکند اما برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

شاید براتون جالب باشه که درباره ی تاریخچه کافه سیارها هم بدانید!

تاریخچه ی کافه‌ سیار ها به بیش از ۸۰ سال پیش در کشور آمریکا بر میگردد، اما امروزه در بیشتر کشور‌های جهان رایج شده است که ایران هم جزء این کشور ها است. سالیان پیش در کشور ما مردم ترجیح میدادند که برای نوشیدن قوه و چای به کافه ها مراجعه کنند اما این امروزه با زیاد شدن کافه‌ سیار ها و تغییر در سبک زندگی افراد تمایلات مردم در حال تغییر است و روز به روز مشتریان و علاقه‌ مندان به کافه سیار ها در حال افزایش است ، که در بیشتر کافه سیار ها علاوه بر فروش انواع قهوه و چای ، غذاهای آماده هم به مشتریان ارائه میدهند خلاصه این کافه ون ها بین مردم محبوب شده اند.

چرا سایبان برقی برای کافه سیار مناسب است؟

سایبان  را در بیشتر کافه سیارها مشاهده کرده اید و ممکن است خودتان هم زیر آن ایستاده و قهوه ی خود را میل کرده باشید. اما به این فکر کرده اید که چه دلیل برای نصب سایبان برقی برای همچین کافه ی کوچکی وجود دارد.

بیشتر صاحبان کافه سیار به این فکر میکنند که وقتی مشتریان به من مراجعه میکنند در زمان گرمای تابستان ، تابش شدید آفتاب دنبال جایی می گردند که سایه باشد و قهوه ی خود را میل کنند اما با نصب یک سایبان برقی شما میتوانید آن محیط را برایشان فراهم کنید تا آنها به راحتی زیر سایه ی سایبان برقی راحت بایستند و سفارششان را میل کنند، همچنین در فصل زمستان هم به همین شکل است که میتوانند در زمان بارش باران و برف زیر سایبان برقی ایستاده و قهوه ی داغشان را در سرمای زمستان با دیدن قطره های باران میل کنند.

اگر تا حالا به داشتن یک سایبان پارکینگ فکر نکرده بودید و این موارد را نمیدانستید حالا وقتش هست که به فکرش بیفتید و برای نصب سایبان برقی برای کافه سیار خود اقدام کنید.

 

تاثیر سایبان برقی برای ون کافه ها چیست؟

اولین تاثیر این است که مشتریان دائم برای ون کافه ی خود را زیاد میکنید چرا ؟ چون شما محیطی برای مشتریان خود درست میکنید که آن ها بدون دردسر سفارششان را میل کنند. بعد از آن تبلیغات روی سایبان برقی مشتریان شما را زیادتر از قبل می کند.

بسیاری از ون کافه ها هستند که خودرو آن ها ظاهر بسیار دلفریبی دارد ولی مشتریان نسبتا کمی دارند و در تلاش هستند که مشتریان خود را زیادتر کنند تنها راهش هم تبلیغات است نیازی نیست که یک دوستتان را بگذارید در خیابان ها تبلیغ کند و مردم را تشویق کند به کافه سیار شما مراجعه کنند ، شما با نصب یک سایبان برقی و چاپ تبلیغات روی آن به راحتی میتوانید تبلیغات کنید و مشتریان زیادی به کافه ی خود جذب کنید.

سعی کنید تبلیغاتی که روی سایبان برقی به چاپ میرسانید جذاب باشد و حتی باعث شود که خودتان هم به کافه جذب شود همیشه برای جذب مشتریان باید ون کافه ی خود را از دید مشتری نگاه کنید.

امکان تبلیغات روی سایبان برقی برای کافه سیار ها وجود دارد ؟

باید به شما بگوییم که بله ، امکان چاپ تبلیغات روی کافه سیارها امکان‌پذیر است نیازی به پرداخت هزینه های مالیاتی و شهرداری ندارید به راحتی میتوانید تبلیغات جذاب خود را روی سایبان مغازه به چاپ برسانید و مشتریان بیشتری جذب کنید ، درآمد خود را هر روز بیشتر از قبل کنید.

ون کافه ها این روز های بازار داغی دارند شما هم میتوانید با نصب سایبان برقی و چاپ تبلیغات منحصر به فرد خود بازار کافه سیار خود را داغتر کنید در آمدتان را افزایش دهید.

اگر مشتریان کمی دارید نگران نباشید با نصب سایبان برقی و چاپ تبلیغات روی آن به راحتی میتوانید مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید.

معرفی بهترین شرکت برای سفارش سایبان برقی کافه سیار

اگر تصمیم خود را برای داشتن یک سایبان برقی برای کافه سیار خود گرفته اید بهتر است بهترین شرکت برای خرید سایبان برقی انتخاب کنید ، شرکت سایبان شاهد به عنوان بهترین شرکت عرضه کننده انواع سایبان برقی ، سایبان مغازه شناخته شده است که میتوانید برای سفارش سایبان برقی و دریافت مشاوره رایگان با آن ها در ارتباط باشید.

سایبان برقی شاهد علاوه بر عرضه ی انواع سایبان برقی ، در زمینه ی شستشوی سایبان برقی ، تعمیر و تعویض انواع سایبان برقی فعالیت میکند در هر زمینه ای که خواستید میتوانید با آن ها در ارتباط باشید.

 

 

جدول بروز قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

ردیف

محصول

قیمت هر متر

نوع پارچه

نوع موتور

گارانتی

نصب

1

سایبان برقی

1.100.00 تومان

پارچه خارجی کره ای ضد آب

خارجی

2 سال

رایگان

2

سایبان ویلا

950.000 هزار تومان

خاجی و ایرانی

دستی

2 سال

رایگان

3

سایبان چتری

6.000.000 تومان

ایرانی

دستی

آماده تحویل

رایگان

4

سایبان استخر

از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان

پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه

دستی – برقی

5 سال

رایگان

5

سایبان پارکینگ

1.200.000 تومان

پارچه خارحی 900 گرم

ندارد

12 ماه

رایگان

6

سایبان بازویی

1.300.000 تومان

خارجی

خارجی

2 سال

رایگان

8

سایبان مفازه

2.100.00 تومان

خارجی

خارجی – ایرانی

3 سال

رایگان

9

سایبان فول باکس

1.800.00 تومان

خارجی

خارجی

18 ماه

رایگان

 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *